Gjest Spiderpig Skrevet 25. januar 2013 #11581 Skrevet 25. januar 2013 Spiderpig: Kjæledyr? Jeg har kjæledyr ja, hvis det er det du spør om? Har en hund og en katt. Spiderpig: din mening om futurama? Har ingen spesiell mening om futurama bortsett fra at jeg ikke syntes det er spesielt morsomt Spiderpig: din beste eigenskap Jeg er veldig omtenksom. NoZ: Kjekkeste mannen og peneste kvinnen? JackCrews: Har du tatoveringer? Av hva? Kristines1990: Du får gi 500.000 x 2 som du kan gi til to veldedighets organisasjoner. Hvem får?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2013 #11582 Skrevet 25. januar 2013 Jeg har kjæledyr ja, hvis det er det du spør om? Har en hund og en katt. Har ingen spesiell mening om futurama bortsett fra at jeg ikke syntes det er spesielt morsomt Jeg er veldig omtenksom. NoZ: Kjekkeste mannen og peneste kvinnen? JackCrews: Har du tatoveringer? Av hva? Kristines1990: Du får gi 500.000 x 2 som du kan gi til to veldedighets organisasjoner. Hvem får? Liker ikke tattiser. Kroppen min er vakker (kremt) og blekkfri. Drammdrops: beste tingen med våren?
Gjest annemor30 Skrevet 25. januar 2013 #11583 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Nei, det lengste nord eg har vore er Burfjord. Eit høl! Har kjørt Burfjord-Oslo mange gonger. annemor30: Kan du sitera? Nei åpen for å lære hvis noen gidder;) Lykke: Ja,jeg har barn;) 4 stk. Endret 25. januar 2013 av annemor30
Daybreak Skrevet 25. januar 2013 #11584 Skrevet 25. januar 2013 Helt klart hest Hmm... Flau... Første som faller meg inn er første gangen jeg var skikkelig full. Husker det ikke selv, men har fått gjenfortalt at jeg gikk rundt og skjelte ut folk som røykte og kom med lange regler om at "du kan få kreft" osv. Ikke nødvendigvis så kjempeflaut nå, men da var det helt forferdelig. For å slenge med en annen liten fact, som ikke er flau, kan jeg fortelle at det folk blir mest overrasket over når de treffer meg "live" er at jeg spiller WoW og har ei forholdsvis stor tatovering på ryggen. Jeg er tydeligvis ikke typen til det Hehe. Er nok det første alternativet som stemmer der Er 22 for øyeblikket, men blir 23 i løpet av året. Akkurat nå er det å en gang kunne ha tid og råd til å ha et eget lite småbruk sammen med kjæresten. Gjerne med en hest eller to, noen høner, en minigris, hund og katt m.m. Episode 4: A new hope. Mistenker det er litt fordi det er den første jeg så. For når jeg tenker etter liker jeg egentlig alle de tre første omtrent like mye. De tre nye har jeg ikke helt sansen for, men om jeg først skal ha star wars-maraton ser jeg alle. (Det minner meg på at det er lenge siden jeg har sett dem) Daybreak: Har du andre hobbyer/fritidsaktiviteter enn å holde på med hest? lykke: Favorittmøbel? NozMonster: Hvilken underkategori på kg er du mest aktiv på?(sett bort fra snikk-snakk) Ja,eg er veldig glad i gå turar/generelt sett vere ute og gå på fjellet. Byrja så vidt å lære meg å spele gitar,men det vart lagt på is grunna mykje å gjere og læraren min reiste til England for å studere Annemor30: Kva er den verste jobben du har hatt?
Gjest annemor30 Skrevet 25. januar 2013 #11585 Skrevet 25. januar 2013 Ja,eg er veldig glad i gå turar/generelt sett vere ute og gå på fjellet. Byrja så vidt å lære meg å spele gitar,men det vart lagt på is grunna mykje å gjere og læraren min reiste til England for å studere Annemor30: Kva er den verste jobben du har hatt? -sesongarbeider på plantasjen.... Daybreak: Kjøtt eller fisk til middag?
-lykke- Skrevet 25. januar 2013 #11586 Skrevet 25. januar 2013 lykke: Favorittmøbel? En hvit slagbenk jeg har til spisebordet mitt Stjerneplanet: Hva vil du si er din særeste side/egenskap?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2013 #11587 Skrevet 25. januar 2013 Stjerneplanet: Hva vil du si er din særeste side/egenskap? eg kan litt om alt. også kan eg mykje unyttig informasjon, derfor vinn eg ofte i TP Lykke: kor i landet set du?
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #11588 Skrevet 25. januar 2013 NozMonster: Hvilken underkategori på kg er du mest aktiv på?(sett bort fra snikk-snakk) aner ikke... jeg går aldri inn i underkategoriene jeg, bare klikker på "ubesvarte tråder" og "nye innlegg" og klikker direkte på de innleggene som fanger min interesse.. jeg er en jævel på å koble folk herfra! full suksess med sukkerspinn og rofl ^^ jelly og siren gunfreak og stjerneplanet singha og farnesina jack og noz noz: hva tror du om dette? rett meg gjerne! Ja, Jelly og Siren ser jeg Gunfreak og S&P.... tja... heheee...Litt aldersforskjell (som jeg egentlig aldri bryr meg om men..) Farnesina tror jeg kan passe med nokså mange.. Du og meg jack? ja, jeg kan være truck-baben din jeg. Jeg vil gjerne legge til Mortem og Lurifix. Også tror jeg Jelly og Mynona hadde vært en ypperlig kombinasjon!! NoZ: Kjekkeste mannen og peneste kvinnen? på KG? I universet? I hollywood-verden? Blant mine bekjentskaper...? Det er foresten helt umulig for meg å plukke ut kun èn av hvert kjønn.. menneeeh.. Kurt Cobain og Nichole Scherzinger! Jelly: Hva blir best med denne helgen? Kristine: Hva driver du med sånn i det daglige? (jobb, studere.... ?)
-lykke- Skrevet 25. januar 2013 #11589 Skrevet 25. januar 2013 Lykke: kor i landet set du? Jeg holder til i Oslo Lillesiren: Hva er det fineste klesplagget du har?
KristineS Skrevet 25. januar 2013 #11590 Skrevet 25. januar 2013 Kristine: Hva driver du med sånn i det daglige? (jobb, studere.... ?) For øyeblikket studerer jeg fulltid. Holder eeegentlig på med en bachelor i nordisk, men for øyeblikket holder jeg på med diverse emner innen religion og latin. I tillegg jobber jeg er par ettermiddager i uka på en besøksgård. Har blant annet ansvar for hestekurs, også tar jeg et fjøsstell nå og da. -lykke-: Trives du best på landet eller i byen? Og hvorfor?
Cindi Skrevet 25. januar 2013 #11591 Skrevet 25. januar 2013 Cindi: Om du kunne fått akkurat det du ville ha i en treretters middag hva ville det ha vært? Det første som slo meg var at jeg måtte hatt varm sjokoladefondant til dessert. Til hovedrett: Noe vilt, gjerne rein, og masse sopp Forrett: vill laks marinert i noe med pesto Cindi: Har du planer om å lage ny bruker? Nei, jeg er bare fryktelig nysgjerrig på hva som skjedde med hunterlady. Cindi: Har du lagt planer for sommerferien enda? Jeg hadde det... Vi skulle egentlig ta en tur til varmere strøk. Men nå ser det ut til at vi må sitte hjemme og sutte på tommelen. Jeg er så frustrert og trist at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hater virkelig når penger styrer alt. Fikk endelig NEI i dag på at vi ikke får kjøpt oss leilighet, etter at jeg har holdt håpet og motet oppe leeeenge... Det betyr at vi må spare alt vi har, for å overhodet noensinne komme i mål med egenkapital. Vi må spare enda 400 000. Det tar vel.... ehm... resten av livet eller no? Cindi: sandaler eller flipflops? Sandaler, fordi du kan få sandaler med kilehel. loren: Når ble du sist skikkelig sur? Noz: Hvis du skulle kommet med noen trøstende ord til en som synes det er forferdelig kjipt å bo i bærum akkurat nå, hva ville du sagt?
Gjest loren Skrevet 25. januar 2013 #11592 Skrevet 25. januar 2013 (endret) loren: Når ble du sist skikkelig sur? Noz: Hvis du skulle kommet med noen trøstende ord til en som synes det er forferdelig kjipt å bo i bærum akkurat nå, hva ville du sagt? For et par uker siden, da hele bacheloroppgaven sto som et virrvar og jeg innså at jeg ikke fikk til en god oppgave om det jeg aller helst ville skrive om. Jeg er ikke noz, men jeg bor langt unna mye av de folkene jeg er glad i, så om du vil ha noen å snakke med som vet litt om hvordan det er å ha hjemlengsel og føle at det stedet man bor på er no orntli dritt, så kan du sende meg en pm. (Så kan noz få komme med godord om Bærum, jeg kjenner for lite til kommunen ) .. (også veit jeg noe om det med å ikke nå egenkapitalmål, når skal en enslig forsørger skaffe 200.000 liksom?) Niennas: Hvilken hunderase synes du er penest? Endret 25. januar 2013 av loren 1
Guybrush Skrevet 25. januar 2013 #11593 Skrevet 25. januar 2013 Guybrush : Har du noen forbilder, evt hvem? Min mor. Fordi hun klarte å gi meg og min bror en oppvekst hvor vi aldri manglet noe - mutters alene. Fordi hun forsvarte oss opp mot vår far. Fordi hun nektet å krype til sosialkontoret men syklet milevis hver dag for å ta alt av jobber hun kunne få. Fordi hun brukte alt hun tjent på oss og nesten ingenting på seg selv, og klagde aldri. Fordi hun lærte meg viktigheten av å stå på egne ben og være stolt av det man klarer å oppnå. Fordi hun virkelig viste meg hvordan man viser omsorg og tar vare på sine barn. Hvordan hun klarte å få det til å gå rundt aner jeg ikke, men det gjorde det. Ja vi hadde ikke bil, og vi bodde langt unna sentrum pga rimelig husleie. Vi måtte sykle året rundt for å være med på ting, men likavel hadde vi nye klær, hjemmelagd middag, taco og pizza i helgene og godteri. Det var aldri noen store ferieturer, dyre gaver eller deltagelse på kostbare fritidsaktiviteter - men det plaget meg aldri. Jeg er kjempeglad for at hun nå i voksen alder har fått seg fast jobb, fått flyttet sentrumsnært, fått reist, blitt kjent med nye folk og hatt mulighet til å utvikle og oppleve ting. Og ikke minst at jeg har fått muligheten til å skjemme henne bort litt som takk. Da jeg fortalte henne at hun var mitt største forbilde begynte hun å storgråte - første gang jeg har sett. Min mor - min helt. Guybrush: når hadde du sex sist? Alt for lenge siden Guybrush: 3 ting som du vil si er sentrale for din identitet? (interesser,verdier,syn, o.l) Hmmm vanskelig spørsmål, eller rettere sagt vanskelig å formulere et godt svar. Omtanke for mine nærmeste, kommunikasjon (det å prate om ting, kunne sette seg inn i ting, hjelpe hverandre), humor/glede/barnslighet (viktig å se stor glede i de små ting, le sammen, ikke gi opp) Luna: favorittjunkfood (om noen) ? Drue: hva er din(e) norske favorittkomiker(e) 2
Singha Skrevet 25. januar 2013 #11594 Skrevet 25. januar 2013 singha: det meste du har brutt hviletiden med? Jeg er unndratt fra hviletid og slikt i min nåværende jobb, så jeg er litt rusten på hvordan de reglene egentlig er. Men det som umiddelbart detter inn i hodet er følgende: Jeg var en gang på jobb fra kl 6 på morgenen til rundt 21 på kvelden. Noe av tiden var selvsagt lasting, lossing, hviling og venting på ferjer, men det var godt over 10 timer kjøretid i en kjøreuke hvor jeg allerede hadde brukt opp de dagene jeg kunne kjøre over 9 timer. Grunnen var et helvetes dritvær som førte til at ferja jeg skulle ta fra Bømlo stoppet å gå,og jeg ikke rakk den siste avgangen, noe som førte til at jeg måtte kjøre rundt til broa i stedet for. Jack: singha og farnesina Jaha? Virker ikke som om jeg er på bølgelengde med noen som helst i denne tråden. Du får nesten forklare deg. -lykke-: Er du på diskusjon.no? HedvigR: Har du forumpause eller noe? Synes du knapt er verke her eller der. 1
Gjest Lillesiren Skrevet 25. januar 2013 #11595 Skrevet 25. januar 2013 siren: hva er det beste å gå på shopping etter? Kjoler:)!! Spesielt om jeg er ute etter en til finere anledninger:)! Lillesiren: har du hørt noe fra de jobbintervjuene du var på? Jaaa:D!! De ringte akkurat og sa de ville tilby meg jobben=)!!. Samtidig, så fikk jeg et annet jobbtilbud(riktignok foreløpig kun et årsvikariat) på samme plass jeg skriver masteroppgaven denne uken, så nå blir det mye grubling i helga! sirenen, den lille: fortell en teit funfact om deg selv Ai, kommer ikke på noe i farten:P Lillesiren: Hva er det fineste klesplagget du har? En rød, lang, finkjole med utringning i ryggen:) Noz: Norges morsomste mann, hvem er det:)? loren: Hva er det rareste gutten din har sagt om deg/til deg? -lykke-: Hva er fremtidsdrømmen?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. januar 2013 #11596 Skrevet 25. januar 2013 Jack: Jaha? Virker ikke som om jeg er på bølgelengde med noen som helst i denne tråden. Du får nesten forklare deg. Noz satte meg igang med mine matchmaking-skills. Hysj, jeg forsøker få deg gift. Nikk og smil. Villemoe: er du vill og vakker?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2013 #11597 Skrevet 25. januar 2013 Drammdrops: beste tingen med våren? At snøen smelter og knoppene som kommer på trærne Pene Sko: Hva er dine planer i helgen? Villemoe: Hvilken istesmak liker du best? Guybrush: Hva synes du om juicebrusen? Og hvem ser på Idol? :D (Jada, vet det egentlig ikke er lov å stille ett spørsmål til alle, Drua)
Gjest Gunfreak Skrevet 25. januar 2013 #11598 Skrevet 25. januar 2013 Dreamdrops: sjangse for at vi får se mer av rompa di på møte 7. februar?
Gjest NozMonster Skrevet 25. januar 2013 #11599 Skrevet 25. januar 2013 Jeg hadde det... Vi skulle egentlig ta en tur til varmere strøk. Men nå ser det ut til at vi må sitte hjemme og sutte på tommelen. Jeg er så frustrert og trist at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Hater virkelig når penger styrer alt. Fikk endelig NEI i dag på at vi ikke får kjøpt oss leilighet, etter at jeg har holdt håpet og motet oppe leeeenge... Det betyr at vi må spare alt vi har, for å overhodet noensinne komme i mål med egenkapital. Vi må spare enda 400 000. Det tar vel.... ehm... resten av livet eller no? Noz: Hvis du skulle kommet med noen trøstende ord til en som synes det er forferdelig kjipt å bo i bærum akkurat nå, hva ville du sagt? tja, dette forstår jeg virkelig lite av Cindi..Såsant planene deres ikke er å kjøpe dere en gigavilla til mange millioner så prøv dere i en annen bank. jeg kjenner flere som har kjøpt seg leilighet alene i bærum med mindre startkapital enn det dere har.. Og sist men ikke minst, så tror jeg at du kan få det mye bedre av å innta et par-tre-fem øl i morgen Noz: Norges morsomste mann, hvem er det:)? Mener du mann som i herremann, eller mann som i brannmann og politimann som da like gjerne kan være en dame? Ja, da satser vi på det sistenevnte For det er Ingrid Bjørnov er helten min!! gunfreak: har du noen (seriøse) tanker om å ta utdanning? isåfall hva tenker du at du har lyst til å ta?
Jellybean78 Skrevet 25. januar 2013 #11600 Skrevet 25. januar 2013 jelly: fortell en karriere-relatert funfact om deg selv Takk for at du var helt ærlig i forrige besvarelse, Jack! Tjaaa.....om jeg hadde kunnet fått beholde 10% av all pengene jeg har hatt mellom hendene mine i den gamle jobben min så hadde jeg sannsynligvis vært mer velholden enn Donald Trump Jelly: din beste eigenskap? Du kan stole på meg 100%....og når jeg sier 100% så mener jeg det helt og holdent. Om jeg lover deg noe så kommer jeg til å holde løftet mitt til deg samme hva som skjer, med eneste unntak av om jeg havner oppi en ulykke og blir sykehusliggende eller no... Om mot all formodning jeg skulle i vanvare bryte ett løfte så kan jeg si deg at den skuffelsen du føler ovenfor meg blir PEANØTTER sammenlignet med den jeg føler selv over at jeg ikke holdt mål.....Dette er rett og slett ett ideal jeg føler en mann i ordets rette forstand bør aspirere til. At han er der når det trengs, for de som trenger han..... Dette gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver......jeg må føle at du er en person som gjør deg fortjent til dette..... Jax Teller ifra Sons of Anarchy tok dette veldig på kornet i en episode hvor han sa at "det som skiller gutter ifra menn....er at gutter vender innover og søker etter å tilfredsstille sine egne egoistiske behov.... mens menn vender utover og prøver sitt aller, aller beste å tilfredsstille behovene til de han bryr seg om" (flere som titter den serien serru) Jelly: Korleis trivast du på Nordmøre? Planar om roadtrip downtown (til Søre Sunnmøre)? Syns det er helt greit her oppe jeg....liker at Kristiansund har sitt lille særegne bypreg med masse gamle koselige trehus, mange båter som kommer inn og ut av havnen til stadighet og gir meg noe å henge øynene i hver gang jeg titter ut vinduet...... Folkene er stort sett trivelige og like greie som de aller fleste andre plasser jeg har vært.....meeen, når sant skal sies så er jeg nok en veldig sånn urban type av meg, spesiellt når jeg er singel......liker å bo i en storby med masse fasiliteter og muligheter som jeg savner ifra de mindre plassene..... Så tviler på at jeg blir værende her da.... Tur ned til Sunnmøre?, selvfølgelig!! Jeg kan ikke med sikkerhet si om jeg noensinne har vært der nede før,meen elsker å reise og se/oppdage nye plasser, så hvem vet? Kanskje en tur no i sommer.... Jelly: har du noen gang "glemt" å levere tilbake ting du har lånt? evt hva Hmmm.....flere pikehjerter kanskje? Neeei, om jeg låner ting ifra venner og bekjente som faktisk er så greie at de låner bort en eiendel til meg, er noe jeg ikke tar lettvindt. Det aller, aller minste du som låner noe kan gjøre, er å sørge for å levere tilbake det du har lånt innen rimelig tidsrom....skulle bare mangle, om du får benytte deg gratis av noe du normalt måtte ha betalt penger for.... Eneste unntak er noen kroner jeg lånte av pappa for maaange år siden til en ferietur som han fremdeles går og gnager over.....meeen han er jo pappa, så ting stiller seg litt annerledes syns jeg og det skal sies at han har mer penger enn de aller fleste andre fra før, så han lider ikke akkurat noen nød Stjerneplanet: Hva mener du er dine 3 beste sider? Gunfreak: Favorittfilm? (begrunn) Drue: Hvorfor kommer du med masse kjipe spm. til andre her inne, men svarer aldri på de som stilles selv? syns du virker feig,jeg..... Annemor30: Hvor i Norges vidstrakte land er det så du holder til? Daybreak: Har du søsken? fortell litt om de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå