Gå til innhold

Kristina Andersen


Lotti87

Anbefalte innlegg

Hun kopierte nettenestea sin "kjærlighetssorg post" eller hva jeg skal kalle det for, når leserne spurte om hun hadde gjort det, svarte hun bare med noe ala "ja vi går jo gjennom en lik periode" men hallo? du kopieeerte det rett som det var! synes det var så teit! at det går an, bloggere må jo skjønne at stjeling er NOT.

Anonym poster: 4e51cb25f741fbe23f7c1b8547c81d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, er hun der treningsfreak? Hun ser jo ut som en helt vanlig, småchubby jente. Ok kropp, for all del, men ser ikke ut som en kropp hun har jobbet for.

Anonym poster: 910577223f0846cbf66f0ac80a75620c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne før. Etter hun begynte å skrive om all den treningen å skryte på seg en kropp som hun ikke har, så har jeg mistet sansen. For all del, jeg synes hun har fin kropp nå. Men hun overdriver alt for mye. Blir rett å slett irritert og det interesserer meg ikke å lese om hvor mye hun fokuserer på kosthold og trening så oppnår hun ingen resultater. Kjedelig blogg, tapt seg, virkelig. Synes nesten fotballfrues blogg er bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan faktisk minne om en parodi på FF. Men skjønner ikke helt, for hun trener jo hver eneste dag, men blir jo ikke tynnere? (noe hun har sagt er målet med treningen). Men så spiser hun jo kake og godis hver dag virker det som. Hun virker VELDIG selvgod nå i forhold før, rett og slett høy på seg selv.

Meeeen, jeg elsker håret hennes, og ikke minst utsikten fra leiligheten hennes :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, er hun der treningsfreak? Hun ser jo ut som en helt vanlig, småchubby jente. Ok kropp, for all del, men ser ikke ut som en kropp hun har jobbet for.

Anonym poster: 910577223f0846cbf66f0ac80a75620c

Hun har gått ned 10+ kg det siste året, og nå skal hun ned enda mer og bli mer definert. Så hun er nok bare halvveis i prosessen. :)

Men ærlig talt, småchubby?

Anonym poster: a1479e74511626667c85a3a573fa54cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte bloggen hennes før når hun var morsom og hadde litt mer selvironi. Nå går det stort sett i trening, kosthold og reiser/penger. Orker ikke mer av den materialistiske holdningen hennes. Hun har dessuten ikke blitt så veldig mye mer "fit". Hun har kanskje blitt litt strammere i fisken..

Anonym poster: 93c97a48f657016781bbbfd0aa66a387

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke måten hun reklamerer på. Den er veldig falsk og hun later som vi er heldige som får lov til å lese de fantastiske anbefalingene hennes som alle kommer fra samme nettbutikk. Litt à la Fotballfrua.

Ellers har jeg ingenting i mot selve jenta, hun er da søt, men bloggen er kjedelig. Antrekkene er ikke akkurat spenstige. Det er helt greit å ha en streit stil, men da poster man ikke om det på nettet. :)

Anonym poster: 91c50490db3d83100a22ac08482c6505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Jeg er enige i mye av det dere skriver. Hun kan virke litt høy på pæra og sutrete til tider. Synes bloggen har tapt seg mye den siste tiden, men hun skriver noen gode innlegg av og til. Men er enig i at den var mye morsomere å lese før.

Men at dere kan si at hun ser små chubby ut? Jeg synes hun ser sunn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun skryter for mye over kroppen sin.

Anonym poster: 2eeef0a49af901be7b6308570f1bb83c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Selvbruning, interiør og shopping. Er vel EN blogg på disse topplistene som ikke handler om noe av det der :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen er helt ut på viddene for tiden. Det er vel en grunn til at hun har mistet alle de gamle vennene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot selve bloggeren, synes hun virker som en søt jente.

Men bloggen hennes synes jeg ikke er så spennende i det hele tatt. Er innom den fra tid til annen, men det er mest ut av vane. Dog kommer det jo et og annet spennende innlegg som jeg liker å lese. :)

Hvis jeg kan kritisere et par ting er det at denne jenta ikke tåler så godt kritikk. Da hun feks. skrev et innlegg for litt siden om kroppen til blondibella, fikk hun mye hets for dette (som etter min mening var vel fortjent, man henger ikke ut enkelt personer på den måten) fra leserne sine. Innlegget ble slettet, noe som tyder på at hun ikke tenker helt igjennom hva hun legger ut om eller at hun ikke helt klarer å stå for sine egne meninger. Skriver man et slikt innlegg åpner man for en het debatt og krasse meninger, så det må man tåle.

En annen ting har vært all reklamen. For en stund siden fikk hun sponset negler av en neglsalong, mot at hun annonserte for denne salongen på bloggen. Alt med denne salongen var helt perfekt, helt til hun noen dager senere tok neglene av fordi de ikke var godt utført. Reklamen for salongen sto fortsatt og ingenting ble opplyst om at hun ikke går god for de likevel. For meg sier det at jeg ikke burde stole på noe av reklamen og 'anbefalinger' hun kommer med ettersom hun ikke opplyser oppriktig hva hennes mening er. Det var også noen som kommenterte at hun burde opplyse leserne om dette, noe hun var enig i. Men ingenting ble sagt.

Anonym poster: ba97842794c8368af7c9c751127f2ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel en av de med minst innhold i hverdagen når det gjelder bloggere. Hun trener, spiser på cafè MINST en gang til dagen, (og da overdriver jeg faktisk ikke!) og går tur med hunden og steller hus for kjæresten. Nå har hun fått seg en jobb i klesbutikk da.

Hun er helt elendig på reklameinnlegg, og skriver alltid "nå har jeg fikset noe heeeelt fantastisk til dere, de beste leserene i hele verden. Susssssssss" syns dama er falsk.

Anonym poster: a891dbca80c7b5fa6b9b48e8a678da84

(innlegget er ikke redigert - klikket på feil knapp - Bond, mod)

Endret av Hilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett 1 blogg har du sett alle. Kan ikke skjønne at folk vier sin fritid på å lese det mølet der...

Anonym poster: 861f1ee3687b3169009536f5c9f58579

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant!

Anonym poster: d50f5d83e8d1744da59a8efd25e12b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...