HedvigR Skrevet 27. desember 2012 #10821 Skrevet 27. desember 2012 Hedvig: Stiller samme spørsmål til deg. Hmm, tror mitt tidligste minne er å høre On My Own fra Les Mis, da må jeg ha vært rundt fem eller seks år. Husker jeg ble kjempebeveget av sangen, selv om jeg ikke heeelt skjønte hva det handlet om. Men oppfattet en trist stemning, og at jeg ble trist på en god måte av den. Hedvig: Liker du andre fantasybøker som er lignende Tolkien? Hmm, har egentlig ikke vært borti så mange Fantasy-bøker, så jeg kan ikke si det. Jeg vil gjerne mer utforske mer av sjangeren! Jeg er jo mega Harry Potter-geek, og digger Game of Thrones, men føler ikke det kan sies å ligne Tolkien. Lillesiren: Hva er du mest fornøyd med, når det gjelder deg selv? Drue: Hva er det første du ville forandret hvis du ble sjef over hele KG?
Gjest Leopard Skrevet 27. desember 2012 #10822 Skrevet 27. desember 2012 Leopard: Hva var den fineste gaven du fikk til jul? Et smykke som jeg har siklet på lenge! Calavi: Lagt planer for nyttårskvelden?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. desember 2012 #10823 Skrevet 27. desember 2012 Stjerner og planeter: Går du på lavkarbo?(ref ordlek-tråd) Nei, men eg "går" på redusertlavkarbo. Og eine og åleine fordi eg får mykje meir energi av det. NMS: date ein gother eller ein kristen korgut (eller jente) ? Jellybelly: Fekk du skade på bilen?
KristineS Skrevet 27. desember 2012 #10824 Skrevet 27. desember 2012 Kristine: Hvor lenge "varer" julen for din del? Når anser du julen som slutt? For meg varer julen fram til nyttårsaften. Har alltid vært vant med at romjula er fylt med familieselskaper og lignende som gir en julefølelse hele uka. Hedvig: Hvilken bok er favoritten og hvilken liker du minst av Harry Potter-bøkene?
Adele Skrevet 27. desember 2012 #10825 Skrevet 27. desember 2012 Adele: Nyttårsforsett(er) 2013? Trene mer. Spise mindre usunt. Drikke mer vann. Sette av mer penger til sparing. Kristine: Hvor lenge "varer" julen for din del? Når anser du julen som slutt? Noz: Hva slags karakter fikk du på oppgaven du fikk tilbake før jul? Mener å ha lest at det var din første karakter på høyskolenivå? Adele: Hva er det beste med julen, synes du? Cindi: Hvilken julegave var du mest fornlyd med å gi i år? Drue: Er du utenlands? Hvor er du i så fall? Se alle kjente og kjære igjen Calavi: Hva er din verste uvane? Noz: Hvilken kg bruker vil du helst dra på date med? Adele: Er det noe du gleder deg ekstra mye til i 2013? Dette ble svart på her. Aner fremdeles ikke. Svante: Favorittdyr?
Singha Skrevet 27. desember 2012 #10826 Skrevet 27. desember 2012 Singha: Hva slags etnisitet er du? Alle mine oldeforeldre er født og oppvokst mellom Haugesund i sør og Trondheim i nord (men ingen fra Møre og Romsdal!). Fin gammel blanding, altså. Adele: Hvorfor lurer du? Hedvig: Jeg la merke til at en fyr i bladet man får gratis på kinoer rundt om i landet hadde gitt Wolverine sin nye musikal en toer på terningen. Hva er din kommentar?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 27. desember 2012 #10827 Skrevet 27. desember 2012 (endret) NMS: Hvilken kjent kokk har du mest sansen for? Ser aldri på kokkegreier, men jeg liker en gærning fra et annet forum jeg er på. Masaokis "heter" han, og snakker mest tullball mens han kokkelerer i en grusomt rotete leilighet. er en video der det plutselig tar fyr i en kjele med olje han ikke skjønner kommer til å ta fyr. NMS: Du da? hvem ville du datet? og hva studerer du foresten? Nei si det, er ikke helt fan av sånn datingopplegg med middag og styr. Måtte i så fall blitt pils ute, men med hvem aner jeg ikke. Hva jeg studerer er hemmelig :--D NMS: Hvor i landet er du fra? Har bodd fire år i Oslo nå. NMS: date ein gother eller ein kristen korgut (eller jente) ? Kunne fint gjort begge deler. Var veldig forelsket i en gothchick på ungdomskolen, nå som jeg faktisk tenker på det var hun den første jeg rota med i 8klasse. Koselig Er litt interessert i en kristen korjente nå, men viser seg litt vanskelig. Tror jeg må bli litt mer ordentlig før jeg prøver skikkelig. Spot on det spørsmålet der, ble litt vel mye personlig pjatt. Jaja Stjerner og planeter: Hva er "spesielt" med deg? Har du en rar hobby, fast vane, noe du er ekstra dilla på eller lignende? Kristines1990: Hva gjorde deg glad sist? Endret 27. desember 2012 av NMS
Adele Skrevet 27. desember 2012 #10828 Skrevet 27. desember 2012 Adele: Hvorfor lurer du? Hedvig: Jeg la merke til at en fyr i bladet man får gratis på kinoer rundt om i landet hadde gitt Wolverine sin nye musikal en toer på terningen. Hva er din kommentar? Haha, alltid trodd du var utenlandsk! Dette minner meg om den reklamen som gikk på tv for mange, mange år siden. "Æ e fra Harsta' - kor e du fra?" Sakone: Første du skal gjøre når du kommer hjem?
Singha Skrevet 27. desember 2012 #10829 Skrevet 27. desember 2012 Haha, alltid trodd du var utenlandsk! Adele: Hvorfor det?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. desember 2012 #10830 Skrevet 27. desember 2012 Stjerner og planeter: Hva er "spesielt" med deg? Har du en rar hobby, fast vane, noe du er ekstra dilla på eller lignende? Det som andre seier til meg er at dei likar at eg er rett fram. Eg seier tinga akkurat som dei er. Legg ingenting imellom. Trur dei fleste syns det er befriande for då veit dei kor dei har meg. også er eg megamorosam! Ingen rare hobbyar, trur eg...strikkar, teiknar, les, faste vaner: Sonen min spør meg kva dag me er komen inn husdøra: "Mamma, skal du tisse no...?" ekstra dilla på: sjokolade Hedvig: Utan fryseboks eller utan kjøleskap?
KristineS Skrevet 27. desember 2012 #10831 Skrevet 27. desember 2012 Kristines1990: Hva gjorde deg glad sist? Sær som jeg er var det når jeg i kveld møtte noen som er like "språknerd" som meg. Noe som førte til lange samtaler om etymologi, språkutvikling og nynorsk/bokmål/samnorsk-debatten ^^, Singha: Hva gikk du på vgs? Og er du i dag fornøyd med valget du tok den gang?
Singha Skrevet 27. desember 2012 #10832 Skrevet 27. desember 2012 Singha: Hva gikk du på vgs? Og er du i dag fornøyd med valget du tok den gang? Allmenn med fysikk og matte. Angrer jeg på valget? Nei, men jeg angrer på en haug med valg i ettertid. Eller mangelen på valg. Alle: Hva mener dere om nyttårsforsetter.
HedvigR Skrevet 27. desember 2012 #10833 Skrevet 27. desember 2012 Hedvig: Hvilken bok er favoritten og hvilken liker du minst av Harry Potter-bøkene? Oi, vanskelig! Jeg trooor favoritten min må bli The Half-Blood Prince, men Deathly Hallows er rett bak! Minst favoritt er nok Chamber of Secrets. Hedvig: Jeg la merke til at en fyr i bladet man får gratis på kinoer rundt om i landet hadde gitt Wolverine sin nye musikal en toer på terningen. Hva er din kommentar? Les Mis har fått blanda kritikker siden den først ble satt opp i 85, og likevel nytt fantastisk suksess. Jeg tror nok jeg kommer til å like filmen godt, selv om noen anmeldelere ikke gjør det. En ting som irriterer meg litt er at de dårlige anmeldelsene fokuserer mye på at det er urealistisk med såpass mye synging i en film som handler om triste skjebner. Man kan ikke anmelde en musikal, og trekke ned for at det er en musikal! Det er jo tullete. Hedvig: Utan fryseboks eller utan kjøleskap? Uten fryseboks. Men det hadde vært kjipt. kristines1990: Hva med dine favoritter av Harry Potter-bøkene? Og minst likt? Pepperbiff: Hvis jeg skulle kommet på besøk, hva serverer du til middag?
Pepperbiff Skrevet 27. desember 2012 #10834 Skrevet 27. desember 2012 Pepperbiff: Hva liker du best med jula? Pinnekjøttet! dessertene! kakene! snopet! ååh, mat Pepperbiff: Hvis jeg skulle kommet på besøk, hva serverer du til middag? Ikke sopp dessverre. Jeg hadde servert indrefilet med bacon og peppersaus. Creme brulee til dessert! NSM: Gleder du deg ikke til KG julebordet? Blir det slips eller sløyfe? Hedvig: Jeg drar til deg for en helg. Ka gjør vi? Adele: Hvor er grensen for utroskap for deg?
KristineS Skrevet 27. desember 2012 #10835 Skrevet 27. desember 2012 kristines1990: Hva med dine favoritter av Harry Potter-bøkene? Og minst likt? Må nok kjedelig nok si omtrent det samme som deg Half-blood prince og Deathly Hallows deler nok førsteplassen, mens Chamber of Secrets kommer på bånn. Aner ikke hvorfor, men har likt den minst helt fra begynnelsen av. Pepperbiff: Bakgrunnen for brukernavnet?
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #10836 Skrevet 28. desember 2012 Alle: om jeg har gått glipp av spørsmål så still de gjerne på nytt Svante: svensk ? pepperbiff: beste bifftilbehøret? adele: vondeste (fysisk) du har opplevd?
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #10837 Skrevet 28. desember 2012 Calavi: Lagt planer for nyttårskvelden? Jeg hadde egentlig planer om å være med familien, men da vi fant ut at vi kunne klare å samle hele venninnegjengen for første gang på nyttårsaften så bestemte vi oss egentlig for det. Nå er det blitt litt rot, en har blitt syk osv, så jeg er litt usikker. Helt ærlig så gir jeg litt beng. Jeg tar det litt som det kommer.. Men kjole er i boks iaf, så jeg har i hvertfall noe i orden. Hva med deg da, Leopard? Guybrush: Er det noe ved deg som venner/familie ikke er klar over/vet om? HedvigR: Favorittfilm? Pepperbiff: ASL?
Gjest Lillesiren Skrevet 28. desember 2012 #10838 Skrevet 28. desember 2012 Lillesiren: Hva er du mest fornøyd med, når det gjelder deg selv? Drue: Hva er det første du ville forandret hvis du ble sjef over hele KG? Hm..utseendemessig er det kanskje magen, ikke sånn tydelig "favoritt" men, dersom jeg må velge noe Ellers: At jeg er nokså ressurssterk:) HedvigR: Er det noen kjendiser du ofte får høre du ligner på? Drue: Hvor lenge har du spilt piano?
Guybrush Skrevet 28. desember 2012 #10839 Skrevet 28. desember 2012 Guybrush: Er det noe ved deg som venner/familie ikke er klar over/vet om? Tja det har nok hendt at jeg har holdt tilbake på enkelte ting når jeg har hatt det vanskelig - for ikke å bekymre dem unødvendig. Av mer spesifik karakter - ikke noe spesielt tror jeg. Har en svært god tone med mine nærmeste venner og familie samt er ikke av typen som generelt missliker å prate om ting Lillesiren: av klesplagg/accessorier - hva eier du mest av? og hva er type "måååå kjøpe" når du er på shopping calavi: hvordan husker du barneskolen?
Gjest Skrevet 28. desember 2012 #10840 Skrevet 28. desember 2012 Tja det har nok hendt at jeg har holdt tilbake på enkelte ting når jeg har hatt det vanskelig - for ikke å bekymre dem unødvendig. Av mer spesifik karakter - ikke noe spesielt tror jeg. Har en svært god tone med mine nærmeste venner og familie samt er ikke av typen som generelt missliker å prate om ting Lillesiren: av klesplagg/accessorier - hva eier du mest av? og hva er type "måååå kjøpe" når du er på shopping calavi: hvordan husker du barneskolen? Jeg har gode minner fra barneskolen. De første årene ble jeg noe plaget av guttene i klassen, som førte til litt tårer, men ellers husker jeg barneskolen som noe positivt. Jeg hadde mange gode venner, og vi var vel kanskje litt barnslige i forhold til kullene over oss. Dødball og fotball er noe av det jeg husker, samtidig som vi hver fredag gikk tur i skogen. Dette gjorde vi faktisk helt til vi sluttet på barneskolen etter som læreren min elsket naturen. Guybrush: Er du avhengig av noe? Eller noe du må gjøre hver dag? Lillesiren: Har du møtt noen fra kg før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå