Gå til innhold

Dårlig behandling av kvinner på klubb, strand osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har merket meg at gutter kan være helt sinnsykt frekke mot jenter som har mye selvtillit hvis hun også da er pen. Hvis man har mye selvtillit men ikke på en nedverdigende måte hvorfor skal de da gjøre det så tydlig " at hun er hvert fall IKKE noe for meg!!!!!!!!!!" "hater denne type jenter!!!" osv

De er jo mennesker de óg , og er ikke sikkert de har så god selvtillit som det ser ut som.

Føler at de får kritikk uten grunn. Jeg har hengt mye rundt forskjellige gutter og de har ofte sagt "Hvis jeg bare kunne få disse jentene til å føle seg så dårlig" osv. Det er ganske ondskapsfult sagt?

Skjønner at ingen liker diva's som tror de er verdens beste, men de kan ikke bare påstå at en jente er det bare fordi de er sexy, har masse selvtillit, er sosial og vet hva hun liker og ikke. Blir svært dømmende at pene og sexy kledd jenter ikke skal få lov til å gå med rak rygg og et stort smil.. Er det ikke lov å være veldig fornøyd med seg selv? Virker som noen gutter bare forbyr jenter som vet selv at de er pene.. Litt sånn janteloven-opplegg. Derfor skal disse jentene "jekkes" ned.

Har bare merket meg at flere gutter er sånn, guttene er ikke nødvendigvis stygge eller har mangel på damer. Føler de seg truet? Har de dårlig kvinnesyn? Føler de seg selv stygge? Vet at jenter kan være sjalu, men gutter også?

Janteloven er jo overalt i mange forskjellige former, men syns det bare er ekstremt ille når en eller flere gutter vil være nedverdigende mot JENTER. Det er så lavmål. Hvem vet? Kanskje jenta's far døde nylig? Kanskje hun har blitt voldtatt?

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fortjener det sikkert i så fall.

Anonym poster: 6752f7b414186d870aaf147d827c4c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som blir veldig flott når jeg steller meg og ordner meg, og går fint/normalt kledd, og har en fin holdning med rak rygg. Da får jeg mange sure blikk...

Jenter som sier noe stygt om puppene mine, om holdningen min, om meg...

Som oftest går jeg med bøyd hode og kler meg som en dass, og da er det greit liksom?

Hvorfor kan ikke alle få lov til å være seg selv? Det må da være en menneskerett å få gå med rak rygg og hevet hode? Får så vondt i ryggen når jeg må gå med dårlig holdning...

Anonym poster: 35d74923fb5e7483058aeca34f422680

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre da ts Krype for dere som dere fortjener? Siden dere er så fine, så bør vi jo behandle dere pent og bære dere fram, ikke sant?

De blir behandlet "dårlig" eller oversett fordi de har en forventende holdning til hvordan vi skal reagere på dem og oppføre oss rundt dem. De kler seg for å friste, for å få oss til å se fordi de ønsker den type oppmerksomhet og ros for hvordan de ser ut. Hvorfor er det da så vanskelig å forstå at mennesker ikke liker sånn oppførsel og adferd og ikke vil gi dem det de vil ha?

Hvis jeg kler meg i en tettsittende shorts og tar av meg trøya når jeg skal ut og sosialisere med venninder, da er det vel ganske tydlig at jeg vil vise meg fram, få oppmerksomhet for kroppen og utseende istedet for å oppføre meg med vanlige antenner og folkeskikk og være med fok fordi jeg er interessert i hva de gjør og hva de har å si. For sånne jenter er ikke det nok - de vil bli sett og de vil vise seg fram, ganske uinteressant for alle andre som ikke er interessert i å gå rundt å rose dem å gi dem det de vil ha.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva skal vi gjøre da ts Krype for dere som dere fortjener? Siden dere er så fine, så bør vi jo behandle dere pent og bære dere fram, ikke sant?

De blir behandlet "dårlig" eller oversett fordi de har en forventende holdning til hvordan vi skal reagere på dem og oppføre oss rundt dem. De kler seg for å friste, for å få oss til å se fordi de ønsker den type oppmerksomhet og ros for hvordan de ser ut. Hvorfor er det da så vanskelig å forstå at mennesker ikke liker sånn oppførsel og adferd og ikke vil gi dem det de vil ha?

Hvis jeg kler meg i en tettsittende shorts og tar av meg trøya når jeg skal ut og sosialisere med venninder, da er det vel ganske tydlig at jeg vil vise meg fram, få oppmerksomhet for kroppen og utseende istedet for å oppføre meg med vanlige antenner og folkeskikk og være med fok fordi jeg er interessert i hva de gjør og hva de har å si. For sånne jenter er ikke det nok - de vil bli sett og de vil vise seg fram, ganske uinteressant for alle andre som ikke er interessert i å gå rundt å rose dem å gi dem det de vil ha.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

Å la være å rose er noe helt annet enn å slenge ut stygge kommentarer. Har du ikke noe fint å si trenger du ikke å si noe i det hele tatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å la være å rose er noe helt annet enn å slenge ut stygge kommentarer. Har du ikke noe fint å si trenger du ikke å si noe i det hele tatt.

Poenget er at du og slike kvinner bruker mer tid på å få folk til å like dere enn å faktisk bidra med noe vettug eller konstruktivt. Dette gjelder om du enten ker degutfordrende eller snakker i et sett og skal ha all oppmerksomheten. Derefor reagerer folk negativt, fordi dere tar for stor plass, og forventer at folk skal gi dere den plassen. Bare det at du begynner med noe sånn "jantelov" greier sier jo sitt. Det har ingentingmed jantelov på gjøre . folk er bare ikke så opptatt av hvor utrolig awsome du er og vil framstå som.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre da ts Krype for dere som dere fortjener? Siden dere er så fine, så bør vi jo behandle dere pent og bære dere fram, ikke sant?

De blir behandlet "dårlig" eller oversett fordi de har en forventende holdning til hvordan vi skal reagere på dem og oppføre oss rundt dem. De kler seg for å friste, for å få oss til å se fordi de ønsker den type oppmerksomhet og ros for hvordan de ser ut. Hvorfor er det da så vanskelig å forstå at mennesker ikke liker sånn oppførsel og adferd og ikke vil gi dem det de vil ha?

Hvis jeg kler meg i en tettsittende shorts og tar av meg trøya når jeg skal ut og sosialisere med venninder, da er det vel ganske tydlig at jeg vil vise meg fram, få oppmerksomhet for kroppen og utseende istedet for å oppføre meg med vanlige antenner og folkeskikk og være med fok fordi jeg er interessert i hva de gjør og hva de har å si. For sånne jenter er ikke det nok - de vil bli sett og de vil vise seg fram, ganske uinteressant for alle andre som ikke er interessert i å gå rundt å rose dem å gi dem det de vil ha.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

Som mann vil du stikke deg godt ut fra andre menn om du ter deg på denne måten, så ja, det ville være ganske tydelig.

En kvinne som kler seg i tettsittende klær er derimot ikke noe uvanlig. Det behøver slett ikke være et uttrykk for noe mer enn at hun selv syns hun ser bra ut i det.

Du retter dine skarpe ord til TS her, men jeg har ikke inntrykk av at det er seg selv TS snakker om.

Du har også misforstått budskapet hennes totalt her (med vilje?). Når du snakker om å "krype" og "bære fram" disse jentene, så er dette helt skivebom. Det TS tar opp er ikke utelatte handlinger fra dere som går ut på å fremheve disse jentene, men tvert imot, aktive handlinger fra deres side som går ut på å trekke dem ned. Og ofte jenter de ikke har hatt noe med å gjøre en gang, om jeg forstår TS riktig.

I likhet med TS så mener jeg at dette er ganske unødvendig. Videre mener jeg at når en mann har behov for å "jekke ned" slike jenter så er det et ganske patetisk uttrykk for dårlig selvtillit. Som at når de vet de ikke har sjans, så må de bevise for omverden og seg selv at det var fordi de selv ikke var interesserte, og helst så åpenlyst at ingen kommer på å tenke over at de faktisk ikke hadde sjans.

Om man er trygg på seg selv og egen verdi, ser jeg absolutt ingen grunn til å rakke ned på utenforstående på denne måten. For om så var, at de satte seg selv høyt, hva i all verden gjør det deg, når du ikke en gang har noe med dem å gjøre? Hvorfor irritere seg så mye over dette at man må sjikanere dem om man ikke føler seg truet på noe vis? Doesn't make sense...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann vil du stikke deg godt ut fra andre menn om du ter deg på denne måten, så ja, det ville være ganske tydelig.

En kvinne som kler seg i tettsittende klær er derimot ikke noe uvanlig. Det behøver slett ikke være et uttrykk for noe mer enn at hun selv syns hun ser bra ut i det.

Du retter dine skarpe ord til TS her, men jeg har ikke inntrykk av at det er seg selv TS snakker om.

Du har også misforstått budskapet hennes totalt her (med vilje?). Når du snakker om å "krype" og "bære fram" disse jentene, så er dette helt skivebom. Det TS tar opp er ikke utelatte handlinger fra dere som går ut på å fremheve disse jentene, men tvert imot, aktive handlinger fra deres side som går ut på å trekke dem ned. Og ofte jenter de ikke har hatt noe med å gjøre en gang, om jeg forstår TS riktig.

I likhet med TS så mener jeg at dette er ganske unødvendig. Videre mener jeg at når en mann har behov for å "jekke ned" slike jenter så er det et ganske patetisk uttrykk for dårlig selvtillit. Som at når de vet de ikke har sjans, så må de bevise for omverden og seg selv at det var fordi de selv ikke var interesserte, og helst så åpenlyst at ingen kommer på å tenke over at de faktisk ikke hadde sjans.

Om man er trygg på seg selv og egen verdi, ser jeg absolutt ingen grunn til å rakke ned på utenforstående på denne måten. For om så var, at de satte seg selv høyt, hva i all verden gjør det deg, når du ikke en gang har noe med dem å gjøre? Hvorfor irritere seg så mye over dette at man må sjikanere dem om man ikke føler seg truet på noe vis? Doesn't make sense...

Å si "hun er ikke noe for meg" er ikke å rakke ned på noen. Ts snakker om det at de avviser eller gir uttrykk for at de ikke er interessert som frekkheter. Det ts ikke skjønner er at slike jenter gjør det de kan for å virke interessante. De vil vise seg fram og bli sett og håper på at flest mulig vil likeog akseptere dem. Spør du meg er de da selv med på leken og må tåle at andre vil ha en mening om dem.

Jeg syns det er veldig rart at det alltid skal være sånn "stakkars meg" holdning på jenter som får høre at de kan roe seg litt ned. For mange er slike jenter en pest og en plage og de gjør tar plassen og gjør andre jenter vi kanskje kunne vært mer interessert i å bli kjent med usikre og bortgjemte. Det er ganske tydlig at det er en viss type jenter ts snakker om her. Og nei - det er ingen som går rundt og hater deg fordi du er vakker. Det er rett og slett fordi de ikke syns du følger spillereglene som alle andre og forsøker å heve deg over uskrevne regler og normer, enten i form av alt for lettkledd bekledning, eller pratebehov eller hva det måtte være. Mennesker som vil være i sentrum. Energityver.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si "hun er ikke noe for meg" er ikke å rakke ned på noen. Ts snakker om det at de avviser eller gir uttrykk for at de ikke er interessert som frekkheter. Det ts ikke skjønner er at slike jenter gjør det de kan for å virke interessante. De vil vise seg fram og bli sett og håper på at flest mulig vil likeog akseptere dem. Spør du meg er de da selv med på leken og må tåle at andre vil ha en mening om dem.

Jeg syns det er veldig rart at det alltid skal være sånn "stakkars meg" holdning på jenter som får høre at de kan roe seg litt ned. For mange er slike jenter en pest og en plage og de gjør tar plassen og gjør andre jenter vi kanskje kunne vært mer interessert i å bli kjent med usikre og bortgjemte. Det er ganske tydlig at det er en viss type jenter ts snakker om her. Og nei - det er ingen som går rundt og hater deg fordi du er vakker. Det er rett og slett fordi de ikke syns du følger spillereglene som alle andre og forsøker å heve deg over uskrevne regler og normer, enten i form av alt for lettkledd bekledning, eller pratebehov eller hva det måtte være. Mennesker som vil være i sentrum. Energityver.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

Du virker ganske sur på disse jentene selv.

Hvis du syns en annen og mer stille jente er mer interessant, hvorfor konsentrerer du deg ikke bare om henne isteden?

Dersom disse "pene" jentene er så oppmerksomhetssyke som du sier, så vil det at de ikke får interesse sannsynligvis fungere som en effektiv nok avvisning i seg selv. Ikke nødvendigvis første gangen, men etter et par forsøk så gir de seg gjerne og snur seg til noen andre, siden de ikke takler så veldig godt å sitte som veggpryd eller nr. 2.

Men dere skal på død og liv gjøre et poeng av at de ikke er noe for dere. Jeg syns ikke det er særlig pent, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre da ts Krype for dere som dere fortjener? Siden dere er så fine, så bør vi jo behandle dere pent og bære dere fram, ikke sant?

De blir behandlet "dårlig" eller oversett fordi de har en forventende holdning til hvordan vi skal reagere på dem og oppføre oss rundt dem. De kler seg for å friste, for å få oss til å se fordi de ønsker den type oppmerksomhet og ros for hvordan de ser ut. Hvorfor er det da så vanskelig å forstå at mennesker ikke liker sånn oppførsel og adferd og ikke vil gi dem det de vil ha?

Hvis jeg kler meg i en tettsittende shorts og tar av meg trøya når jeg skal ut og sosialisere med venninder, da er det vel ganske tydlig at jeg vil vise meg fram, få oppmerksomhet for kroppen og utseende istedet for å oppføre meg med vanlige antenner og folkeskikk og være med fok fordi jeg er interessert i hva de gjør og hva de har å si. For sånne jenter er ikke det nok - de vil bli sett og de vil vise seg fram, ganske uinteressant for alle andre som ikke er interessert i å gå rundt å rose dem å gi dem det de vil ha.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

Jeg tror du har missforstått litt, her..

Jeg tror kanskje jeg var en av disse jentene for mange år siden, men ikke nå. På den tiden var det mye sinne, usikkerhet og lav selvfølelse og ting jeg hadde opplevd som styrte meg og derfor ser jeg tilbake nå og mener at alle skal bli behandlet med respekt. Når det faktisk var en gutt som så meg som et helt menneske med respekt var jeg veldig glad og en helt annen personlighet kom frem. Skjønner ikke at hvis dere ser et "sexsymbol" må dere ENTEN krype for henne eller så må man spytte på henne. Hva med å bare behandle henne som et menneske? Mange kan oppføre seg sånn Pga de ikke tror de er noe annet enn utseende, derfor prøver de å legge stort trykk på det. Fordi de egentlig ikke er glad i seg selv i det hele tatt.

Når folk streber etter masse oppmerksomhet er det ofte noe galt med selvfølelsen deres , så jeg skjønner ikke hvorfor man skal prøve å få vedkommende enda mer på bånn. Gi enten oppmerksomhet, eller ikke noe oppmerksomhet. Men ikke diskriminer vedkommende! Dette kan føles ganske vondt og det er ikke sant at man fortjener dette, selv om man kanskje begynner å tro det selv.

Ts.

Bare beviser hvor mange overfladiske mennesker det er der ute. Tror du at fordi du har møtt én jente som er sånn

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ganske sur på disse jentene selv.

Hvis du syns en annen og mer stille jente er mer interessant, hvorfor konsentrerer du deg ikke bare om henne isteden?

Dersom disse "pene" jentene er så oppmerksomhetssyke som du sier, så vil det at de ikke får interesse sannsynligvis fungere som en effektiv nok avvisning i seg selv. Ikke nødvendigvis første gangen, men etter et par forsøk så gir de seg gjerne og snur seg til noen andre, siden de ikke takler så veldig godt å sitte som veggpryd eller nr. 2.

Men dere skal på død og liv gjøre et poeng av at de ikke er noe for dere. syns ikke det er særlig Jeg pent, rett og slett.

Veldig saklig og nyttig observasjon.

Whatever, talk to the hand.

Folk som ikke har selvinnsikt nok til å forstå at det ikke går på utseende at folk ikke er interessert i en må man si i fra til. Det kan faktisk hjelpe dem i lengden. Det er ingen gutter som behandler en pen jente dårlig eller ikke er interessert i henne fordi hun er pen. Det handler nok mye mer om adferd og at egoet skinner gjennom.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har missforstått litt, her..

Jeg tror kanskje jeg var en av disse jentene for mange år siden, men ikke nå. På den tiden var det mye sinne, usikkerhet og lav selvfølelse og ting jeg hadde opplevd som styrte meg og derfor ser jeg tilbake nå og mener at alle skal bli behandlet med respekt. Når det faktisk var en gutt som så meg som et helt menneske med respekt var jeg veldig glad og en helt annen personlighet kom frem. Skjønner ikke at hvis dere ser et "sexsymbol" må dere ENTEN krype for henne eller så må man spytte på henne. Hva med å bare behandle henne som et menneske? Mange kan oppføre seg sånn Pga de ikke tror de er noe annet enn utseende, derfor prøver de å legge stort trykk på det. Fordi de egentlig ikke er glad i seg selv i det hele tatt.

Når folk streber etter masse oppmerksomhet er det ofte noe galt med selvfølelsen deres , så jeg skjønner ikke hvorfor man skal prøve å få vedkommende enda mer på bånn. Gi enten oppmerksomhet, eller ikke noe oppmerksomhet. Men ikke diskriminer vedkommende! Dette kan føles ganske vondt og det er ikke sant at man fortjener dette, selv om man kanskje begynner å tro det selv.

Ts.

Bare beviser hvor mange overfladiske mennesker det er der ute. Tror du at fordi du har møtt én jente som er sånn

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

Hvis man ser noe som spiller på menneskets sterkeste drifter er det selvfølgelig deretter folk vil reagere. Hvorfor må folk gå rundt som sexsymbol, kan de ikke bare oppføre seg som mennesker?

Hadde de guttene som oppfører seg sånn mot dem hat et valg ville de vel bare holdt seg unna dem. Det høres derimot ut som de er tvunget til å omgåes dem og da gjør de det de kan for å få slutt på det de finner ubehagelig, slitsomt og energioppslukende.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann vil du stikke deg godt ut fra andre menn om du ter deg på denne måten, så ja, det ville være ganske tydelig.

En kvinne som kler seg i tettsittende klær er derimot ikke noe uvanlig. Det behøver slett ikke være et uttrykk for noe mer enn at hun selv syns hun ser bra ut i det.

Du retter dine skarpe ord til TS her, men jeg har ikke inntrykk av at det er seg selv TS snakker om.

Du har også misforstått budskapet hennes totalt her (med vilje?). Når du snakker om å "krype" og "bære fram" disse jentene, så er dette helt skivebom. Det TS tar opp er ikke utelatte handlinger fra dere som går ut på å fremheve disse jentene, men tvert imot, aktive handlinger fra deres side som går ut på å trekke dem ned. Og ofte jenter de ikke har hatt noe med å gjøre en gang, om jeg forstår TS riktig.

I likhet med TS så mener jeg at dette er ganske unødvendig. Videre mener jeg at når en mann har behov for å "jekke ned" slike jenter så er det et ganske patetisk uttrykk for dårlig selvtillit. Som at når de vet de ikke har sjans, så må de bevise for omverden og seg selv at det var fordi de selv ikke var interesserte, og helst så åpenlyst at ingen kommer på å tenke over at de faktisk ikke hadde sjans.

Om man er trygg på seg selv og egen verdi, ser jeg absolutt ingen grunn til å rakke ned på utenforstående på denne måten. For om så var, at de satte seg selv høyt, hva i all verden gjør det deg, når du ikke en gang har noe med dem å gjøre? Hvorfor irritere seg så mye over dette at man må sjikanere dem om man ikke føler seg truet på noe vis? Doesn't make sense...

Helt riktig.

Ts.

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skjønner ikke .. Hvis man er ekstremt lite interessert i en person går man ikke bort til personen å sier det, eller hvisker så vedkommende hører det, man bare gidder ikke å bry seg. Enkelt og greit. Skjønner ikke hva som er så vanskelig med det?

Hvis man gjør det førstnevnte, gjør man det FOR å såre. Noe oppegående mennesker ikke gjør.

Jeg henger mye rundt gutter og jeg bare syns det er rart hvor stygt jeg ser de snakker om jenter med god selvtillit og pyntet seg. Jeg syns det er slemt gjort. For jeg vet at det ikke alltid er så enkelt å være jente.

Ts

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse guttene er ikke nære venner av meg , da , for å bare nevne det.

Anonym poster: daa6aa93864379b6eade3549676487be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig saklig og nyttig observasjon.

Whatever, talk to the hand.

Folk som ikke har selvinnsikt nok til å forstå at det ikke går på utseende at folk ikke er interessert i en må man si i fra til. Det kan faktisk hjelpe dem i lengden. Det er ingen gutter som behandler en pen jente dårlig eller ikke er interessert i henne fordi hun er pen. Det handler nok mye mer om adferd og at egoet skinner gjennom.

Anonym poster: c799d10066841f851ea3434661d0d33b

Igjen:

Det er ikke snakk om jenter du fra før av er i interaksjon med.

Det er snakk om jenter man observerer, og likevel har et behov for å trakassere.

Hvorfor fortsetter du å svare som om det er snakk om noe annet her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven er jo overalt i mange forskjellige former, men syns det bare er ekstremt ille når en eller flere gutter vil være nedverdigende mot JENTER. Det er så lavmål. Hvem vet? Kanskje jenta's far døde nylig? Kanskje hun har blitt voldtatt?

Jeg tror jeg har tatt poenget ditt TS, og i så fall er jeg enig, men akuratt denne delen av innlegget stusser jeg over. Hvorfor har du uthevet 'jenter' som om vi skulle være i en særstilling? Det er nå like ille om en gruppe jenter går sammen for å svekke en gutt, er det ikke?

Dersom man ikke har noe godt å si, så sier man heller ingen ting. Å gi konstruktiv kritikk anser jeg derimot som en 'god ting å si', men det forutsetter at man sier det uten å være spydig og uten å ønske at vedkommende skal bli såret eller usikker på seg selv. Å fortelle noen at 'ho er ihvertfall ikke min type' sånn helt uten videre vil virke meningsløst, for dersom jenta virkelig ikke er det, vil det mest effektive være ignoranse heller enn negativ oppmerksomhet. Dersom jenta er påtrengende så kan man si direkte til henne at man ikke tror deres personlighet vil kunne fungere i en god relasjon, men dersom jenta er 'på gata' og uten å være i ditt direkte nærvær, er det virkelig stygt å baksnakke andre, uansett hvem det måtte gjelde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente som blir veldig flott når jeg steller meg og ordner meg, og går fint/normalt kledd, og har en fin holdning med rak rygg. Da får jeg mange sure blikk...

Jenter som sier noe stygt om puppene mine, om holdningen min, om meg...

Som oftest går jeg med bøyd hode og kler meg som en dass, og da er det greit liksom?

Hvorfor kan ikke alle få lov til å være seg selv? Det må da være en menneskerett å få gå med rak rygg og hevet hode? Får så vondt i ryggen når jeg må gå med dårlig holdning...

Anonym poster: 35d74923fb5e7483058aeca34f422680

Syns du har rar konklusjon her. Hvis noen er sjalu og syns synd på seg selv og føler seg bedre ved å rake ned på digg damer,så betyr det at du ikke har lov til å gå med rak rygg?

Altså,jeg ser ikke på meg som særlig deilig,men jeg får stygg blikk fra kvinner ofte jeg og.

hvis det har seg sånn at mindre pene gutter bare er usikre og derfor raker deg ned,så kan du jo alltid finne gutter som er kjempe pene og har selvltitt, sånn som deg selv?

Ser ikke helt hvor du mener at å få stygg blikk/kommentarer er det samme som å "Ikke få lov"

Hva med de som skildrer seg VIRKELIG med utseende? De som går kledd "rart" og annerledes? Tror at de får mer stygge blikk enn en pen jente...Dess bare fordi du og alle du kjenner syns du er pen,betyr det ikke at de jentene som går forbi deg gjør det..

Anonym poster: f5b51efddc84bfb9b41971bc29745fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...