Mynona Skrevet 30. juni 2012 #621 Skrevet 30. juni 2012 Mynona: Hvilken pøbelstreker gjorde du i russetiden? og- fikk du kongla? hehe, nei hadde ikke sex i et tre! Jeg hadde kjærste som ikke var russ, så jeg var ikke så pøblete. Gikk rolig for seg. Men tok disse 15 runder rundt rundkjøring, fiske i kumlokk osv da. Arabella: hva slags humor liker du?
Gjest Badabing Skrevet 30. juni 2012 #622 Skrevet 30. juni 2012 Badabing: hva slags shampoo bruker du? Giovanni 50/50 og Alterna Bamboo Shine litt om hverandre. Egentlig det samme hva jeg bruker så lenge det er uten for mye dritt i, og at det ikke er testet på dyr. Badabing Hvilket fag var du best i på vgs? Norsk og eldre kunst - og kulturhistorie. Noz: hvilke aktiviteter var du med på gjennom barne - og ungdomstiden? Mynona: hvilken plass i Thailand ville du anbefalt meg, og hvilken plass er den neste du vil reise til? Drue: ser du på sport, og deltar du i en form for sport selv? Cosette: hvilken russisk forfatter liker du best? Hvilken filmatisering av en bok har du likt best? Cornflake: ville du hatt dine egne barn på Steinerskole?
cornflake_girl Skrevet 30. juni 2012 #623 Skrevet 30. juni 2012 Cornflake: ville du hatt dine egne barn på Steinerskole? Nope, aldri i verden! Ville du hatt barn på steinerskolen? Drue: Hvor mye penger skulle du hatt for å være med på paradise hotel? Noz: Blokkføyte eller trekkspill?
Gjest Fasting Drue Skrevet 30. juni 2012 #624 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Drue: ser du på sport, og deltar du i en form for sport selv? Ja, jeg ser veldig mye på engelsk fotball. Jeg har drevet litt med vektløfting, men slet en del med skader, så nå bedriver jeg bare vanlig studiotrening og fotball med venner Hva med deg? Drue: Hvor mye penger skulle du hatt for å være med på paradise hotel? Haha. Kult spørsmål. Jeg hadde gjort det for 130 000 og muligheten for å vinne pengepremien i tillegg. SemperFi: hva hadde du valgt på din framtidige kjæreste - at hun plutselig får en kronisk sykdom som gjør at hun mister alt håret på kroppen, inkludert øyenbryn, øyenvipper, etc; eller at hun røyker fem røyk hver eneste dag? Begrunn svaret ditt. Endret 30. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest Koala Lompa Skrevet 30. juni 2012 #625 Skrevet 30. juni 2012 FrøkenMånestråle; Fan av Sølvpilen? Spiralis; Hva opptar deg mest i hverdagen? Silfen; Når føler du deg mest komfortabel?
Gjest NozMonster Skrevet 30. juni 2012 #626 Skrevet 30. juni 2012 Noz: Hvor lenge varte det siste forholdet ditt? 4 år NozMonster: Når var sist du klina, og hvordan var det? Det er 2 uker siden, og det var veldig hyggelig Noz: hvilke aktiviteter var du med på gjennom barne - og ungdomstiden? om du tenker på idretter og den type ting, så har jeg spilt Håndball, Fotball og Basket i 10 år, fra barnskolealder. Noz: Blokkføyte eller trekkspill? Trekkspill- uten tvil! (gode gamle minner om bestefar!) Cuddlegirl: hvor mye yngre enn deg selv er den yngste gutten du har det intimt med? Nerd Med Sverd: Interesserer du deg for sverd (samurai), eller bare later du som?
Gjest Bandit Skrevet 30. juni 2012 #627 Skrevet 30. juni 2012 Bændit: Åssen går det? Her går det så det suser. Blir grilling og EM med en kompis i kveld, og ettersom poden er på helgetur med foreldrene mine, kan det hende at Whiskyflaska blir åpnet også. Hva med deg? Arabella: Hva er favorittmåltidet? Cornflake: Det regner ute. Hva gjør du da?
cornflake_girl Skrevet 30. juni 2012 #628 Skrevet 30. juni 2012 Cornflake: Det regner ute. Hva gjør du da? Leser bok, spiller wow, spiller zelda, spiller diablo, ser film, drar og svømmer, eller som i dag, drar til mamma for å spise gratis middag! :D Bandit: Beste appen? Koala: Kakerlakk eller flått?
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #629 Skrevet 30. juni 2012 Mynona: hvilken plass i Thailand ville du anbefalt meg, og hvilken plass er den neste du vil reise til? Det er så lenge siden jeg var der, så jeg husker ikke hva stedene heter. Stedene har så lange kompliserte navn :gjeiper: Men litt oppi nord. Ikke så langt som Chiang Mai, men ja.. i det området hvor broen over Kwai er var det masse spennende å se og gjøre. Har ikke vært i Phuket, Kho Samoi og de derre turiststedene. Bankok er også verdt et besøk. SVÆR by. Neste jeg vil eller skal reise til? Jeg drømmer om safari i Afrika i noen uker, men det blir nok ikke før neste år tidligst. Har akkurat bestemt at jeg skal til Vietnam til høsten. Også skal jeg til Kroatia om en uke. KoalaLompa Hva er du redd for som du egentlig vet innerst inne ikke er farlig? Badabing: Hva skal du gjøre i sommerferien?
Gjest Bandit Skrevet 30. juni 2012 #630 Skrevet 30. juni 2012 Bandit: Beste appen? Det må være et sånt google-kart jeg lastet ned. Alltid moro å se hvor jeg vaser rundt. Ellers har jeg ikke akkurat masse apper på mobilen... Noz: Dersom du skulle uttrykke en sinnsstemning kunstnerisk, hvilken uttrykksmåte ville du benyttet? Mynona: Hva er favoritt-quoten din?
Gjest Fasting Drue Skrevet 30. juni 2012 #631 Skrevet 30. juni 2012 Her går det så det suser. Blir grilling og EM med en kompis i kveld, og ettersom poden er på helgetur med foreldrene mine, kan det hende at Whiskyflaska blir åpnet også. Hva med deg? EM i hva da? :gjeiper: Koala: Kyllinglår eller kyllingfilet? Begrunn svaret.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 30. juni 2012 #632 Skrevet 30. juni 2012 Nerd Med Sverd: Interesserer du deg for sverd (samurai), eller bare later du som? Har ingen interesse for sverd. Det rimer bare med nerd.. Fasting Drue: Mener å ha lest at du har peil på jazz. Kan du anbefale meg noe? Jeg hørte nettopp Bohren & der Club of Gore - Black Earth. Har du hørt albumet og hva synes du?
Gjest Bandit Skrevet 30. juni 2012 #633 Skrevet 30. juni 2012 EM i hva da? :gjeiper: EM i stylteløp med 25 kgs tursekk og frosne erter i trusa. Vi har bedt polakken på hjørnet og dansken litt lenger oppi her. Vi håpet på VM, men hun fra korea skulle bort i ferien. Maya76: Hva er den beste duften i verden?
Gjest Fasting Drue Skrevet 30. juni 2012 #634 Skrevet 30. juni 2012 Fasting Drue: Mener å ha lest at du har peil på jazz. Kan du anbefale meg noe? Jeg hørte nettopp Bohren & der Club of Gore - Black Earth. Har du hørt albumet og hva synes du? Så ikke denne gitt. Hatt litt å gjøre denne uka, så det er noen spørsmål jeg ikke har fått fulgt opp. Klart jeg kan anbefale deg noe. Det spørs jo helt hva du vil ha. Vi kan starte med to konkrete tips, et nytt og et gammelt. Ola Kvernberg - Liarbird. Herlig trommer og bass på den her. Nesten litt samba-aktig under soloene. Matias Eick på trompet. Oliver Nelson, fra plata The Blues and the abstract truth.. Ei plate i post-bop stil. Utrolig bra line-up. Hovedgrunnen til at jeg anbefaler denne er at det er en av musikerne som skiller seg ut, nemlig Eric Dolphy (hør fra 1:50 på låta). Mens de andre spiller utelukkende post-bop-ish, så flørter Dolphy mye mer med avant-garde. Utrolig hardt og brutalt, og helt rått (må bare si at Oliver Nelson sin solo rett etter er et lite antiklimaks) Du får si hva du synes. Kan evt. ta det i musikktråden, hvis du vil Har ikke hørt den plata du anbefaler, nei. Hørte litt, men det hørtes ut som en plate man kanskje må høre skikkelig på for å kunne si noe? Skal sjekke det nærmere. cornflake_girl: Trener du på treningsstudio? Hvis ja, hva irriterer deg der?
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #635 Skrevet 30. juni 2012 Mynona: Hva er favoritt-quoten din? Har egentlig ikke noen favoritt quote. Er så glemsk, så jeg husker ikke sånne ting. Eneste jeg kommer på at "Take her to sea mr. Murdoch. Lets stretch her legs" FastingDrue: Har du noen gang gledet deg over andres ulykke?
cornflake_girl Skrevet 30. juni 2012 #636 Skrevet 30. juni 2012 cornflake_girl: Trener du på treningsstudio? Hvis ja, hva irriterer deg der? Jo du, nå skal du få høre: Folk som aldri bli svette eller andpustne, har tredemøllen på 7,5 km/h og tror de trener. Generelt folk som ikke blir svette. Folk som trener i designerklær (type rosa chanel-shirt). Folk som ikke vasker av apparatene etter seg. Folk som spør om de kan overta apparatet mens du har pause mellom settene. Folk som tøyer ved å "rykke" frem og tilbake og ikke skjønner at de ødelegger musklene av det - generelt folk som trener på en skadelig måte (løfter feil etc). Mannfolk som glor når man trener, folk som begynner å løpe om kapp med meg (jada, opplevd det... Ble ganske jævlig, vi løp som gale på 14 km/h begge to i laang tid før vedkommende ga seg, dvs jeg vant! haha). Jenter (er som oftest jenter) som står og skravler og glor uten å trene. Og en haug andre småting! Haha. På sommeren er jeg der bare to-tre ganger i uka for styrketrening, og løper og sykler ute de andre dagene, så da slipper jeg litt av irritasjonen NerdMedSverd: Som kjæledyr, tarantella eller kvelerslange? Mynona: Det man pakker taco-innholdet inn i, heter det tortilla eller lefse?
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #637 Skrevet 30. juni 2012 Mynona: Det man pakker taco-innholdet inn i, heter det tortilla eller lefse? Tacolefse? Ble veldig usikker på hva jeg pleier å si.. Men det heter vel Tortiiijjjja. :gjeiper: Cornflake: Hvilke 4 dyr er de vakreste i dine øyne?
kaffemor Skrevet 30. juni 2012 #638 Skrevet 30. juni 2012 Jo du, nå skal du få høre: Folk som aldri bli svette eller andpustne, har tredemøllen på 7,5 km/h og tror de trener. Generelt folk som ikke blir svette. Folk som trener i designerklær (type rosa chanel-shirt). Folk som ikke vasker av apparatene etter seg. Folk som spør om de kan overta apparatet mens du har pause mellom settene. Folk som tøyer ved å "rykke" frem og tilbake og ikke skjønner at de ødelegger musklene av det - generelt folk som trener på en skadelig måte (løfter feil etc). Mannfolk som glor når man trener, folk som begynner å løpe om kapp med meg (jada, opplevd det... Ble ganske jævlig, vi løp som gale på 14 km/h begge to i laang tid før vedkommende ga seg, dvs jeg vant! haha). Jenter (er som oftest jenter) som står og skravler og glor uten å trene. Og en haug andre småting! Haha. På sommeren er jeg der bare to-tre ganger i uka for styrketrening, og løper og sykler ute de andre dagene, så da slipper jeg litt av irritasjonen Jøss, høres ikke akkurat ut som om du koser deg på treningssenter :gjeiper: Mynona: Hvem pleier du å reise med? Reiser du alene eller med andre? 1
Xaphan Skrevet 30. juni 2012 #639 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Xaphan: Har du noen gang bungy-jumpet? Nope. Xaphan - Hva er du mest stolt over? Hmm, vanskelig å si. Jeg er litt stolt over at jeg turte å flytte til England for å studere når jeg aldri hadde vært der før og ikke kjente noen. Xaphan: Ville du spist samme mat i 4 mnd, eller latt være å dusje på 3 uker? Latt hver å dusje, tror jeg. Vampen: Hva er din favorittsang? Gjenspeiler den musikksmaken din generelt? BM2: Dersom du måtte vært med på en realityserie, hvilken ville det vært? Endret 30. juni 2012 av Xaphan
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #640 Skrevet 30. juni 2012 Mynona: Hvem pleier du å reise med? Reiser du alene eller med andre? Men venninner. Også sniker jeg med meg på familieferie en gang i blandt :gjeiper: Cuddlegirl: Trives du best ved havet, på fjellet, vidda eller andre steder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå