Gå til innhold

Tok kjæresten min på fersken med å flørte m annen dame....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for svar. Og kanskje jeg ikke har selvrespekt, og bla bla bla. Men jeg har aldri opplevd noe så drøyt, så jeg ble ganske satt ut der og da. Såklart er jeg forbanna over det!!!! Og ja, jeg vet hva jeg skal gjøre. Takk takk.... Nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er helt på jordet....

Anonym poster: 4a5257b22cda4793c2bd81bcb3722672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å jævlig, TS :/

Bor i ei lita bygd vi også, men har i de siste 2 årene opplevd at samboeren min ikke vil dra på festival. Noe jeg mistanker kan ha noe med eksen hans å gjøre..

Hun lager bestandig bråk når hun ser oss.

Men tilbake til deg.

Jeg hadde garantert følt at livet raste sammen, om jeg fersket kjæresten min i noe så grusomt..

Er forresten veldig vanlig å bli separert i bygdestrøk, har jeg fått inntrykk av :gjeiper:

folk drikker seg fra sans og samling, og har god tilgang på damer..

synes du bør tenke på din egen velvære også.

For jeg hadde aldri blitt i et forhold, hvor mannen ikke greide å legge bånd på lystene sine.

Nei, for da skal han f**n meg få henne! Jeg hadde kommet til å stukket avgårde da, med verdigheten i behold.

Vet det kan virke skremmende ut, men dette har jeg nesten praktisert før da samboeren min ikke ville oppføre seg. Og han skjønnte alvoret.

Det jeg sliter med nå, er at han på død og liv må kikke på damebilder på facebook.

Jeg fersket han i går, og da brøt det ut en liten krangel hvor han ville forsvare seg.. :gjeiper:

Da sa jeg at jeg pinadø også skulle begynne å kikke på bilder!

I tillegg til å utvide kontakten med mannlige kolleger og guttevenner ;)

Tror faktisk dette virket, for nå fikk jeg han til å forstå at jeg har bra med selvtillit.

Og han har i virkeligheten selv sett at menn sikler etter meg, uten at jeg trengte å løfte en finger :)

Håper samboeren din forstår hva han har (selv om det kanskje ikke virket slik under festivalen dere var på).

Gi han et ultimatum, hvor han skal få velge.

Vis at du er sterk og uredd. Pluss at du faktisk har selvtillitt.

Hadde jeg bodd i samme bygd som deg, skulle jeg med glede hakket på dette blonde kvinnfolket! ;)

Men i det store og hele er det mannen din som har skyld i det hele..

Han er nødt til å styre seg.

Stoor klem fra meg :klemmer:

Anonym poster: 98b66776eaa6c69ae8d73168636500c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom fra skogen med dama? Utfra min noe eldre erfaring med bygdefester, så skjer alt i skogen utenfor festene, alt fra sex til mindre roting. Så jeg gjetter at han ikke er så uskyldig! Og ble i tillegg sur for at du var der?

Finn deg en skikkelig mann istedet for en som driver på med damer på fest.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men selvfølgelig skjedde det noe den kvelden. Han hadde hånda opp under skjørtet hennes, hun var tydeligvis med på leken og ville ha ham med på fest (I wonder why). Neste dag viser det seg at han har hatt et veldig beleilig "black-out".

Kom igjen, du er smartere enn som så.

Jepp, jeg tror det skjer mer bak i kulissene enn det du tror TS.

Jeg har fremdeles til gode å høre at damer lar menn gjør noe slikt på utsiden av en fest uten at det er noe historikk inne i bildet.

Dere hadde ikke råd til at begge skulle gå, men dere hadde råd til at han skulle drikke seg drita på sprit?

Historien hans har mange hull og han ror så hardt at bauen får sjøslag,

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Sorry..men her bør du dumpe kjæresten din. Å drikke alkohol er ingen unnskyldning. Husk..det er når folk drikker ærligheten kommer opp i overflaten.

Du tok han skikkelig på fersken og han prøvde desperat å ro seg unna...

Enig...han høres ikke mye seriøs ut når dere har barn sammen og skal være en familie: så går han hen og gjør dette. Hadde det vært meg ville jeg ha følt meg knust og nedverdiget. Ville tenkt at han tråkket på meg. Jeg kunne ikke ha levd videre med en ektemann og familiefar som det.

Ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær naiv her nå. Gå fra han. Han behandler deg IKKE bra og er utro foran dine øyne og så prøver å ro seg unna. Dump han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Er dette en seriøs tråd?

Jeg spør, fordi jeg synes det virker merkelig at TS er så tafatt og uten meninger om et felles samliv. Dere skaffer barnevakt for å gå ut sammen, han sier dere ikke har råd, og du blir hjemme uten å mukke? Hvorfor kunne ikke han være hjemme?

Hvis dette faktisk er en sann historie, er han en drittsekk, og jeg hadde hevet han ut uten å blunke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dere er barnefri

- Det var meningen dere skulle på festivalen begge to

- Så finner han ut at dere ikke har råd til at begge kan gå (og da er det du som skal sitte hjemme...)

- Du tar mannen på fersken idet han ikke bare flørter litt uskyldig, men klår på den andre damen som tydelig hadde sett for seg noe mer

- Han sier han hadde det bra helt til du kom

osv

Her bør det da blinke noen rødlys hos deg TS! Dette er da direkte uanstendig.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Hei..

Jeg og samboeren min har vært sammen i snart to år, vi har et barn sammen, og har egentlig hatt det bra store deler av tiden vi har vært sammen. Såklart har det vært småkrangler noenganger men det har som regel ordnet seg igjen, og vi har alltid funnet en løsning. Lørdagen som var, var det festival i bygda hvor vi bor, vi hadde barnet hos sin bestemor og det var meningen at vi begge skulle gå. Han dro og jeg ble hjemme, siden han sa han ikke hadde råd til at vi begge dro. Siden vi deler økonomi satt jeg igjen hjemme. Senere på kvelden kom to venninner av meg på besøk, og dro meg med ned på festivalen. De snek seg inn siden det var så sent og snart slutt. Da imens jeg sitter utenfor utgangen kommer kjæresten min med ei blond jente oppover fra skogen, han dasker henne gjentagende ganger på rompa, og prøver å stikke hånda opp under miniskjørtet. Han ser plutselig meg og jenta han dasker på, stopper opp og venter på han... Han sier ting som at jeg aldri skulle ha kommet dit, hvorfor jeg er der, og at han hadde det kjempebra til jeg kom... Jeg blir selvfølgelig lei meg, men lager ikke noe dramatikk der og da. Jeg skjønner nesten ikke hva som skjer... Hun står fortsatt og roper navnet hans, hun den blonde og ber han være med inn på festen. Til slutt går han bort og hvisker henne i øret før hun går inn. Dagen etter når vi er hjemme, spør jeg om hvorfor han gjorde det, og han sier han angrer at ingenting mer skjedde men at han hadde blackout fordi han hadde drukket sprit. Skal jeg velge å tro på dette, og jeg synes det er ekstremt vanskelig å stole på han nå.... Hva burde jeg gjøre? Jeg har på følelsen det skjedde noe mer, og det er ekstremt vondt, fordi han alltid har sagt at det han gjorde denne helga ALDRI kom til å skje...

Anonym poster: 4a5257b22cda4793c2bd81bcb3722672

Håper virkelig ikke du tror på han? Hvordan kunne han vite ingenting skjedde hvis han hadde blackout?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Nei, jeg vet ikke hvem dette kvinnfolket er.... Men jeg lurer på om det skjedde noe mer denne kvelden... Og ja, det er stygt. Men jeg tenker på sønnen vår i forholdet, jeg vet hvor vanskelig det er å vokse opp med skilte foreldre... Syntes jeg ihvertfall.. Alle kjenner alle bygd dette her ja, men ingen sier noe til meg hvis de vet noe mer....

Anonym poster: 4a5257b22cda4793c2bd81bcb3722672

Du vet meget godt at det skjedde noe mer enn flørting, vær snill mot deg selv, ikke ta til takke med en sånn kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

for meg blinker ikke bare varsellampa men det er full disko-belysning!

dere har ikke råd til at begge skal gå du liksom men råd til å bli så drita at han fikk black-out.jaja nå har jeg hørt det og.

kom deg vekk fra denne karen så fort du kan!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla

Åh, jeg blir så trist!

Til dere som tror dette er trolling, jeg vet at det er menn som holder på slik. De bruker alt de kan for å få alt som de vil. SELV NÅR DE VET AT DET ER GALT.... Jeg har vokst opp på bygda selv, og jeg vet at det er i skogen ting skjer.

Så beklager ts, det har nok vært mye mer enn bare klining der. Det virker som de to har holdt på en stund. Jeg håper du finner styrken til å gjøre de forandringer du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne mannen ville sansynligvis bruke pengene på seg selv og blondinen ;)

Anonym poster: 98b66776eaa6c69ae8d73168636500c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde noe på rompa som han skulle hjelpe henne og koste bort? :jepp:

TS du fortjener bedre!

Anonym poster: a64a2a5e0fe3c85982a40bc6fe762aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ts, for en kjip situasjon! Han høres respektløs ut på den ene og den andre måten. Skjønner ikke folk som "ofrer" familien sin for et nyp i skogen etc.

Er han så respektløs mot deg ellers også? Da tenker jeg på det med å stikke på festival fordi begge ikke har råd, var det noe du reagerte på i det hele tatt eller er det greit i din bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var en trist tråd :(

Hvordan går det TS og hvordan har din samboer vært siden dere snakket sammen dagen derpå?

Det er mye som skurrer i hans oppførsel og jeg skal ikke si du skal dumpe han eller ikke, men det er INGEN som kommer til å dømme deg for å gå fra en mann som oppfører seg på denne måten mot deg.

Så om du føler det er riktig å gå, så gå med hevet hode. Han har virkelig ødelagt for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg pleier å tåle mye og se noe godt i det meste, men synes dette var et ekstremt tilfelle av dårlig behandling, manglende respekt og en drittsekk av en mann.

Om dere ikke hadde råd til at begge skulle gå, burde ingen gått og heller ventet til en annen gang. Og hvorfor leverte dere barnet til bestemoren, var det meningen at dere skulle gå begge, og så kom han med dette med dårlig råd etterpå? Isåfall tror jeg møtet med denne jenta var planlagt.

Hele oppførselen hans slik du beskriver, når han så deg, er helt forkastelig.

Han burde blitt dritredd og prøvd å bortforklare. Istedenfor sier han sånt som dette, som viser at han har null respekt for deg.

Etterpå ydmyker han deg enda mer ved å hviske ett eller annet i øret på henne..

Og uansett hva de har gjort i skogen, eller kunne kommet til å gjøre hvis du ikke hadde dukket opp (og det hadde han nok, i måten han oppfører seg på så virker det ikke som han har noen grenser), så er det å prøve å ta handa hennes oppunder skjørtet så langt over grensa som det går an å komme for min del. Kaller det ikke flørting engang, det er rett og slett direkte kvalmt!

Det er uhyre sjelden jeg sier det, men denne mannen må du bare komme deg bort fra, barn eller ikke. Han har ingen respekt for deg, sannsynligvis driter han i deg også.

Hvis dette er totalt ulikt han, og han aldri har hatt noen sånne tendenser før (ikke nædvendigvis flørting, men manglende respekt på andre måter) så kan det hende at spriten har skylda. Men da bør han angre noe veldig nå, og dessuten holde seg til annet enn sprit, og også gå ut sammen, om jeg skulle gitt han noen flere sjanser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Og hvorfor i himmelens navn vil du være sammen med en mann som sier han hadde det gøy helt til du kom? Og som tydelig flørter åpenlyst med ei annen jente enn deg? Hvorfor vil du deg selv så mye vondt at du fortsetter sammen med en som egentlig bare vil ha det gøy uten deg?

Jaja du velger selv, men jeg hadde glatt gått og blitt alene mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan går det med deg, TS? Du har jo fått veldig krasse tilbakemeldinger, men folk mener det godt, selv om jeg forstår at ting er vanskelig. Jeg er forøvrig helt enig i det folk sier her. Du fortjener bedre enn dette, og det gjør barna dine også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...