Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Sluttet å lese bloggen hennes for et par mnd siden - den ble jo kjempekjedelig! Har ikke fulgt med i det hele tatt siden da, men har tydeligvis gått glipp av noe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Har aldri hørt om henne og syntes bloggen hennes var dødskjedelig. Liker bedre bloggere som har et tema (mote, sminke, hår, bøker). Hun der skriver jo bare om hverdagen sin og sniker inn matoppskrifter og skjult reklame. Gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får denne dama så mye oppmerksomhet for "treningskroppen" sin?! Hun ser jo nesten helt lik ut som tidligere, og ser ganske så chubby ut på flere av bildene hun legger ut...

Anonym poster: c5d7e653ac9563dbd98048a2fb35997c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jantenorge på sitt beste. Med en gang noen viser frem en flott kropp, så blir det hysteri og sjalusi. Spesielt fra de som er mindre heldige med utseendet. Latterlig :)"

Kristina sitt svar på facebook ang å vise for mye hud. Tror hun egentlig er dritfornøyd med seg selv jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Hva så om hun er fornøyd med seg selv? Det er jo det som tells.

Endret av Bella90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om hun er fornøyd med seg selv, men ikke så fint når hun latterliggjør andres!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det siste innlegget hennes som et eksempel. Hun ser jo absolutt ikke ut som noen treningsjente! Hun ser ut som en helt normal, gjennomsnittlig jente. Med litt kraftige lår og overarmer. That's it!

I tillegg er hun så copycat at halvparten kunne vært nok. Hun kopierer så mange andre bloggere, og det er tydelig å se!

Anonym poster: c5d7e653ac9563dbd98048a2fb35997c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er noe å kritisere utseendet hennes, hun er helt normal. Det jeg syns er kritikkverdig er retningen bloggen hennes har utviklet seg i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er mye verre en Fotballfrue. Hun kommer jo med proana bilder som: "Don´t let the kitchen get in the way of your dreams". Det er jo helt sykt. Når jeg i tillegg hører at hun har banket opp en jente så får det meg til å lure hvor stokk dum den jenta egentlig er.

Anonym poster: d50f5d83e8d1744da59a8efd25e12b81

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Er det ikke noen som lurer på hvor kleskolleksjonen og parfymen hun skulle gi ut er blitt av? Hun har skrevet om det bloggen tidligere, men hun har fjernet alt som har om det å gjøre. Hun godkjenner heller ikke kommentarer som handler om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen som lurer på hvor kleskolleksjonen og parfymen hun skulle gi ut er blitt av? Hun har skrevet om det bloggen tidligere, men hun har fjernet alt som har om det å gjøre. Hun godkjenner heller ikke kommentarer som handler om det.

Jeg leste hun kommenterte det en gang, at hele prosjektet ble lagt på is fordi de hun jobbet med ikke var så seriøse eller noe. Blir sikkert ikke noe av :)

Anonym poster: 13f9754cbe06ca4dfab2611ece66f224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Synes det er litt kleint når hun legger ut bilder av seg selv i treningsbh og tagger bildene med inspo, fitness, fitnessgirl og lignende..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss89

Synes det er litt kleint når hun legger ut bilder av seg selv i treningsbh og tagger bildene med inspo, fitness, fitnessgirl og lignende..

Haha, det tenkte jeg også på ;) bra hun har troen på seg selv hvertfall :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en tråd å følge med på! Blir overrasket over alt jeg ikke vet om bloggerne jeg sitter å leser daglig! Man tror man "kjenner dem" men..... Bare en perfekt fasade..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på listen over ALLE bloggene i Norge.

www.kristinaandersen.no

Anonym poster: 3357609be57859ae72e8864a801721ff

Hvor er det??

Anonym poster: 681c8dabaa06d48aea2fe2b5d5594011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke noen som lurer på hvor kleskolleksjonen og parfymen hun skulle gi ut er blitt av? Hun har skrevet om det bloggen tidligere, men hun har fjernet alt som har om det å gjøre. Hun godkjenner heller ikke kommentarer som handler om det.

Har ikke alle bloggerne prosjekter på gang som det ikke blir noe av? Fotballfrues girl group (og sykkeltur), Nette Nesteas bok. De skriver masse om prosjektet helt til det faller gjennom, da er det plutselig ikke så viktig.

Anonym poster: 91c50490db3d83100a22ac08482c6505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan Kristina ser ut irriterer meg lite, men hvordan hun åpenbart kopierer Fotballfrue blir noe annet. I takt med at treningen tok av ble det også mye mer hjerter, "smilefjæs", posering med ene benet foran det andre, mindre selvironi (med unntak av noen flauser, bra jobba! mer enn man kan forvente av Caroline) og jaggu meg har hun begynt å vende armen i en knødd stilling også nå (se dagens antrekksinnlegg). Dette tror jeg frua gjør for å få overarmen til å vises fra sin smaleste side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan Kristina ser ut irriterer meg lite, men hvordan hun åpenbart kopierer Fotballfrue blir noe annet. I takt med at treningen tok av ble det også mye mer hjerter, "smilefjæs", posering med ene benet foran det andre, mindre selvironi (med unntak av noen flauser, bra jobba! mer enn man kan forvente av Caroline) og jaggu meg har hun begynt å vende armen i en knødd stilling også nå (se dagens antrekksinnlegg). Dette tror jeg frua gjør for å få overarmen til å vises fra sin smaleste side...

Å jaggu kom det ikke et slik "bak teppe" innlegg også. Fotballfrue gjorde jo det samme nesten akkurat. Hvis alle bloggere blir FF blogger, da kreperer jeg..

Anonym poster: 93c97a48f657016781bbbfd0aa66a387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Oiii, enda en slik tråd? Hmm... hvor mange av dem finnes her inne nå?

Fatter ikke hva som er galt med henne?

Chubby... hmm...

Folk blir åpenbart aldri fornøyd med utseendet til noen (aller minst sitt eget???).

FF er visst for tynn og trener for mye i følge flere på KG, i mens hun her er litt chubby og trener ikke "nok" i følge flere her.

Ahh... det må være fint å jobbe som moralpoliti. Hvor mange studiepoeng må jeg ha for å komme inn på det studiet?

Spør fordi jeg ikke vil velge feil yrke liksom...

Det er da voldsomt hvor man får opphøyet seg selv, ved å lage andre mindre ved så å rakke ned på utseendet/personlighet m.m til andre.

Ser ikke folk hva de skriver og hva slags lys de selv stiller seg i ved å opptre slik? Få se bilde av dere da, og fortell meg om treningen/kostholdet deres?

Da svarer dere kanskje: "Jeg blogger i allefall ikke". Da syns jeg dere egentlig skal blogge litt først før dere begynner å kritisere, slik at dere vet litt om det. Å blogge nå for tiden er like vanlig som facebook. Husk: Dere får med dere kun en brøkdel av bloggerens liv i bloggen de har, så jeg skjønner ikke hva dere baserer enkelte av utsagnene deres på? Det blir basert på ingenting.

Godt råd: Hva med å stå opp med riktig ben og velge å være snill. Velg å smile, velg å gi en person et kompliment, velg å ha en positiv attitude rett og slett.

Gjør det, og kjenn hvor godt det er. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...