Gå til innhold

Ekstremt usikker på kjæresten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke vært i forholdet i mer enn 5 mnd ca, men allerede kjenner jeg noe tvil til oppførselen hans. Han pleier ofte og tulle med at han skal ha seg med andre jenter og forteller meg hvor deilige andre damer er. Men så hadde det seg slik at han skulle møte mine venner, hvor han er mer med venninna mi enn med meg. Altså holder rundt henne, holder i handa, tuller mye, får henne til å le hele kvelden. Han gidder ikke å tulle med meg og jeg står egentlig bare å kikker på de to...

Jeg har så ekstremt lyst til å fortelle han hvordan han har såret meg og at det er derfor jeg har vært så avvisende og rar i det siste. Er redd for at han kommer til å si at jeg er urimelig og at jeg er altfro sjalu..

Dette plager meg så inderlig. Hadde han bare gjort det med alle venninnnene mine så greit, men å velge seg ut en å fly etter hu hele kvelden er ikke greit.

Overreagerer jeg? Burde jeg fortelle han om hvordan jeg har det etter den kvelden?

Anonym poster: 74ba1ceab3d6cf6d422b0a430c1301f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Du kan vel prate med han om det.? Om man ikke kan prate sammen er ikke forholdet mye verdt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker respektløst, både av han og venninna di. Men folk har jo forskjellige grenser for hva som er akseptabel adferd når man er i et forhold, så dere burde snakke om det for å avklare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i forholdet i mer enn 5 mnd ca, men allerede kjenner jeg noe tvil til oppførselen hans. Han pleier ofte og tulle med at han skal ha seg med andre jenter og forteller meg hvor deilige andre damer er. Men så hadde det seg slik at han skulle møte mine venner, hvor han er mer med venninna mi enn med meg. Altså holder rundt henne, holder i handa, tuller mye, får henne til å le hele kvelden. Han gidder ikke å tulle med meg og jeg står egentlig bare å kikker på de to...

Jeg har så ekstremt lyst til å fortelle han hvordan han har såret meg og at det er derfor jeg har vært så avvisende og rar i det siste. Er redd for at han kommer til å si at jeg er urimelig og at jeg er altfro sjalu..

Dette plager meg så inderlig. Hadde han bare gjort det med alle venninnnene mine så greit, men å velge seg ut en å fly etter hu hele kvelden er ikke greit.

Overreagerer jeg? Burde jeg fortelle han om hvordan jeg har det etter den kvelden?

Anonym poster: 74ba1ceab3d6cf6d422b0a430c1301f4

Hvor gammel er kjæresten din? Veldig dårlig oppførsel.

Anonym poster: 05dbb976f32ef5b0dd1fc1805a0f5615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I midten av 20-årene.

Burde jeg si ifra til han? Har de bildene og ting han har sagt i bakhodet HELE forbanna tida. Sint på meg selv for at jeg ikke tørr å si ifra altså. Redd han skal dumpe meg :P

Anonym poster: 74ba1ceab3d6cf6d422b0a430c1301f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at han dumper DEG etter det han gjorde? Da er han uansett ingenting å satse på. Hvorfor godtar enkelte at partneren behandler en dårlig og som luft? Han kommer bare til å fortsette med dette så lenge du ikke setter foten ned. Og du vil bare bli enda mer deprimert og usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde aldri gått usagt i mitt forhold i alle fall. Hadde sagt i fra med en gang vi var alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er grunnen til at jeg er redd for å presentere min nye kjæreste til venninnene mine... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS;

Så ville jeg sagt ifra, om han synes du er sjalu så får det være hans problem.

Slik han holder på er utrolig respektløst som en annen bruker nevnte.

Huff, dette er grunnen til at jeg er redd for å presentere min nye kjæreste til venninnene mine... :(

Seriøst?....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EasyRider

Hvis han med overlegg (og hvis han ikke ser det selv) oppfører seg på en så slem måte så bør du bare kvitte seg med han.

Du kan snakke med han med han vil kanskje falle tilbake til denne adferden igjen.

For meg virker det som om han leker med deg og forsøker å kontrollere deg ved at han vet du er glad i han og han vil se hvor langt han kan gå. Det finnes MYE bedre kjærester enn dette. Sjekk ut Borderline Personality Disorder på Google og se om du kjenner igjen flere symptomer.

Man oppfører seg ikke slik om man ikke er enten dum, syk eller slem. Har du lyst til å ha en slik kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...