Gå til innhold

Venninne avlyste reise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne sviktet meg IGJEN! Hadde bestilt fly+hotell som ikke går ann å avbestille. Ganske dyrt også. For noen dager siden tikket det inn en melding om at hun ville dra seinere fordi hun kom til å savne kjæresten :natti: For det første, så var det hun som i utgangspunkte ville være så lenge. Tenkte jeg skulle være snill, så jeg betalte hotellet som kostet 13.000kr for 13 netter. Og nå vil hun plutselig endre det av egoistiske grunner?! Jeg har vært med henne på ferie da jeg hadde kjæreste og det slo meg aldri at jeg skulle avlyse den på grunn av at jeg kom til å savne han :natti:

Uansett, så har jeg spurt en del venner om de vil bli med. Eneste de trenger er flybilletten, men nå er det litt seint, så de fleste jobber på den tiden.

Jeg vurderer å ta med ei venninne som jeg vet kommer til å være med, men problemet er at hun har en tedens til å lage bråk med gud og hver mann. Og problemet da er at jeg er redd hun havner i fengsel på et sted jeg ikke helt vet lover og regler til. Hun snakker veldig aggresivt til folk, så om man ikke kjenner henne, så kan det oppfattes helt feil. Dette skjer ofte når hun drikker, men når hun er edru er hun verdens snilleste.

Skal jeg ta henne med eller hva synes dere?

Anonym poster: 65d32c981827167a822b13b6da9bab30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt av venninnen din å avlyse nå :( Si til hun andre at hun kan være med, at du har betalt hotell, men at du ikke har lyst at det skal være en fyllatur :)

Anonym poster: 748b7636cebeeff7ddea7b23c15a5671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde krevet å få pengene tilbake av hun venninna som avlyste. Sånt gjør man bare ikke!

Anonym poster: 0cf5ab008c20b1466af9a0127e328fbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort av den første venninnen din! Det bør du også si klart ifra til henne. Sånt gjør man ikke.

Angående hun andre venninnen ville jeg også vært litt skeptisk, avhengig av lengde på turen. Det kan bli en laaaang tur om dere ikke kommer overens... Jeg reiser alltid på ferie alene, så jeg ville bare reist alene, jeg.

Anonym poster: 44f6182d230ea14693f653c93f4dc901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

er derfor man burde bestille med avbestillingsgebyr, da hadde du ikke hatt dette problemet.

når det er sagt, de beste feriene jeg har hatt har vært når jeg har dratt alene.

og nei ikke ta med ei bråkebøtte på ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil bare si at jeg reiser uansett :) Men skulle gjerne hatt med noen :) Jeg og hun jeg vurderer å reise med har utrolig god kjemi, men det er andre jeg er redd for. Hun ser ut til å ha en instilling som er: Alle er fiender til det motsatte er bevist.

Ts.

Anonym poster: 65d32c981827167a822b13b6da9bab30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo venninna di betale tapet, om du ikke finner noen (trygge) til å bli med. Er jo ikke noe å diskutere det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort. Ville bedt henne om å betale halve turen om hun ikke blir med og dere må avlyse turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skjønne at hun kommer til å savne kjæresten for det gjør jeg :sjenert: men når det er sagt så burde jo venninna di ha visst dette på forhånd og ikke oppmuntret til å reise. Kan jeg spørre deg hvor du skal reise? Om det er en storby hadde jeg nok reist alene. Men om det er sol og bading så kan det fort bli kjedelig alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Når reiser vi og hvor går turen? :)

Nei, seriøst. Dette er totalt uakseptabel oppførsel fra venninnen din. Og hun greier ikke å ringe å si fra en gang, men sender en melding?

Kanskje jeg er streng, men jeg hadde kuttet all kontakt med en slik person.

Og det er en selvfølge at hun betaler sin del om du ikke får med noen andre.

:tristbla:

Hun ser ut til å ha en innstilling som er: Alle er fiender til det motsatte er bevist.

Genialt. Minner meg om onkelen min!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...