Gå til innhold

Hjelp med nøkkelkvalifikasjoner på CV-en.


Paien

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg holder på å oppdatere CV-en min, men synes ikke det jeg har skrevet til nå er godt nok formulert, og jeg finner liksom ikke de rette ordene så det hele høres seriøst nok ut.

Her er det jeg har skrevet til nå:

Jeg er en person som lærer fort og er målrettet i arbeidet jeg gjør. Jeg er hyggelig, medgjørlig, kreativ, punktlig og ærlig. Jeg har gode, selvlærte datakunnskaper. Jeg lærer forholdsvis fort. Jeg jobber også godt selvstendig. Jeg er ryddig og systematisk. Jeg har gode skrivekunnskaper.

Jeg syns det blir nesten litt for kortfattet, og det ble mye av "Jeg er, jeg er, jeg er". Noen tips til hvordan jeg kan omformulere dette? :)

Endret av Paien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skriver alt det der under nøkkelkvalifikasjoner, hva skriver du ellers i søknaden? Jeg synes det er altfor mye under et punkt som "nøkkelkvalifikasjoner". 2 setninger, tenker jeg, maks 3. Dessuten for mye oppramsing. Hold deg til maks 3 egenskaper per setning. "Jeg er a, b og c. Jeg har erfaring med/god kjennskap til d og e." Husk at det heter _nøkkel_kvalifikasjoner og at du vil framheve dine _absolutt_ beste kvalifikasjoner for akkurat denne jobben. Elevatorpitch på 5 sekunder.

Anonym poster: d43e2ba1ab2ba7c46d3b2d4c60db8a88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skriver alt det der under nøkkelkvalifikasjoner, hva skriver du ellers i søknaden? Jeg synes det er altfor mye under et punkt som "nøkkelkvalifikasjoner". 2 setninger, tenker jeg, maks 3. Dessuten for mye oppramsing. Hold deg til maks 3 egenskaper per setning. "Jeg er a, b og c. Jeg har erfaring med/god kjennskap til d og e." Husk at det heter _nøkkel_kvalifikasjoner og at du vil framheve dine _absolutt_ beste kvalifikasjoner for akkurat denne jobben. Elevatorpitch på 5 sekunder.

Anonym poster: d43e2ba1ab2ba7c46d3b2d4c60db8a88