Gå til innhold

Plutselig vil han aldri mer ut med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er egentlig ingen problem dette her. Det er bare noe jeg undrer litt på ang kjæresten min.

I starten av forholdet vårt, når vi nylig hadde blitt sammen så ville han ofte gå ut på byen i helgene sammen med meg. Han brydde seg ikke om andre kamerater eller venner ikke kunne bli med, men ut ville han. Så jeg kom til han flere helger, og vi gikk ut sammen alene.

Nå omtrent ett år senere vil han aldri gå ut sammen med meg alene lenger, og da begynner jeg selvfølgelig å undre litt hvorfor han ville gå ut så ofte i starten med meg da, når vi ikke var blitt så veldig seriøse?

Var det for å sjekke andre muligheter?

Jeg har spurt han men han svarer bare at han ikke vet hvorfor. Nå vil han helst slappe av inne med en film.

Bare undrer! :gjeiper:

Anonym poster: 33d4114e7589798988dad085f0ad2eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det med meg og eksen min og, han sluttet rett og slett å gå på byen. Kanskje kjæresten din bare har "vokst" det av seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertego`

For vår del så har vi vokst det av oss. Vi kan dra ut på byen ilag med venner og slikt sammen men bare oss to virker bare kjedelig nå...:P Er så mye annet vi liker å bruke fritida vår på en å dra ut på byen. Enten sammen eller alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før var jeg på byen hele tiden. nå er jeg ute et par ganger i året. hvorfor? jeg har vokst det fra meg. det kan ha skjedd med han og.

Anonym poster: 35027444215886996ade9ad76d0b8d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...