Gå til innhold

Mange billige mennesker her eller hur?


Gjest Malta

Anbefalte innlegg

Synes du skal ha litt høyere krav :flau:

var redd for det. derfor jeg ikke nevnte noe om alder. jeg vil jo ikke virke HELT uoppnåelig for tuppelurene her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig og billig, det blir nok et litt for vagt begrep. 'De her inne' representerer i stor skala 'de der ute', og det er neppe tvil om at moral og premisser rundt praktisering av seksualitet har endret seg så meget fra før. Så sant det ikke skader noen, så får folket værsågod å ta seg friheten til hva det måtte være, men personlig er jeg nok en bitter motstander av veien samfunnet tar nå for tiden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Har nå kikket litt her omkring og leset forskjellige historier.

felles for mange er at mange åpenbart har lett for å ligge med noen.

Så jeg lurer hvor lite skal til før folk begynner å hoppe til køys sammen?

Hæ!?!? :klo:

Hva har det med billig å gjøre?

Sånn i opplysningens navn, dersom du har fått hormonene i fleisen (pubertet kalles det visst) eller er noe eldre enn det så har en viss Maslow sin behovspyramide sin svært valide mening.

Den beskriver nemlig våre basale behov som altså er, i tillegg til mat og søvn, sex!

Mulig det lugger i ditt hode men puling er både nødvendig, bra, viktig og ikke minst deilig.

At en eller annen (gjerne flere) religiøse duster har tvunget mennesket inn i en annen trakt får vi, i all vår modernisme, være overbærende med. Og du trenger ikke prissette det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg full så skal det ikke mye til.

Er jeg edru derimot, må det være noen jeg føler noe for.

...Med mindre jeg blir akutt kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror mange skriver ting her inne som er mer åpene enn man tør å være med venner og bekjentskap. Jeg synes det er fint med åpenhet.

Det er alltid konsekvensene av sin løssluppenhet som er en utfordring virker det som.

Jeg dømmer ingen, men jeg setter ikke pris på ansvarsfrasigelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke billig. Jeg er gratis ;)

Anonym poster: 9d12128c4b340fdc39d6390250333363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har jeg en ekkel følelse av at TS sikter til jenter/damer her og ikke menn... Kanskje fordi menn ikke pleier å få stempelet "billig"?

Anonym poster: 309c690eb8c0760c65817a845231c27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ett billig menneske her. DEG.

Anonym poster: c25095e9ae5c9cd6341f545676af4e79

Du må gjerne kalle TS både konservativ, fordømmende og reaksjonær (og jeg vil være uenig i alt sammen). Men ved å kalle vedkommende billig avslører du at du ikke behersker det norske språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Føler jeg kan svare siden det var meg du kalte billig(ei dame som har hatt samme mann i 12 år forøvrig, men OK).

Kjære Malta; som jeg sa tidligere - det handler ikke om at man faktisk i reell handling ligger med alt og alle, men at man teoretisk sett har et visst utvelgelsesgrunnlag.

Dette grunnlaget blir man klar over, fordi det jevnlig er personer som gir en positiv tilbakemelding utover vennskapelig nivå, som spør direkte, som hinter, eller som oppfører seg på en måte at man skjønner at sex kanskje ikke hadde vært det siste på jorden de kune tenkt seg en eller flere ganger med en selv.

Det heter ikke å være billig, det heter å være attraktiv(på en eller annen måte) i disse personenes øyne.

Man er ikke nødvendigvis alltid Mrs/Mr. Right, men iallefall Mr/Mrs. Right Now.

Ikke vær så sjalu og vonbråten bare fordi jeg kan pule og du ikke kan :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i et samfunn hvor One night stand er vanlig, ok og koselig.

Det skal to til for å ha sex,en mann OG en kvinne,så på den måten er vel ingen billig? de bestemte seg sammen for at de vil ha sex,er det så farlig?

Anonym poster: e8ffd44e3f0f517aa12a4205abb6e1a2

Er one night stand koselig? Joda. Neste gang kan du jo servere vafler med syltetøy til, kanskje invitere familie og venner for å bivåne akten, eller kanskje delta. Alle har seg med alle, hvor som helst og når som helst. Alle kan drite sammen også. Bare koselig det vettu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor har jeg en ekkel følelse av at TS sikter til jenter/damer her og ikke menn... Kanskje fordi menn ikke pleier å få stempelet "billig"?

Anonym poster: 309c690eb8c0760c65817a845231c27b

Eller fordi vi er på KVINNEguiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fordi vi er på KVINNEguiden;)

Tror ikke du tok ironien i den ;-)

Anonym poster: 309c690eb8c0760c65817a845231c27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentedame

Føler jeg kan svare siden det var meg du kalte billig(ei dame som har hatt samme mann i 12 år forøvrig, men OK).

Kjære Malta; som jeg sa tidligere - det handler ikke om at man faktisk i reell handling ligger med alt og alle, men at man teoretisk sett har et visst utvelgelsesgrunnlag.

Dette grunnlaget blir man klar over, fordi det jevnlig er personer som gir en positiv tilbakemelding utover vennskapelig nivå, som spør direkte, som hinter, eller som oppfører seg på en måte at man skjønner at sex kanskje ikke hadde vært det siste på jorden de kune tenkt seg en eller flere ganger med en selv.

Det heter ikke å være billig, det heter å være attraktiv(på en eller annen måte) i disse personenes øyne.

Man er ikke nødvendigvis alltid Mrs/Mr. Right, men iallefall Mr/Mrs. Right Now.

Ikke vær så sjalu og vonbråten bare fordi jeg kan pule og du ikke kan :danse:

Hei Norah. Jeg er ikke enig med deg. Selv om noen kan/vil pule, betyr det ikke at de automatisk er attraktive. Jeg sier ikke at du ikke er det, men at dette kommer an på personen og situasjonen, og min erfaring er at de som er mest attraktive, er mer selektive med hvem de hopper til køys med enn de som er mindre attraktive.

Jeg er selv attraktiv, kan få mange menn om jeg vil, men dette er ikke et behov jeg har. Joda, det er bra å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, bekreftlese....men jeg tror at de som er mindre attraktive ofte kan ha et større behov her, og dermed ha flere partnere, ja mindre selektive når det kommer til hvem og hvor mange de har sex med.

Jeg har ei venninne som er helt vanlig søt, ikke spesielt oppsiktsvekkende pen, mer vanlig, men ute på byen får hun mange menn, fordi hun spiller nettopp på dette, og det ser menn. De ser at hun er tilgjengelig. Men mange er ikke interessert i et forhold med henne, ofte kun ONS. DE ringer ikke selv om de sier de skal ringe. Når vi er sammen får jeg og oppmerksomhet, men ofte har jeg en følese av de mennene som tar kontakt med meg, er mer interessert i "hele pakka"; dvs : noe seriøst med meg, kanskje fordi de ser at jeg er selektiv, at jeg ikke ligger med den første som sjekker meg opp.

Så jeg mener motsatt av det du sier Norah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Skal si det innlegget provoserte! (Det var ikke mitt, altså..)

Men må si meg litt enig, har tenkt mye på det samme.

Nå er det noen år siden jeg var ungdom, og jeg er heller ikke vokst opp i en by, men på et lite sted, om det kanskje skulle ha noe å si...

Men her var det slett ikke vanlig meg så mange ONS og tilfeldig sex.

Det var selvsagt en og annen som drev på slik, men de ble også sett på som billige, og blir faktisk sett på som billige fortsatt.

Mange av desse har heller ikke noe mann, bare korte forhold med mindre attraktive gutter, og flere barn med flere forskjellige fedre.

Stort sett går de på trygd også..

En sammenheng?

Så folk som liker sex går generelt på trygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke billig.

Jeg er veldig selektiv på når og med hvem jeg har et ons. Det holder absolutt ikke at du har noe mellom beina. Du må ha mye mer og være mye mer. Ergo så er jeg dyr fordi jeg sjelden finner en mann jeg sånn umiddelbart vil ha sex med.

Anonym poster: 3222a167d290d2f1a1e409be0cc6b330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Jeg skjønner ikke poenget med å henge seg opp i andres sexliv? Men dette er kanskje fordi jeg får nok sex selv, så jeg har ikke behov for å tenke på andres sexliv?!

Jeg har stort sett sex med mannen min hver gang jeg har lyst, så jeg er kanskje litt billig jeg også som lar meg drive av disse lystene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest norah

Hei Norah. Jeg er ikke enig med deg. Selv om noen kan/vil pule, betyr det ikke at de automatisk er attraktive. Jeg sier ikke at du ikke er det, men at dette kommer an på personen og situasjonen, og min erfaring er at de som er mest attraktive, er mer selektive med hvem de hopper til køys med enn de som er mindre attraktive.

Jeg er selv attraktiv, kan få mange menn om jeg vil, men dette er ikke et behov jeg har. Joda, det er bra å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, bekreftlese....men jeg tror at de som er mindre attraktive ofte kan ha et større behov her, og dermed ha flere partnere, ja mindre selektive når det kommer til hvem og hvor mange de har sex med.

Jeg har ei venninne som er helt vanlig søt, ikke spesielt oppsiktsvekkende pen, mer vanlig, men ute på byen får hun mange menn, fordi hun spiller nettopp på dette, og det ser menn. De ser at hun er tilgjengelig. Men mange er ikke interessert i et forhold med henne, ofte kun ONS. DE ringer ikke selv om de sier de skal ringe. Når vi er sammen får jeg og oppmerksomhet, men ofte har jeg en følese av de mennene som tar kontakt med meg, er mer interessert i "hele pakka"; dvs : noe seriøst med meg, kanskje fordi de ser at jeg er selektiv, at jeg ikke ligger med den første som sjekker meg opp.

Så jeg mener motsatt av det du sier Norah.

Jeg sier ingenting i den konteksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malta

Føler jeg kan svare siden det var meg du kalte billig(ei dame som har hatt samme mann i 12 år forøvrig, men OK).

Kjære Malta; som jeg sa tidligere - det handler ikke om at man faktisk i reell handling ligger med alt og alle, men at man teoretisk sett har et visst utvelgelsesgrunnlag.

Dette grunnlaget blir man klar over, fordi det jevnlig er personer som gir en positiv tilbakemelding utover vennskapelig nivå, som spør direkte, som hinter, eller som oppfører seg på en måte at man skjønner at sex kanskje ikke hadde vært det siste på jorden de kune tenkt seg en eller flere ganger med en selv.

Det heter ikke å være billig, det heter å være attraktiv(på en eller annen måte) i disse personenes øyne.

Man er ikke nødvendigvis alltid Mrs/Mr. Right, men iallefall Mr/Mrs. Right Now.

Ikke vær så sjalu og vonbråten bare fordi jeg kan pule og du ikke kan :danse:

Kjære deg,

Nei, du kan ikke pule.

og

Sex er ikke alltid alt, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg har ikke lett for å ligge med noen, men har møtt en som gjorde at jeg brøt alle mine prinsipper... føler meg kanskje pittelitt billig, men noen sjanser må man ta ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...