Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guybrush: Lever du?

I beste velgående, sier du som overså spørsmålet mitt for et par dager siden :snurt:

Guybrush: Hvilken TV-serie liker du best?

Bare en?! Firefly, SG1, Band of Brothers, Dexter og Six feet under :)

Guybrush: Hvilken nettavis liker du mest?

Hmm...de fleste er jo ræl selv om de leses. DN er en kurant papiravis men de er ikke flinke til å lage nettavis. The onion ? :P

Guybrush: dytta bæsj i det siste?

haha, dårlig med det gitt

adele: siden du spurte får du samme spørsmål tilbake ;)

noz: beste gjerning du har gjort mot en ukjent person?

drue: vært på druen i det siste ? :P

Skrevet

Adele og Calavi (og alle andre det måtte gjelde): det er mest oversiktlig om dere redigerer bort det overflødige når dere siterer spørsmål dere har blitt stilt.

Oftest sitter jeg på iPad når jeg er inne her. Da gidder jeg ikke sitte å trykke backspace i hundre år for å kutte ned. Beklager.

adele: siden du spurte får du samme spørsmål tilbake ;)

Jeg klarer ikke å velge en selv :fnise:

For min del er det veldig mange. Som feks Califonication, Ghost Whisperer, Gossip Girl, Vampire Diaries, The Big Bang Theory og How I Met Your Mother.

Drue: Hvilke gleder har du her i livet? :)

Noz: Nå har jeg lurt og spekulert i flere dager - hvem har du klina med her på KG? :fnise: Jeg er en nysgjerrig sjel, vet du..

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: har du vurdert å ha sex med pernille sørensens? eller ville det vært for mye som å ha sex med seg selv?

neei, jeg kan ikke bare vurdere å ha sex med en eller annen :P

jeg tviler sterkt på at hun har så veldig lyst til å ha sex med meg, og

jeg er vel heller ikke så interessert i det jeg heller siden hun er av det "feile" kjønn.

Fullfør setningene: ...... (med noe som passer til deg!)

dreamdrops: jeg er glad for at mamma aldri fant ut av at jeg.........

minya: når HerrMinya minst aner det, så........

Guybrush: jeg skulle ønske jeg oppleve....

drua: jeg har så lyst til å lære meg..........

adele: neste gang jeg skal på fest, må jeg huske på........

gunny: det beste med å bo alene er at....

kosemose: jeg savner.....

Skrevet

adele: neste gang jeg skal på fest, må jeg huske på........

.. Drikke og skoputer :fnise:

Her er en tilbake til deg, Noz: Et liv uten .........

Og JackCrews: fredag eller lørdag?

Skrevet

Og JackCrews: fredag eller lørdag?

jeg liker fredagsfølelsen jeg har hatt siste måneden! det å være ferdig for helgen fredags kveld, og kunne gå hjem uten tanke på å måtte jobbe mer utover natten - helt storbjeff!

lørdag er knas det også, men jeg holder en knapp på fredagen hvor jeg kjenner at uken er over. høres sikkert jævlig banalt ut, men dette er helt nytt for meg ^^

Rainbow: bygd eller storby? hvor er det mest sannsynlig at du blir boende?

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

Gunfreak: Hva er du mest fornøyd med, utseendemessig:)?

adele.bethune: Har du noen planer om å møte Sakone irl i nærmeste fremtid;)?

JackCrews: Kan en bil være sexy?

NozMonster: What adele asked;)

Guybrush: Ca. hvor mange pm'er har du mottatt siden du registrerte deg på kg;)?

Dreamdrops: Hvilke andre filmer med Ryan Gosling enn Crazy, Stupid, Love kan du anbefale;)?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

noz: beste gjerning du har gjort mot en ukjent person?

vanskelig å si hvem som var best.. men en gang for et par-tre år siden var jeg på joggetur og i det jeg skulle jogge forbi en matbutikk så kom en gammel fru ut med 3 poser (hun gikk med stokk).

det var blank is ute! så jeg tenkte at dette her går ikke bra!

jeg måtte overbevise henne om at jeg måtte få lov til å være matvarene hennes hjem selvom hun bodde den veien jeg akkuratt kom fra. Hun trodde nok jeg skulle stikke av med matvarene hennes :P

Men jeg fikk lov, så da tok jeg armen hennes og la den inn i min armknekk-krok så hun ikke skulle falle, så tusla vi de 20 minuttene det tok å gå hjem til henne.

Etter det var jeg så stivfrossen at jeg ikke klarte å jogge videre,.. men men :)

Gammel glad dame er like glad Noz!

Noz: Nå har jeg lurt og spekulert i flere dager - hvem har du klina med her på KG? :fnise: Jeg er en nysgjerrig sjel, vet du..

heheheee...det ække no interesangt altså adele :)

calavi: Hva er den mest fysisk krevende aktiviteten du har utført?

• Liker 1
Skrevet

JackCrews: Kan en bil være sexy?

la meg illustrere.

2.jpg

4.jpg

for å toppe det hele; sett en søt liten kvinne med langt hår og knallrøde lepper i ekte 50-tallsstil bak ratt - SEXXYH!

Dreamdrops: fortell om en gang typen gjorde deg ordentlig flau, offentlig

Skrevet

adele.bethune: Har du noen planer om å møte Sakone irl i nærmeste fremtid;)?

Han ønsker det jo, så klart. Who doesn't.

Neida. Tuller.

Men vi skal jo begge på KG-julebordet, så det blir nok da.

heheheee...det ække no interesangt altså adele :)

Men kjære Noz; jeg er så nysgjerrig på dette! Tror jeg må skjenke deg den 4. for å få svar på det. You wait for it, girl.

Gunfreak: Hva har du gjort i dag?

Skrevet

Guybrush: Ca. hvor mange pm'er har du mottatt siden du registrerte deg på kg;)?

ca 5000 :P men det er antallet meldinger da og ikke antallet personer om det var det du fiska etter ;)

Guybrush: jeg skulle ønske jeg oppleve....

Disneyworld !! :P I florida vel og merke, ikke de der tullelanda :D

Lillesiren: dårligste pick-up-line eller forsøk på sjekking du har opplevd ?;)

Arabella: hva er det beste og det verste med KG? :)

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

calavi: Hva er den mest fysisk krevende aktiviteten du har utført?

Kommer ikke på noen spesiell hendelse, men da jeg var yngre og gikk på fotball pleide vi hver uke å løpe rundt et vann for å trene oss opp til en cup. Var vel ca 1 mil, og da vi klarte dette på under 1 time var jeg helt kjørt... Jeg vokste også opp på "en topp" der det i flere kilometer bare er bratt bakke. Da jeg en dag bestemte meg for at jeg skulle klare å sykle opp hele veien sittende var jeg også rimelig sliten....

Jeg var mye flinkere til å pushe meg selv før, men det har nok noe med at da trente jeg flere ganger i uken og var i god form, i motsetning til nå. Så bare å starte med treningen igjen! Har ikke trent på over 5 år, så er en stund siden det her....

Noz: Same as adele og lillesiren. Kan ikke si sånn, blir jo suupernysgjerrig :fnise:

Guybrush: Hvilket språk skulle du ønske du kunne og hvorfor?

• Liker 1
Gjest Lillesiren
Skrevet

ca 5000 :P men det er antallet meldinger da og ikke antallet personer om det var det du fiska etter ;)

Lillesiren: dårligste pick-up-line eller forsøk på sjekking du har opplevd ? ;)

Jeg? Jeg fisker da aldri :closedeyes:

Hm..Tror muligens jeg har gitt dette svaret før, men den episoden jeg husker best, var fra vidergående. Jeg hadde pådratt meg øyeinfeksjon og våknet opp med sammenlimte øyene.. Jeg fikk dratt på meg noen dasseklær, funnet frem brillene fra ungdomsskolen og dratt meg bort til legen. Der, av alle steder, registrerer jeg en fyr som sitter på motsatt side av rommet med blikket rettet mot meg og smiler. Jeg tenker ikke noe særlig mer på det, puster bare lettet ut når navnet mitt blir ropt opp. Senere på dagen mottar jeg en sms ala: Hei! Så deg på venterommet hos legen idag, og lurte på om du kanskje hadde lyst å finne på noe en dag:)? Hilsen X.

Ergo, han hadde altså notert ned seg navnet mitt via høytaleren på legesenteret og funnet nr mitt utfra det..(Hvordan han kunne finne ei sminkeløs, dasskledd jente seende ut som quasimodo med lim på attraktiv, er jo også en side av saken..men det sier vel sitt om han..)

Calavi: Er du over gjennomsnittet opptatt av mote?

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg? Jeg fisker da aldri :closedeyes:

Calavi: Er du over gjennomsnittet opptatt av mote?

Ja, det er jeg nok. Allikevel er jeg ikke superopptatt og følger ikke med på moteshows og blader. Jeg har en ganske klassisk stil, og jeg er på ingen måte noen fashionista.Jeg har alltid likt en type klesstil helt fra jeg liten, men etter jeg la på meg en del for noen år siden falt interessen og jeg startet å kle meg i jeans og litt store gensere. Veldig kjedelig. Det var ikke slik at jeg gikk opp 20 kg, men nok til å føle meg uvel. Jeg har nå gått ned igjen, ikke til der jeg var, men til en vekt jeg kan trives med.

Jeg har nå startet å bygge opp garderoben min igjen, slik som jeg liker det. Jeg bruker altså ikke mye tid på det, men jeg liker det godt og synes det kan være morsomt å finne nye kombinasjoner osv.

Adele: Har du en sang som minner deg om din mor?

Skrevet

Adele: Har du en sang som minner deg om din mor?

De meste av danseband. Og sanger om alkohol.

Ikke at hun er alkoholiker, misforstå meg rett. Men hun er en festglad dame ;)

Samme spørsmål tilbake til deg, Calavi!

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Samme spørsmål tilbake til deg, Calavi!

Denne minner meg om mamma. Litt spes, men.. Det er hun og! :)

Adele: Hva er ditt beste kjøp?

Lillesiren: Favorittfrukt?

Skrevet

Du vet at jeg kjøper mye? :fnise:

Det jeg kommer på nå, er hjerterankene mine. De vokser og vokser og vokser, selv om jeg glemmer å vanne de på tre uker :biggrin:

Guybrush: Hva var det siste du så på på TV?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Du vet at jeg kjøper mye? :fnise:

Det jeg kommer på nå, er hjerterankene mine. De vokser og vokser og vokser, selv om jeg glemmer å vanne de på tre uker :biggrin:

Guybrush: Hva var det siste du så på på TV?

Jeg vet alt :lur:

Jack: Hvordan vil du si stilen din er interiørmessig?

Skrevet

Jack: Hvordan vil du si stilen din er interiørmessig?

jeg har ingen stil. du skjønner fort at det bor en singel mann der. mye datautstyr. mye dingser. pynt består stort sett av bilrelaterte eller musikkrelaterte nips og bilder. VELDIG mye bøker. veggene er pyntet med egne lerrets-foto, stort sett landskap, men også mye situasjoner og steder - minner. feng shui er IKKE min greie, og jeg virkelig hater speilblanke hvite lakkoverflater. mye jordfarger. og ikke minst, det er mye tegneserie-relatert nips her og der. samt film-greier og spill. jeg bor i et forvokst gutterom, aldri blitt voksen.

og for all del - befriende lite ikea-skrot.

noz: drømmedagen?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Mango! Elsker den frukten!

adele: Hva er mest lønnsomt å kjøpe på ebay?

Skrevet

Mango! Elsker den frukten!

adele: Hva er mest lønnsomt å kjøpe på ebay?

Spørs hva du skal ha. Per nå har jeg lært at man kan likegjerne droppe å kjøpe klær fra HK. Men kjøkkenartikler feks kan man spare mye penger på :)

Kristines1990: Siste filmen du så?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...