Gjest Drue Skrevet 7. desember 2012 #10381 Skrevet 7. desember 2012 Drue: Hva er det du har studert de siste åtte årene? Noe språk, men mest kultur Tja. Toto - Africa, kanskje? Go'låta. Spør du meg, er det faktisk tidenes poplåt. Surriball, Lillesiren, Nanna87 og Error Sapiens er de jeg husker brukernavnet på. Drue: da får du samme spørsmål tilbake. Hvor har det blitt av Error 'a? Ludovie, Fresi, norah, cuntzilla, karpuzi, kaffemor og NMS. Rskre: hvor gammal er du? 2
Gjest Gunfreak Skrevet 7. desember 2012 #10382 Skrevet 7. desember 2012 Gunfreak: Hvilken person i media-Norge har du minst respekt for? Jeg tror ikke jeg har respekt for noen av dem, men hvem jeg har minst respekt for? vansklig å velge? Må nok være hvem enn som er programledern for åndenes makt, ikke at jeg vet hvem det er. Gunfreak: Har du ryddet på bordet ditt? Jepp, nå er det bare en rom matte og noen romskip der, så tomt har det ikke vært på over et år. Gunfreak: stusser du ballehåra? Nope, ikke at det er mye hår der heller, akurrat passe. Drue: Spiser du gris? Sakone: Hva syns du om sagen funky town? kristines: går du noen gang på egon resturanter? Dreamdrops: beste bade stranda i norge? Adele: skal du og sakone gifte dere? Nozzy: hvorfor har ikke du fått deg jobb i dyre park for å jobbe med sjiraffer? Calavi: kjekkeste norske mann? gressløk: spiser du rømme med gressløk?
Gjest Drue Skrevet 7. desember 2012 #10383 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Drue: Spiser du gris? Ja. Husker læreren i parallellklassen min på barneskolen ble hysterisk fordi hun så meg spise pølse på klassetur. Hun trodde jeg ikke visste at det var svin i den, og at skolen kom til å få noen sinte muslimforeldre på nakken. Neida, gris er digg det altså, men jeg er ikke så glad i "svinebiff" og sånt. Liker det best som pålegg i form av god spekeskinke eller sterke pølser. Og bacon selvfølgelig. NozMonster: hvis du hadde flytta inn i en leilighet hvor dusjhodet på badet ikke hadde massasjefunksjon, hadde du gått til innkjøp av en ny? Grei ut. Endret 7. desember 2012 av Drue 1
KristineS Skrevet 7. desember 2012 #10384 Skrevet 7. desember 2012 kristines: går du noen gang på egon resturanter? Har vært på egon noen ganger ja. Til nå bare i Trondheim. Grei restaurant om man ikke vet helt hva man har lyst på da de har en såpass variert meny, og i tillegg er ikke prisene helt avskrekkende for meg som er student. Sakone: Favorittserie for øyeblikket?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #10385 Skrevet 7. desember 2012 Jack: Hvilken person i medie-Norge ser du mest opp til? Tenker vi på personer som jobber med media a la journalister, så vil jeg si Hans Wilhelm Steinfeldt. Hans journalisme er forklarende og utdypende. Slikt liker vi. Tenker vi på kjendiser etc, så har jeg veldig sans for både personen og artisten Åge Aleksandersen. Inkulderende, varm og humoristisk. Og, han virkelig brenner for musikken - ikke bare sin egen. kristines1990: hvis du kun skulle kle deg i pastellfarger, hvilke(n) ville det blitt?
KristineS Skrevet 7. desember 2012 #10386 Skrevet 7. desember 2012 kristines1990: hvis du kun skulle kle deg i pastellfarger, hvilke(n) ville det blitt? Enkelt Fersken/pudder. Tror det omtrent er eneste pastellfargen jeg liker noe særlig. JackCrews: For å fortsette med farger. Hvilken farge er det du har flest klesplagg i? Drue: Hvilke andre språk behersker du bortsett fra norsk?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #10387 Skrevet 7. desember 2012 JackCrews: For å fortsette med farger. Hvilken farge er det du har flest klesplagg i? Definitivt sort. Cindi: biter du negler?
Adele Skrevet 7. desember 2012 #10388 Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror ikke jeg har respekt for noen av dem, men hvem jeg har minst respekt for? vansklig å velge? Må nok være hvem enn som er programledern for åndenes makt, ikke at jeg vet hvem det er. Jepp, nå er det bare en rom matte og noen romskip der, så tomt har det ikke vært på over et år. Nope, ikke at det er mye hår der heller, akurrat passe. Drue: Spiser du gris? Sakone: Hva syns du om sagen funky town? kristines: går du noen gang på egon resturanter? Dreamdrops: beste bade stranda i norge? Adele: skal du og sakone gifte dere? Nozzy: hvorfor har ikke du fått deg jobb i dyre park for å jobbe med sjiraffer? Calavi: kjekkeste norske mann? gressløk: spiser du rømme med gressløk? Ja, han vet det bare ikke enda.. JackCrews: Hva setter du mest pris på her i livet? Hvorfor?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #10389 Skrevet 7. desember 2012 JackCrews: Hva setter du mest pris på her i livet? Hvorfor? beskjeftigelse, alt som får meg til å la være å tenke. alt som holder meg opptatt fra meg selv. Nattjenta: din dyreste sedvanlige regning?
Gjest Drue Skrevet 7. desember 2012 #10390 Skrevet 7. desember 2012 Drue: Hvilke andre språk behersker du bortsett fra norsk? I tillegg til eng'gelsk, jeg perater persisk felyten'de. Calavi: fortell om den verste kjærlighetssorgen du har opplevd.
Gjest NozMonster Skrevet 7. desember 2012 #10391 Skrevet 7. desember 2012 Nozzy: hvorfor har ikke du fått deg jobb i dyre park for å jobbe med sjiraffer? fordi jeg er stuck her hvor jeg bor av mange grunner som for.eks hunden min og studier. Men jeg har absolutt mer enn veldig lyst på en sånn jobb! Ja. Husker læreren i parallellklassen min på barneskolen ble hysterisk fordi hun så meg spise pølse på klassetur. Hun trodde jeg ikke visste at det var svin i den, og at skolen kom til å få noen sinte muslimforeldre på nakken. Neida, gris er digg det altså, men jeg er ikke så glad i "svinebiff" og sånt. Liker det best som pålegg i form av god spekeskinke eller sterke pølser. Og bacon selvfølgelig. NozMonster: hvis du hadde flytta inn i en leilighet hvor dusjhodet på badet ikke hadde massasjefunksjon, hadde du gått til innkjøp av en ny? Grei ut. (heheee, jeg måtte le litt av den historien din Drua.. Jeg ser det for meg! ) Nei, jeg hadde faktisk ikke kjøpt ny fordi den jeg har nå har heller ikke sånn funksjon og det går helt fint hunterlady: hvilken klesbutikk her i norge er den mest oppskrytte?
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #10392 Skrevet 7. desember 2012 I tillegg til eng'gelsk, jeg perater persisk felyten'de. Man tora dost daram .
Gjest Skrevet 7. desember 2012 #10393 Skrevet 7. desember 2012 (endret) Dreamdrops: Hva var den siste dyre ting du kjøpte deg? Hihi, iphone 4S i går + en sort stor skinnveske. Sistnevnte kostet opprinnelig 1199,- men fordi jeg jobber der fikk jeg den for 720! Så ikke så ille da, men veldig greit å ha Dream: Hva skal du i helgen? I dag har jeg jobbet, og skal jobbe i morgen også, så i kveld skjer det ikke stort. I morgen skal jeg være sammen med kjæresten min! Blir nok til at vi ser en film eller noe Jeg liker å gi små oppmerksomheter i hverdagen, f.eks sende en blomst, eller kjøpe en liten ting. Jeg liker godt å kunne ta med kjæresten på middag en dag sånn plutslig, gjøre litt uventede ting for å krydre hverdagen. Jeg synes det er viktigere å spre det litt ut, istedet for bare å gjøre en stor ting en gang i året. Det er nok min romantiske filosofi Dreamdrops: Er du glad i romantikk? Det du beskrev der kunne jeg gjerne fått mer av! Trenger ikke levende lys og roseblader i senga liksom, men en blomsterbukett i ny og ne og en overraskelsestur på en koselig restaurant, hadde ikke skadet Dreamdrops: beste bade stranda i norge? Jeg er veldig glad i Holmenskjæret! Eller så må jeg si at jeg liker greske strender bedre for å si det sånn. Arabella: Hvilken skostrl bruker du? Nozi: Du står på en buss i Oslo fordi det er masse folk. Plutselig kommer det en fyr bort og kysser deg uten at du får reagert. Hva skjer så? Endret 7. desember 2012 av Dreamdrops
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #10394 Skrevet 7. desember 2012 Hihi, iphone 4S i går + en sort stor skinnveske. Sistnevnte kostet opprinnelig 1199,- men fordi jeg jobber der fikk jeg den for 720! Så ikke så ille da, men veldig greit å ha I dag har jeg jobbet, og skal jobbe i morgen også, så i kveld skjer det ikke stort. I morgen skal jeg være sammen med kjæresten min! Blir nok til at vi ser en film eller noe Det du beskrev der kunne jeg gjerne fått mer av! Trenger ikke levende lys og roseblader i senga liksom, men en blomsterbukett i ny og ne og en overraskelsestur på en koselig restaurant, hadde ikke skadet Jeg er veldig glad i Holmenskjæret! Eller så må jeg si at jeg liker greske strender bedre for å si det sånn. Arabella: Hvilken skostrl bruker du? Nozi: Du står på en buss i Oslo fordi det er masse folk. Plutselig kommer det en fyr bort og kysser deg uten at du får reagert. Hva skjer så? Det varierer noe, kommer an på merket, men 39-40. JackCrews: Har du noe nytt navn på trappene?
Gjest Drue Skrevet 7. desember 2012 #10395 Skrevet 7. desember 2012 Man tora dost daram . Flink (...og mener du det?) Sakone: har du lest bh-tricksene som KG skriver om?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2012 #10396 Skrevet 7. desember 2012 JackCrews: Har du noe nytt navn på trappene? ikke egentlig, men jeg tar imot forslag. gressløk: favoritt-potetgullet?
Gjest Eurodice Skrevet 7. desember 2012 #10397 Skrevet 7. desember 2012 Flink (...og mener du det?) Det er klart jeg mener
Gjest Sakone Skrevet 8. desember 2012 #10399 Skrevet 8. desember 2012 Sakone: har du lest bh-tricksene som KG skriver om? Ja har lest den artikkelen. Nothing new ^^ adele.bethune: Benytter du deg av de bh-triksene? Drue: Har du opplevd å prøve å ta av dama bhn, for så fomle og finne ut at den åpnes i front? ^^ 1
Gjest Drue Skrevet 8. desember 2012 #10400 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Drue: Har du opplevd å prøve å ta av dama bhn, for så fomle og finne ut at den åpnes i front? ^^ Hehe. Nei. Jeg er ingen mester på å ta av BH-er. Kjæresten min mobber meg for det. Jeg synes egentlig det er litt cheesy med menn som er gode til å ta av BH-er. Slicke saker. Men, svaret på spørsmålet ditt er uansett nei. Har aldri vært borti bh-er som åpnes foran. NozMonster: har du noen gang kunnet relatere deg til budskapet i denne sangen? Endret 8. desember 2012 av Drue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå