Gjest Skrevet 15. januar 2013 #11301 Skrevet 15. januar 2013 Calavi: Er du redd for å gjøre ting med håret ditt? Jepp, det er jeg... Mest dramatiske jeg har gjort i voksen alder er å farge håret fra blondt til nesten svart, og da følte jeg meg drittøff. Jeg har stort sett alltid hatt langt hår, så der er jeg veldig kjedelig. Ogås har jeg kun hatt forskjellige bruntoner eller vært blond. Så dere ser nok ikke meg med rosa, kort hår med det første, for å si det sånn Adele: Beste norske artist?
Jellybean78 Skrevet 15. januar 2013 #11302 Skrevet 15. januar 2013 Jelly: fortell om din mest håpløse kveld på fylla. Hmm.....begynner å bli en del år siden jeg har direkte vært på fylla, men husker en minnerik kveld under førstegangstjenesten oppe på Bardufoss, jeg og beste- kompisen satt oppe på "stripa" som "sentrumsgata" der oppe heter og drakk en vanlig torsdagskveld........med rutinemessig tjeneste dagen etter, som var en helt vanlig fredag....dette var mer pur faenskap, ga oss f.. i alt av regler, full opprør mot systemet - type-deal. Hvor mye som ble konsumert har jeg ikke peiling på, erindringen av hendelsesforløpet forsvant rundt 21.00 tiden på kvelden, på en eller mirakuløs måte hadde jeg greid å komme meg tilbake til brakka ut på natta og svimt av i senga.....første jeg gjør når vi måtte opp 06.00 påfølgende dag var å løpe på do og brekke meg som om livet sto på spill, hadde gudsjelov relativt rolig tjeneste den dagen.....noe som var ett genuint mirakel med tanke på at jeg avtjente pliktåret mitt i Stormpanser.....som er liksom stridsenhet numero uno der oppe....dvs. fysisk fostring er noe du må regne med så og si hver jævlade dag.... Husker ett stykke ut på dagen hvor jeg satt og prata med troppsjefen på kontoret hans, og trodde formen begynnte å bli brukbar....men neida, måtte plutselig løpe ut bak brakka og rope på elgen nok en gang......fikk aldri høre slutten på visa ifra resten av gutta og sjefen etterpå Good times! Jelly: Tok du tattisane i Noreg? Faktisk ja, alle er gjort av samme karen, en engelskmann som hadde studio i Trondheim for en stund tilbake..... Jelly: Hva var det kuleste du så på tv som liten? Hmmm......hvem er det som husker så langt tilbake da? Husker jeg ELSKET damplokomotivet Thomas da det gikk, tror jeg tok opp hver eneste episode Jelly: Du skal spise en tre-retters middag. Hva håper du at du blir servert? Som forrett: En god salat, eller suppe... Hovedrett: Gjerne ovnsbakt ørret eller laks med kokte poteter og grønnsaker...en god saus, rømme og en bedre rødvin.... Dessert: Varm brownies sjokokake med en kule Ben & Jerry is (favoritten min) LilleSiren: Hva skal til for å sjarmere deg? Calavi: 3 ting som du syns selv du er bedre på enn de fleste andre? Cindi: Favorittparfyme/duft?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2013 #11303 Skrevet 15. januar 2013 Er det en trussel når fortune cookien min sier "an old acquaintance will re-enter your life"? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 15. januar 2013 #11304 Skrevet 15. januar 2013 Gunfreak: Peneste Hollywood-dama? I min alder Olivia Wilde, totalt Jennifer Aniston. Adle: Fikk du jobben(har ikke fått med meg om du gjorde eller ikke) loren: Porche eller farrari? Calavi: skinn jakke på menn hot? Cindi: Bør norge invadere sverige? Sakone: Så du noen gang de apene i japan som bader i de varme kildene?
Adele Skrevet 15. januar 2013 #11305 Skrevet 15. januar 2013 Adele: Beste norske artist? Jeg hatet Kurt Nilsen da han vant over Gaute Ormåsen i Idol 2003. Fortsatte å hate han i noen år, før i 2009, da jeg faktisk innså hvor fantastisk stemme han egentlig har! Fun fact; satt ved siden av han på flyet fra Bergen - Oslo. Han satt å hørte på sin egen musikk, og digget det (altså, hodet gikk frem og tilbake, og foten i takt) - likte han ikke mer av det altså Adle: Fikk du jobben(har ikke fått med meg om du gjorde eller ikke) loren: Porche eller farrari? Calavi: skinn jakke på menn hot? Cindi: Bør norge invadere sverige? Sakone: Så du noen gang de apene i japan som bader i de varme kildene? Jeg fikk ingen av de - så hatt en litt dritt dag i dag, for å si det sånn! Jelly: Hva har du gjort i dag?
Jellybean78 Skrevet 15. januar 2013 #11306 Skrevet 15. januar 2013 Er det en trussel når fortune cookien min sier "an old acquaintance will re-enter your life"? Tjaaa....er vel ikke akkurat en revelasjon skulle jeg tro, skjer ikke dette rimelig ofte i ditt tilfelle? Psyko-stalker eks og greier? Takk for intet liksom.... 1
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #11307 Skrevet 15. januar 2013 Lillesiren: for å fyre opp drue og co - hvor skulle bryllupet stått? Adele: har du noen planer for sommeren 2013? Cindi: del en flau opplevelse med oss:)
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #11308 Skrevet 15. januar 2013 Lillis: var du utpreget plagsom lillesøster og aktivt satset på at storebrødrene dine skulle få skylda for ting? Plagsom, hm, vel, jeg prøvde skikkelig hardt, men var ikke enkelt, da min yngste storebror var rene sainten som skulle responere voksent og modent på ethvert forsøk på sprell fra min side. De to eldste brødrene mine lot seg neppe vippe av pinnen av ei lillesøster de trengt tatt kunne vært pappen til:P Å prøve å gi en 18 åring/20 åring skylda for noe en fireåring har utført er heller ikke en helt enkel sak, og med tanke på hvor skikkelig min yngste bror var, så ble heller ikke det en særlig troverdig syndebukk:P LilleSiren: Hva skal til for å sjarmere deg? En mann med humor og selvironi som fremstår trygg på seg selv vil definitivt fange min interesse:) For å holde på den, må han i tillegg være noelunde reflektert og ha et godt hjerte:) Gunfreak: Hvordan går det på kjærleiksfronten? loren: korte og hyppige eller lange og sjeldnere telefonsamtaler? JackCrews: Hva har vært høydepunktet så langt under dette bergensbesøket ditt? Drue: Hva får du oftest komplement for? Wonders: Har du mer noen maskuline sider:)? Noz: Hvordan ser håret ditt ut akkurat nuh? frisyre & farge. Guybrush: Hva var det siste komplementet du fikk?
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #11309 Skrevet 15. januar 2013 Lillesiren: for å fyre opp drue og co - hvor skulle bryllupet stått? Hehe, hva med New York ? Tror det hadde vært awesome! Calavi: Hva er din guilty pleasure i matveien? 1
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #11310 Skrevet 15. januar 2013 Guybrush: Hva var det siste komplementet du fikk? Pent smil;) Du har forresten glemt å svare på et spørsmål! Gunfreak: dette er et kamuflert boktips forresten - har du lest ring of fire bokserien?
Vulpes Skrevet 15. januar 2013 #11311 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Arabella: Nå som det er gått en liten stund, hva tenker du om kroppsbildene du la ut i en av kroppstrådene? Angrer du, eller føler du at det ga deg noe positivt? EDIT: Håper jeg husker korrekt nå, da. Blander ofte i nick. Endret 15. januar 2013 av Tonje!
Gjest Gunfreak Skrevet 15. januar 2013 #11312 Skrevet 15. januar 2013 Gunfreak: Hvordan går det på kjærleiksfronten? KOMPLISERT for å si det mildt. Gunfreak: dette er et kamuflert boktips forresten - har du lest ring of fire bokserien? Nope ikke hørt om den før nå en gang. Siren: Hvordan går det med deg på kjærlighetsfronten? Guybrush: beste deserten som finnes? Jelly: hvilken jellybean farge er best?
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #11313 Skrevet 15. januar 2013 Guybrush: beste deserten som finnes? Hmmm creme brulee? Jeg er veldig glad i variasjon så tror jeg hadde kjapt blitt lei dog Angående bokserien - handler om et fenomen som fører en hel amerikansk småby fra nåtiden og plasserer den smack i sørtyskland midt under 30-årskrigen i Europa. Forfatteren har brukt historiske kilder, følger ekte personer, ekte slag, våpen, uniformer, skip, strategi og ser hvordan folk fra idag med den viten de besitter kunne endret og påvirket - og ikke minst hva man kunne oppnådd av teknisk utvikling om den ble fremskyndet. Underholdende Sakone: hva savnet du mest med Norge da du bodde i utlandet?
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #11314 Skrevet 15. januar 2013 Pent smil;) Du har forresten glemt å svare på et spørsmål! Et spm lenger bak, eller mente du det jeg svarte på rett før:)? Siren: Hvordan går det med deg på kjærlighetsfronten? Tja, bryllupsstedet er hvertfall i boks, så det burde jo love bra ? Dreamdrops: Kan ikke vi få se et bilde at det nye håret ditt ?
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #11315 Skrevet 15. januar 2013 Et spm lenger bak, eller mente du det jeg svarte på rett før:)? Tja, bryllupsstedet er hvertfall i boks, så det burde jo love bra ? Dreamdrops: Kan ikke vi få se et bilde at det nye håret ditt ? Så det til slutt Og NY høres knall ut - hvit kjole? Kristines1990: hvis du skulle gitt bort 1 million til et veldidig formål - hvem?
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2013 #11316 Skrevet 15. januar 2013 Noz: Hvordan ser håret ditt ut akkurat nuh? frisyre & farge. tja, si det? frisyren er ihvertfall utvokst og grusom... jeg prøver å spare og har kommet lengre enn noensinne!! det bak er litt forbi skulderne mine, men det på siden og forran er godt på vei. Fargen er dyp lilla. Lillesiren: hva er det mest vågale du har turt å gjøre med håret ditt? adele: hva foretrekker du å drikke på kafè?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2013 #11317 Skrevet 15. januar 2013 JackCrews: Hva har vært høydepunktet så langt under dette bergensbesøket ditt? Høydepunktet kommer i morgen kveld på No Stress, var innom og avtalte med mine kjære venner som driver stedet at vi skal ha bursdagsfesten min der i morgen. Be there. Masse gærne utelivsfolk, samt en og annen normal person. Men så langt, så hadde jeg en veldig hyggelig kveld sammen med en god venninne nå idag, med kino og tur på Sumo. Og, så braste vi rundt i byen og bråket med sinna V8'er. Sorry om jeg vekket deg. Og naboene. Og resten av byen. Drømmedrops: hvor mange siffer av pi kan du?
KristineS Skrevet 15. januar 2013 #11318 Skrevet 15. januar 2013 Kristines1990: hvis du skulle gitt bort 1 million til et veldidig formål - hvem? Første som falt meg inn var om jeg kunne gitt det til arbeidet med å opprette et eget dyrepoliti i Norge(ala SPCA). Har sett resultater av det dårlige arbeidet mattilsynet gjør for dyrevelferd, og det trengs noe som fungerer bedre. Dreamdrops: Hva gleder du deg mest til til helga?
Gjest Lillesiren Skrevet 15. januar 2013 #11319 Skrevet 15. januar 2013 Lillesiren: hva er det mest vågale du har turt å gjøre med håret ditt? Jeg klippet pottesveis i 5 klassen. Kommer definitivt ikke til å gjøre det igjen Tonje!: Hva har du lyst å bli når du blir stor(og frisk:))?
Gjest loren Skrevet 16. januar 2013 #11320 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Loren: hva er det vanskeligste spørsmålet du kommer på som du har fått som du må svare på? Etter å ha tenkt masse på dette spørsmålet uten å finne svar har jeg kommet fram til at det må bli dette (eller... mente du her inne, eller generelt i livet? Skal svare på nytt om det er det siste ) Loren: Hvilken kake er din favoritt? Oreokake :D Jeg og søstrene mine eksperimenterer rett som det er med diverse oreokakeoppskrifter loren: Porche eller farrari? Porsche Cayenne, tror jeg hadde følt meg rimelig tøff i en sånn en Eller en litt eldre 911 eller en Cayman, men altså heller Porsche enn Ferrari. loren: korte og hyppige eller lange og sjeldnere telefonsamtaler? Korte og hyppige, vil heller høre stemmen til mamma, søstre og kjæreste en gang om dagen i 10 minutter enn i en time en gang i uka Guybrush: Hva skal til for at ei jente virkelig skal sjarmere deg? (Da tenker jeg en spesiell handling kombinert med retsen av jenta, ikke bare væremåte ) Lillesiren: Kan du fortelle om den siste drømmen du hadde? Dreamdrops: Hvilken bok har betydd mest for deg? Noz: Kan du beskrive dagen i dag med en sangtittel eller del av en sang? Endret 16. januar 2013 av loren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå