Gå til innhold

Folk som lever uten mobil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, skal arrangere 10 års jubileum fra VGS og sitter og prøver å lete opp en person som det viser seg ikke har facebook. Vi var jo ganske gode venner, men så at jeg ikke hadde nummeret hans. Har kontaktet ganske mange og nå viser det seg at han aldri har villet gi nummeret til noen. Dette var kanskje en av de mest sosiale jeg gikk på VGS med, alle visste hvem han var og han arrangerte alt muligrart, men nå ser jeg jo at alt kom gjennom kontakt i virkeligheten eller msn. MSN har han kuttet ut. Noen som har hørt noe lignende? Han har mobil og har sikkert gitt nummeret til en del i familien og slikt, men ikke til oss andre.

Han ene jeg snakket med som gikk i klassen og som jobbet med han for senest to år siden fikk ikke nummeret han heller.

Anonym poster: c6739bfe80c784e9580723f10b212292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet. Er han rar fordi han ikke gjør som bermen?

Anonym poster: 3129cd92e328505422fdeae6a2b3681a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er selektiv på hvem som får nummeret av ham er i grunn hans sak. Om man spør kanskje han gir det til personen, men skjønner ikke hvorfor alle skal gå rundt å ha nummeret til hverandre..

Anonym poster: 8eb199b07ac32c08e090d0e69e4ff9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Noen vet da sikkert hvor denne personen bor, hvis han ikke har hemmelig adresse. Du vet hvordan man skriver brev og sender innbydelser på "gammeldags" måte?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, ja jeg synes det er rart, men det jeg egentlig vil er jo å få kontakt med han slik at han kan være med på reunion.

Foreldrene hans har forresten også flyttet så får ikke kontakt gjennom dem heller.

Anonym poster: c6739bfe80c784e9580723f10b212292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet er ganske vanlig, det er snakk om en pakistaner:-)

Anonym poster: c6739bfe80c784e9580723f10b212292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han lever vel strengt tatt ikke uten mobil om han har mobil og er selektiv om hvem som får nummeret..

Anonym poster: 2e40347b393330d2eb9a3471002de93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...