TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 #7361 Skrevet 5. oktober 2012 WildThing/Guroh/CadillackJack/ThePreacher: Hva skjer med at du bytter nick hele tiden? Jeg hadde INGEN planer om å beholde Guro. Det kom for mye rare PMer fra den mannlige delen av forumet. Og Swarovski. Swarovski: hvor mange sko må en kvinne ha?
Gjest Disguise Skrevet 5. oktober 2012 #7362 Skrevet 5. oktober 2012 Disguise: Følger du med på youtube "religions krigen" Kan ikke si det nei. Tonje!: Gammel var du da du ble forelsket i tamrotter?
Vulpes Skrevet 5. oktober 2012 #7363 Skrevet 5. oktober 2012 Nå svarte du ikke helt på spørsmålet mitt, WildThing/ThePreacher. Tonje!: Gammel var du da du ble forelsket i tamrotter? Jeg tror jeg var 14 år Var på besøk hos en venninne som hadde en liten jenterotte. Dessverre bodde hun alene og i et akvarie, men det visste jeg ikke da at ikke var bra. Uansett, fikk holde henne og hun krøp inn i genseren min. Der ble hun i evigheter før hun kom ut igjen. Hun var sikkert egentlig redd, men jeg synes det var fantastisk morsomt og koselig å ha henne der, og bestemte meg for å dra hjem for å mase på mamma. Tok vel omtrent et halvt år med masing tror jeg, før mamma til slutt ga etter. Silfen: Er du religiøs eller overtroisk?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 #7364 Skrevet 5. oktober 2012 Nå svarte du ikke helt på spørsmålet mitt, WildThing/ThePreacher. De andre har jeg egentlig svart på før. VilleTingen måtte jeg ha litt distanse fra fordi "han" er en virkelig del av meg som jeg egentlig ikke er så ivrig på å ha rundt meg. Han er ikke forenelig med det livet jeg forsøker leve, fordi han har bragt en hel del dimensjoner av kaos inn i min historie. Det andre nicket var ikke helt heldig, det heller, fordi det øyeblikkelig ble kjent igjen av enkelte kollegaer - morsomt, men uheldig Cadillacjack gikk jo ut pga en dum sleivbemerkning til Silfen som hun tok meg til orde på, og som effektivt førte til Guroh. Og jah. Det førte til litt misforståelser, blant annet har jeg skuffet Gia denne helgen. Som han selv skriver, han trodde han fikk besøk av en veldreid bergenserinne, men oppdaget i løpet at han slapp inn en predikant. Sukkerspinn: blir du redd når jeg brøler?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. oktober 2012 #7365 Skrevet 5. oktober 2012 Tvilingjenta: kaffe eller te Helst ingen av dem, men om jeg må velge måtte det nok blitt te av noe slag (med fruktsmak og maaaasse sukker.. :-p) Sukkerspinn: Er det noen historie bak nicket? Gunfreak: Er det en plass et kvinnemenneske aldri kan lure med til? (For å bo, altså) ThePreacher: Jeg likte både WildThing og CadillacJack.. Kommer de tilbake??
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2012 #7366 Skrevet 5. oktober 2012 Helst ingen av dem, men om jeg må velge måtte det nok blitt te av noe slag (med fruktsmak og maaaasse sukker.. :-p) Sukkerspinn: Er det noen historie bak nicket? Gunfreak: Er det en plass et kvinnemenneske aldri kan lure med til? (For å bo, altså) ThePreacher: Jeg likte både WildThing og CadillacJack.. Kommer de tilbake?? Nei. Absolutt ikke. Var ikkenoe galt med Jack, men denne er genial om man faktisk kjenner meg litt. Gia: bibelen, har du noen favorittvers?
Giacomo_P Skrevet 5. oktober 2012 #7367 Skrevet 5. oktober 2012 Gia: bibelen, har du noen favorittvers? Habbakkuk 2, 15-16: "Woe unto him that giveth his neighbour drink, that puttest thy bottle to him, and makest him drunken also, that thou mayest look look on their nakedness! Thou art filled with shame for glory: drink thou also, and let thy foreskin be uncovered : the cup of the Lord's right hand shall be turned unto thee, and shameful spewing shall be on thy glory" Disguise: Hva er det saftigste du har postet som AB?
Fashionistaen Skrevet 5. oktober 2012 #7368 Skrevet 5. oktober 2012 Gia: pga. nicket ditt; skal du på oppsetningen av Madama Butterfly i operaen i høst?
Giacomo_P Skrevet 5. oktober 2012 #7369 Skrevet 5. oktober 2012 Gia: pga. nicket ditt; skal du på oppsetningen av Madama Butterfly i operaen i høst? Ikke på grund av nicket, men fordi jeg kjender mange av de som er med i den produksjonen. Fashionistaen: Skal du selv se den produksjonen?
Fashionistaen Skrevet 5. oktober 2012 #7370 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Ikke på grund av nicket, men fordi jeg kjender mange av de som er med i den produksjonen. Fashionistaen: Skal du selv se den produksjonen? Mest sannsynlig ja. Så i katalogen at den ble satt opp i år, men glemte det helt frem til i går. Derfor er det kun dårlige plasser/svinedyre billetter på ikke så bra plasser igjen, så får se hva jeg ender opp med (hadde også vært lettere om det var bare jeg som skulle dra, men det er litt vanskeligere å få tre plasser ved siden av hverandre enn når jeg bare er en) Tonje:Har du brukt noen av de små "posene" en får kjøpt med ymse innhold i når du har tatt sol, og isåfall; synes du de funker og at man blir brunere når man bruker dem? Gia:Hva er det flaueste som har hendt deg? Lillesiren: Hvilke egenskaper skal drømmemannen ha? Endret 5. oktober 2012 av Fashionistaen
Gjest Drue Skrevet 5. oktober 2012 #7371 Skrevet 5. oktober 2012 Asl, haha så lenge siden jeg har hørt det utrykket. var vel i IRC dagene. Jeg har 22 åringer til nå og er bosatt i Skien for øyeblikket ^^ Edit: Skal du spørre meg om noe videre må det bli via PM. Kan ikke svare på spørsmålene deres her fordi jeg MÅ spørre om noe tilbake. Du kan alltids svare i den første spør en bruker tråden Drua: er du en blogger? hvilke blogger leser du? Nei, og om jeg hadde vært det, så hadde jeg ikke nevnt det her Blogglesinga går i perioder. Leser ofte i f.eks. supermarie.net, magnhilds antiblogg, noen ped-blogger, og noen matblogger. Drue: hva jobber du med? Jeg er foreløpig student, men har noen små musikkrelaterte jobber ved siden av send pm. ellee lag ein tråd. tør ikkje svare. er redd for Drue sin pisk...... *Fram med pisken*: Her kunne du bare ha svart, også stilt spørsmål til en tredjebruker, også hadde du vært innafor Retningslinjene her er ikke skapt for at jeg skal piske folk, men for at vi skal få en kul tråd! Drue: Er du akademikar? Er inni mitt niende år på Blindern, så du kan trygt si at jeg er det, ja NozMonster: synes du menn som snakker litt "grovere" oslodialekt, som f.eks. med a-endelser, tjukk L etc, er mer maskuline enn de som snakker veldig "pent"? Stjerner og Planeter: er Stig Henrik Hoff en skikkelig mannemann? Badabing: har du fått fart på grønnsaksformene?
Gjest NozMonster Skrevet 5. oktober 2012 #7372 Skrevet 5. oktober 2012 NozMonster: synes du menn som snakker litt "grovere" oslodialekt, som f.eks. med a-endelser, tjukk L etc, er mer maskuline enn de som snakker veldig "pent"? jeg lurer litt på om jeg må svare ja på dette ja... jeg prøver å se for meg en kar som sier "jenten" og "hytten", men jeg klarer liksom ikke å se han for meg uten at han har overdrevne "homotendenser" drua: NI år på blindern!?! er du splitter pine gal?? hvordan i alle dager har du holdt ut, og hva i alle dager tenker du å jobbe som når du en gang blir ferdig? Tonje; hvorfor skal ikke rotter være i akvariumet? (jeg regner med at det ikke er et akvarium med vann i - i det akvariumet du nevnte over her) Disguise: hva er grunnen til at du plutselig sluttet med å skrive som ab?
Gjest Badabing Skrevet 5. oktober 2012 #7373 Skrevet 5. oktober 2012 Badabing: bruker du tanntråd før eller etter at du har pussa tennene? Er det noen spesiell grunn til at du gjør det på den måten? Først tannpuss, så tanntråd og så fluorskyll. Ingen spesiell grunn egentlig, har bare alltid gjort det sånn. Kanskje jeg gjør feil? Tonje: hender det at du tenker på og bekymrer deg over hva som vil skje i fremtiden? Nye storkriger, klima, naturkatastrofer og andre ting vi ikke kan styre? Hva er du eventuelt mest bekymret for?
Gjest Drue Skrevet 5. oktober 2012 #7374 Skrevet 5. oktober 2012 jeg lurer litt på om jeg må svare ja på dette ja... jeg prøver å se for meg en kar som sier "jenten" og "hytten", men jeg klarer liksom ikke å se han for meg uten at han har overdrevne "homotendenser" Bra! Akkurat det jeg ønska å få fram drua: NI år på blindern!?! er du splitter pine gal?? hvordan i alle dager har du holdt ut, og hva i alle dager tenker du å jobbe som når du en gang blir ferdig? Nei, det er koselig å loffe rundt på Blindern da. Jeg brukte litt lengre tid på bachelor, og litt lengre tid på master (også jobba jeg et semester etter det), også fikk jeg lyst til å studere mer. Så lenge jeg har økonomien til det (jeg har jobba en del ved siden av, og bodde hjemme mens jeg tok bachelor), så kommer jeg til å fortsette. Jeg skal bli lærer, da. Blir jo lektor+tillegg Først tannpuss, så tanntråd og så fluorskyll. Ingen spesiell grunn egentlig, har bare alltid gjort det sånn. Kanskje jeg gjør feil? Jeg gjorde også det, men så begynte jeg å tenke litt over det, og fant ut at det beste må være å bruke tanntråd før man pusser tennene, for å komme bedre til med tannbørsten. Enda et spørsmål til deg lengre opp. Lillesiren: hva er den mest oppskrytte matretten i Norge?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7375 Skrevet 5. oktober 2012 *Fram med pisken*: Her kunne du bare ha svart, også stilt spørsmål til en tredjebruker, også hadde du vært innafor Retningslinjene her er ikke skapt for at jeg skal piske folk, men for at vi skal få en kul tråd! Stjerner og Planeter: er Stig Henrik Hoff en skikkelig mannemann? Tråden er fin den. Stig Henrik Hoff er den mest maskuline mannemann kjendisen eg kan tenkje meg. Eg kjenner han berre gjennom tv og film. Han er eit eksempel på dei som vert sexyare jo eldre han vert. Men eg ville ikkje hatt han som min mann. Men likar måten han fridde til dama si på. Rett på sak. Det likar eg! Disgues: Kva konspirasjonar likar du? Badabing: Pepsodent eller colgate?
Gjest Drue Skrevet 5. oktober 2012 #7376 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Stig Henrik Hoff er den mest maskuline mannemann kjendisen eg kan tenkje meg. Eg kjenner han berre gjennom tv og film. Han er eit eksempel på dei som vert sexyare jo eldre han vert. Men eg ville ikkje hatt han som min mann. Men likar måten han fridde til dama si på. Rett på sak. Det likar eg! Jeg bare følte på meg at han var din smak! Maria_marihøne: har du noen gang lytta på naboen med glass inntil veggen? (hvis ja, hva var grunnen?) Endret 5. oktober 2012 av Drue
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7377 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bare følte på meg at han var din smak! enten det eller så har du lese kommentarane mine i andre tråder.....hihi
Gjest Badabing Skrevet 5. oktober 2012 #7378 Skrevet 5. oktober 2012 Badabing: har du fått fart på grønnsaksformene? Nei Jeg prøvde meg igjen her om dagen, men det ble lite smak på den også. Kanskje smaksløkene mine er ødelagt av all den indiske maten. Badabing: Pepsodent eller colgate? Ingen av dem, jeg bruker Flux tannkrem og helsekosttannkrem litt om hverandre, siden de fleste tannkremer er testet på dyr. Og finnes Pepsodent lenger altså? Stjerner og planeter: hva gjør du når du får Jehovas vitner på døren? Drue: Hvilke jenter liker du best av SV-jenter og HF-jenter? (Blindern)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. oktober 2012 #7379 Skrevet 5. oktober 2012 Stjerner og planeter: hva gjør du når du får Jehovas vitner på døren? Eg elskar å diskutera religion. Eg meiner religion er rota til mykje vondt og ondt. Eg hadde tatt dei med inn i stova og bydd på kaffi. Hadde diskutert dei tinga eg har meiningar om, frå Bibelen. Drue: kva fag vil du undervise i?
Gjest Drue Skrevet 5. oktober 2012 #7380 Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Nei Jeg prøvde meg igjen her om dagen, men det ble lite smak på den også. Kanskje smaksløkene mine er ødelagt av all den indiske maten. Hahaha! Neeei, det tror jeg ikke. Jeg har spist indisk to ganger i uka i 5 år nå, og mine smaksløker er helt fine. Men siden du er veggis, så må du nok være flink til å vite hvilke råvarer som smaker umami, hvis du ønsker top notch smak Drue: Hvilke jenter liker du best av SV-jenter og HF-jenter? (Blindern) Godt spørsmål. Jeg liker dem alle sammen, på hver sin måte. Liker de "snobbete" SV-jentene, med sine store føna sveiser (så lenge de ikke er altfor bertete). Har et par jeg beundrer på lesesalen (har sett hva de leser), men jeg liker også HF-jentene med sine cord-bukser og sine hårete armhuler. Men nå er jeg jo sammen med ei HF-jente da, så jeg får vel si at det tipper i favør sistnevnte Drue: kva fag vil du undervise i? Norsk og musikk Envy: hvilken sang skal nachspielgitaristen spille for at du skal smelte totalt? Gunfreak: hvilken sang hadde du sunget hvis du skulle være med på Idol? Endret 5. oktober 2012 av Drue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå