Gjest loren Skrevet 21. januar 2013 #11401 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Loren: morsomste med dykking? Hmm, synes det var morsomt å merke hvor anderledes det var enn å være over vann. Jeg elsker å være i vann, men har aldri vært under så lenge i gangen før (naturlig nok siden første gang var i jula ), så det å flyte rundt der nede å være litt i sin egen verden var veldig morsomt (og før Semper korrigerer meg, ja jeg syntes det var litt skummelt og, litt sånn skrekkblandet fryd men mest moro). Så var det selvfølgelig morsomt å komme så langt ned og nær korallrevene, helt utrolig vakkert Jack: korteste tid du har brukt på strekningen Bergen-Narvik? (Eller en annen lang strekning typ Oslo-Bergen, Oslo-Trondheim osv...) Endret 21. januar 2013 av loren
Niennas Skrevet 21. januar 2013 #11402 Skrevet 21. januar 2013 Niennas: Yndlingssang? Nevn kun èn. One day I'll fly away - Randy Crawford har vært yndslingssangen min i over ti år nå Niennas: Hvor går din neste ferie? Veldig godt spørsmål. Jeg gjetter på at Oslo ikke teller? Som småbarnsmor tar man hva man kan ta. Men neei, har ingen store reiseplaner i nærmeste framtid. Niennas: Hvilken fjelltopp er den høyeste du har vært på, og var det frivillig eller i regi av skole eller lignende? Jeg kan helt ærlig ikke vite at jeg har vært på en fjelltopp noen gang. Iallefall ikke til bens. Spiderpig: Hva er det beste ved å jobbe i en dyrebutikk? loren: Hvor mange ting er det du virkelig angrer på? Cindi: Ta en øl 7. februar? Guybrush: Hvilken tv-serie er den beste ever?
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. januar 2013 #11403 Skrevet 21. januar 2013 Gorgonzola: Er det en kjendis i Norge du kunne tenkt deg å møte? Jepp, en "kjendis-helkveld" kun basert på egne ønsker/drømmer/fantasier ser slik ut: Lang lunsj og solid samfunnsprat med Sigurd "Satyr" Wongraven, inkludert flere glass av hans eminente viner. Middag, sports- og koseprat med Julie Strømsvåg, deretter heftig sex med samme dama Rølpenachspiel med vill humor og parodier sammen med Kristian Valen. Pene Sko: Teater eller metal konsert?
Cindi Skrevet 21. januar 2013 #11404 Skrevet 21. januar 2013 Veldig godt spørsmål. Jeg gjetter på at Oslo ikke teller? Som småbarnsmor tar man hva man kan ta. Men neei, har ingen store reiseplaner i nærmeste framtid. Cindi: Ta en øl 7. februar? Så lenge man ikke bor i Oslo kan man jo kalle det ferie Jeg er med hvis jeg har penger igjen på kontoen da. Det er rett før lønning, så er ikke umulig at oslotur er litt utenfor mitt budsjett akkurat den dagen. Men jeg kan sikkert uansett kjøre til oslo, og ta en kaffe eller noe slikt. Sånn at man slipper taxiregning etc. Minn meg på det når det nærmer seg. loren: Hva er det morsomste minnet du har med barnet ditt?
Gjest loren Skrevet 21. januar 2013 #11405 Skrevet 21. januar 2013 loren: Hvor mange ting er det du virkelig angrer på? Tilsammen er det vel en tre-fire ting jeg virkelig angrer på. Situasjoner hvor jeg måtte velge mellom fornuft og følelser. Valgte da fornuft og har angret i ettertid.Situasjoner hvor jeg har latt følelsene ta avgjørelsen har til tider vært slitsomme de og, men der har jeg iallefall aldri angret i ettertid. (Hilsen frk. dyp) loren: Hva er det morsomste minnet du har med barnet ditt? Vi har det mye moro sammen, så det er vanskelig å velge, men jeg tror det må bli bilturene vi har hatt, de kommer jeg til å huske i evig lang tid. Vi koser oss sånn når vi er på langtur, fjaser, synger (Sist valgte han Jokke og Iron Maiden som bilmusikk, nevnte jeg at jeg elsker den ungen!?), ler og har lange samtaler om alt og ingenting. Jeg skrev ned dette etter forrige langtur vi hadde (i oktober) Noen av tingene man lærer på en 60 mil lang biltur med en femåring: - Det finnes ikke elg - Elgbæsj finnes fordi ugler lager den - Gud skapte verden fordi ingen av de andre gadd (det er enda uvisst hvem de andre er) - Det er bra at verden finnes, ellers måtte vi bodd på sola og der er det varmt - Det er langt til mormor, men lengre til Afrika, så vi er glade for at hun bor i XX tross alt - Mammaer er glad i sønnene sine uansett fordi sønnene smiler av og til - Det fantes elger da mamma var liten, altså i følge Mini for skikkelig orntli lenge siden - Hvis vi ikke kunne bodd på jorda så kunne vi bodd i Afrika, men ikke på Nordpolen. Og mye, mye mer Cindi: Statsminister for en dag - hva er hjertesaken du vil jobbe for å få gjennom? Noz: Hvilken artist kunne du tenke deg en date med? 1
Cindi Skrevet 21. januar 2013 #11406 Skrevet 21. januar 2013 Cindi: Statsminister for en dag - hva er hjertesaken du vil jobbe for å få gjennom? Så herlig. Gleder meg til å få mitt eget lille forundringsvesen en dag. Det der er jo et helt umulig spørsmål. Det er jo hundrevis av saker jeg skulle ønske å få gjennom... Men som barnevernspedagog så måtte det vel blitt noe innenfor barnevern. Jeg skulle ønske det ble satset mer på å få barnevernpedagoger inn i skolene. At alle skoler hadde sin egen barnevernpedagog som kunne være med i timene der det trengtes, samt være tilgjengelig for rådføring i saker der deres kompetanse var nødvendig. Var i praksis på en skole, og samtlige av lærerne der så et stort behov for å få en med min kompetanse fast inn i skolen. JO! Også ville jeg gått tilbake til at foreldre selv fikk bestemme hvordan de ønsket å disponere permisjonstiden sin. Altså at man selv fikk velge hvor mange uker mor skulle ha, og hvor mange uker far skulle ha. Jeg hadde trengt mer enn en dag. Gorgonzola: Metal i grand prix. Jubler du eller gremmes du?
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. januar 2013 #11407 Skrevet 21. januar 2013 Gorgonzola: Metal i grand prix. Jubler du eller gremmes du? Jeg driter en lang marsj i hele det homse-paljett-duste sirkuset. *skynder seg å legge til at jeg på ingen måte har noe som helst i mot homofile* Hørte 12 sekunder av årets såkalte metalbidrag på nrk.no og du verden - vi snakker skikkelig lavmål. Patetisk svulstig pompøst oppgulp. Fysj! For et par år siden var Keep of Kalessin norsk murbrekker og hoppa i det med The Dragontower. Jeg digger Keep Of Kalessin men innrømmer glatt at både den spesifikke låta og selve opptredenen i MGP sirkuset ga meg frysninger på ryggen, negative sådanne. Men for all del, det de gjorde hadde vesentlig mer kred enn årets fjas. Konklusjon; jeg gremmes av MGP. Kan styre meg for at "mine" band stiller opp samtidig som jeg har et snev av forståelse for at band ønsker oppmerksomhet og suksess. Da kan de gjerne holde på lenger og utvikle seg enda mer. Cindi: Ser du har utdanning innen barnevern. I den grad du er involvert/har erfaring fra skolesektoren, på en skala fra 1-10, hvor forbannet kan du bli inni deg av foreldre som praktiserer unnfallenhet, unnvikenhet, slapphet og ignorans overfor egne barn? (1 er småirritert, 10 er lynforbainna)
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2013 #11408 Skrevet 21. januar 2013 NozMonster: Hva var den siste girafftingen du fikk? Jeg fikk en MMS i går med en kvittering fra en nettside om et kjøp av en aller annen sjiraff-gjenstand. Jeg har jo ikke direkte fått den enda, men den er ihvertfall kjøpt og betalt og jeg er supernyskjerrig på hva dette her kan være for noe!! Noz: Har du en favorittserie? Pinlig nok, så har jeg aldri sett alle disse seriene som absolutt alle andre har.. så jeg må nesten svare Hotel Cæsar, men ikke si det til noen.. Cindi: jeg ser du nevner taxi fra byen både her og både der.. Har du angst for nattbussen? (dette var et forsøk på å informere deg om at det går rimligere nattbusser også) kosemose: fortell oss en ting som (svært) få vet om deg...
Gjest Lillesiren Skrevet 21. januar 2013 #11409 Skrevet 21. januar 2013 Lillesiren: Forstår jeg rett at du skal stå brud? Når? Hehe, nei jeg skal ikke det:) Lillesiren: Kan du fortelle om den siste drømmen du hadde? Jeg drømte at de fra jobbintervjuet forrige uke ringte meg, og de var skikkelig aggresive på at jeg måtte bestemme meg NÅ om jeg ville ha jobben, og et eneste tegn til nøling var et tegn på svakhet (Går og tenker endel på dette om dagene:P) Jellybean: Hvordan går du frem for å sjekke opp ei jente? JackCrews: Når er den fine røde bilen i hus:)? Dreamdrops: Har mange kommentert den nye hårfargen din:)? Arabella: Hva jobber du med:)?(Sånn ca.) Norah: Hvor mye kostet dine dyreste par sko? Gorgonzola: Hva gjør du aller helst en lørdagskveld?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. januar 2013 #11410 Skrevet 21. januar 2013 Jack: korteste tid du har brukt på strekningen Bergen-Narvik? (Eller en annen lang strekning typ Oslo-Bergen, Oslo-Trondheim osv...) Jeg skal ikke avsløre alle mine kriminelle handlinger her, kremt kremt. men jeg kan jo si at jeg bruker ligge på rundt 23 timer til narvik fra bergen. av en eller annen grunn er det alltid 25 timer til bergen. JackCrews: Når er den fine røde bilen i hus:)? Faktisk ikke fått noe dato. Begynnelsen av april er alt som er sagt. Like utålmodig som meg? Risikerer jeg å ikke få ha henne i fred? Cindi: når var sist gang du slo noen, og hvorfor? Noz: har du jukset på prøver? Arabella: husker du første gang du var forelsket? Norah: hvordan gikk det sist du var forelsket? Jelly: du får 10 millioner kroner, mot at en vilkårlig fremmed person - du får aldri vite hvem - mister livet. tar du imot? Swarovski: hva tenker du egentlig om søvnrytmen min? Dreamdrops: fortell om din rareste fascinasjon - sjokker oss! Minya: fortell om favorittsangen din, og del den gjerne. Vampen: finn den boken som ligger nærmest deg. slå opp på side 25, linje 5. hva står det der? Gorgons: leve i et forhold med dyp og god kjærlighet - men uten sex, eller leve med kun ONS og null kjærlighet?
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2013 #11411 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Noz: har du jukset på prøver? ja jeg gjorde det i blant på ungdomsskolen. Det var så altfor lett, men jeg er rimlig sikker på at det ikke hjalp stort på karakteren. Spiderpig: hva savner du mest med singellivet? Føler du at din ikke-single tilværelse hinder deg i noe som du egentlig kunne tenkt deg? (isåfall hva) Jack: hvor lang tid kan det gå imellom at noen ringer eller tekster deg på telefonen? (hvor lenge har telefonen din vært helt tyst i løpet av den siste tida som du husker...) Mynona: er du inne i tråden her? Endret 21. januar 2013 av NozMonster
Gjest Spiderpig Skrevet 21. januar 2013 #11412 Skrevet 21. januar 2013 Spiderpig: Hva er det beste ved å jobbe i en dyrebutikk? Tja, vannskelig å svare på. Men det må vel være at jeg har muligheten til å hjelpe dyr/fisk til å få et så bra liv som mulig. At jeg har kunnskapen og formidlingsevnen til å få en kunde til å behandle en kanin rett, ha riktige fiskeslag sammen uten at de spiser opp hverandre og fortelle en fersk hundeeier hva de bør og ikke bør gjøre. Spiderpig: hva savner du mest med singellivet? Føler du at din ikke-single tilværelse hinder deg i noe som du egentlig kunne tenkt deg? (isåfall hva) Savner vel å flørte litt og være uavhengig. Jeg ble jo sammen med gubben når jeg var ganske ung, så jeg har jo aldri "slått meg løs" så veldig. Ikke det at jeg ønsker å ligge med alle og enhver, men hender jo at jeg ønsker å flørte litt med en kjekk gutt på en fest Savner også å prioritere meg selv og gjøre ting jeg vil, som han ikke vil. Noz: Hva savner du med å ha kjæreste? JackCrews: Hva jobber du med? Gorgonzola: Liker du Gorgonzola?
Adele Skrevet 21. januar 2013 #11413 Skrevet 21. januar 2013 Guybrush: Hva er den beste konserten du har vært på? Adele: Har du et klesplagg du alltid føler deg fin i? Noz: Har du en favorittserie? Nå driver jeg å selger store deler av garderoben min, så aner ikke lenger, for å være ærlig! Cindi: får vi uventet vær, eller er det noe spesielt jeg burde vite ang værmeldingen? Vampen: hva savner du mest i livet ditt/ i hverdagen din nå? Adele: er du flink til å invitere foreldrene dine til deg, på middag for eksempel? eller er det stort sett du som reiser til dem? Huff, jeg er veldig dårlig på å besøke foreldrene mine. Mamma bor litt over 5 timer unna, men pappa er bare 25 minutter fra her. Inviterer pappa ofte over på middag osv, og mamma drar ofte på østlandsturer. Tror ikke jeg har vært hos mamma siden 2010, faktisk! Pappa var jeg hos i jula, men før der, husker jeg ikke.. Får skylde på at jeg har dårlig økonomi og ikke førerkort/bil. Calavi: Tror du at du kommer til å bli med på kg-treff igjen? Gunfreak: Hva er planene dine for helga? Noz: Hvor langt inn i uka er du kommet før du begynner å tenke på helg? Adele: Fineste vesken du vet om? Veldig glad i denne fra Chanel! Norah: Favorittartist? Gorgonzola: Er det en kjendis i Norge du kunne tenkt deg å møte? Jack: Hadde du en fin kveld i går? Adele: Driver du med noen vintersport? Før drev jeg med langrenn og alpin. Så vokste jeg opp. Husker ikke sist jeg hadde ski på beina. SemperFi: Mulig din kjære har nevnt dette før, men hvor langt unna bor dere egentlig fra hverandre?
Gjest norah Skrevet 21. januar 2013 #11414 Skrevet 21. januar 2013 Norah: Hvor mye kostet dine dyreste par sko? Ikke så gresselig mye. Stort sett bruker jeg ca 800-1200, men joggesko ligger på 1600 til 2000 hver gang jeg kjøper nye. Og så har jeg noen par med støvletter som jeg tror kostet 1600. Men jeg sikler jo som du vet på noen helt ubrukelige, men dødsfine pumps til 2600....som jeg IKKE skal ha. Neineinei. Darthoven; som du vet har jo ikke jeg saftige lår og stor rumpe. Hvis jeg har 4 dager i uka til rådighet til trening - hva skal jeg trene,som en del av helkroppsprogram - for å få ei "saftig svær" ræv? Lillesiren: selvsagt vil du jo ikke legge ut om nøyaktige ting, men har du lyst å fortelle litt overordnet om den stillingen du var til intervju på? Sånn type arbeidsoppgaver/hvor den er osv? Gorgon: visste du at du faktisk er feminist? Forskjellsfeminist, for å være spesifikk?
Gjest NozMonster Skrevet 21. januar 2013 #11415 Skrevet 21. januar 2013 Noz: Hva savner du med å ha kjæreste? å få en herlig god klem av en person som synes jeg er mye mer enn bare OK. Og ikke minst både føle og høre han si at jeg er så mye mer enn bare OK. Norah: har du det mest i kjeften, eller hender det at du har det morro med jenter?
Pene sko... Skrevet 21. januar 2013 #11416 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Pene Sko: Korleis går det med studia? Er du ferdig allereie,eller er det no til sommaren du er ferdig? (Beklager,men eg er gløymsk Undertiden tar jeg en eksamen om gangen. Planen er å avlegge og bestå eksamen til våren, så begynner jeg på min masteroppgave og avlegger min siste eksamen. Nå er jeg jævlig keen på å bli ferdig. Føler liksom at jeg har studert lenge nok, selv om jeg bare er 23 år per dags dato. Pene Sko: hva er det merkeligste (ifølge deg selv) du har blitt spurt om/fått som kommentar her inne på KG? Den var vanskelig. Noe har jo skjedd nå og da. Fått rare tullenick av andre som eksempelvis Penis sko og Fuckboy. En annen bruker skrev også en morsom parodi om meg. Den var signert med pseudonymet Nypolerte sko. Hahaha! Har ikke blitt spurt om noe rart vil jeg si. Det er vel heller hyggelige ting som å bli invitert til sosiale sammenkomster og bli invitert med på reiser til utlandet. Pene sko x 2: Hva skjer når én av dere har kjæreste? Funker det? Det har gått fint. Ikke noe problem overhode. Vi fryder oss på hverandres vegne. PS: Jeg svarer på begges vegne, siden Bjarne omtrent aldri er på KG. Hahaha! Pene Sko: Teater eller metal konsert? Teater. Daybreak: Long time, no see. Hvor lenge har du igjen av studiene dine? Endret 21. januar 2013 av Pene sko...
Daybreak Skrevet 21. januar 2013 #11417 Skrevet 21. januar 2013 Undertiden tar jeg en eksamen om gangen. Planen er å avlegge og bestå eksamen til våren, så begynner jeg på min masteroppgave og avlegger min siste eksamen. Nå er jeg jævlig keen på å bli ferdig. Føler liksom at jeg har studert lenge nok, selv om jeg bare er 23 år per dags dato. Den var vanskelig. Noe har jo skjedd nå og da. Fått rare tullenick av andre som eksempelvis Penis sko og Fuckboy. En annen bruker skrev også en morsom parodi om meg. Hahaha! Har ikke blitt spurt om noe rart vil jeg si. Det er vel heller hyggelige ting som å bli invitert til sosiale sammenkomster og bli invitert med på reiser til utlandet. Det har gått fint. Ikke noe problem overhode. Vi fryder oss på hverandres vegne. PS: Jeg svarer på begges vegne, siden Bjarne omtrent aldri er på KG. Hahaha! Teater. Daybreak: Long time, no see. Hvor lenge har du igjen av studiene dine? Eg har akkurat starta på siste semester,så det går mot slutten,så lenge eg består på alle eksamenar og bacheloroppgåva Kjenner det skal bli deilig å verte ferdig Gorgonzola: Kor gammal er du?
SemperFi Skrevet 21. januar 2013 #11418 Skrevet 21. januar 2013 SemperFi: Har du mye igjen av studiene? Flytter du til Oslo/ Lørenskog når du Jeg har halvveis i BE studiene. Hvor jeg ender når jeg er ferdig vet jeg ikke. Det jeg vet er at jeg skal ha ME innenfor datateknikk (programmering). Om det blir UiO, NTNU, UiB eller utenlands vet jeg ikke enda, det valget vil jeg ta i siste semester. Men jeg kommer til å velge det universitetet som passer meg best ihht opplegget. Men sjansen for at jeg ender opp i Oslo etter fullført studier er vell opp mot 60% da såpass mye konsulent virksomhet er i Oslo, og ikke på Sørlandet. Ikke missforstå, Sørlandet er et herlig sted, men variasjon er også herlig. SemperFi: Mulig din kjære har nevnt dette før, men hvor langt unna bor dere egentlig fra hverandre? Jeg studerer v/UiA Grimstad og hun bor i Akershus.
Gjest Steve Cook Skrevet 21. januar 2013 #11419 Skrevet 21. januar 2013 Cindi: har du feira soldagen i dag?
Gjest Lillesiren Skrevet 21. januar 2013 #11420 Skrevet 21. januar 2013 Lillesiren: selvsagt vil du jo ikke legge ut om nøyaktige ting, men har du lyst å fortelle litt overordnet om den stillingen du var til intervju på? Sånn type arbeidsoppgaver/hvor den er osv? Jeg var på intervju til en jobb som salgsingeniør med arbeidsoppgaver som videreutvikling av produkter og tjenester, delta i utforming av langsiktig strategi for produktlinjen og arbeide med tekniske løsninger for kunden:) Ikke spot on for den spesialiserte retningen jeg tar, men noelunde kvalifisert likevel:) Steve Cook: Hvor gammel er du? Daybreak: Hva studerer du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå