Gjest Lillesiren Skrevet 28. desember 2012 #10841 Skrevet 28. desember 2012 Lillesiren: av klesplagg/accessorier - hva eier du mest av? og hva er type "måååå kjøpe" når du er på shopping Kjoler, har drøssevis av kjoler:P Ellers er øredobber og undertøy stort sett noe jeg kjøper med meg fra byen, dersom jeg egentlig ikke skal ha noe;) Guybrush: Er du avhengig av noe? Eller noe du må gjøre hver dag? Lillesiren: Har du møtt noen fra kg før? Hehe, ja, har møtt fyren rett ovenfor her:) Calavi: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Singha: Hva jobber du med? 1
Gjest Swarovski Skrevet 28. desember 2012 #10842 Skrevet 28. desember 2012 Swarskovi: Kor mykje måtte du fått for å leggja om til nynorsk? Jeg har vokst opp med en "nynorsk mor", så jeg har ikke noe imot nynorsk. Problemet er evnene. Tviler på om jeg ville klart å slå om til nynorsk, uansett beløp. Da måtte jeg i hvert fall ha flyttet og bodd på vestlandet i noen år for å få "inspirasjon". Takk! Vi har dessverre ikke plass til det i denne leiligheten. Men det er et problem at det er fullt, ja. Før hun flytta inn ga jeg bort masse til UFF for å gjøre plass til hennes ting, men vi kjøper jo nytt, og stadig raser det kjoler ned når man skal ha tak i én. Sånn i hverdagen blir det jo mest jeans og topper, så det store problemet er mest når vi skal noe, prøver tre kjoler, fem skjørt og ørten topper hver og alt blir liggende i en haug pga stress, hehe! Men når vi en gang i tiden får hus, DA hadde det vært flott med et eget rom! Swarowski: Hvordan ser din drømmedate ut? Altså, ikke den du skal på date med, men omstendighetene. Haha. Jeg ser det så altfor godt for meg Jeg har egentlig ikke noen drømmedate omstendigheter. Annet enn at det skal være behagelig, men også litt overraskende og spennende. Altså skal samtalen flyte lett, jeg skal føle meg komfortabel og glad. Samtidig som det ikke gjør noe om jeg blir overrasket av noe, eller vi gjør noe spennende. Ser aldri på kokkegreier, men jeg liker en gærning fra et annet forum jeg er på. Masaokis "heter" han, og snakker mest tullball mens han kokkelerer i en grusomt rotete leilighet. er en video der det plutselig tar fyr i en kjele med olje han ikke skjønner kommer til å ta fyr. OMG. Det tror jeg må være den mest rotete leiligheten jeg har sett noensinne. Men han var veldig flink til å slukke branner da Guybrush: Hvor har du vært de siste dagene da? Dreamdrops: Har du juleferie fra KG? Lillesiren: Er guybrush den samme på KG som han er i virkeligheten?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. desember 2012 #10843 Skrevet 28. desember 2012 Lillesiren: Er guybrush den samme på KG som han er i virkeligheten? Hehe, ja vil da si det:) Men i hodet mitt hadde jeg feks sett for meg han prate klingende bokmål og ikke trøndersk:P (selv om jeg egentlig visste det da) Swarovski: Hva gjør du oppe så sent? Calavi: Hvilken klesstil kjører du?
Gjest Swarovski Skrevet 28. desember 2012 #10844 Skrevet 28. desember 2012 Hehe, ja vil da si det:) Men i hodet mitt hadde jeg feks sett for meg han prate klingende bokmål og ikke trøndersk:P (selv om jeg egentlig visste det da) Swarovski: Hva gjør du oppe så sent? Haha. Stemmen til folk er alltid overraskende for meg også. Ser alltid for meg at alle snakker som meg selv :gjeiper: Jeg sovna tidligere i kveld. Men våknet for et par timer siden og får ikke til å sovne igjen. Lillesiren: Hva gjør du oppe så sent? Stjerner: Hvordan er drømmemannen? Er det noen brukere som har gått lenge uten å få spørsmål?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. desember 2012 #10845 Skrevet 28. desember 2012 Haha. Stemmen til folk er alltid overraskende for meg også. Ser alltid for meg at alle snakker som meg selv :gjeiper: Jeg sovna tidligere i kveld. Men våknet for et par timer siden og får ikke til å sovne igjen. Lillesiren: Hva gjør du oppe så sent? Stjerner: Hvordan er drømmemannen? Er det noen brukere som har gått lenge uten å få spørsmål? Får ikke sove jeg heller, ødela døgnrytmen i eksamenstiden og har enda ikke klart å få snudd den. rosaku: Er du ny her:)? Guybrush: Hva overrasket deg mest første gang du traff meg? Swarovski: hvordan er din drømmemann;)?
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #10846 Skrevet 28. desember 2012 Guybrush: Hva overrasket deg mest første gang du traff meg? At du giddet å stå opp for å møte meg Guybrush: Hvor har du vært de siste dagene da? Først hos min mor (julefeiring), så hos en kammerat og nå hjemme Guybrush: Er du avhengig av noe? Eller noe du må gjøre hver dag? Lite annet enn tilgang på internett. Blir gæren uten, såfremt det ikke er på en hyttetur uten dekning eller noe. Og selv da har jeg litt abstinenser i starten Lillesiren: Hvor grinete blir venner av deg når du kan spise så mye baconpølser, kebab og burger uten at det vises det grann ? :D Swarovski: hva har vært denne julens høydepunkt (smått og stort)?
Gjest Swarovski Skrevet 28. desember 2012 #10847 Skrevet 28. desember 2012 Swarovski: hvordan er din drømmemann;)? Er det nå jeg skal skrive "jack", for å virkelig få spekulasjonene til å gå?? Min drømmemann har forandret seg litt ettersom jeg har blitt eldre, og opplevd mer. Men jeg trenger en mann som er snill og grei mot meg, samtidig som han må ha sine egne meninger. Jeg takler ikke et forhold hvor jeg bestemmer absolutt alt. I tillegg så er det jo andre selvfølgeligheter som tolerant, glad i barn og intelligent. Jeg trenger en som får meg til å bable Swarovski: hva har vært denne julens høydepunkt (smått og stort)? Generellt det å være samlet hele familien min. Det er ikke så ofte jeg ser den ene broren min, så det er veldig koselig og morsomt. Lillesiren: Hvordan er din drømmemann da? Calavi: Pleier du å ha nyttårsforsetter, og klarer du å holde dem? Guybrush: Jeg likte spm drue fikk, så... Hva ville du forandret hvis du ble sjef for KG?
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #10848 Skrevet 28. desember 2012 Calavi: Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Det er faktisk bare noe jeg fant opp, med inspirasjon fra Cavalli. Hadde en nettside oppe med en visning fra Cavalli, så jeg fant det rett og slett opp...Ikke noe mer spennende enn det... Calavi: Hvilken klesstil kjører du? Jeg kjører en ganske klassisk stil. Jeg går mye i skjorter og blazere.. Til tider kan jeg være ganske inspirert, og andre perioder går jeg kun i en enkel genser og en jeans... Jeg har alltid hatt en "viss" stil, som jeg alltid har falt tilbake på, men opp gjennom de siste årene har jeg kjøpt mye på impuls som jeg har sett på andre og vil prøve ut selv. Dette har resultert i mange plagg som fortsatt henger i skapet med merkelappen på. I det siste har jeg blitt mer bevisst på å kjøpe plagg jeg vet jeg kommer til å like-og bruke. Jeg har også den siste tiden fått opp øynene for skjørt og kjoler til hverdags, så det ser du meg ofte i om dagen Calavi: Pleier du å ha nyttårsforsetter, og klarer du å holde dem? Jeg har vel, som alle andre prøvd meg på dette, men de siste årene har jeg gitt det opp.. Så nei, jeg har ingen forsetter i år. Jeg håper bare 2013 blir et supert år, i motsetning til i år. Så jeg gleder meg til å se hva det nye året bringer! Lillesiren: Bruker du noen form for briller eller linser? Guybrush: Om du kunne forandret en ting ved deg selv, utseendemessig, hva ville det ha vært?
Gjest NozMonster Skrevet 28. desember 2012 #10849 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Lillesiren: er du (i ferd med å bli) kjæreste med guybrush? guybrush: er du (i ferd med å bli) kjæreste med Lillesiren? Endret 28. desember 2012 av NozMonster 1
Adele Skrevet 28. desember 2012 #10850 Skrevet 28. desember 2012 NSM: Gleder du deg ikke til KG julebordet? Blir det slips eller sløyfe? Hedvig: Jeg drar til deg for en helg. Ka gjør vi? Adele: Hvor er grensen for utroskap for deg? Alt romantisk med en annen er utroskap om man allerede har en kjæreste. Svante: svensk ? pepperbiff: beste bifftilbehøret? adele: vondeste (fysisk) du har opplevd? Jeg har opplevd mye vond i løpet av livet. Både psykisk og fysisk. Det verste må vel være da mormor døde. Selv om hun døde oktober 2011, har jeg fremdeles kick & scream-drømmer om henne. Calavi: Jobber du i romjulen?
Cindi Skrevet 28. desember 2012 #10851 Skrevet 28. desember 2012 Ingenting fungerer her nå... Får ikke til å redigere skriften, får ikke opp noen smileys og får ikke til å svare etter multisitere... Vet ikke om det er min pc eller om det er KG. Svarer i alle fall. Calavi spurte: Cindi: Hvilken julegave var du mest fornlyd med å gi i år? Svar: Villmarkgenseren pappa fikk. Han ble så glad som jeg ikke har sett han på lenge, og det var hyggelig å se. Noz spurte: Cindi: Liker du deg med å bo der du bor nå? Svar: Jeg trives godt der jeg bor nå geografisk. Fordi det er halvannen time unna familien min. Den distansen trenger jeg for å overleve. Sånn selve leiligheten kunne jeg ønsket meg at var litt større. Skulle ønske soverommene var litt større, for det blir innmari fort trangt og rotete. Fridus: Hva driver du med akkurat nå (som utenom å sitte på KG)?
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #10852 Skrevet 28. desember 2012 Guybrush: Jeg likte spm drue fikk, så... Hva ville du forandret hvis du ble sjef for KG? Svært lite tror jeg. Da kun enkelte ting av teknisk karakter, samt endel av de "fordummende" artiklene som får det til å virke som at alle kvinnfolka her inne er tanketomme høns Faren med å endre masse på noe er jo at det ikke lengre er det det var, og folk går lei. Guybrush: Om du kunne forandret en ting ved deg selv, utseendemessig, hva ville det ha vært? Hmmm. si det. Har blitt lite trening de siste månedene, skulle derfor gjerne blitt litt mindre "dvask" men jeg er dårlig på å gjøre slikt alene, og har ingen å aktivisere meg med for tiden Lillesiren: er du (i ferd med å bli) kjæreste med guybrush? guybrush: er du (i ferd med å bli) kjæreste med Lillesiren? jeg og siren er bare venner lillesiren: har jeg gått glipp av noe ? Adele: jeg spurte egentlig om fysisk smerte
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2012 #10853 Skrevet 28. desember 2012 Stjerner: Hvordan er drømmemannen? min draumemann er empatisk, visar respekt, elskar meg og visar det, er glad i born, reinsleg, har EQ og IQ, snill, sterk, oppløftande og støttande. Den viktigaste eigenskapen her er respekt. utsjånaden: Høg, fyldig, sterk, hårete, mannemann, ser hard ut, men er mjuk inni. Drue: Kor er du kl 23:59 natt til tysdag?
Adele Skrevet 28. desember 2012 #10854 Skrevet 28. desember 2012 lillesiren: har jeg gått glipp av noe ? Adele: jeg spurte egentlig om fysisk smerte Fysisk smerte kan være så mangt! Og folk legger fort sammen ting her altså. Folk trodde jo her at Sakone og jeg hadde noe på dealer'n Hvilket er langt ifra det som er sant. Stjerner: Hva skal du på nyttårsaften?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2012 #10855 Skrevet 28. desember 2012 Stjerner: Hva skal du på nyttårsaften? Pinnekjøt, son, tv, presangar, spel, raudvin og rakettar Guybrush: kva er "sært" med deg? Cavali: tre ord som venene dine kunne sagt om deg? Cindi: tre ord som familien din kunne sagt om deg? Gunny: tre ord bestemora di kunne sagt om deg? Jacky: Sto bilen til forventninga?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10856 Skrevet 28. desember 2012 Gunfreak: Angrer du på noe du har gjort? Spist slange I Gunfreak: Klarer du å holde deg lenge nok oppe til å se fyrverkeriet?^^ Uvist, men viss jeg sovner tidlig har du tilatelse til å utnytte meg på det groveste. Gunfreak: Skjer i morra? Vet da faen jeg Gunny: tre ord bestemora di kunne sagt om deg? Klipp håret ditt! Stjerner: Noen gang spist ribbe? Nozzy: liker du fyrverkeri?
Gjest Sakone Skrevet 28. desember 2012 #10857 Skrevet 28. desember 2012 Sakone: Første du skal gjøre når du kommer hjem? Svarte litt sent på den, så da har jeg jo allerede kommet hjem. Og det første jeg gjorde var hmm... satt i sofaen og pratet litt med min far og søster, etter det satt jeg litt på dataen, så møtte jeg en kamerat ute for en matbit, og så tok jeg en deilig dusj og nå sitter jeg her ^^ Adele: Har du mange kosebamser i senga?^^ Calavi: Hvilket land kunne du aldri tenkt deg å reise til? Lillesiren: Foretrekker du å være med flere venner samtidig, eller være med en venn på tomannshånd?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2012 #10858 Skrevet 28. desember 2012 Stjerner: Noen gang spist ribbe? Det har eg. Og at det er nokon som kan eta den maten på festdagar er for meg eit under. Det er så jævlig oppskrytt! Sprø svor-my ass...! Gunny: Antrekk på nyttårsafta? Sakone: Trur du at du kjenner deg bleik ved siden av verten på nyttårsafta?
Singha Skrevet 28. desember 2012 #10859 Skrevet 28. desember 2012 Singha: Hva jobber du med? Den korte versjonen: Kjører lastebil. En mye finere en enn Jack sin. Jack in a box: Holder du hviletiden hellig?
Gjest EryMax Skrevet 28. desember 2012 #10860 Skrevet 28. desember 2012 Singha: Liker du å drikke Singha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå