Gå til innhold

elsker han meg virkelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møttes første gang for 2 år siden på bussholdeplass hjem fra byn. Pratet, han fikk navn og addet meg på FB. Inviterte meg til middag hos han, og flørtet fra første stund. Samtidig understrekte han at han kun var ute etter et uforpliktende forhold. Hele denne tiden oppfører han seg som om han er singel på alle måter...flørter meg mange og styrer på (bortsett fra å pule andre). Her tolker jeg det som at han iallefall ikke så på meg som noe potensiell kjæreste, evventuelt bare var i en frustrerende fase i liet sitt. Han hadde blitt forlatt av konen ett år tilbake, og var veldig bitter på henne.

Etter et halvt års tid, sliter jeg og sier jeg ikke orker mer uforpliktende. Mye frem og tilbake og han lokker meg til å "henge" med ham igjen. Fortsatt oppfører han seg som singel, dog i noe mindre grad enn tidligere.

Jeg gjør det slutt fordi jeg synes alt er så usikkert. Han løper til venninnen sin og har sex. Blir så sammen igjen etter at han har mast på meg en 2 ukers tid. Jeg finner snart ut at han flørter med en tidligere date (fra før min tid og kort tid etter skilsmissen), og jeg bakker ut igjen. Han var på grensen til forelsket i denne damen, og her stusser jeg på hvordan han kunne forelske seg i henne og ikke meg på tross av lang tid. Hun ville ikke ha ham, så den ballen blir lagt død. På med mer mas overfor meg og på nytt sammen etter kort tid.

Nå har det da gått 1,5 år og han legger fra seg alt som heter flørting, kutter ut et par tøyse-venninner (som han tidligere har hatt sex med), engasjerer seg i mitt ve og vel, kaller meg fine ting, sier daglig at han er glad i meg, ringer her dag, inviterer, kommer til meg så ofte han kan, sa ved en anledning at han elsket meg (sånn midt inn i en setning).

Kan det være at denne mannen etter så lang tid nå ser på meg som en potensiell livsledsager? Eller er det bare det at han har gitt opp, og funnet meg som "god nok"? Jeg er så i til, selvbildet mitt sier at jeg er en nødløsning han har slått seg til ro med.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ts her: "jeg er så i tvil"...skulle det stå..

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.... Ikke rart du er i tvil her.

Det kan være en mulighet for at han har innsett at det er deg han vil ha, men jeg tror heller at han vil ha deg på gress.

Presiserer at han ikke vil ha noe forhold. Du er tilgjengelig og han klarer "lokke deg", og når du ikke orker med det, er han rask på labben hos andre jenter og flørter med andre når dere holder på...

Så blir han på grensa til å være forelsket i en annen, men HUN vil ikke ha HAM, og da løper han til deg....

Vil tro du burde følge magefølelsen din, for jeg tolker det her som at du er hun han tar til takke med, helt til noen andre dukker opp. Og når han merker at han må legge mer og mer innsats i det for å kunne holde deg på gress, da ville jeg ikke gjort annet enn å komme meg unna.

At han SIER er en ting. HANDLING er en annen.

Sier han at han elsker deg, men du føler han bare utnytter deg... Er det verdt risikoen egentlig?

kanskje han plutselig har fått følelser... jeg vet ikke. men jeg tror desverre ikke det.

Jeg ville heller kuttet ham og ventet på ham som får deg til å føle deg spesiell. Han som vil vise deg frem til alle, fordi han er stolt. Som du vet du kan være deg selv med. Og som du ikke TVILER på er der fordi han trives med deg.

De finnes!!! Jeg var selv fanget i en lignende greie, FOR LENGE.

Ikke ofre deg selv for noen som ikke er verdt det.

Og her tenker jeg, ikke ofre deg for en du ikke er sikker på er verdt det heller. For noe sier meg at du vil ha vanskelig for å være trygg på ham etter alt som er skjedd, og det er ikke noe særlig bra utgangspunkt, egentlig.

Anonym poster: db599294728b3d735a0adfb43a6255b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker veldig åpenbart at han er fornøyd med deg....-om ingen andre er tilgjengelig....

Om en potensiell kjæreste får deg til å føle deg usikker på hva du er verdt, må du kanskje få lyspæra i varsellampa di på service.

Om ikke du har respekt for deg selv, hvordan kan andre respektere deg?

Kjære vene, ikke godta slik behandling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: selvbildet mitt er ganske skakk-kjørt, og jeg mistenker at det er dette forholdet som er grunnen. Alt som har skjedd på veien, gjør at jeg føler alt som svært usikkert og tviler på at jeg er noe virkelig stort i livet hans. Men på den annen side sier han at jeg er så bra på alle måter, at han er glad og fornøyd i hverdagen sin pga meg.

Jeg er ikke så trent i dette med forhold, tross voksen alder..og kan være nesten litt umoden når det gjelder å snakke om ting og følelser. Synes alt er vanskelig. Jeg har ikke sagt til ham at jeg føler det jeg gjør; at han bare har meg fordi jeg er god nok..vet ikke om det er klokt å si dette til ham..?

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Det kan være din bonus for å ha vært "hard to get" som ofte skal virke på menn. Og det ser visst ofte ut til at det stemmer.

Men det spørs da hvordan han reagerer dersom han plutselig får deg i sin hule hånd. Kanskje han da begynner å synes gresset er grønnere på den andre siden igjen!?

Selv om jeg ikke skal spå noe som helst. Du finner vel ut av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være din bonus for å ha vært "hard to get" som ofte skal virke på menn. Og det ser visst ofte ut til at det stemmer.

Men det spørs da hvordan han reagerer dersom han plutselig får deg i sin hule hånd. Kanskje han da begynner å synes gresset er grønnere på den andre siden igjen!?

Selv om jeg ikke skal spå noe som helst. Du finner vel ut av det selv.

Jeg tror absolutt ikke at jeg gir ham følelsen av at jeg er i hans hule hånd. Lever livet i mine barnefrie helger(vi har motsatte helger), med konserter, på byn, weekendturer etc etc..Han viser ingen vilje til å skifte barnehelg (han mener eksen sikkert ikke kan) og for meg er det umulig. Når han er barnefri har han som regel ingen planer og henger med meg..

Jeg er 20 ganger mer sosial enn ham..og gjør og opplever 20 ganger så mye som ham..

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han elsker deg.

Men ikke bare deg.

Noen menn får kjærlighet eller kåthet for flere damer, og trekkes både hit og dit. Samtidig elsker de også sin dame nr. 1

Han kan avstå fra de andre dersom han bestemmer seg, og er han sta nok så kan han stå ved sin avgjørelse til evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker også at selvbildet ditt er skakkjørt på grunn av dette forholdet. Og det er ikke noe rart.

Om det er hva han virkelig mener er ikke lett å si. Jeg ville nok lagt litt mer vekt på handlingene enn ordene om jeg var utrygg.

Husk at om det skulle vise seg at han spiller med deg atter en gang, er han ikke noe du taper. Du vinner heller en ny mulighet for å finne en bra mann.

Selvfølgelig, om du vil gi ham sjansen, så gjør det. Men vær forsiktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her: snakket med han i dag og han innrømmet å ha gjort noen dumme ting mens han "holdt" på med meg i starten...blant annet å ha flørtet med denne tidligere daten. Men selv om denne innrømmelsen kommer, føler jeg meg fortsatt ikke trygg og vet faktisk ikke om jeg noen gang blir det. Jeg har på følelsen at jeg ikke er pen nok, og at det er derfor han var så i tvil på om jeg kunne bli kjæresten hans...men så har personligheten min fått skinne gjennom til slutt og han har funnet meg "god nok".

Han har også hatt en lei tildens til å poengtere hvor pene damene han hadde sjangs på var..til hans forsvar i går sa han at dette var 20 år siden....og at jeg ar både vakker, sexy og alt det der. Han ble tydelig irritert når jeg snakket med ham om alt, hvorpå jeg ba om at han satte seg i mine sko..og om han ikke da kunne skjønne at det er vanskelig for meg å være trygg slik veien til vårt forhold har vært.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her: snakket med han i dag og han innrømmet å ha gjort noen dumme ting mens han "holdt" på med meg i starten...blant annet å ha flørtet med denne tidligere daten. Men selv om denne innrømmelsen kommer, føler jeg meg fortsatt ikke trygg og vet faktisk ikke om jeg noen gang blir det. Jeg har på følelsen at jeg ikke er pen nok, og at det er derfor han var så i tvil på om jeg kunne bli kjæresten hans...men så har personligheten min fått skinne gjennom til slutt og han har funnet meg "god nok".

Han har også hatt en lei tildens til å poengtere hvor pene damene han hadde sjangs på var..til hans forsvar i går sa han at dette var 20 år siden....og at jeg ar både vakker, sexy og alt det der. Han ble tydelig irritert når jeg snakket med ham om alt, hvorpå jeg ba om at han satte seg i mine sko..og om han ikke da kunne skjønne at det er vanskelig for meg å være trygg slik veien til vårt forhold har vært.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Hvordan kan jeg eventuelt glemme at han forelsket seg i henne? Han sa han fokuserte på nåtiden og hadde glemt alt det "dumme" han hadde gjort/som skjedde..men det er lett for ham og si, siden det ikke er jeg som har gjort noe dumt. Jeg har ventet trofast hele tiden..

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her: snakket med han i dag og han innrømmet å ha gjort noen dumme ting mens han "holdt" på med meg i starten...blant annet å ha flørtet med denne tidligere daten. Men selv om denne innrømmelsen kommer, føler jeg meg fortsatt ikke trygg og vet faktisk ikke om jeg noen gang blir det. Jeg har på følelsen at jeg ikke er pen nok, og at det er derfor han var så i tvil på om jeg kunne bli kjæresten hans...men så har personligheten min fått skinne gjennom til slutt og han har funnet meg "god nok".

Han har også hatt en lei tildens til å poengtere hvor pene damene han hadde sjangs på var..til hans forsvar i går sa han at dette var 20 år siden....og at jeg ar både vakker, sexy og alt det der. Han ble tydelig irritert når jeg snakket med ham om alt, hvorpå jeg ba om at han satte seg i mine sko..og om han ikke da kunne skjønne at det er vanskelig for meg å være trygg slik veien til vårt forhold har vært.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Hvis han har lyst til å ta på deg og ha sex med deg i tide og utide så er du garantert sexy og vakker nok. Da spiller det ingen rolle i det hele tatt om enda vakrere damer finnes.

Vi gutta kan kanskje fascineres av ekstrem skjønnhet i utgangspunktet, men har vi bitt på kroken, så har vi bitt på kroken, og da har skjønnheten gjort mesteparten av jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har lyst til å ta på deg og ha sex med deg i tide og utide så er du garantert sexy og vakker nok. Da spiller det ingen rolle i det hele tatt om enda vakrere damer finnes.

Vi gutta kan kanskje fascineres av ekstrem skjønnhet i utgangspunktet, men har vi bitt på kroken, så har vi bitt på kroken, og da har skjønnheten gjort mesteparten av jobben.

Hvilken skjønnhet? Hun han var svak for? Det er ikke meg iallefall, jeg er bare ordinær.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes faktisk damer som er vakrere enn min kjære, men det er for meg helt uinteressant. Rent bortsett fra en kortvarig visuell glede.

Det finnes også biler som er vakrere enn bilen min, men det har kun interesse for øynene mine.

Det som er gledelig er gledelig, og at vakrere greier finnes gjør ikke det vakre man kjenner og er glad i mindre vakkert og gledelig.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken skjønnhet? Hun han var svak for? Det er ikke meg iallefall, jeg er bare ordinær.

Anonym poster: 83a1234f4c901d63397ff39047b8a341

Jeg mener din skjønnhet. Du tror kanskje selv du er ordinær, men det var en grunn til at du fyrte opp gubben i utgangspunktet. Hvis han trekkes mot deg, så trekkes han mot deg. Så enkelt er det. Men hvis han rygger og trekker seg vekk, så er det noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...