Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Annemor30: Hva er det slemmeste du har gjort mot et annet menneske?

Banke lillebroren min når jeg var lita.. Som voksen er jeg ikke slem;)

Guybrush: Hva gjorde du på Bardufoss?

... Hvis noen gidder å hjelpe en stakkars klums med å få sitert så fancy som dere andre såååå JA TAKK :vetikke:

trykk på "svar" knappen nederst i høgre hjørne

Skrevet (endret)

Niennas: går du alltid med matchende undertøy?

Oj, denne klarte jeg å overse (helt til Drue siterte deg :fnise: )

Har veldig lyst til å svare "Ja, selvsagt! Jeg elsker å være kvinnelig, og jeg føler meg alltid bra hvis jeg vet at det jeg har innerst ser bra ut", for å holde fasaden om at jeg er en vanvittig sexy mod.... Men akk nei. Går faktisk sjeldent i matchende undertøy, kun ved spesielle anledninger. ;)

Niennas: Var du og T kolleger eller var han en kunde som kom innom oftere og oftere...? :laugh:

Han var kunde, og kom innom kun en gang. Vi begynte å snakke sammen fordi jeg kjente han igjen fra VGS (Han var raringen med melkehvit hud og afro), og vi hadde en kjempeconnection. Også gikk han.... Uten å spørre om nummeret mitt... :( Så jeg jaktet han ned på facebook, og sjekket han opp ;)

Niennas: Hvem sin mave ville du helst kost med, min eller pene sko sin?

Er deres to de eneste magene jeg kan velge mellom? I så fall, Pene sko.

:fnise:

Guybrush: Hva liker du best ved KG?

Gunfreak: Ble du sur?

Stjerner: Hvilken planet liker du best?

Og Drue: Du er dust.

Endret av Niennas
Skrevet

Lykke: noen musikktips når man skal tørrtrene hjemme i stua?

www.youtube.com/watch?v=AVqp6RBuZMA

Denne er helt nyyyydelig (fantastisk tekst):

www.youtube.com/watch?v=VraAz2IkEPU

www.youtube.com/watch?v=CkhKACqdiVo

www.youtube.com/watch?v=uIA0vaNzhOk

www.youtube.com/watch?v=B9zKrlRJr6g

Kristine: Er du flink til å danse?

Skrevet

Mener hun ikke multisitat da?

Trykk på multisitat på alle du vil svare på, så "svar alle", så klipper du bort de spørsmålene som ikke er til deg.

Men pass på å ikke klippe bort klaffene og quoten først og quoten sist, slik som denne:

name='Stjerner og planeter' timestamp='1359319612' post='12166784']

Alt må være med. Så svarer du innimellom de tegnene(altså quote stjernerplaneter masse tall - klaffe, og klaffe-qoute - klaffe.

Om det var dette du mente ;)

Skrevet

Jack: Jobber du så mye som du gjør fordi du oppriktig og ærlig liker det, eller er det av andre grunner?

For å slippe tenke, for å sysselsette meg.

annemor: kan jeg spørre hva kennel setter-slasken din kommer fra?

Skrevet

Må nok svare engelsk på det. Er nok bare fordi det var den stilen som ble ridd på rideskolen jeg først startet på. Og den måten hestene jeg har ridd har vært ridd. Men jeg rir ikke helt den typiske "moderne" engelske stilen da. Mer påvirkning fra klassisk fransk ridestil + litt sentrert ridning(rir for Marte Teigen).

Gunfreak: Hvilken kroppsdel på damer er det viktigst at er estetisk pen?(Altså hvilken del er mest turnoff om den ikke ser bra ut)

Daybreak:Hva ville du valgt?: En ukes opphold på ranch i USA med kvegdriftjobbing(fra hesteryggen så klart), en ukes ridetur på Island eller en ukes ekstremtur i Egypt(all forflytting foregår enten på esel eller kamel)

Ja takk,alle tre :nigo: Men om eg MÅ velje så vert det USA-tur på første val, Island-tur på 2.val og tur til Egypt på 3.val. Dog har lyst til alle tre ein eller anna gong :)

Erymax: Om du skulle kle deg ut i valfri kostyme,kva ville du vald?

Skrevet

lykke: hvilke fag har du?

Forrige semester hadde jeg innføringsemner i sosiologi og sosialantropologi. I år har jeg nordisk litteraturhistorie og exphil.

Lykke: Hvor gammel er du?

26, holder nesten alltid på å si 25. Jeg henger litt igjen :fnise:

Daybreak: Når var du sist på kino?

Fridus: Kjeder du deg fort?

Skrevet

kristines: hva liker du best på deg sånn utseende messig?

Det har lenge vært håret mitt, men nå når jeg begynner å bli i bedre form klatrer bena stadig lengre opp på lista.

Kristines: Vår, sommer, høst eller vinter?

Liker omtrent hele året jeg, men det er no ekstra magisk med en ordentlig fin vinter med kaldt klart vær, masse fin snø(ikke sørpe) og sledetur med reinsskinn og dombjeller ^^,

Kristine: Er du flink til å danse?

Håpløs :P Har rytmefølelse da jeg har spilt en del forskjellige instrumenter, men lengre strekker det seg ikke. Føler meg virkelig ikke vel på dansegulvet.

Yme: Hvilken stilart av tegninger/malerier holder du mest på med?

fridus: Mest populære sang for øyeblikket?

Gjest annemor30
Skrevet

Ja.

næææhhh.. det er vi 2 om! (ikke å ha møtt T der, men å ha jobba som nattevakt der i 2 år.. men jeg jobbet i tillegg 1 år som vanlig dag/kveldsvakt)

Niennas: Var du og T kolleger eller var han en kunde som kom innom oftere og oftere...? :laugh:

Adele: Hva har du bedrevet tiden din med for noe i helgen?

Jack: Jobber du så mye som du gjør fordi du oppriktig og ærlig liker det, eller er det av andre grunner?

Annemor: hva er greia med at du spør spm til deg selv?

fordi jeg er tranglært haha jeg får ikke til slik som dere andre.. derfor spør jegmeg selv og dere svarer;-)
Skrevet

Forrige semester hadde jeg innføringsemner i sosiologi og sosialantropologi. I år har jeg nordisk litteraturhistorie og exphil.

26, holder nesten alltid på å si 25. Jeg henger litt igjen :fnise:

Daybreak: Når var du sist på kino?

Fridus: Kjeder du deg fort?

Oi det er lenge sidan,ein gong i november :P

Niennas: Er det kjekt å vere moderator eller er det mykje arbeid?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Hvilken planet liker du best?

Det spørsmålet ha eg fått mange gonger i denne tråden. Har ingen spesielle, men eg seier Mars...

Guybrush: Har du og Lillesiren kyssa?

Gjest annemor30
Skrevet

For å slippe tenke, for å sysselsette meg.

annemor: kan jeg spørre hva kennel setter-slasken din kommer fra?

jepp spør i vei;-) men gjør det over PM,ikke så lysten på å legge det her..
Gjest annemor30
Skrevet

Ja.

næææhhh.. det er vi 2 om! (ikke å ha møtt T der, men å ha jobba som nattevakt der i 2 år.. men jeg jobbet i tillegg 1 år som vanlig dag/kveldsvakt)

Adele: Hva har du bedrevet tiden din med for noe i helgen?

Annemor: hva er greia med at du spør spm til deg selv?

fordi jeg er tranglært haha jeg får ikke til slik som dere andre.. derfor spør jegmeg selv og dere svarer;-)
Skrevet

Erymax: Om du skulle kle deg ut i valfri kostyme,kva ville du vald?

Dr.House

Gunfreak: Hva synes du om at Blur slettet seg?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hva synes du om at Blur slettet seg?

:sur:

Ery: beste isen?

Nozzy: viss du hadde en kjæreste kunne du ha fridd til han, eller måtte han fri til deg?

Skrevet

JC: Kjende du GP før han byrjia karriera si på KG?

Stjerner og planetar: Har nokon av mannfolka dine vore kriminelle?

Skrevet

Esso-pølse?.... :sjokkert: Vi har snakket om dette før, Drue, og du vet at jeg er en Shell-jente! Men joda. Når det kommer til nattmat, så er pølser en slager.

Rskre: Hvor lenge har dere vært gift?

Kvifor antek du at vi er gift og ikkje sambuarar? :fnise:

Jau, du har heilt rett. VI har vore gift i meir enn 40 år.

Gjest Swarovski
Skrevet

Swar: på en skala, 1-10 - hvor overrasket var du over å finne en kattevideo på youtube-kanalen min?

2. Ikke så veldig overrasket, siden du "alltid" har hatt katter. Men imponert over at ditt "hat" mot katter er så litet at du vil filme de, OG legge det ut på youtube ;)

swarovski: hvis du kunne strøket en enkelt opplevelse fra minnet slik at du slapp å huske det - hvilken ville det vært?

Hmmm. Nå skal jeg være litt kjip, men sannferdig. Jeg tror jeg ville strøket bort minuttene før jeg forsøkte å ta mitt eget liv første gang. Det er et sammensurium av følelser som jeg godt kunne vært foruten å huske.

Swar: hvordan ville DU beskrevet meg?

Rastløs, multitasker, meget intelligent, snakkesalig, lett å overtale ;) , snill, rett frem, analyserende, oppslukt, kjekkas, musikalsk, nysgjerrig, ærlig, full av ambisjoner, morsom, godhjertet mot dine nærmeste, kosete og frekk. Er mye annet også, men tror jeg stopper der :)

Gunfreak: Har du en plan for hvordan du skal "finne" en kjæreste i løpet av året?

Rskre: Har du fulgt med på denne tråden siden starten, eller fant du den nå?

Adele: Hvordan går det med ebay-shoppingen for tiden?

Skrevet

Ery: beste isen?

B&J Philish Food

NozMonster: Hvilken av KG mannfolka kunne du ha rota med?

Skrevet

Jeg kjøper ikke lenger priorkylling. Bruker bare Stange og lignende produkter. Av egg spiser jeg økologisk. Jeg spiser ikke scampi med mindre jeg er på indisk restaurant (guilty pleasure). Sånn generelt så har jeg kutta ned på kjøttinntaket mitt. Jeg spiser ikke produkter med glutamat i.

Dust :laugh: Jeg har en følelse av at jeg har sett kosemose, siden hun vanker på et senter nært der jeg er fra.

Drue: Du tuller? Har du noen som helst ide om hvordan jeg ser ut? *paranoid* "vanker på senter" du liksom... hrmf!

Et spørsmål til, til Drue: Hva er galt med glutamat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...