Gå til innhold

En annen kvinne ødlegger!


Gjest Nora

Anbefalte innlegg

I så fall skal du gi blanke i å møte henne og heller holde deg hjemme for å tenke over at det ikke er godt for deg at du, i det heile, vurderer slike tiltak for småting som dette. 'Neve mot neve' vil ikke fikse noen ting eller skremme henne vekk fra din mann, men i verste fall gjøre at du får politiet etter deg.

Ta heller en samtale med din mann og fortell hvor frustrert du er, men for all del, under ingen omstendigheter, skal du bli voldelig i denne saken. Det vil svekke deg og ditt forhold mer enn det vil hjelpe.

Får vel ikke politiet etter meg... men blir man lei så blir man lei... har blitt provosert av henne før, og når hun skriver "gjerne er ikke redd deg" føler man seg feig om man trekker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel ikke politiet etter meg... men blir man lei så blir man lei... har blitt provosert av henne før, og når hun skriver "gjerne er ikke redd deg" føler man seg feig om man trekker seg

Vis kjærringa at du er bedre enn henne!

Tror ikke jeg hadde brydd meg for hardt om jeg var i en slik situasjon :) Men bare oppført meg som den voksne og uovervinnerlige, til hun ser seg nødt til å gi seg..

Anonym poster: 779333a80918ec395ac839577fcc4855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om hun syns mannen din er interessant?

Hun er da virkelig ikke en trussel før mannen din syns det samme om henne. Hun kan bare ødelegge hvis noen lar henne ødelegge.

Det er tydelig at du lar henne få ødelegge for deg når du oppfører deg på den måten.

Det du heller bør gjøre er å fortelle mannen din om hvordan hun er, og så la henne seile sin egen sjø. Å konfrontere henne blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ikke politiet etter meg... men blir man lei så blir man lei... har blitt provosert av henne før, og når hun skriver "gjerne er ikke redd deg" føler man seg feig om man trekker seg

Jeg skjønner at enkelte mennesker virker enormt påtrengende og tydelig viser at de ønsker å komme i konflikt med deg, men ditt tilfeller ville jeg gjort det til mitt livs oppgave å være den ignorante og mentalt modne mot henne.

Prøv i alle fall å legge tidligere konflikter bak deg, og ikke la de 'boble opp' inni ditt sinn helt til du ikke takler mer. Det betyr ikke at du skal tilgi vedkommende eller komme på talefot i gjen, men for all del skal du heller ikke hjelpe henne med det hun er ute etter: å såre og få frem det verste i deg. Deltar du i å gjøre konflikten større og mer voldelig, kan det til slutt ende i hennes favør, og det ønsker du neppe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde snakke litt med mannen din om hvordan dere skal håndtere dama. Du vet, hun får ikke gjort noe om han ikke vil. Om hun gjør noe uten at han vil det, kalles det voldtekt, og bør anmeldes.

Tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det bildet og hvorfor?

Det er en karakter fra spillet world og warcraft.

Rase: troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skrev den sinte smsen, antydet jeg et fysisk møte, så å oppføre seg anstendig ville vært vanskelig.. som sagt så angrer jeg litt, men jeg virker vel redd hvis jeg ikke møter opp?

Hadde du bodd i Los Angeles og vært medlem av Crips eller Bloods: Javisst, du virker redd. Møt opp.

Som en voksen, gift norsk kvinne: Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om forholdet deres er stødig eller ikke så er dette ubehagelig. Litt dumt og skrive sms men gjort er gjort. (hadde i alle fall fortalt mannen min hvordan jeg føler det,da ville han i alle fall gi deg litt ekstra om dere skulle treffe henne) fortell også om smsèn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...