Gjest Vampen Skrevet 24. desember 2012 #10721 Skrevet 24. desember 2012 Alle: har dere hatt en fin julekveld? Og har dere planer for romjula? 1
Gjest Drue Skrevet 24. desember 2012 #10722 Skrevet 24. desember 2012 onkel drue: er du onkel på ekte? Nei. Det tror jeg nok ikke at jeg kommer til å bli på en god god stund heller. Det får holde å være nett-onkelen deres swarovski: hva synes du om at noen menn tisser oppi vannet sånn at det bobler, bråker og spruter, istedenfor å sikte inn den perfekte vinkel inn mot veggen for minimal lyd og sprut?
Gjest NozMonster Skrevet 24. desember 2012 #10723 Skrevet 24. desember 2012 Noz: Noen nye giraffer i samlingen? ja jeg skrev det 2 innledgg over ditt adele: hopper du over å lese andre svar? vampen: hvordan har kvelden din vært? hvem har du feiret med og hva hadde nissen med til deg?
kråkefjas Skrevet 24. desember 2012 #10724 Skrevet 24. desember 2012 ja jeg skrev det 2 innledgg over ditt adele: hopper du over å lese andre svar? vampen: hvordan har kvelden din vært? hvem har du feiret med og hva hadde nissen med til deg? hei noz
Gjest NozMonster Skrevet 24. desember 2012 #10725 Skrevet 24. desember 2012 hei noz kråkefjas!!! hvor har du vært i det siste? har du hatt en fin kveld i kveld? er du tilbake i by`n? har du planer på nyttårsaften? ....oooog, bruker du smør på brødskiva?
Gjest Swarovski Skrevet 24. desember 2012 #10726 Skrevet 24. desember 2012 Swarovski: hvordan hadde du reagert hvis du tok med en fyr hjem, dro av ham trusa, og så at han hadde en blå swarovskikrystall pierca under penishodet? Nå har det seg sånn at blått er yndlingsfargen min, og jeg elsker jo bling. Meeeen jeg er redd for at jeg hadde flirt ganske mye da ja. Forhåpentligvis hadde jeg dratt med meg en type som har litt humor og som takler å bli ledd av/med, så kunne vi fortsatt etter at den verste latteren min hadde gitt seg Swarovski: Hvem feirer du jul med i år? Jeg feirer med foreldrene mine, to brødre og svigerinne (som har en liten mini i magen). Det samme som de aller fleste år altså Noe som tydelig viste seg da jeg fremdeles får gave fra julenissen på morgenen. Selv om jeg er 33 år, så vet han visst hvor jeg er i jula swarovski: hva synes du om at noen menn tisser oppi vannet sånn at det bobler, bråker og spruter, istedenfor å sikte inn den perfekte vinkel inn mot veggen for minimal lyd og sprut? Så lenge de klarer å holde strålen oppi toalettet og ikke etterlater et bad fullt av urin overalt, så er jeg fornøyd. Kråkefjas: Hva har vært det beste med denne kvelden? JackCrews: Fikk du det du ønsket deg aller mest? Cindi: Gleder du deg til romjulssalget? Karpuzi: Skal du og pus fly langt.... eller skal dere flytte?
kråkefjas Skrevet 25. desember 2012 #10727 Skrevet 25. desember 2012 kråkefjas!!! hvor har du vært i det siste? har du hatt en fin kveld i kveld? er du tilbake i by`n? har du planer på nyttårsaften? ....oooog, bruker du smør på brødskiva? Her. Nei. Nei. Nei. Kommer an på resten av pålegget. Vått pålegg=gidder ikke smøre. Tørt pålegg= ja
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2012 #10728 Skrevet 25. desember 2012 JackCrews: Fikk du det du ønsket deg aller mest? Nei, det var ingen gordon setter under treet i år, og dessuten sitter du enda 150 mil unna meg. Urutinerte greier. Egentlig får jeg sjeldent noe kult i julegaver, men så feirer jo jeg sjeldent jul da. I år fikk jeg pipenøkkler i tommer, diverse håndkrem, et års abonement på Pondus (de som virkelig kjenner meg, vet hvor poengløst det er) og en idiotisk veggkontakt/fjernkontrollert av/på-bryter-jall (noe som ikke blir spesielt nødvendig om det blir huset i Havneveien). Skal ut til min far i morgen, det kan derimot by på spenning. Han er like useriøs som meg (du bør ikke være flau av deg om vi skal feire jul med ham noensinne i årene fremover, btw) og mine kjære søsken er ikke det spøtt bedre. Og, i Bergen ligger visstnok en grei mengde alkoholer og venter på meg både hjemme og på gamlejobben. As usual. Swarovski: neste år, bør jeg legge noen planer for julehelgen? Kråkefjas: den mest idiotiske og minst gjennomtenkte gaven du har fått? Cindi: elske med lyset av eller på?
Gjest Swarovski Skrevet 25. desember 2012 #10729 Skrevet 25. desember 2012 Nei, det var ingen gordon setter under treet i år, og dessuten sitter du enda 150 mil unna meg. Urutinerte greier. Egentlig får jeg sjeldent noe kult i julegaver, men så feirer jo jeg sjeldent jul da. I år fikk jeg pipenøkkler i tommer, diverse håndkrem, et års abonement på Pondus (de som virkelig kjenner meg, vet hvor poengløst det er) og en idiotisk veggkontakt/fjernkontrollert av/på-bryter-jall (noe som ikke blir spesielt nødvendig om det blir huset i Havneveien). Skal ut til min far i morgen, det kan derimot by på spenning. Han er like useriøs som meg (du bør ikke være flau av deg om vi skal feire jul med ham noensinne i årene fremover, btw) og mine kjære søsken er ikke det spøtt bedre. Og, i Bergen ligger visstnok en grei mengde alkoholer og venter på meg både hjemme og på gamlejobben. As usual. Swarovski: neste år, bør jeg legge noen planer for julehelgen? Hmmmmm... Tror du kan planlegge å feire jul med faren din Svante: Går du i kirka i løpet av julen/førjulstiden? Vampen: Hva håper du skal skje i løpet av 2013? Sakone: Har du noengang feiret jul i Japan? Var det noen spesielle tradisjoner der borte?
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2012 #10730 Skrevet 25. desember 2012 Hmmmmm... Tror du kan planlegge å feire jul med faren din du er faen meg modigere enn jeg tror/trodde/whatnot
Cindi Skrevet 25. desember 2012 #10731 Skrevet 25. desember 2012 Nå har det seg sånn at blått er yndlingsfargen min, og jeg elsker jo bling. Meeeen jeg er redd for at jeg hadde flirt ganske mye da ja. Forhåpentligvis hadde jeg dratt med meg en type som har litt humor og som takler å bli ledd av/med, så kunne vi fortsatt etter at den verste latteren min hadde gitt seg Jeg feirer med foreldrene mine, to brødre og svigerinne (som har en liten mini i magen). Det samme som de aller fleste år altså Noe som tydelig viste seg da jeg fremdeles får gave fra julenissen på morgenen. Selv om jeg er 33 år, så vet han visst hvor jeg er i jula Så lenge de klarer å holde strålen oppi toalettet og ikke etterlater et bad fullt av urin overalt, så er jeg fornøyd. Kråkefjas: Hva har vært det beste med denne kvelden? JackCrews: Fikk du det du ønsket deg aller mest? Cindi: Gleder du deg til romjulssalget? Karpuzi: Skal du og pus fly langt.... eller skal dere flytte? Najj.. Har ikke turt å sjekke kontoen, men blir nok full shoppingstopp på meg nå. Noz: ble det skitur på far i går?
Cindi Skrevet 25. desember 2012 #10732 Skrevet 25. desember 2012 Nei, det var ingen gordon setter under treet i år, og dessuten sitter du enda 150 mil unna meg. Urutinerte greier. Egentlig får jeg sjeldent noe kult i julegaver, men så feirer jo jeg sjeldent jul da. I år fikk jeg pipenøkkler i tommer, diverse håndkrem, et års abonement på Pondus (de som virkelig kjenner meg, vet hvor poengløst det er) og en idiotisk veggkontakt/fjernkontrollert av/på-bryter-jall (noe som ikke blir spesielt nødvendig om det blir huset i Havneveien). Skal ut til min far i morgen, det kan derimot by på spenning. Han er like useriøs som meg (du bør ikke være flau av deg om vi skal feire jul med ham noensinne i årene fremover, btw) og mine kjære søsken er ikke det spøtt bedre. Og, i Bergen ligger visstnok en grei mengde alkoholer og venter på meg både hjemme og på gamlejobben. As usual. Swarovski: neste år, bør jeg legge noen planer for julehelgen? Kråkefjas: den mest idiotiske og minst gjennomtenkte gaven du har fått? Cindi: elske med lyset av eller på? På såklart. Liker å se han inn i øynene. HunterLady: Hva var det mest komiske som skjedde på julaften hos deg i går?
svante Skrevet 25. desember 2012 #10733 Skrevet 25. desember 2012 Svante: Går du i kirka i løpet av julen/førjulstiden? Nei. Det er mange år siden sist jeg gjorde det. I år gikk jeg tilfeldigvis forbi den lokale kirken rett før siste gudstjenesten og det kaoset en må overvinne for i det hele tatt komme seg inn gjør meg bare enda mer fornøyd med det. Noz: Hvor høy blir du når du tar på deg de høyeste skoene du eier?
Adele Skrevet 25. desember 2012 #10734 Skrevet 25. desember 2012 Alle: har dere hatt en fin julekveld? Og har dere planer for romjula? Hatt en veldig fin julekveld. Mange nye, fine ting I romjulen blir det vel å kule'n helt. Gidder ikke anstrenge meg for noe.. adele: hopper du over å lese andre svar? vampen: hvordan har kvelden din vært? hvem har du feiret med og hva hadde nissen med til deg? Jeg skumleser Kråkefjas: Du er ny for meg. ASL?
Gjest Sakone Skrevet 25. desember 2012 #10735 Skrevet 25. desember 2012 Sakone: Var jeg skummel? Du var så lite skummel som du får det! Du må nok øve littt mer om du skal klare å skremme noen!! ^^ Sakky: Feirar du jula med familien din? Feirer jul hos mamma i år Min søster er også hjemme i år, så det er koselig. Og fra i morgen kommer mormor også på besøk Sakone: Hva snakket du og Gunfreak om? Annet enn at jeg visstnok var litt tema, tydeligvis da.. Jaja vi baksnakket deg så klart! Neida, men vi snakket jo litt om julebordet. Ellers gikk det veldig mye i historie. Jeg er ikke i nærheten å kunne så mye som Gunfreak, men jeg kan hvertfall litt slik at vi klarer å holde en samtale om tema i gang. ^^ Sakone: Har du noengang feiret jul i Japan? Var det noen spesielle tradisjoner der borte? Har feiret jul 3 år i Japan. Det er ikke noe julefeiring der, bortsett fra litt kommersiell "feiring" i butikkene. Og julaften er en "kjærestedag". Man går gjerne på en date med kjæresten sin ^^ Så det er jo koselig om man har kjæreste ^^ Swarovski:Har du noen spennende planer for nyttårsaften? Adele: Hadde du en fin feiring? Fikk du noe fint? Stjerner: Hva hadde dere til middag på julaften?
Adele Skrevet 25. desember 2012 #10736 Skrevet 25. desember 2012 Swarovski:Har du noen spennende planer for nyttårsaften? Adele: Hadde du en fin feiring? Fikk du noe fint? Stjerner: Hva hadde dere til middag på julaften? Hatt en fin feiring. Men blir så sløv av juleånden. Ligger å halvdupper i sofaen. Fikk så mye fint. Husker ikke alt nå, da alt så klart er ryddet der det skal ligge. Men kan jo liste opp noe av det jeg husker! - Telysholder i tre fra pappa - Orkidepotte fra samboer - Julepynt fra diverse - Vannkaraffel - Fotkrem, noe jeg virkelig trenger, fra samboer - Penger fra diverse - Diverse kjøkkenutstyr ..og nå husker jeg ikke mer Sakone: Hva med deg? Fikk du noe fint? Drue: Hva skal du på nyttårsaften?
Gjest Sakone Skrevet 25. desember 2012 #10737 Skrevet 25. desember 2012 Sakone: Hva med deg? Fikk du noe fint? Jeg fikk en god del penger av mine foreldre, ellers litt penger her og der, en genser, en skjorte, litt undertøy og gavekort. Så jeg er veldig fornøyd jeg Hadde en fin dag igår også Idag skal vi se Hobbiten (igjen) fordi min søster ikke har fått sett den enda ^^ Håper du får en fin dag også ^^ Adele: Hva er planene resten av dagen da? Cindi: Hva er er favorittkaken i jula? 1
Adele Skrevet 25. desember 2012 #10738 Skrevet 25. desember 2012 Adele: Hva er planene resten av dagen da? Cindi: Hva er er favorittkaken i jula? Planen er å spise middag om en time-halvannen. Se filmer. Og bare slappe av. Også skal vi vel leke litt med Bobby, hunden til moren min. Og kle på han Rudolf-drakten sin igjen når han må ut for å tisse. Du kan se det bildet i 2012-mappen min på Facebook! Svante: Hvilken film så du sist?
Cindi Skrevet 25. desember 2012 #10739 Skrevet 25. desember 2012 Jeg fikk en god del penger av mine foreldre, ellers litt penger her og der, en genser, en skjorte, litt undertøy og gavekort. Så jeg er veldig fornøyd jeg Hadde en fin dag igår også Idag skal vi se Hobbiten (igjen) fordi min søster ikke har fått sett den enda ^^ Håper du får en fin dag også ^^ Adele: Hva er planene resten av dagen da? Cindi: Hva er er favorittkaken i jula? Jeg liker ingen av de tradisjonelle julekakene. Har derfor laget after eight ostekake i dag. Den går ned til nøds. Adele: er samboeren din bruker på KG?
Adele Skrevet 25. desember 2012 #10740 Skrevet 25. desember 2012 Adele: er samboeren din bruker på KG? Nei, det er han ikke.. Noz: Hva har du gjort i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå