Gå til innhold

ten på at det begynner å gå mot slutten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man i et langvarig forhold begynner å slutte å feire ferier sammen, er det et alvorlig tegn på at forholdet skranter, mener dere?

Eller er det vanlig for enkelte å ikke ha ferie sammen.

Anonym poster: bcffd32258e296f72101d62054bb769d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm, det kommer vel helt an på hvordan forholdet er ellers?

Men isolert sett: Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phiona

Hvis du føler det skranter ville jeg snakket med Kjæresten og spurt om hans/hennes synspunkt. Grunner dere ikke feirer ferier sammen kan jo være dere vil være med familie og venner også? Men jeg ville tenkt over om det er noe som mangler i forholdet. Du er jo selv redd det skranter men det er mye lettere for deg å føle det som faktisk er i forholdet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Når man i et langvarig forhold begynner å slutte å feire ferier sammen, er det et alvorlig tegn på at forholdet skranter, mener dere?

Eller er det vanlig for enkelte å ikke ha ferie sammen.

Anonym poster: bcffd32258e296f72101d62054bb769d

Kommer an på hvorfor dere slutter å ha ferie sammen, er vel en grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Når man i et langvarig forhold begynner å slutte å feire ferier sammen, er det et alvorlig tegn på at forholdet skranter, mener dere?

Eller er det vanlig for enkelte å ikke ha ferie sammen.

Anonym poster: bcffd32258e296f72101d62054bb769d

Hmm, det kommer jo helt an på hva man er vant til. Men hadde det skjedd i mitt forhold, hadde jeg nok trodd det ja. Fordi vi er sammen bestandig når vi kan. Ferier inkludert. Dersom han ikke ville være sammen med meg i ferien, og omvendt, er det nok et svært negativt tegn for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jeg ikke si. Jeg og min kjære skal ha en uke fra hverandre i ferien der jeg skal være med barnet vårt hos mine foreldre. Dette fordi han ikke fikk mer lønnet fri, og vi har kun hans inntekt. Likevel er han med oss alle de dagene han faktisk har fri. (Og det skulle nå bare mangle).

Anonym poster: f5f209ef713eac1e76bc6691d6fc764f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...