Gå til innhold

Har han stalket bildene mine på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en på en fest, vi snakket litt, han la meg til på face dagen etter. Tror dere han har sett på alle bildene mine? Hvis det er sant som mange sier, at alle menn er pervogriser, så har han sikkert det :gjeiper:

Anonym poster: c74a7c35850378e6c4df64299bcc75ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen for en pervo. Drittsekk - dump ham!

Anonym poster: dde1e611f43e7efd92ac88b2dbc043a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

veldig mange pleier å se på bildene når de får en ny venn på facebook.

*jeg skrev film isteden for facebook *

Endret av Peaches
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh.. hvis du legger ut bilder som gjør en til en pervo å se på, så burde de kanskje ikke ligge på Facebook..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en på en fest, vi snakket litt, han la meg til på face dagen etter. Tror dere han har sett på alle bildene mine? Hvis det er sant som mange sier, at alle menn er pervogriser, så har han sikkert det :gjeiper:

Anonym poster: c74a7c35850378e6c4df64299bcc75ce

Da antar jeg at du er ganske pervers selv, for man blir ikke pervers med mindre man ser på perverse bilder.

Anonym poster: b4ba9a76f4b54dea1175b8ccbd7d00f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har vært på hyttetur med to kompiser og der hadde de ikke dekning. Denne uka skal han male huset til foreldrene, så da får han heller ikke tid.

Det er det krystallkulen min sier ihvertfall. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal vi vite det kjære deg? Kan være han bare har sett igjennom dine profilbilder, det er det jeg gjør med visse personer. Er det stalking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han blir pervo av å se på dine bilder, så er du kanskje litt pervo selv også..?

Anonym poster: e03a9603158e76b194eeafeb53b41280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maneater

Møtte en på en fest, vi snakket litt, han la meg til på face dagen etter. Tror dere han har sett på alle bildene mine? Hvis det er sant som mange sier, at alle menn er pervogriser, så har han sikkert det :gjeiper:

Anonym poster: c74a7c35850378e6c4df64299bcc75ce

Å legge til nye kontakter er et av poengene med Facebook, har jeg skjønt.

Slik jeg forstår det så uvtider man bekjentskapskretsen på Facebook i takt med at man treffer nye mennesker.

Det er jo en stor risiko for at han nyter bilder av damene han har tillagt som "venner", dersom det er det du mener med stalket.

Kanskje han har dratt seg i "stælken" samtidig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? What you say makes no sense. Du mener mannfolk er pervo hvis de ser på bildene til nylig addet venner på FB? Gjør ikke alle det?

Hva med deg? Når du får en ny venn på FB tar ikke du en titt på bilder og info?

Personlig elsker jeg å gå gjennom bilder til venner på face, kjempe koselig. Ikke fordi jeg har lyst til å onanere til de, men det er artig å se hvordan de har det, hva de finner på osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...