Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Gjest villrev

Alt som heter noe med "lavkarbo-" (brød, pizza, boller, taco, osv) som er laget med mandelmel, egg, meieriprodukt og sukrin etc. YUCK. Smaker bare ekkelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kittycat

Fitness-trenden. Det er kjempeflott at folk trener, men trenden med å legge ut bilder etter HVER treningsøkt blir litt for mye. Det skal ikke så utrolig mye til før man blir lei av å se på "flekse"-bilder av en person med "naturlig" brunfarge.

Lavkarbo/protein.i.alt-trenden. "SE HVA JEG SPISTE IDAG: PROTEINPULVER, PROTEINKAKE OG PROTEINFROKOSTBLANDING."

:takke:

jaa :O eller greit at noen har det som livsstil på bloggene sine, men wannabies som er på hele blogg.no får det ikke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk i Converse, spesielt jenter som tror det passer til ALT som kjoler og skjørt!

-Topper som viser magen, spesielt kombinert med en navelpiercing og hullete jeans

-Boots, sidecut og digre skjerf på gutter

-Pilotbriller av typen med speilglass, gud så harry

-Parajumpers og CG

- Joggebukser til annet bruk enn tv-titting og trening

-Capser, har til gode å se en pen en. Men de verste er Yankees capsene kombinert med en ekkel halv-fet sleik.

-Synlige sokker i mokasiner, loafers og seilere, det verste er tennissokker....

-Sokker i sandaler

-Alt fra Ed Hardy (tenker douche bag stilen med alt for trange klær, cap, shuttershades, og tribaltattiser)

-Frynser, som det meste andre får jeg tacky og harry assosiasjoner til dette

-Gjennomsiktige klær uten annet enn bh under

-Carrera-solbriller

-Digre innsekt-solbriller(tenk victoria beckham)

-Seilerjakker andre steder enn på båt

.501 shortsene dynket i kor med masse nagler og dritt på, rumper blir automatisk stygge i de

-Den typiske gina/bik bok stilen (no hating på merkene) som dessverre altfor mange jenter er fanget i på skolen min. Tillater lite kreativitet.

-Quilted jakker, liker det egentlig, men synes jeg ser det overalt!

-De digre Ralph Lauren logoene på piqueskjorter og hettegensere, spesielt.

-Alt fra Moods of Norway

Endret av Fashionistaen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenden som noen gutter og menn følger slavisk om sommeren. Denne trenden heter dyp utringning, populært kalt douche-neck.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[...]

-De digre Ralph Lauren logoene på piqueskjorter og hettegensere, spesielt.

[...]

De er fæle! Mannen min var overbevist at dette var fake saker, helt til han så de i offisiell butikk :fnise:

+Loafers, selv om det er "nytt" så har jeg allerede fått mer enn nok!

+Slike:

baskets-sneakers-tennis-baskets-compensees-en-nubuck-et-gomme-nubuck-noir-texto-770159770-176293.jpg

Usj! ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier Converse.. det er da ikke en trend? Har gått med Converse i 10+ år jeg..ikke fordi det er trendy akkurat men fordi jeg synes det er fine og behagelige sko som vitterlig passer til alt... :sjenert:

Trender jeg alltid har hatet: UGGS og "flaggtrenden". Husker at det med flagg var populært rundt 2000 også? Mener at alle på ungdomsskolen min gikk med USA og Britiske flagg på alt iallfall.

Likte JC-sko godt i starten men er litt lei nå. Er også lei av de suuuperkorte shortsene som bare er fint på folk som er altfor tynne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Billig hettegenser kjøpt på billigbod med motiv av ulv i måneskinn/indianerhøvding/2pac/eminem/cradle of filth/children of bodom.

SÅ STYGT.

Og det verste er at folk i alle aldersgrupper går i dem, selv om det er overvekt av tretten-femtenåringene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Lei av en del bloggere (ja det er bare til å holde meg unna de, men syns de er noen tapere uansett)

Først og fremst er mange rosablogger lagd siden det er en trend. For all del, dere med passion og peiling, stå på, men fjortiskids, finn en annen hobby. Alle de sminkevideoene på youtube f eks.. tok jo helt av etter Voe eller hvem det var som starta trenden begynte. Men det er greit. Voe er flink. Men mange av de andre er wannabies.

Vil ikke henge ut noen, men hvis man søker på sminkevideo på youtube kommer det opp x antall kleine eksempler :S

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+Loafers, selv om det er "nytt" så har jeg allerede fått mer enn nok!

Nytt?? Dette er jo er skottøy som har har vært rundt i mange herrens tiår?

- Slike idiotiske skjerf uten ender, som gutter bruker og tror de har fantastisk god stil så fort de tar på ett.

- Dype utrigninger, ola-shorts, converse og sidecut herregud for en grusomt oppbrukt og lite gjennomtenkt kombinasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Dere som sier Converse.. det er da ikke en trend? Har gått med Converse i 10+ år jeg..ikke fordi det er trendy akkurat men fordi jeg synes det er fine og behagelige sko som vitterlig passer til alt...

Det er da en trend når såpass mange gjør det. Noen trender varer lenge og andre kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjortiser i kort-korte dongerishortser, gjerne med lommene hengende ut under. Shortsene er så korte at halve rompeballen henger ut på baksiden, og de tar naturligvis ikke hensyn til temperaturen.

Minishorts, oversized genser, solbriller og stort rufsete hår. Noen med bein så tynne som sugerør, andre med cellulitter på glad vandring ut av shortsen. Jada... :roll:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

DERE KAN JO IKKE BEGYNNE Å HATE SKINNYJEANS NÅ SOM JEG ENDELIG ER TYNN NOK TIL Å PASSE INN I DE? :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Ting som ellers står på min sick-of-to-the-bone-liste:

Alle Nelly- og GinaTricot-kjoler. I hvert fall de til under 500 som stort sett bare dekker tittsa og klitten.

Neonfargede klær

Pastellfargede møbler / interiør.

Jeg misliker også generelt at hippie / rocka / grunge / gothic stiler/trekk har blitt KJEMPE hipt.

Misliker generelt at folk spør meg om jeg bruker skinnjakke og bandtskjorter - fordi *den* og *den* og *den* bloggeren har gjort det samme :krangle: :krangle: :krangle:

Ellers liker jeg dårlig trendene i politikken på høyresiden.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Religiøse smykker (Er du ikke kristen? Hvorfor går du da med kors?)

jeg g¨år med kors mye av tiden. men jeg er faktisk veldig kristen så da ser jeg ikke noe problem med det. er ikke en mote ting for min del. men hvordan vet du om folk er kristne? du kan ikke se på meg å si hun går med kors og er ikke kristen .for hva mitt personlige forhold til Gud er vet du jo ingenting om.

Anonym poster: 8a0700d648760964e691e5045b88386f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest O___o

jeg g¨år med kors mye av tiden. men jeg er faktisk veldig kristen så da ser jeg ikke noe problem med det. er ikke en mote ting for min del. men hvordan vet du om folk er kristne? du kan ikke se på meg å si hun går med kors og er ikke kristen .for hva mitt personlige forhold til Gud er vet du jo ingenting om.

Anonym poster: 8a0700d648760964e691e5045b88386f

Tja. For min del handler det mer om at folk bruker tegn/symboler de ikke står for.

Om det er kors rundt halsen - men man ikke er kristen

eller bruker Guns n' roses-topp fordi Livingdoll gjør det - og ikke fordi man liker bandet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg g¨år med kors mye av tiden. men jeg er faktisk veldig kristen så da ser jeg ikke noe problem med det. er ikke en mote ting for min del. men hvordan vet du om folk er kristne? du kan ikke se på meg å si hun går med kors og er ikke kristen .for hva mitt personlige forhold til Gud er vet du jo ingenting om.

Anonym poster: 8a0700d648760964e691e5045b88386f

Jeg er ikke kristen, og har hatt mang en byttetur på butikken når jeg har fått ulike korssmykker i gave. For meg er det helt feil å skulle bruke dette. Kors er et symbol for min del, i likhet med rosenkranser og fatimas hånd osv.. At du er kristen og velger å gå med kors har jeg absolutt ikke noe problem med. Det er et symbol på din tro. Men de vennene jeg har som er åpne om at de absolutt ikke tror og som trasker rundt med korssmykker i alle størrelser og fasonger bare fordi de selger de på (sett inn tilfeldig motebutikk) og det er mote, DET synes jeg er teit!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenden som noen gutter og menn følger slavisk om sommeren. Denne trenden heter dyp utringning, populært kalt douche-neck.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei empirieliv på alt som finnes av kjoler og topper og tunikaer og gudene veit hva anna! Hvordan i BALLA er det fint å ha livet oppunder puppa?? Er som å ha buksa trukket opp under armene! *dra seg i håret*Så er jeg lei BLOMSTERPRINT! Det er jo blomster på alt! Kunne trukket om gyngestolen til bestemor med plagg fra HM:P

Jaaa, jeg hater det!!! :sur:

Jeg er lei av gjennomsiktige bluser med bare BH under. Og hva er greia med svart BH under hvite bluser?

Ilse Jacobsen gummistøvler samme hva slags vær det er..

Tights og tunika

Fake hår og øyevipper, påtegna øyebryn osv..

Gensere med halvlange ermer! Er det kaldt og jeg vil ha på genser, så fryser jeg jo på armene, og ikke får man ytterjakke utenpå uten at ermene ruller seg opp heller. Dessuten ser det teit ut. Akkurat som det ikke var nok garn. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...