-lykke- Skrevet 28. januar 2013 #11881 Skrevet 28. januar 2013 jeg må nok skuffe deg, for jeg har ingen historier å komme med.. tar meg så lite høytidelig at jeg aldri blir flau over meg selv sånn sett.. Nei, kom igjen! Greit at du ikke blir dødsflau, men har vel skjedd en eller annen gang at du har kjent deg litt varm i topplokket? Noe som noen andre har hatt mye moro av. Selv om du selv sier pytt, pytt og jaja
Gjest padawan Skrevet 28. januar 2013 #11882 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Noz: bor du fremdeles i xxx? Endret 28. januar 2013 av padawan
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11883 Skrevet 28. januar 2013 ery: Liker du avisa, nettavisa eller nyhetene på fjernsynet best? Jeg leser nettaviser mye, å så ser jeg på nyhetene på TV om TVen står på. drue:Hva liker du å se på TV?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11884 Skrevet 28. januar 2013 Jeg leser nettaviser mye, å så ser jeg på nyhetene på TV om TVen står på. drue:Hva liker du å se på TV? Matprogram. diverse serier (ikke nødvendigvis som går på TV, men), diverse reality. Gunfreak: kommer du til å kjøre motorbåt på neste KG-treff? Vampen: liker du å bli motorboata? 1
Gjest norah Skrevet 28. januar 2013 #11885 Skrevet 28. januar 2013 Norah: virker som du liker å "plage" yngre gutter på fester og konserter og slikt med diverse prat og antrekk - få høre de beste historiene :D Det er det frekkeste. Jeg prater da ikke på konsert Jeg liker dessuten best å "plage" eldre menn. Guybrush: Når du får fjernet alle skatteregimer på fly- og biltrafikk, hva er dine topp tre virkemidler for å kompensere/hindre økte klimagassutslipp? Lillesiren: Du får gjøre som du vil i sikkerhetsrådet. Hva gjør du med vetoretten, hvilke medlemmer skal ut, og hvilke skal inn og kvifor?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11886 Skrevet 28. januar 2013 lykke: klarer du å sjekke opp drømmemannen i edru tilstand?
Thought-Fox Skrevet 28. januar 2013 #11887 Skrevet 28. januar 2013 Lillesiren: hvis man skal starte en blogg, anbefaler du blogg.no eller tror du blogspot er bedre? Det var riktignok ikke meg du spurte, men wordpress er bedre enn begge du nevner. Blogspot er et greit andrealternativ. kristines1990: Hvilke Ghibli-filmer liker du best?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2013 #11888 Skrevet 28. januar 2013 Jack: Beste sinnasang? spilte denne hver kveld før jeg gikk på jobb. rammstein funker stort sett alltid bra. men denne er effektiv på humøret mitt, sansene blir litt ekstra skjerpet gode gamle raga må også av og til duge. ut over det har panzer ag et par go'låter, samt mine venner i bandet kraken fra bergen. loren: sist du var forbannet? ery: hva er det dyreste du har ødelagt i sinne?
-lykke- Skrevet 28. januar 2013 #11889 Skrevet 28. januar 2013 lykke: klarer du å sjekke opp drømmemannen i edru tilstand? Nei, vet du.. Der tror jeg at jeg må skuffe deg. Har ikke noen problemer med å flørte og gi relativt tydelige signaler, men å sjekke opp noen er jeg litt for pysete til. Når jeg har fått i meg ett par glass derimot, da kan jeg være veldig direkte og sier rett ut hva jeg mener. Skulle ønske jeg klarte å være like frempå i edru tilstand, for det funker som bare ... Drue: Hvordan møttes du og dama di (og er dere forresten gift)? Ery: Er du impulsiv av deg?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11890 Skrevet 28. januar 2013 ery: hva er det dyreste du har ødelagt i sinne? Jeg knuste skjermen på skole PCen når den klikka Jack: Hva må man gjøre i Narvik om man er der? loren: Hvordan er drømme mannen?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11892 Skrevet 28. januar 2013 Ery: Er du impulsiv av deg? Kan være impulsiv til tider ja Norah:Hvem er favoritt artisten din?
Gjest Drue Skrevet 28. januar 2013 #11893 Skrevet 28. januar 2013 Nei, vet du.. Der tror jeg at jeg må skuffe deg. Har ikke noen problemer med å flørte og gi relativt tydelige signaler, men å sjekke opp noen er jeg litt for pysete til. Når jeg har fått i meg ett par glass derimot, da kan jeg være veldig direkte og sier rett ut hva jeg mener. Skulle ønske jeg klarte å være like frempå i edru tilstand, for det funker som bare ... Drue: Hvordan møttes du og dama di (og er dere forresten gift)? Ery: Er du impulsiv av deg? Vi møttes gjennom studier. Etter et år hvor jeg var lite aktiv med studier, så begynte jeg på'n igjen, og da hadde hun rukket å begynne på sitt andre år på samme studium. Jeg begynte på master og ble plutselig han mystiske som ingen av "andreklassingene" visste hvor kom fra. Uansett, hun ble med meg hjem etter "skolen" en dag, og jeg lagde mat til henne, og derfra fikk vi bedre og bedre kontakt, og det var egentlig aldri noen som helst tvil om at vi ville ha hverandre Gjesten: hva holdt du sist i hånda?
skruf Skrevet 28. januar 2013 #11894 Skrevet 28. januar 2013 jeg må nok skuffe deg, for jeg har ingen historier å komme med.. tar meg så lite høytidelig at jeg aldri blir flau over meg selv sånn sett.. hatt besøk av barndomsbestissen (som egentlig bor her i traktene, men har flyttet langt vekk for å studere, og så glemte hun å komme hjem igjen etter endte studier) så vi har vært ute til sene nattetimer, drukket Nøgene Ø og snakka shit maya: har du/dere planer om en ny afrikatur? eller evt til andre steder? Det blir nok ny afrikatur ja, men ikke helt sikker på når:) Kenya frister veldig å besøke igjen:) Vi snakker og litt om å dra til Toscana i sommer, kjøre nedover, leie hus og bare ta livet med ro:) Likedan har det vært kjekt å besøkt noen venner vi har i Usa....har aldri vært i Usa før! Cindi; Hva ser du mest frem til i år? EryMax; Hvordan ser du for deg drømmemannen?
Gjest EryMax Skrevet 28. januar 2013 #11895 Skrevet 28. januar 2013 EryMax; Hvordan ser du for deg drømmemannen? Han skal være snill,litt kjekk,hjelpsom,flink å lage mat,flink å ta seg av våre framtidige barn, å så må han være handyman. Lillesiren: Har du noen dyr?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. januar 2013 #11897 Skrevet 28. januar 2013 Gunfreak: Og deg da.. Noe nytt i livet? Nei egentlig ikke. Jack: beste one hit wonder?
Daybreak Skrevet 28. januar 2013 #11898 Skrevet 28. januar 2013 Hvem skal jeg spørre? Ooo nytt fjes Lygekryss: ALS?
lygekryss Skrevet 28. januar 2013 #11899 Skrevet 28. januar 2013 Age/Location/Sex? 23/Norge/Kanskje det
Gjest NozMonster Skrevet 28. januar 2013 #11900 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Nei, kom igjen! Greit at du ikke blir dødsflau, men har vel skjedd en eller annen gang at du har kjent deg litt varm i topplokket? Noe som noen andre har hatt mye moro av. Selv om du selv sier pytt, pytt og jaja en gang var jeg på fåsh sammen med en venninne sammen med en guttegjeng som jeg aldri hadde møtt. Vi drev å snakket om alkohol og påvirkning, og jeg skulle si at jeg tålte så mye mer alkohol før, men i de siste årene så tåler jeg bare 3 øl for jeg er godbrisen. Istedenfor å si at jeg var billig i DRIFT, presterte jeg å skrike ut "Jeg er så jævlig billig i fylla!" .. og det veldig typiske var at jeg sa det såååå myyyye høyere enn med vanlig stemme også... akkuratt som at jeg ville at alle gutta skulle vite det liksom... Noz: bor du fremdeles i XXX? Pandamann: Kan du redigere det innlegget fordi jeg synes ikke noe om at du utleverer meg? hva har du drevet med i det siste pandamann, siden du ikke har vært her? Lygekryss: har du litt lite å gjøre? Endret 28. januar 2013 av NozMonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå