Gå til innhold

Bilder av gamle flammer


Gjest My

Anbefalte innlegg

Fant ut at kjæresten min har bilder av henne han var stormforelsket i i mange år tidligere på telefonen. Flere bilder... Også bilder av andre kvinner han også har vært interessert i. Hva hadde dere syns om det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke blitt begeistret og spurt pent om han kunne slette de, da jeg ble litt lei meg fordi han hadde bildene fortsatt.

Jeg brente mine i peisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap og gå bak ryggen din og ødelegge selvtillitien din på den måten.

For en drittsekk - dump ham!

Anonym poster: fd3557816ec9759e92b378c57f5b0e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han aldri har sett på dem, de har bare ligget dere fra før han møtte meg. (noen av dem må han ha hatt i flere år..) han sier at det er fordi han aldri er inne på bildene, så han har aldri kommet på å slette dem... vi har vært sammen i fem mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk å minnes de man har vært glad i. Grov utroskap. Dump drittsekken!

Anonym poster: 980a0bd7515fa10577a95362e684a2a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også beholdt bildene av en gammel flamme fra ungdomsskolen. Litt usikker hvor de har havnet, men tror det må være i en skoboks hjemme et sted - sammen med gamle dagbøker og slikt :)

At bildet/bildene ligger på en telefon er jo kanskje litt annerledes siden det er mye mer tilgjengelig, men jeg synes svært lite om at man skal slette alle spor av tidligere liv. Man er jo den man er, og det inkluderer gamle flammer også.

Kan jo spørre om han vil overføre det bort fra telefonen og heller lagre bildene et annet sted som ikke er rett føran nesa di hele tiden, men krav å slette eller se dette som utroskap(?) synes ikke jeg er riktig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland dem var det flere bilder av henne han var forelsket i i mange år, i bikini... og han sluttet vistnok å være forelsket i henne for seks år siden... og bildene er seks år gamle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg kvittet meg med gamle bilder og minner etter at en eks "oppfordret" til det...

La han nå få ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har han bilder av henne i telefonen i seks år, i bikini..?

Det har han jo svart på. Hvis du ikke tror ham, får du ta konsekvensen av å være sammen med en løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Franzen

Kjæresten min har bilder av eksen på dataen, og det er forsåvidt helt ok for meg. Det hadde derimot ikke vært greit om han hadde hatt bildene på mobilen. Det blir noe helt annet. De fleste skifter jo mobiler jevnlig, og det vil jo si at han aktivt har flyttet over bildene av de gamle flammene til mobilen relativt nylig.

Dersom det er som han sier at han aldri er inne på bildene, burde det ikke være noe problem for han å slette de heller! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sendt flere meldinger til denne flammen han var så veldig forelsket i tidligere, for tre uker siden, med invitasjon om å møtes osv... Noe han løy om senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det synes jeg ingenting om! jeg har ikke bilder av ekser eller mine erobringer på tlf.

Anonym poster: 56581d5a3d13ec19a5917ece65e0b648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at kjæresten min har bilder av henne han var stormforelsket i i mange år tidligere på telefonen. Flere bilder... Også bilder av andre kvinner han også har vært interessert i. Hva hadde dere syns om det...?

Helt greit. Har det selv.

Anonym poster: 4dbba92acfe07fc941c4b51a7b893bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...