Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Folk som er kledd for ekspedisjon i rådyre turklær når de bare skal en tur på butikken..

Og de som ikke gidder å følge noen trend, "jeg kjøpte klærne mine for 10 år siden og de passer enda", eller hva de tenker. Må så mange norske damer se ut som takras? :kjefte:

Kanskje de er på vei til ekspedisjon, men bare skulle innom butikken først :gjeiper:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de er på vei til ekspedisjon, men bare skulle innom butikken først :gjeiper:

He he hvem vet, og med det omskiftende været vi lever med kan det vel ha sine fordeler å alltid være beredt :regn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som ikke gidder å følge noen trend, "jeg kjøpte klærne mine for 10 år siden og de passer enda", eller hva de tenker. Må så mange norske damer se ut som takras? :kjefte:

Jepp, det må/vil jeg. Jeg vil heller ha en personlig stil som passer meg enn å se ut som en kopi av alle andre hunnkjønn jeg møter.

Jeg ser egentlig ikke der fornuftige å kjøpe masse klær som er mote her og nå, og kaste dem det øyeblikket motebildet snur.

Fordi:

1: Det blir utrolig dyrt.

2: Det er elendig bruk av ressurser - bruk og kast.

Så da får jeg heller se ut som et takras i dine øyne. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er topp 5 lista mi :)

1. Jeffrey Campbell sko (Jeg synes de er helt grusomme, sorry)

2. Shabby chic lignende interiør stiler (Alt skal være hvitt, hvitere, hvitest. Kjedelig og upersonlig synes jeg.)

3. Superkorte fjortiskjoler (Det er topper, ikke kjoler)

4. Religiøse smykker (Er du ikke kristen? Hvorfor går du da med kors?)

5. Amerikansk/britisk flagg (Hvorfor?)

Edit: Er også veldig lei av at alle ELSKER cottage cheese! Skjønner ikke hvorfor...

Endret av Snøfnugg88
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulfugl

Jeg ser egentlig ikke der fornuftige å kjøpe masse klær som er mote her og nå, og kaste dem det øyeblikket motebildet snur.

Fordi:

1: Det blir utrolig dyrt.

2: Det er elendig bruk av ressurser - bruk og kast.

Mm, rart at det skal være en større synd å se litt utrendy ut enn å hele tiden måtte kaste gamle klær og kjøpe nye for å følge siste mote.

Liker klær selv, men prøver å gå for enkelt og pent i stedet for veldig spesielt for å unngå å kjøpe ting som jeg ikke vil bruke om et år. Er ikke alltid like lett, men ser i hvertfall opp til de som velger å ikke gi etter for bruk- og kast-kultur.

Endret av gulfugl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Dette er topp 5 lista mi :)

1. Jeffrey Campbell sko (Jeg synes de er helt grusomme, sorry)

2. Shabby chic lignende interiør stiler (Alt skal være hvitt, hvitere, hvitest. Kjedelig og upersonlig synes jeg.)

3. Superkorte fjortiskjoler (Det er topper, ikke kjoler)

4. Religiøse smykker (Er du ikke kristen? Hvorfor går du da med kors?)

5. Amerikansk/britisk flagg (Hvorfor?)

Edit: Er også veldig lei av at alle ELSKER cottage cheese! Skjønner ikke hvorfor...

helt enig

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALT Retro og vintage!! Sorry folkens mens sånn er det bare..

Der er jeg veldig uenig. Jeg syns man kan både finne masse fint som ikke "alle" har, og itilegg syns jeg det er en bra ting at ikke alt bare brukes og kastes når det fortsatt er i god stand.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei

Alle vet at den lille sorte er noe som bør finnes i et hvert jente/kvinne klesskap. Men når man har 17 kjoler som skriker ”den lille sorte” og ellers så ser klesskapet kjedelig og forutsigbart ut hvor alle klærne er med farger som svart, brunt/grått og mørkeblått i ulike nyanser da er det på tide å friske opp å ikke være så himla kjedelig. Da jubler jeg heller litt over neon farger. Med andre ord jeg er lei kjedelige farger på kjedelige klær

Blondeklær. Det kan både være flott og fint med en blondekant i ny og ne men når hele du er tullet inn i blonder fra topp til tå så har jeg lyst til å skrike :rope: ikke vær så kjip med din egen bestemor at du stjeler blondegardinene hennes.

Klær med blomster. Med mindre du skal flytte på gamlehjem den neste måneden så trenger du strengt tatt ikke kle deg som du skal flytte dit heller.

For korte kjoler og skjørt. Jeg kan til nøden forstå det om sommeren, les til nøden. Men når folk kommer 3 januar med kjoler som så vidt dekker musen har jeg lyst til å ringe dyrevernskontrollen, snakk om dyremishandling. Kle på deg, det ser ikke fint ut i 20 minus med rompa bar og når musen fryser, verst er det med de som går uten truse og.

Shorts og strømpebukse på samme kroppen den samme dagen. Det ser stygt ut.

Folk som må kjøpe nye klær hver måned for trenden sier det. ”Den genseren er jo så mai, går folk virkelig med slikt enda, herreguuud så teit asså, gjenbruk er ut folkens”

det går an å bruke en kjole mer en 3 ganger.. :opplyser: Så bruk og kast mentaliteten er vel den trenden jeg er mest lei av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krager som smykke/motetilbehør. Det er en grusom trend. Jeg blir helt provosert når jeg ser det. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Den der merkelige hipstertrenden med bukseseler, rar sveis og nerdete briller var jeg lei av nesten før den begynte. Det skriker liksom bare "se på meg, jeg er skikkelig spesiell altså!"

Er nesten lei alt som heter "trend" da jeg synes personlig stil er mye bedre enn å følge en spesiell stil som tusen andre har.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Selv om jeg er ateist, så liker jeg ikke trenden med å stjele religiøse/kulturelle symboler for å bruke det til mote. For eksempel korset, men også det at hipsterungan bruker fjærpryd på hodet, bindi i panna. Eller merket boy london som faktisk bruker den nazistørna som et symbol på klær. Folk vet ikke hva ting betyr lenger en gang!!

-Jeg liker ikke at folk tror at dette er grunge!!!!! Jeg liker ikke den stilen der heller.

-Slitte levisshorts som blir dratt langt oppi rumpa. Det ser bare ikke bra ut!

-Flaggprint!

-Tights

Anonym poster: 6a4157f311ffec83a1d4dec244e1c876

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts og strømpebukse har jeg aldri likt. Jeg mener at om man må ha strømpis under, så er det for kaldt for shorts. Da ser kjørt bedre ut.

Apropo strømpebukser. Jeg missliker alle mulige slags mønstre. Jeg syns de skal være enkle ensfargede, eventuelt med en stripe bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de er på vei til ekspedisjon, men bare skulle innom butikken først :gjeiper:

Nja, en venninne av meg går rundt i løpetights og joggesko og dyre jogeklær generelt hele tiden. Kanskje hun tror at hun blir i bedre form av det.

Anonym poster: 6a4157f311ffec83a1d4dec244e1c876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lei av uggs... I tillegg er det utrolig irriterende med alle de som bruker DIGRE t-skjorter og tunikaer i stedet for noe litt mer figurnært... Show of that body! Former er flott, og folk burde virkelig ikke ty til oversize for en knapt merkbar fettvalk. Er også utrolig lei av at shoppingnettsteder ødelegger modellene sine helt med retusjering. Det er jo flotte jenter de bruker, så hvorfor oversminke og få dem til å se billige ut?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shorts hvor lommene SKAL vise. Det ser bare så dumt ut!

Bloggere generelt. Spesielt de som tror de er verdenskjente fotomodeller, og ser ned på absolutt alle bildene. Også de som er sånn 13 år gamle og har tatt "outfitbilder" av at de har på seg en vanlig jeans og topp.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett lei av folk som bruker trender/mote for de tror det er kult, selv om det ikke passer dem.

Kan ikke heller folk bare finne en stil som kler dem?? :goodbye:

Anonym poster: 161da1458208f7173620bdf2bb0aa6a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Den der merkelige hipstertrenden med bukseseler, rar sveis og nerdete briller var jeg lei av nesten før den begynte. Det skriker liksom bare "se på meg, jeg er skikkelig spesiell altså!"

Er nesten lei alt som heter "trend" da jeg synes personlig stil er mye bedre enn å følge en spesiell stil som tusen andre har.

Helt enig!!! Denne har jo vart siden begynnelsen av fjortistiden min, og selv da reagerte jeg kraftig.

Jeg misliker den preppy stilen, med enkle klær, pene snitt i blått, brunt og hvitt. Folkene bak klesstilen virker så selvhøytidelig, samtidig som at jeg ofte finner klesstien stilig. Bah :-P

Samtidig som at jeg misliker stilen i andre enden, folk som gjør maksimalt ut av stilen og som i eget hode "utfordrer" samfunnet, mens de i realiteten er minst 50 år for sent ute.

Men den aller, aller verste må være den hipstere bruker når de vil utstråle at de ikke bryr seg. Nå de går med bøyd rygg og slappe skritt, gjerne med en hipster-sigg i hånden. Hele klesstilen skriker ut narsissisme.

Hva står man igjen med, da? Enten er det ene galt eller så er det andre galt. Jeg har ikke funnet klesstilen min enda og vugger fra preppy klesstil til freaky til tider. :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitness-trenden. Det er kjempeflott at folk trener, men trenden med å legge ut bilder etter HVER treningsøkt blir litt for mye. Det skal ikke så utrolig mye til før man blir lei av å se på "flekse"-bilder av en person med "naturlig" brunfarge.

Lavkarbo/protein.i.alt-trenden. "SE HVA JEG SPISTE IDAG: PROTEINPULVER, PROTEINKAKE OG PROTEINFROKOSTBLANDING."

:takke:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...