Gjest Bandit Skrevet 27. september 2012 #7041 Skrevet 27. september 2012 Bandit: topp 3 serier? 1. Il Capo dei Capi 2. The Wire 3. The Sopranos kisskissbangbang: Planer for høstferien? Guroh: Føler du deg kastrert?
Solsenga Skrevet 27. september 2012 #7042 Skrevet 27. september 2012 Solsenga: er årsaken til at du kom på dette spørsmålet - at du selv har opplevd "problematikken" ? Haha, ja faktisk Ikke at jeg har det som startside eller noe, men har da kikket litt.... Solsenga: Har du noen gang fersket noen i å ha seg? Nope Solsenga: kommer du til å endre brukernavn nå mot vinteren? Det gjør jeg nok ikke Blir så forvirrende... Wednesday: Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra? Guroh: Hvorfor ble det Guro? Og ikke Mona for eksempel.. BusteMartePinn: Hva er ditt tips til en vellykket første date med en fyr man har kjent lenge?
Minya Skrevet 27. september 2012 #7043 Skrevet 27. september 2012 minya: hva er den værste jobben du har hatt? Tja... Jeg kan igrunnen ikke si at jeg har hatt noen jobber som kvalifiserer til verste. Eneste jobben jeg kan sette fingeren på som hadde de kjipeste punktene må være da jeg jobbet som bartender og kafevertinne på samme stedet. Jobbet da tirsdag til torsdag 10-18 og torsdag til søndag natt 18-04. Torsdagene ble litt jævlige siden jeg jobbet fra ti om morgenen til fire på natta. Men så hadde jeg hver fjerde uke fri, og fri hver mandag, og tjente over 120 kroner timen pluss tips, så jeg kan strengt talt ikke klage. NozMonster; Har du hatt noen jobb du virkelig ikke ville tatt igjen?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 #7044 Skrevet 27. september 2012 Guroh: Hvorfor ble det Guro? Og ikke Mona for eksempel.. Guro har vært et kallenavn jeg har hatt lenge. Long story. hvis du henger på irc, efnet, der kan du finne Guro fra tid til annen, hovedsaklig på #norge, #bergen og #hin Minya: hva er det raskeste tiden en mann har hatt orgasme med deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. september 2012 #7045 Skrevet 27. september 2012 (endret) dreamdrops: hvordan går det med jobbsøkingen? Det går! Eller.. Søker det som passer, men er dessverre lite ute nå. Så no life for tiden Dreamdrops: Hva er det viktigste som skal til for at du smelter/blir mo i Rana - nei knærne- for pokker? Er faktisk ikke så mye som skal til for å smelte meg. Senest i går sa kjæresten til meg at han bare blir mer og er glad i meg og at han ikke kunne forestilt seg et liv uten meg. Koselige meldinger, en aften der han lager middag, at han bare plutselig kommer og holder rundt meg; slikt smelter meg. Dreamdrops: Har høstværet slått inn hos deg? Ja. Men synes egentlig det bare er koselig. Kjenner at det er kjøligere i luften, men trærne er fargerike og det er enda ikke umenneskelig kaldt Gorgon: Nå vet jeg ikke om du har svart på det her før, men beskriv musikksmaken din. Sjangre, band/artister, og om det er noe mer du vil føye til, Maya76: Pynter du mye med lys i huset? Liker du å tenne lys eller er de bare til pynt? Guroh: Hvor ofte er du på IKEA? Hender det at du er der bare for å titte eller er det noe spesifikt du skal ha for at du skal gidde å ta turen? Edit: Så nå at CJ har blitt til Guro Endret 27. september 2012 av Dreamdrops
skruf Skrevet 27. september 2012 #7046 Skrevet 27. september 2012 Det går! Eller.. Søker det som passer, men er dessverre lite ute nå. Så no life for tiden Er faktisk ikke så mye som skal til for å smelte meg. Senest i går sa kjæresten til meg at han bare blir mer og er glad i meg og at han ikke kunne forestilt seg et liv uten meg. Koselige meldinger, en aften der han lager middag, at han bare plutselig kommer og holder rundt meg; slikt smelter meg. Ja. Men synes egentlig det bare er koselig. Kjenner at det er kjøligere i luften, men trærne er fargerike og det er enda ikke umenneskelig kaldt Maya76: Pynter du mye med lys i huset? Liker du å tenne lys eller er de bare til pynt? Edit: Så nå at CJ har blitt til Guro Jeg liker å tenne masse lys når det begynner å bli mørkt ute, så har ikke lys bare til pynt:) Det er noe av det koseligste med høsten og vinteren synes jeg, masse tente lys og fyr på peisene:D Guroh; hvor lenge tror du at du kommer til å beholde dette fantastiske kvinnenavnet? Føler du at en identitestskrise nærmer seg? Dreamdrops; Din ultimate kosekveld, hvordan foregår den?
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. september 2012 #7047 Skrevet 27. september 2012 Gorgon: Nå vet jeg ikke om du har svart på det her før, men beskriv musikksmaken din. Sjangre, band/artister, og om det er noe mer du vil føye til, Jeg vokste opp med Duran Duran, Ultravox, Nick Kershaw og resten av synthpop-banden. Som en motvekt til hårspray, lipgloss og åletrange pastellfargede tights (vi snakker på menn her altså) så dukka heavy metal opp, Iron Maiden, Slade, Twisted sister, Judas Priest, Anthrax og den bøtteballetten. Nei vent nå litt...... de hadde definitivt de samme hæslige klærne og moteuttrykket når jeg tenker meg om, det var det musikalske uttrykket som var forskjellig. OK, nok om det. Jeg er (nesten) altetende. Det er mange som sier at de er altende og når jeg spør disse hva de, for eksempel, synes om den forrige skiva til Gorgoroth blir det som regel stille i fjøset Jeg kan ikke utstå country&western, svensk danseband og hylende krek som Celine Dion og hennes like. I tillegg er jeg kjølig når det kommer til Tone Damli-ish låter. Absolutt på topp: Symfonisk rock i vid forstand. Gammel Genesis, Marillon, Rush, Saga, Dream Theater, Pink Floyd, Roger Waters, Deep Purple er på en måte grunnmuren. Resten av mitt musikalske "hjem" har utvikla seg fra Grungebølgen (Alice in chains, Pearl Jam, Soundgarden) via fantastiske Faith No More til mere tyngre og til dels komplekse affærer, som Opeth, Gojira, Seigmen, Porcupine Tree, Dimmu Borgir og Keep of kalessin. Mye tungt med andre ord. Men - jeg har vært og går gjerne på konsert med Vamp, Sivert Høyem, Dum dum boys og litt mere folkelige greier. Tilføyer at jeg har blitt mer og mer glad i klassisk musikk. Har hatt noen herlige konsertopplevelser de siste årene med TSO og det nye dirigentstjerneskuddet Urbanski. Det lille (klassiske) Jon Lord rakk å lage før han desverre gikk bort er absolutt hørbart. Som du skjønner; (nesten) alt til sin tid Antlers: "Aktuelt" med Ole Torp på NRK2 eller "Farmen - kampen for tilværelsen" på TV2?
Minya Skrevet 27. september 2012 #7048 Skrevet 27. september 2012 Guro har vært et kallenavn jeg har hatt lenge. Long story. hvis du henger på irc, efnet, der kan du finne Guro fra tid til annen, hovedsaklig på #norge, #bergen og #hin Minya: hva er det raskeste tiden en mann har hatt orgasme med deg? ...øøhhm... det er ikke akkurat noe jeg tar tiden på, men kanskje tjue-tredve sekunder? Det var ett alvorlig tilfelle av blueballs og gledelig gjensyn. Hva med deg? Hvor fort har du fått orgasme? (runking teller ikke)
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7049 Skrevet 27. september 2012 Wednesday: Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra? jeg flyttet ut 1 mnd etter at jeg fylte 18 Gorgonzola: liker du Tool ? Guroh: er du like liten og nett som det ser ut som på bildet ditt ? ;p
BusteMartePinn Skrevet 27. september 2012 #7050 Skrevet 27. september 2012 (endret) BusteMartePinn: Hva er ditt tips til en vellykket første date med en fyr man har kjent lenge? Har man kjent hverandre lenge har man (forhåpentligvis) fordelen av å vite godt hva slags ting den andre personen liker, og hvilke av de tingene du også liker/ikke har noe i mot å gjøre. Ikke at daten min og jeg var gode eksempler på det sist, men når man vet det er det bare å tenke litt utenfor rammene av en "klassisk" middagogfilm-date. En date kan da godt være midt på dagen? Liker begge to å gå på museum? Stikk innom Astrup Fearnley's nyåpning denne helgen. Liker begge shopping? Start i Bogstadveien tidlig på dagen og jobb dere nedover mot Jernbanetorget, stopp for lunsj på veien. Liker begge fotball? Dra på fotballkamp, eller sett av en lørdag/søndag det er to-tre spennende kamper på tv (supersøndagen fra Premier League som nettopp var f.eks.) Er begge glade i å lese? Det var nettopp en bokfestival på Egertorget. Sånne dater krever såklart litt mer planlegging eller at du bare har flaks med timingen, men det blir antageligvis en veldig hyggelig dag, uansett om det ikke blir noe mer ut av datingen. Får man vite slike hint før en date med en du IKKE kjenner så godt fra før av heller, har man jo alltid noe å prate om på en sånn date, enten det er et maleri man synes er hysterisk stygt eller høyrebackens sykt gode innleggsfot. Det blir fort mye mindre kleint enn å fortelle om seg selv over et middagsbord. Dreamdrops: Har du drevet aktivt med noen idrett? Endret 27. september 2012 av BusteMartePinn 1
Gjest Vampen Skrevet 27. september 2012 #7051 Skrevet 27. september 2012 Tja.."Unikum. Må sees". Jeg er dårlig på å selge meg selv tror jeg, så kort og åpent for tolkning og en viss mystikk burde være bra :gjeiper: Jeg kunne forresten aldri funnet på å skrive en nettdatingprofil eller lignende på denne måten, noe jeg har sett at enkelte synes det er artig. (PS: Ang. RBK: Vi får nå se ) Gorgonzola: Vil du si at begrepet funksjonhemming (i hovedsak) bør forstås på individnivå/medisinsk eller samfunnsnivå/sosialt? Vampen: Hadde du noen perioder som fjortis, der du kjørte en spesiell stil som du senere la fra deg? Haha, jeg vet ikke om jeg hadde noen perioder hvor jeg IKKE kjørte en spesiell stil. Til min fars store glede. Noen av de mer minneverdige er hår i alle regnbuens farger, hippieish med lange flagrende skjørt, svart med nagler og korsett, retro med mine foreldres klær fra 60-70-tallet, rockabillly og 50-talls. Jada. Bilder fra den tiden bør puttes i en rakett, og sendes til det ytre rom. Gorgonzola: hva synes du om påstanden at å komplimentere en kvinne, som ikke er dama di, for fine klær, er seksuell trakassering?
Guybrush Skrevet 27. september 2012 #7052 Skrevet 27. september 2012 Guybrush: Hva er det absolutt diggeste en jente kan gjøre for deg? Terging, loves it. Type sende slemme meldinger, vise meg at hun ikke har noe under evt har noe skikkelig frekt under mens vi er ute og gjør noe. Ta initiativ og virkelig vise at hun liker det og blir lysten av det selv Guroh: du har ikke noe historikk inne på #quiz-show da ? haha #hin - der var man en gang op gitt. Vampen: noen anbefalninger til film/serier/spill? jeg er litt uinspirert for tida
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. september 2012 #7053 Skrevet 27. september 2012 Dreamdrops: Har du drevet aktivt med noen idrett? Aktivt og aktivt. Prøvd en del, men var aldri noe jeg virkelig ville begynne med. Så svaret er vel nei Guroh: Hvor lenge varer veddemålet mellom deg og Silfen? Hvor lenge skal du hete Guroh er vel spørsmålet
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2012 #7054 Skrevet 27. september 2012 NozMonster; Har du hatt noen jobb du virkelig ikke ville tatt igjen? helt klart! jeg jobbet på shell i 3-4 år.. første stund som deltid,..det var et rent hellvete- de fleste andre ansatte satt på ræva og gjorde ikke en dritt.. og hver kveld var det utrolig mange kunder der hele tiden og hver lørdag og søndag, så stod køen faktisk, bokstavligtalt, ut av døra! i 2 år jobbet jeg der som nattevakt alene- ble overfalt og diverse.. i russetiden kom det 2-300 russ innom på èn gang støtt og stadig, hvor alle var driiiiiiiiiiiitings, lagde faen og skulle ha fyllemat! dreamdrops: om kjæresten din blir tilbudt jobb/ skal begynne på skole i Mo I Rana- hadde du flyttet med han da? hvorfor/hvorfor ikke?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 #7055 Skrevet 27. september 2012 Guroh: Hvor ofte er du på IKEA? Hender det at du er der bare for å titte eller er det noe spesifikt du skal ha for at du skal gidde å ta turen? Det skal være veldig spesifikt før jeg setter mine ben der. Det er mitt eget personlige smertehelvete, og jeg misliker sterkt de elendige folie- og limtreproduktene de selger. Guroh; hvor lenge tror du at du kommer til å beholde dette fantastiske kvinnenavnet? Føler du at en identitestskrise nærmer seg? Det ble jo ikke sagt noe tidsfrist på det hele, så jeg kan egentlig sikkert skifte allerede nå. Men hey. Da blir det sikkert mye negativ omtale om det. Jeg trodde faktisk aldri 50 stykker ville bry seg så mye at dette ble en reell problemstilling! Guroh: er du like liten og nett som det ser ut som på bildet ditt ? ;p jeg er nok en smule mindre, beklager om dette skuffet. må jeg legge mer på meg, mener du? Guroh: du har ikke noe historikk inne på #quiz-show da ? haha #hin - der var man en gang op gitt. Visst har jeg det. jeg var med og tok kanalen fra Ribsskog. #HiN den tiden der, da kjenner du sikker Quakk og Elg da? Guroh: Hvor lenge varer veddemålet mellom deg og Silfen? Hvor lenge skal du hete Guroh er vel spørsmålet se svar over, jeg skal finne ut. kommer tilbake om dette! Silfen: hvor lenge varer denne tvangstrøyen?
Gjest norah Skrevet 27. september 2012 #7056 Skrevet 27. september 2012 (endret) jeg flyttet ut 1 mnd etter at jeg fylte 18 Gorgonzola: liker du Tool? Guroh: er du like liten og nett som det ser ut som på bildet ditt ? ;p Wednesday: Liker du Tool - og hvis ja; vil du komme hjem til meg å se platesamlinga mi med Tool?(jeg har allerede varma opp nettopp med to av platene på rappen her) (btw; gorgon kommer til å svare nei, vi har allerede krangla om det) Endret 27. september 2012 av norah
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 27. september 2012 #7057 Skrevet 27. september 2012 helt klart! jeg jobbet på shell i 3-4 år.. første stund som deltid,..det var et rent hellvete- de fleste andre ansatte satt på ræva og gjorde ikke en dritt.. og hver kveld var det utrolig mange kunder der hele tiden og hver lørdag og søndag, så stod køen faktisk, bokstavligtalt, ut av døra! i 2 år jobbet jeg der som nattevakt alene- ble overfalt og diverse.. i russetiden kom det 2-300 russ innom på èn gang støtt og stadig, hvor alle var driiiiiiiiiiiitings, lagde faen og skulle ha fyllemat! dreamdrops: om kjæresten din blir tilbudt jobb/ skal begynne på skole i Mo I Rana- hadde du flyttet med han da? hvorfor/hvorfor ikke? Huff, den jobben hørtes fæl ut :o Nå vet jeg med sikkerhet at han aldri hadde giddet å flytte så langt nord, men om det virkelig var noe han ville, ville jeg nok blitt med. Guybrush: Hva føler du selv er det største du har gjort for en tidligere partner?
Gjest Tekola Skrevet 27. september 2012 #7058 Skrevet 27. september 2012 Tekola the koala: Hva er du mest spent på i forhold til magen? Jeg vet det høres teit ut, men jeg er mest spent om om h*n kommer til å like meg Men jeg er også veldig spent på hvordan Herr Tekola vil bli som far (jeg tror han kommer til å bli fantastisk) og om jeg klarer å unngå å ødelegge den lille! Tekola: hva liker du, som du føler ingen andre liker? (av ting eller mat eller interesser...........) Jeg liker veldig godt å spille World of Warcraft, noe som jo nærmest er å banne i kjerka virker det som! Jeg er også fan av leverpostei med rødbetsalat, leverpostei med majones og sylteagurk på en generell basis. Tekola: Hvor er det aller best å bo? Trondheim! Tekola: beste b-filmen du vet av? Jeg aner faktisk ikke. For jeg klarer ikke kalle filmer jeg liker b-filmer, og dermed glemmer jeg at de er det etter å ha sett dem! Tekola: din favoritt av alle norske idol-deltakere så langt? ...Idol? Og så må jeg ha en favoritt? Vel, jeg var fjortisforelska i Gaute et eller annet, tells det? Tekola eller annen mod, hva er forskjellen på moderator og global moderator? Vi er moderatorer igjennom prøveperioden vår, og så blir vi global moderator etter tre måneder, tror jeg... Mener å ha lest noe sånt! Tekola: har du et bra spørsmål jeg kan låne? Ja, men hva får jeg for det? Tekola: den absolutt verste jobben du har hatt? Reklamepostbud for Norpost! Jeg ble jaget med rake av en fyr som hevdet at han hadde gitt beskjed om at han ikke ville ha reklame! Men tror du fyren hadde satt opp en lapp på postkassa, neida! Så tretten år gamle Tekola måtte sykle som en gal for ikke å bli banket opp. Guroh: Føler du deg vel med din nye identitet? Silfen: Er du fornøyd med det du har oppnådd på KG de siste dagene? Noz: Hvilket plagg du har hjemme er ditt absolutte favorittplagg? Mynona: Hvilken farge føler du deg mest vel i? Stueloff: Du skal i et kjempeviktig møte og førsteinntrykket de får av deg vil bestemme din fremtid. Hva tar du på deg? Bandit: Du må leve med en frisyre resten av livet. Hva ber du frisøren gjøre? Rofl: Hvilke tre bøker kan du lese igjen og igjen?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. september 2012 #7059 Skrevet 27. september 2012 Guroh: Føler du deg vel med din nye identitet? njæææææ, altså. jeg leter etter et litt bedre bilde, selv om det jeg har nå faktisk ligner på et jeg har av meg selv. tutu, englevinger og boots - men på bussen. IKKE SPØR! også et resultat av den svære kjeften min og mindre tilgang på luft til fornuften min. Swarovski: liker du eddie izzard?
Wednesday Skrevet 27. september 2012 #7060 Skrevet 27. september 2012 Wednesday: Liker du Tool - og hvis ja; vil du komme hjem til meg å se platesamlinga mi med Tool?(jeg har allerede varma opp nettopp med to av platene på rappen her) (btw; gorgon kommer til å svare nei, vi har allerede krangla om det) ja jeg elsker Tool har sett dem live flere ganger jaaa vil se samlinga dii !! norah: har du sett dem live ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå