Gå til innhold

Hvordan kan kvinner uten six pacck tillate seg å kreve og ønske en kjæreste som har det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sikkerte tonnevis med kvinner på dette forumet som har en kjæreste med six pack uten å ha det selv, eller andre single kvinner uten six pack som forevneter at drømmemannen har det. Hvorfor kreve at andre har noe dere selv ikke gidder å jobbe for?

Anonym poster: f90a965af0a402085e7e10f2d274f655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kjæreste med sixpack uten å ha det selv, og vet du hva? Det var IKKE det som gjorde at jeg falt for han. Helst ville jeg hatt en gutt med mer fett på kroppen, men han er da perfekt på alle andre områder. I tilleg er jeg så heldig at han ville ha en jente som var litt større enn seg og det har han fått <3

Anonym poster: 1233e66dfafc39f467850795da966b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreve? :lete: Er vel ingen som krever det av en mann om man ikke er trent selv. Når noen spør hvordan DRØMMEmannen er, så beskriver de en næmest perfekt mann. Det gjør også menn :gjeiper:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger da ikke KREVE at mannfolkene har sixpack. Disse kommer automatisk til meg. Ikke vet jeg hvorfor.Har selvfølgelig ikke sixpack selv, gidder jo ikke stresse med å få det. men ville jo aldri tatt til takke med en slask uten ruter og store muskler.

Anonym poster: d6d5d0d6e3e95f77080ed5acb1dd5aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ikke så veldig mange kvinner som har sixpack, og de færreste menn synes vel at sixpack er kjempesexy på damer også, så det blir vel win-win.

Skjønner at dette er en harselering over en annen tråd, men det blir liksom for dumt.

For øvrig er det vel ikke så mange som krever at kjæresten skal se sånn eller slik ut, men at mange synes sixpack på en mann er pent å se på. Ser du forskjellen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mange kvinner som krevde det ville det vært mange kvinner som var single og ikke fikk seg noe.

Anonym poster: 9a0e0046d371daaaa11d6eb7ddab2ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er bare tull, og jeg kjenner ingen kvinner som krever sixpack. Det er sikkert noen som gjør det, men de er nok sannsynligvis veldig sære.

Meeen bare for å ha sagt det (og ikke fordi jeg bryr meg om menn har sixpack eller ei, for mange menn krever det sikkert mer arbeid enn det er verdt) så er det enklere for menn å få sixpack enn det er for jenter, av to enkle grunner: Jenter er mer disponible for å lagre fett på kroppen og gutter har lettere for å bygge muskler med stort volum. En jente med sixpack må sannsynligvis gå på en relativt stram diett + trene veldig mye for å opprettholde det, og til og med blant jenter som gjør dette finnes det mange som aldri får mageruter.

Hilsen ei som driver med fitness som hobby men som likevel sjeldent klarer å holde på konkurranserutene i mer enn et par uker maks.

Anonym poster: 9c3d7dcaef1efc1f7f377fa67131a37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har six pack, det handler om fettprosenten.

Anonym poster: 0b1b7779c7d538ddd738c808a7ff6d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Alle har six-pack. Hos de fleste er den imidlertid gjemt bak endel underhudsfett. Hvorfor flere menn enn kvinner har synlig six-pack? Jo, de har "lettere" for å ha lav nok fettprosent til at den synes. Og de som velger kjæreste etter formen på magen bør kanskje sjekke hvilke verdier de ønsker i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...