Strange Doll Skrevet 9. september 2021 #20281 Skrevet 9. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg er nok ikke så god som jeg gjerne vil tro at jeg er. @Strange Doll Hvilken film så du sist? Paw patrol filmen 😂 @Daryl Dixon Hvor mange land har du vært i?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. september 2021 #20283 Skrevet 9. september 2021 Sola de skrev (6 timer siden): Hatt verre, hatt bedre @NonJuan 4 ting du elsker ved høsten @Strange Doll Liker du å pynte hjemmet ditt etter årstidene? @Nursie Hvordan er høsten der du bor? @Athena79 Hva er fineste du vet ved høsten? @Jessica! Vakreste høstfargen? De fine fargene, tidligere mørkt og kjøligere på kvelden slik at det er lettere å sove. Småkrypene blir borte Plommer og epler, stearinlys, teppe +++
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2021 #20284 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (25 minutter siden): Paw patrol filmen 😂 @Daryl Dixon Hvor mange land har du vært i? Det vet jeg ikke, er for kjei til å telle. 😂 @Strange Doll Har du hatt en fin dag?
Lykke Li Skrevet 9. september 2021 #20285 Skrevet 9. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Enten iskake eller verdens beste.. Nå fikk jeg lyst på verdens beste. @Lykke Li har du noen gang løpt for livet og vært skikelig redd? Jeg er veldig glad i verdens beste, men tåler ikke mandler, så må alltid lage uten 🙈 Det har jeg. Småbrukmann skrev (1 time siden): ja veldig glad i folk. Men ikke alle man møter igjen😂 @Lykke LiBeste som har skjedd deg i dag? Å bade i sjøen! Strange Doll skrev (1 time siden): Jeg tror du må ha noen minigriser, de er gøy Jeg foretrekker å gå Jeg er kunderådgiver @NonJuan Klarer du å holde inne latter? @Småbrukmann beste drink? @Sola de Hvilken nettbutikk er du oftest innom? @NursieHva er drømmejobben? @Lykke Li Topp 3 land du har besøkt? @Daryl Dixon Når ble du sist skikkelig sint? England, Tsjekkia og Danmark 😊 @Daryl Dixon Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra første gang? @Strange Doll Hva drikker du til frokost hver dag? @Småbrukmann Beste land du har feriert i? @NonJuan Har du gode venner?
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2021 #20286 Skrevet 9. september 2021 Lykke Li skrev (6 minutter siden): @Daryl Dixon Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra første gang? Nesten 19 år. @Lykke Li hvilken kake er du best på å lage?
Strange Doll Skrevet 9. september 2021 #20287 Skrevet 9. september 2021 Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Det vet jeg ikke, er for kjei til å telle. 😂 @Strange Doll Har du hatt en fin dag? Jeg har hatt en tung dag i dag Lykke Li skrev (30 minutter siden): Jeg er veldig glad i verdens beste, men tåler ikke mandler, så må alltid lage uten 🙈 Det har jeg. Å bade i sjøen! England, Tsjekkia og Danmark 😊 @Daryl Dixon Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra første gang? @Strange Doll Hva drikker du til frokost hver dag? @Småbrukmann Beste land du har feriert i? @NonJuan Har du gode venner? Pepsi max 😂 @Lykke Li er du flink å se det positive i ting? @Daryl Dixon ser du på glasset som halvfullt eller halvtomt ?
Lykke Li Skrevet 9. september 2021 #20288 Skrevet 9. september 2021 Daryl Dixon skrev (29 minutter siden): Nesten 19 år. @Lykke Li hvilken kake er du best på å lage? Brownies! Den blir perfekt, nesten hver gang 🙈 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt en tung dag i dag Pepsi max 😂 @Lykke Li er du flink å se det positive i ting? @Daryl Dixon ser du på glasset som halvfullt eller halvtomt ? Hahah, pepsi til frokost? 😂 Jeg er flink til å se det positive i ting på andres vegne 👍🏻 @Strange Doll Hvilket dyr ønsket du deg som kjæledyr da du var liten? @Daryl Dixon Hva er favorittboka di, og hvorfor?
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2021 #20289 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (11 minutter siden): Jeg har hatt en tung dag i dag Pepsi max 😂 @Lykke Li er du flink å se det positive i ting? @Daryl Dixon ser du på glasset som halvfullt eller halvtomt ? Antagelig halvtomt. Lykke Li skrev (1 minutt siden): Brownies! Den blir perfekt, nesten hver gang 🙈 Hahah, pepsi til frokost? 😂 Jeg er flink til å se det positive i ting på andres vegne 👍🏻 @Strange Doll Hvilket dyr ønsket du deg som kjæledyr da du var liten? @Daryl Dixon Hva er favorittboka di, og hvorfor? Ringenes Herre. Leste den med pappa når jeg var liten, og liker filmen. @Lykke Li favoritt twist? @Strange Doll Hva vil du ha som lørdagsgodt?
Gjest Småbrukmann Skrevet 9. september 2021 #20290 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): Jeg tror du må ha noen minigriser, de er gøy Jeg foretrekker å gå Jeg er kunderådgiver @NonJuan Klarer du å holde inne latter? @Småbrukmann beste drink? @Sola de Hvilken nettbutikk er du oftest innom? @NursieHva er drømmejobben? @Lykke Li Topp 3 land du har besøkt? @Daryl Dixon Når ble du sist skikkelig sint? Rom(captain Morgan spiced gold) og cola. @Strange Doll enkel eller dobbeldyne?
Gjest Småbrukmann Skrevet 9. september 2021 #20291 Skrevet 9. september 2021 Lykke Li skrev (53 minutter siden): Jeg er veldig glad i verdens beste, men tåler ikke mandler, så må alltid lage uten 🙈 Det har jeg. Å bade i sjøen! England, Tsjekkia og Danmark 😊 @Daryl Dixon Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra første gang? @Strange Doll Hva drikker du til frokost hver dag? @Småbrukmann Beste land du har feriert i? @NonJuan Har du gode venner? Oman @Lykke Li pop musikk eller køntri?
AliceNextDoor Skrevet 9. september 2021 #20292 Skrevet 9. september 2021 ABM skrev (3 timer siden): I dag vil jeg dele ut roser til de jeg liker aller best her inne ...ikke alle jeg liker.... bare de jeg liker aller best.... Alle 5 skriver fra hjertet uten å legge igjen hjernen hjemme..❤️ Må det være et spørsmål med så blir det sånn: Vet dere hvor fantastiske dere er..!..?... @jabx...🌹. @Trøst..🌹... @tarantulla...🌹 @strapaziert...🌹. @Ominous...🌹 Takk for fine ord, men jeg kan være ganske heks også ;) Har lært å telle til 20 før jeg trykker enter.
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #20293 Skrevet 9. september 2021 NonJuan skrev (9 timer siden): Ohhhh I like 🤣😂 Hun jeg møtte for to tiår siden. Det var kjærlighet ved andre og tredje blikk 😉 Utenom det.... Cameron Diaz... Vakker blondine 😁 @Strange Dollkan du noe om jordbruk og kveg? @Rosendahl Har du noen gang mistet en god venn fordi det ble missforståelser? Nei Har du blitt forelsket i en venn og blitt avvist?
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #20294 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (9 timer siden): Nei. Men jeg regner med du har en bok om teamet klar til meg @NonJuan Når fikk du sist noen til å klikke? @Rosendahl bytter du ut interiøret når det er nye årstider? Døden @Småbrukmann er du følsom? Legger kanskje på noen nye duker. Ikke noe mer. Pynter du til halloween?
NonJuan Skrevet 9. september 2021 #20295 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (6 timer siden): Det er opplett så det kan helt klart defineres som fint ja Det vet jeg ikke helt enda @NonJuan Tar du til deg skryt? @Småbrukmann Skal du ha dyr på gården? Oi skal du bo på gård? Stilig Lykke Li skrev (4 timer siden): Skal sjekke ut Yellowstone, jeg hsr hørt mye bra om after life, men jeg er ikke så veldig glad i Gervais 😅 @NonJuan Når var sist du spiste pannekaker til middag? Gervais er ikke slik du tror i denne serien! Ja han er morsom... men på en helt annen måte. NYDELIG serie! Jeg har sett mange serier, denne er en av de bedre jeg har sett! Det er nok fort 2 mnd siden vil jeg tro. Hvis ikke det var vafler... (Litt tykkere røre) Strange Doll skrev (3 timer siden): @NonJuan Klarer du å holde inne latter? Kommer jo helt an på hva det er snakk om. Men kan lette bare bryte ut i en latter også....! @Trøst Hyggelig at du er innom her også Hvilken årstid liker du best? @Strange Doll Er du glad i fleskesvor? @Lykke Li Si at du var ute på en skitur... sammen med venner.... dere går et stykke inn fjellet og møter på et eldre ektepar på ski. Dere hilser blidt og tråkker videre. 10 min senere ser dere og hører dere et ras gå ned bak dere.. i samme retning dette eldre ekteparet befinner seg... hvilke tanker ville gått i hodet? 1
NonJuan Skrevet 9. september 2021 #20296 Skrevet 9. september 2021 Rosendahl skrev (2 minutter siden): Nei Har du blitt forelsket i en venn og blitt avvist? Nei, det har jeg ikke. Mulig personen tror det da.. 🤣 @Rosendahl Hvilke blomster hadde du satt pris på at mannen kom hjem med til deg?
Gjest ABM Skrevet 9. september 2021 #20297 Skrevet 9. september 2021 strapaziert skrev (10 minutter siden): Takk for fine ord, men jeg kan være ganske heks også Har lært å telle til 20 før jeg trykker enter. Finn et speil og takk deg selv....Du er lysende intelligent og skriver godt... Og du er opplagt en hermeliner blant alle bakgårdskattene her inne..🌹
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #20298 Skrevet 9. september 2021 Strange Doll skrev (8 timer siden): Ja, har stått mange ganger i silo De er grønne Ja jeg elsker det @NonJuan Har du en fin dag ? @Rosendahl Hva blir det til middag? @Småbrukmann hva må du ha i jula? Suppe 😋 Lager du pannekaker ofte?
Gjest Rosendahl Skrevet 9. september 2021 #20299 Skrevet 9. september 2021 NonJuan skrev (3 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Mulig personen tror det da.. 🤣 @Rosendahl Hvilke blomster hadde du satt pris på at mannen kom hjem med til deg? Roser eller tulipaner Gir du moren din blomster på morsdagen?
NonJuan Skrevet 9. september 2021 #20300 Skrevet 9. september 2021 Rosendahl skrev (8 minutter siden): Roser eller tulipaner Gir du moren din blomster på morsdagen? Jeg burde gjøre det....! men dessverre nei. men hun bor så langt unna! 😔 @Rosendahl Har du kommet opp med noen flere nye løgner i det siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå