Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Drue: Hvorfor akkurat Løvenstad?

Calavi: Er du fotballsupporter, hvilket lag tilhører eventuelt ditt hjerte?

Sakone: Har du noen spillkonsoller? (PS,xbox osv)

alkasil: Når var du sist på teater, og hva så du?

VIF er laget "mitt". Da jeg var yngre gikk jeg ofte på kamper, og jeg var en periode medlem av klanen. Med årene har jeg engasjert meg mindre og mindre og følger ikke like godt med. Jeg liker godt å se fotball på tv, men gjør det sjelden. Om jeg kommer over kamper på tv, så kan jeg se på de, men følger ikke i nærheten med så mye som tidligere...

Kristine: Hva er du mest fornøyd med når det kommer til utseende?

Skrevet

Fashionistaen: Kva har du shoppa i dag?

Ingenting på ganske lenge faktisk! :) Eller det kom en pakke til meg i posten i dag fra HM, men den er jo betalt for lengst så det telles ikke.

Fashionistaen: hvor viktig er partnerens religiøse og politiske standpunkt i et forhold?

Religiøst standpunkt er ganske så viktig for meg. Jeg kunne nok dessverre aldri vært sammen med en som var noe mer religiøs enn det hjemmet jeg kommer fra der vi går i kirken i gjennomsnitt 0,5 ganger i året (pga. bryllup, barnedåp osv.). Helst skulle han vært ikke-troende.

I forhold til politisk standpunkt, så er vel det viktigste for meg at han ikke er noen ekstremist noen av veiene. Ideelt sett hadde han vært en Høyre-mann, men det blir jo bare kjedelig om man er enig om absolutt alt, så det hadde ikke gjort noe om han hørte til et annet parti heller, så lenge det ikke var ytterst på høyre/venstre-fløyen av politikken :)

Calavi: Kan du fortelle den morsomste vitsen du vet om?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: har du klina med noen fra KG før? Var det digg?

ja og ja :P

Noz: Hvor mange gode venner har du?

3-4 stk.. Den ene bor 35 mil unna og den andre 200 mil unna da men :sukk:

Alle de du tenker på, har jeg snakka til før. Det får være grenser til hvor mye streng onkel jeg gidder å være. Jeg sier det stort sett til nye folk som ofte ikke har fått med seg retningslinjene.

jeg liker at du er som du er jeg!

du må sette enkelte litt på plass til tider her for at tråden skal være bra!

NozMonster: hva er lykke for deg?

jeg blir veldig glad når fremmede prater til meg ( uten at de nødvendigvis er fulle eller fjerne)

bare i dag så har jeg hatt 3 samtaler med fremmede :P

lykke for meg er også å hjelpe andre som da jeg pratet med 1 av de 3 idag.

Hun var gammel og dårlig til beins og hadde null tro på at hun klarte å gå opp de 4 etasjene til fysioterapauten, men jeg klarte å få henne til å få såpass med selvtilitt at hun tok meg i armen og sa "jammen da tar vi trappene da søta!" det tok laaang tid, men vi kom ihvertfall opp!

Jeg er lykkelig enda over det blikket og smilet hennes på toppen av trappen :)

Jeg studerer om kveldene. Og jeg gjør litt og litt hver dag. Og alltid gjøres innleveringer ferdig i god tid før fristen fordi man vet aldri hva som dukker opp dagene før frist. Plutselig blir barnet sykt eller man må til legevakt f.eks. Dette har aldri skjedd, men man må ta uforutsigbare situasjoner i betraktning. Man kan ikke regne med at barnet på noen måte tar hensyn til dine studier og du må alltid prioritere barnet først.

Noz: Beste ferieminne?

jeg er imponert over deg herfra og til månen og tilbake! om alle hadde hatt en mamma som deg

hunter så hadde verden vært et godt sted for alle å være!

beste ferieminne? alle turene med min siste kjæreste.. til tunisia, portogal, kypros og danmark :rodmer:

om vi ikke oppførte oss som nyforelsket selv etter 3 år, så gjorde vi i hvertfall det på ferier!

Noz: snø - herje ute i den eller grave seg send inne i sofaen langt vekke fra den?

herjeeeeeee! elsker snø, ski, stompeski, snowboard, ake, lage snømann-landsby ++++++

Noz: Bor du sånn at du kan ta T-banen til Oslo?

jo, for så vet.. men må ta buss et stykke for å komme til t-banestasjonen.

NozMonster: Satt jeg på do mens jeg skreiv dette innlegget?

ja, du hadde jo en svææær kabel på lager som måtte ut og siden du er så'

lei av donaldbladene som har ligget ved siden av doen siden 1992 så tok du

med deg oss i stedet :)

Alkasil: hvor bor du hen? jeg ble nyskjerrig på om det var noen spesiell grunn til at du lurte på om

jeg bor ved t-banen? (om du har sett meg eller noe :P )

jack: jeg synes du jobber stort sett hele tiden, døgnet rundt- hvor lang tid er det lengste du har hatt sammenhengende heeelt fri?

Skrevet

Kristine: Hva er du mest fornøyd med når det kommer til utseende?

Håret er det første som faller meg inn. Har endelig funnet en klipp som fungerer etter å ha prøvd masse forskjellig de siste årene.

I tillegg blir jeg mer og mer fornøyd med beina mine.

Yme: Beste leseopplevelse?

NozMonster: Favorittrestaurant?

Skrevet

jack: jeg synes du jobber stort sett hele tiden, døgnet rundt- hvor lang tid er det lengste du har hatt sammenhengende heeelt fri?

hurm, jeg har jo fankern meg ikke hatt det på år og dag. med to jobber som krever at jeg er tilgjengelig på telefonen når den ringer, så er jeg jo aldri "fri". den henger i bakhodet og venter. kan ikke stikke for langt av, for lenge.

så en helg er faktisk det lengste jeg har hatt fri, på mange herrens år. det skjer som oftest i jaktsesongen. ja, med mindre vi skal telle med når jeg har vært sykemeldt. magesår for et par tre år siden, da var jeg på haukeland i fire dager og fikk ikke ha telefonen på.

forøvrig, jeg har ikke hatt ferie på over 9 år.

Noz: om jeg gir deg 4 uker, fri tilgang til visakortet mitt og full råderett over hen vi skal - hvor tar du meg med på ferie?

Calavi: samme spørsmål til deg

Skrevet

Alkasil: hvor bor du hen? jeg ble nyskjerrig på om det var noen spesiell grunn til at du lurte på om

jeg bor ved t-banen? (om du har sett meg eller noe :P )

Jeg bor på andre siden av byen. Men jeg er så fascinert over tbane-systemet og alle stedene man kan bo og fortsatt bo i nærheten, så var derfor jeg lurte. :)

Jack: Hvordan i alle dager klarer man seg i 9 år uten ferie? Jeg har hatt tre uker og et par dager til nå i år, og synes det er alt for lite!

Skrevet

Jack: Hvordan i alle dager klarer man seg i 9 år uten ferie? Jeg har hatt tre uker og et par dager til nå i år, og synes det er alt for lite!

jeg kan jo ikke si at jeg ikke har hatt det gøy på jobben da ^^

og jeg aner jo ikke hva man gjør på ferie. jeg har feks aldri vært i "syden" eller noe annet strandferie-fjas.

kristines1990: beste 90-talls dancehit?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Ingenting på ganske lenge faktisk! :) Eller det kom en pakke til meg i posten i dag fra HM, men den er jo betalt for lengst så det telles ikke.

Religiøst standpunkt er ganske så viktig for meg. Jeg kunne nok dessverre aldri vært sammen med en som var noe mer religiøs enn det hjemmet jeg kommer fra der vi går i kirken i gjennomsnitt 0,5 ganger i året (pga. bryllup, barnedåp osv.). Helst skulle han vært ikke-troende.

I forhold til politisk standpunkt, så er vel det viktigste for meg at han ikke er noen ekstremist noen av veiene. Ideelt sett hadde han vært en Høyre-mann, men det blir jo bare kjedelig om man er enig om absolutt alt, så det hadde ikke gjort noe om han hørte til et annet parti heller, så lenge det ikke var ytterst på høyre/venstre-fløyen av politikken :)

Calavi: Kan du fortelle den morsomste vitsen du vet om?

Nei, ikke som jeg kommer på i farten. Jeg er elendig på å fotelle vitser uansett... Men jeg er generelt veldig glad i Har du hørt om- og hvorfor kan ikke jeg-vitser. Disse kan være så tørre og geniale, at jeg fint kan sitte alene og ha latterkrampe.

hurm, jeg har jo fankern meg ikke hatt det på år og dag. med to jobber som krever at jeg er tilgjengelig på telefonen når den ringer, så er jeg jo aldri "fri". den henger i bakhodet og venter. kan ikke stikke for langt av, for lenge.

så en helg er faktisk det lengste jeg har hatt fri, på mange herrens år. det skjer som oftest i jaktsesongen. ja, med mindre vi skal telle med når jeg har vært sykemeldt. magesår for et par tre år siden, da var jeg på haukeland i fire dager og fikk ikke ha telefonen på.

forøvrig, jeg har ikke hatt ferie på over 9 år.

Noz: om jeg gir deg 4 uker, fri tilgang til visakortet mitt og full råderett over hen vi skal - hvor tar du meg med på ferie?

Calavi: samme spørsmål til deg

Mine reisemuligheter er noe begrenset etter som jeg har flyskrekk. Hadde det ikke vært for den så hadde jeg nok tatt deg med til USA tror jeg, reist litt rundt der. Startet i Hawaii og jobbet oss bortover... Har også veldig lyst til å se Autralia, men tviler på at jeg noen gang kommer meg dit..., Men, nå har jeg jo denne flyskrekken da, det begrenser ting litt. Jeg ville forflyttet på meg, men ville startet i Paris tror jeg. Har så utrolig lyst til å dra dit. Så måtte vi bare ha reist rundt i middelhavsområdet tror jeg. Lenger kommer jeg meg ikke...

Fashionistaen: Hvem er du i venninnegjengen? Den morsomme, den stille osv...

Jack: Hvilken person i medie-Norge ser du mest opp til?

Daybreak: Foretrekker du båt, fly eller tog?

Endret av Calavi
Skrevet (endret)

kristines1990: beste 90-talls dancehit?

Oh.. Tror det blir delt førsteplass mellom "mr. Vain" og "Rhytm is a dancer". Flashbacks til discotek på barneskolen nå gitt :P (Edit: Ååh... Nå fant jeg igjen Toy-box og. Hjelpes...)

Daybreak: Holder du på med noen spesiell gren når det gjelder hest?

Endret av kristines1990
Skrevet

Sakone Føler du en viss stolthet over hjemstedet når du hører denne?

Skrevet

Daybreak: Foretrekker du båt, fly eller tog?

Det går akkurat for det same eigentleg, men om eg skal velje så er nok fly best.

...

Daybreak: Holder du på med noen spesiell gren når det gjelder hest?

Njaa,eigentleg ikkje,rir mest på tur, men har drive med noko akademisk ridekunst og teke timar i det innimellom.

Dreamdrops: Kva er draumeyrket?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Favorittrestaurant?

jeg vet rett og slett ikke..jeg har ikke noe erfaring med restaurantlivet, så da må jeg nesten si Venners på Grønland pga de gode minnene :)

da hadde vi reist rundt i sør-amerika og vært innom flest mulig land uten at vi skal stresse av den grunn!

Peru, colombia, ecuador,, brasil, paraguay og panama er prioritert!

Kristine: har du og familien noen "uvanlige" tradisjoner i juletider? ( vi for.eks pleide å spise hamburger til middag på lille juleaften)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

gorgon: er det noen her på KG med en smart hjerne som du egentlig drømmer om å date?

Mange......tør ikke si hvem :sjenert:

Gorgonzola: tror du det er sannhet i myten om at mindre pene damer er bedre i senga?

Nope! Det er svada som noen har laget en snakkis av. Dessuten innbiller jeg meg at det, blant menn, eksisterer en viss bredde i hva/hvem som er pent/pene og hva som er bra i senga. Ikke alle digger Scarlett Johanson og rett-i-toern-uten-smurning-og-hun-slikker-ballene-mine-mens-jeg-runker-som-faen-og-endelig-stod-spruten-rett-i-fjeset-hennes.

Loren: Hvilke(n) sak(er) kan du gå i fakkeltog for? Hvorfor?

Skrevet

Kristine: har du og familien noen "uvanlige" tradisjoner i juletider? ( vi for.eks pleide å spise hamburger til middag på lille juleaften)

Vi har nok generelt sett ei veldig tradisjonell julefeiring. Eneste jeg kommer på som kanskje skiller seg litt fra normalen er at vi hver romjul pusler minst et stort puslespill i romjula. Type 1500-3000 brikker. Mamma og pappa har vel mellom 15 og 20 forskjellige puslespill liggende på loftet nå pga denne tradisjonen, så det er en del av dem som blir puslet om igjen etter noen år.

Gorgonzola: Hva liker du best. Ringenes herre-bøkene eller -filmene?

Skrevet (endret)

Dreamdrops: Hva ønsker du deg til jul?

Er litt kjedelig og ønsker meg penger! Eller PS3, men det er litt for dyrt å ønske seg synes jeg :) Sagt til kjæresten at jeg ønsker meg Sydenbilletter da, men tviler :fnise:

Dreamdrops: Et type tv serie du ikke tåler å se på?

Åå, alle sånne teite MTV-program og jakten på kjærligheten.

Sorry for kjipe spørsmål/svar, men steker bacon så må kjappe meg litt :laugh:

Dagens tips: Sett ovnen på 200 grader, hiv baconskivene på et bakepapir og la de være inni i en 7-10 min. Da slipper du at hele kjøkkenet ditt blir full av fett! Hihi :)

dreamdrops: hvis østfold ikke er beste fylke i norge, hvilket er det da?

Står mellom Møre og Romsdal og Akershus. Glad i begge!

Dreamdrops: Det verste med jula?

At jeg jobber ekstremt mye, og da kjipe vakter som 14:30-22:30. Klager ikke på mye jobbing egentlig, men når jeg nesten ikke har en eneste fridag i hele julen og den betyr så mye for meg mtp på familie og sånn, så synes jeg det er litt synd!

Dreamdrops: hvis du skal beskrive deg selv med tre ord, hvilke velger du?

Følsom, utadvendt og sta.

Dreamdrops: Hvor mage gode og nære venner har du?

Har egentlig ingen ordentlige gode og nære venner.

Dreamdrops: Hva blir årets julemiddag?

Hjemmelagde kjøttkaker, skinkestek, sossiser, med poteter, gulrotstuing (mm), surkål, ertestuing og saus!

Drua: Hender det at du kjøper blomster til dama?

Jack: Den beste thrilleren?

Sakone: Hvordan er du romantisk?

Endret av Dreamdrops
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Synes noen kan spørre meg om noe.. :(

Gressløk: Hva er din mest positive -og negative side?

Skrevet

Drua: Hender det at du kjøper blomster til dama?

Ja, ass. Eller, jeg er glad i blomster selv, men det går under platekvota. Dvs, jeg kjøper ofte blomster til leiligheten, men sjeldent på den standard romantiske måten. Tror faktisk aldri jeg har gjort det :)

gressløk: hvem av mennene på KG hadde du tatt med ut på en chai?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...