Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10521 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Nei, men jeg er litt nygerring på om det er en sammenheng mellom pulevenn og hevert Stjerner: liker du nyttårsaften? Går sikkert an å bruka han til noko der og. Avsuging kanskje? Nyttårsafta er ein dag med god mat, familie og rakettar. Eg likar ikkje krampeaktig kosedag. Gunny: kva er det eldste biletet av eit insekt, som nokon gong er funne? Og kva skal biletet forestilla? Nozzy: ser du på handball? Kapuzi: Ditt dyraste leiktøy? Endret 13. desember 2012 av Stjerner og planeter
SubHuman Skrevet 13. desember 2012 #10522 Skrevet 13. desember 2012 (endret) SubHuman: Beste spiseplass du har vært på? McDonalds. Neida var en restaurant på toppen av et fjell i Toscana, tror den ligger ved Greve (en by/landsby). Husker ikke navnet på restauranten, men skal sjekke det ut. Uansett den biffen der var himmelsk, den var i en egen klasse! Desserten var også ypperlig. Submann: ei 20-åring eller ei 40 åring? Evt hannkjønn om du tennerpå slikt... Om jeg vil ligge med og/eller være sammen med en 20 eller 40 åring? Vel må nok si 20 åring, men igjen det kommer jo helt an på dama. ---- Stjerner og paneter: Hvorfor lurte du på det? Minya:Hvor ofte pleier du å trene? Hunter Lady: Har du barn? Eventuelt hvor mange, og hvor gamle? Lillesiren: Hva er din livsfilosofi? Endret 13. desember 2012 av SubHuman
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10523 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner og paneter: Hvorfor lurte du på det? Nei, eg berre lurte.... Drue: Kor eeeee duuuuu? Lillesiren: Kva åt du til middag i dag?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10524 Skrevet 13. desember 2012 Går sikkert an å bruka han til noko der og. Avsuging kanskje? Gunny: kva er det eldste biletet av eit insekt, som nokon gong er funne? Og kva skal biletet forestilla? Bilde sier du, eldste? må vel være en huleteging, siden du sier det skal forestille noe, regner jeg med du ikke mener et fotografi? Hva det skal forestille? hmm, det vet jeg ikke, kommer ann på hvor huletreginga er, viss den er i afrika har du jo en del store biller, som sikkert ser fint ut. Eller mener du kanskje hyroglifer fra Egypt? I så fall ville jeg tro det var en scarab? Stjerner: var noe av det jeg gjetta meg til riktig? viss ikke, hva er svaret, nå ble jeg nygjerring!! SubHuman; Star Trek eller Star Wars?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10525 Skrevet 13. desember 2012 Bilde sier du, eldste? må vel være en huleteging, siden du sier det skal forestille noe, regner jeg med du ikke mener et fotografi? Hva det skal forestille? hmm, det vet jeg ikke, kommer ann på hvor huletreginga er, viss den er i afrika har du jo en del store biller, som sikkert ser fint ut. Eller mener du kanskje hyroglifer fra Egypt? I så fall ville jeg tro det var en scarab? Stjerner: var noe av det jeg gjetta meg til riktig? viss ikke, hva er svaret, nå ble jeg nygjerring!! Du hadde litt rett og litt feil. Du hadde fått ein firar hos meg Det er huleteikning i Egypt av ei bie. Den er frå 13 000 f.kr. Gunny: Kven reknast som grunnleggjaren av entomologien? Submann: kor gamal er du? Har du eit yrke? Og fritidsinteresser?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10526 Skrevet 13. desember 2012 Gunny: Kven reknast som grunnleggjaren av entomologien? Hm du spør så vansklig, Lineus var jo først ute med å katalogisere dyr og planeter, så spørsmålet er om du snakker om noen etter det, eller om du mener en eller annen greker(de var jo først ute med det først. Nei jeg vet ærlig ikke. Stjerner: Hva betyr Primat(Primate) Solsenga: Når får vi bilde av deg uten hjelm?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10527 Skrevet 13. desember 2012 Stjerner: Hva betyr Primat(Primate) Aristoteles er rett svar Primater er pattedyr som klatrar i tre Solsenga: Draumedestinasjon? GynnyFunny: Elektrisitet eller levande flamme til oppvarming? Minya: Ditt høgaste ønske?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10528 Skrevet 13. desember 2012 Aristoteles er rett svar Primater er pattedyr som klatrar i tre GynnyFunny: Elektrisitet eller levande flamme til oppvarming? Ikke godkjent, tenkte på hva det lantinske navnet primat betyr! Levende flamme er kosligere og gir en deiligere varme, men til daglig bruk vinner nok elektristet. Stjerner: Hvilket landdyr er nærmeste beslektet pinniped Nå må noen andre også svare går tom for folk å spørre her.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10529 Skrevet 13. desember 2012 første rang Stjerner: Hvilket landdyr er nærmeste beslektet pinniped forskarane er ueinige, mårfamilien eller bjørnefamilien... Sakko: Når lo du sist?
Gjest NozMonster Skrevet 13. desember 2012 #10530 Skrevet 13. desember 2012 Noz: Er det noe galt med innboksen din? nei, jeg tror da ikke det.. jeg er ikke så flink til å svare, men jeg må innrømme at jeg ikke har sett at du har sendt med PM..Trodde egentlig at det var jeg som sendte den siste, men jeg skal skjekke den nuh! Nozzy: viss du hadde en milliard kr. vile du lagd din egen dyrepark bare med sjiraffer som bare du og dine venner kunne være i, og ingen andre? Nozzy: og ville jeg vært invitert dit? du og disse sjiraffspørsmålene dine... jeg vet ikke jeg om jeg ville ha gjort det eller ikke nei.. tviler på det, siden jeg liker best at dyrene er frie. Nozzy: ser du på handball? jaaa! selvfølgelig! Jeg synes forøvrig det er litt trist at vi nordmenn faktisk forventer at de norske jente skal ta hver eneste gullmedaje som er mulig å ta, men det er jo gøy å (nesten) alltid være best! dreamdrops: hva er det du IKKE liker med/i jula? (for.eks en jule-fjernsynsprogram, en eller annen julekake, en eller annen julemat-slag-greie, en tradisjon...osv)
Adele Skrevet 13. desember 2012 #10531 Skrevet 13. desember 2012 Adele: Skal du på julebordet? Og har du i så fall kjøpt deg en kjole? Per dags dato, så skal jeg dit, ja. Kjøpte kjolen i fjor Rskre: Er du så streng som avataren din får deg til å virke? Goggen: Inspirert av HC?
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. desember 2012 #10532 Skrevet 13. desember 2012 Gorgonzola: Hva er det mest tiltrekkkende ved kvinner? Mentalt: At kvinner tenker til dels fundamentalt annerledes enn meg, ser/hører/husker/observerer en usannsynlig mengde ting/hendelser/situasjoner som går meg så til de grader hus forbi. Fysisk: Herregud - hud, midje, hofter, pupper, ankler, hals, lår, rumpe, ALT - fantastisk!!!!!! Gorgonzola: når ble du sist utført en rusty trombone på? Det har ikke skjedd og det kommer ikke til å skje, beklager å skuffe deg lille grisegutt. Rusty trombone er not my cup of tea. gorgon: Hva synes du om bygging av moskér i Norge? Jeg har et rimelig pragmatisk forhold til gudshus, uavhengig av hva det nå kaller seg. Så lenge folk gidder å la seg lure av religion så må de som vil gjerne både bygge og frekventere kirker, moskeer eller hva som helst. Det blir like dumt uansett, slik jeg ser det. Gorgon: Hva er det morsomste du har gjort i helgen? Ble i overkant snøvlete lørdag kveld, i gode venners lag, husker knapt hjemturen, tannpussen og avkledningen i femtiden. Sov til 14.25 på søndag. Det er drøyt, når man er voksen..... Daybreak: Kvinnehåndball - er det skikkelig toppidrett og ordentlig spennende? 2
Cindi Skrevet 13. desember 2012 #10533 Skrevet 13. desember 2012 Cindi: Når gråt du sist? I går. Adele: kort eller lang kjole?
Minya Skrevet 13. desember 2012 #10534 Skrevet 13. desember 2012 Minya:Hvor ofte pleier du å trene? Ikke så ofte som jeg burde i henhold til ryggen min. Da jeg bodde i Oslo trente jeg fem eller seks dager i uka, en times styrketrening og en halvtimes avspenning/utstrekking hver gang, og halvannen time yoga på søndager. Nå prøver jeg å ta en time yoga på stuegulvet minst en gang i uka, men jeg har ikke fått ræva i gir til å melde meg inn på treningsenteret... Minya: Ditt høgaste ønske? Åh, nå spør du vanskelig. Hm... vel, selv om jeg omtaler HrMinya som mannen min, er vi ikke offisielt gift, så jeg skulle jo ønske at han kom snikende opp på meg men en pen ring en dag. Og så ønsker jeg at vi plutselig kommer over nok penger til å betale et drittlass med arbeidskarer i alle fag for å fikse alt som må fikses på huset vårt. Hva er ditt høyeste ønske, Stjerner og Planeter?
Adele Skrevet 13. desember 2012 #10535 Skrevet 13. desember 2012 Adele: kort eller lang kjole? Jeg kan sende deg et bilde av den, om du ønsker? Gorgonzola: Skal du se Hobbiten?
Gjest Lillesiren Skrevet 13. desember 2012 #10536 Skrevet 13. desember 2012 Siren: Simpsons eller futurama? Simpsons:)! Lillesiren: Nokon som har sjarmert deg på KG? .. ---- Lillesiren: Hva er din livsfilosofi? Det har jeg faktisk ikke tenkt noe særlig over. Damn, jeg som trodde jeg var så reflektert! Lillesiren: Kva åt du til middag i dag? Kyllingvinger og salat. Prosjektinnlevering står for døren, så middagen skal maks ta 5 min helst 2:P Stjerner og Planeter: Dersom du skulle gått på date med en fra KG, hvem ville vært? Gunfreak: Hvor ofte trener du, og hvilken form for trening foretrekker du? Daybreak: Hva ligger bak valg av brukernavn?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. desember 2012 #10537 Skrevet 13. desember 2012 Simpsons:)! Gunfreak: Hvor ofte trener du, og hvilken form for trening foretrekker du? Skal vi se, prøve å svare dette med 50cl whisky i kroppen. Ok, jeg driver for det meste med styrke trening, ikke på trenings studio, men hjemme, har noen 10-15kg vekter, har også pull up stang, hater å løpe, selv om det er den trenniga jeg trenger mest, på den andre siden, ser jeg ut til å ha ganske god stamna i senga, så kanskje jeg ikke trenger den Så styrke trening er svaret mitt Siren; Meg eller sakone, hvem tror du vinner i en kamp til døden, sakone har asiatisk kamp tenknikk, mens jeg har rå styrke, Gunfreak Vs Sakone, all bets taken.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. desember 2012 #10538 Skrevet 13. desember 2012 Hva er ditt høyeste ønske, Stjerner og Planeter? Få ordna opp i ting... Stjerner og Planeter: Dersom du skulle gått på date med en fra KG, hvem ville vært? Oj, date er vel å dra han litt lang, det er mange kjekke menn her! Er nokon eg kunne tenkt meg å treffa meir enn andre.... Daybreak: Kva lo du av sist? Guybrush: Les du teikneseriar?
pinar Skrevet 13. desember 2012 #10539 Skrevet 13. desember 2012 Karpuzi; Fugl, fisk, eller midt i mellom? Hm? Karpuzi: Smiler livet? Livet er som så, men jeg setter pris på det som er bra. Karpuzi Er det meg du du data? uten å si det til meg? Nei, jeg involverer de jeg dater. Blir litt bedre da.. Karpuci: Alder? 26 Mynona Hva syns du om folk som står til venstre i rulletrapper? Stjerner Hvilke 3 norske filmer liker du best? Gunfreak Er du villig til å flytte for kjærligheten? Gorgonzola Hva syns du om nabolandene til Hellas?
Gjest Drue Skrevet 14. desember 2012 #10540 Skrevet 14. desember 2012 Drue: Hva gjorde deg sist glad? Ei melding fra søstra mi. Drue: Når lo du sist? I dag. Drue: Tror du settingen "muslimer i norge blir heller liberale og sekulærisert enn fundamentalister" stemmer? Ja, sånn delvis i hvert fall. Drue: Når skal du har barn? Så fort samboeren min vil. Drue: Kor eeeee duuuuu? Her er jeg. Hva er det andre ønsket ditt? NozMonster: hvordan blir du når du drikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå