Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

...ikke sånt som jeg har? :ler:

Neida, joda, jeg savner veldig sterkt en tidligere kollega. Denne personen var helt nydelig å diskutere med , gapskratte med, og vedkommende fikk meg daglig til å føle meg som verdens aller mest morsomste person.

Brutal Mann: Hva er den beste lille julegaven du kunne fått i posten?

Aner ikke? :klo: Helst en magisk dings som gjør at jeg slipper å forholde meg til hele julen vil jeg tro ;)

HL:Bak- eller forhjulstrekk?

Skrevet

Aner ikke? :klo: Helst en magisk dings som gjør at jeg slipper å forholde meg til hele julen vil jeg tro ;)

BM: Har du ein jødisk ven?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Den beste lukten du vet?

Den beste lukta eg veit er når det har vore tørt og varmt ein heil dag også kjem det ei ettermiddagsbyge. Den lufta av våt asfalt. Den vil eg ha på flaska!

Brutal mann: alder og bustad?

Svante: Er du svensk?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: hvordan blir du når du drikker?

det er veldig forskjellig fra gang til gang egentlig men stort

sett så blir jeg bare glad og enda mindre sjenert enn det jeg allerede er (om det er mulig)

Jeg er heldigvis ikke den typer som snakker høl i huet på Gud og enhver mann fordi jeg

tror at absolutt alle andre synes jeg er kjempeinteressang å prate med (har en x-venninne som er

helt ekstrem der så jeg har lært litt for godt at det er grusomt med slike mennesker, så det har jeg heldigvis

klart å unngå å bli selv)

hunterlady: hva er du flink til å skryte av om deg selv til andre?

Gjest brutal mann
Skrevet

BM: Har du ein jødisk ven?

Jeg har hverken jødiske eller muslimske eller kristne venner. Til og med pedofile skyr jeg som pesten!

Gjest brutal mann
Skrevet

Den beste lukta eg veit er når det har vore tørt og varmt ein heil dag også kjem det ei ettermiddagsbyge. Den lufta av våt asfalt. Den vil eg ha på flaska!

Nei ;)

HL: Er du flink til å måke snø?

Skrevet

Nei

Gunfreak: Pleier du å gjøre noen stilige triks med hatten(e)?

Gjest Gunfreak
Skrevet

GunnyBunny: Har du ein betre dag?

Ja, er i hvertfall ikke kvalm, eller har angst, men er noe svimmel av en eller annen grunn, også hadde jeg en ikke så god middag(kjøpe noe nytt og det var ikke noe godt)

Gunfreak: har du møtt mange fra KG?

Bare 3, vil egentlig møte all jeg kan møte, spesielt folk i Oslo så jeg kanskje har noen å gå på kafe med oftere,

Gunfreak: Pleier du å gjøre noen stilige triks med hatten(e)?

Nei, ikke enda, de er litt dyre å gjøre triks med, må kanskje finne på noen.

svante: Alder og bosted?

Mynona: blir du med på kafe?

Stjerner: Abba eller Village people?

Skrevet

ABBA, det er dei eg høyrte på då eg var lita (eller yngre, då)

Gunny: Klarar du FB-kalendaren min?

Svante: Beste oppleving?

Noz: Kva farge har du på håret no?

Gjest Gunfreak
Skrevet

FB har en kalender?

Stjerner: hvorfor ikke Village people, der har du jo hårete menn i lær :laugh:

Nozzy: Din lykeliste dag?

Skrevet

FB har en kalender?

Min FB- kalendar!

Stjerner: hvorfor ikke Village people, der har du jo hårete menn i lær :laugh:

Eg tenkte på musikken då... Hårete menn i skinnjakke er hot ja!!! Ikkje skinnbukse....

Gunny: Har eg sær mannesmak?

Mynona: Beste chips?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Eg tenkte på musikken då... Hårete menn i skinnjakke er hot ja!!! Ikkje skinnbukse....

Gunny: Har eg sær mannesmak?

Hvor er denne kalenderen og finne?

Nei du har din egen mannesmak, skal mye til at jeg kaller noe sært når det kommer til slike ting.

Mynona: Syns du det er dyre plageri med greyhound racing?

Skrevet

Ja, er i hvertfall ikke kvalm, eller har angst, men er noe svimmel av en eller annen grunn, også hadde jeg en ikke så god middag(kjøpe noe nytt og det var ikke noe godt)

Bare 3, vil egentlig møte all jeg kan møte, spesielt folk i Oslo så jeg kanskje har noen å gå på kafe med oftere,

Nei, ikke enda, de er litt dyre å gjøre triks med, må kanskje finne på noen.

svante: Alder og bosted?

Mynona: blir du med på kafe?

29 og Rogaland.

ABBA, det er dei eg høyrte på då eg var lita (eller yngre, då)

Svante: Beste oppleving?

Noz: Kva farge har du på håret no?

Jeg lever tydeligvis et kjedelig liv, for jeg kan ikke komme på noe som skiller seg ut.

Arabella: Sylfest eller Per Egil?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Ja, hva synes du?

Send et bilde, gjerne med lite klær, så skal jeg fortelle deg hva jeg synes :sjarmor:

Raindrops: Hvilken aktivitet er foretrukket i forbindelse med "akten", velg én:

A) Suge tærne dine og bestemte klask på rumpa

B) Håndjern, fiker til deg i ansiktet, dirty talk

C) Tunge, finger og deretter junior i toer'n

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Glemt meg på face? :grine:

Nei, absolutt ikke! Det er bare det at jeg er generelt utrolig sein til å svare folk. Utsetter det hele tiden, men svarer til slutt.. Folk irriterer seg grønn over akkurat dette, og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg er slik. Det har iallefall ikke noe med å gjøre at jeg ikke liker deg eller at jeg har glemt deg! ;)

HL: favoritt musikk sjanger!

Jeg har ikke bare én. Jeg pleier å si rock og pop, og dette stemmer for så vidt, men jeg er også utrolig glad i depressiv musikk eller såkalt emo-musikk. Noen ganger kan jeg elske en sang hovedsakelig på grunn av tekst, og da er emo-musikken en vinner!

Kjærlighetsballader, helst den litt rocka versjonen, er jeg også utrolig svak for. Jeg er i grunnen en veldig emosjonell sjel.

j

Hunter: Hva er det verste du har opplevd?

Dette spørsmålet liker jeg svært dårlig, fordi jeg har opplevd utrolig mye ille. Innimellom føler jeg at jeg ikke bør nevne det fordi jeg føler meg nesten dårlig av dårlig samvittighet for at jeg har opplevd så mye dritt. Er nesten slik at folk blir sinte på meg fordi jeg alltid har "vinnerhistoriene" når det kommer til shity life experiences. Egentlig ganske ironisk.

Jeg har vanskelig for å velge én spesifikk hendelse, men seksuelle overgrep kommer nok på toppen fordi de har ødelagt meg ganske mye psykisk i lang tid etter at de faktisk skjedde. Skadene kom ikke før flere år etterpå. Ellers så jeg og opplevde utrolig mye ubehagelig som drittunge i rusmiljøene.

Det andre verste var nok at bestekompisen min tok sitt eget liv for et par år siden.

Det tredje verste var da jeg ble dumpa mens jeg var 3 mnd på vei og satt mutters alene uten noen slags form for støtteapparat rundt meg.

Det fjerde verste var for et år siden da den beste personen jeg har møtt i hele mitt liv bestemte seg for å forlate meg.

Forhjulstrekk.

hunterlady: hva er du flink til å skryte av om deg selv til andre?

Jeg kan skryte av det meste og er veldig flink til det. Hovedsakelig går det på hvor sterk jeg er som person, hvor akademisk flink jeg er og hvor flink jeg er til å lese mennesker. MEN jeg har sluttet å skryte av meg selv ganske mye fordi folk flest ikke tåler det så godt. Jeg har oppdaget at det faktisk er litt viktig å bli likt. Dette brydde jeg meg ikke så mye om før.

HL: Er du flink til å måke snø?

Hmmm.. Ja, jeg er egentlig det. Men jeg gjør det helst ikke, og later ofte som at jeg er dårligere enn hva jeg egentlig er slik at jeg kan slippe. Akkurat som at menn bruker å late som at de er dårligere til å gjøre rent enn hva de egentlig er slik at de skal bli fritatt til evig tid.. ;)

Brutal mann: Følger du med på noen tv-serier?

NMS: Hva har du gjort i helgen?

Stjerner og planeter: Hva jobber du med?

Gjest brutal mann
Skrevet

Brutal mann: Følger du med på noen tv-serier?

Nei! Jeg ser nesten ikke annet på TV en fotball og ting som går på Discovery og NGC. Hender jeg slår til med Liva at the Apollo, QI og lignende. Men det er ingenting jeg følger med på.

Kosemose: Trondheim eller Ålesund?

Skrevet

Nozmonster: har du en spesiell fyr i tankene nå?

Brutal mann: har du en fetisj?

Steve cook: liker du best brunetter eller blondiner?

Guybrush: hvilken stilling sover du i?

Arabella: er du lykkelig?

Cuddlegirl: hvor er du?

Gunfreak: om du måtte velge, ville du valgt ei jente på 1.80 eller ei på 1.60(høyde)?

Gonzola: hva liker du ekstra godt i senga?

Lillesiren: hvilke hårprodukter bruker du?

Badabing: ville du vært på date på en romantisk resturant eller på ett teppe nede ved stranda?

Minya: har du barn, eller har du tenkt på det i fremtiden?

Submann: hvordan kan en jente sjarmere deg på best mulig måte?

Skrevet

Minya: har du barn, eller har du tenkt på det i fremtiden?

Litt usikker på hvor mye info jeg skal spy ut om meg selv på det spørsmålet, så om noen ønsker et tydeligere svar, så får de heller PM'e meg.

Nei, har ikke barn, og er "frivillig" barnløs.

Arabella; Når du ser tilbake på livet så langt, er du fornøyd med hvordan det ble, eller er det noe du ville ønsket å forandre på?

Skrevet

Stjerner og planeter: Hva jobber du med?

Eg er allmennlærar, med fordjuping i naturfag og matematikk.

Carnage: Er du depressiv?

Lille-Pus: Er du glad du "leverte" i den andre tråden?

Drue: Er du lykkeleg?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gonzola: hva liker du ekstra godt i senga?

God tid

At jeg er sjefen

At hun har på litt snasent undertøy

At det blir vått

At stumpen hennes er rød og jeg nesten skammer meg over ord/handling når vi er ferdige :flau:

Lillesiren: Ønsketur - hvor og hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...