Gå til innhold

Han mente stripperen hadde perfekt kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kjenner meg veldig igjen.. Blir fysisk uvel av å være på stranda med kjæresten min hvis det er noen toppløse jenter der. jeg unngår å dra på stranda med han. Pupper på tv når vi ser tv sammen plager meg og.. :(

Anonym poster: 18485aff2158b838170d6cfe82934f54

Prøv å trene opp kjæresten din til å kjenne smert og ubehag ved synet av pupper. Da vil han helt sikkert unngå slike steder og bilder som pesten. Du kan klype hardt i ballene, huden eller bruke strømhalsbånd slik at han ikke vil se pupper mer i hele sitt liv. Da blir dere lykkelige og forente i en puppefri verden. Jo, du kan jo også fjerne puppene slik at de ikke kommer i veien for dere når dere ligger sammen! Perfect!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å trene opp kjæresten din til å kjenne smert og ubehag ved synet av pupper. Da vil han helt sikkert unngå slike steder og bilder som pesten. Du kan klype hardt i ballene, huden eller bruke strømhalsbånd slik at han ikke vil se pupper mer i hele sitt liv. Da blir dere lykkelige og forente i en puppefri verden. Jo, du kan jo også fjerne puppene slik at de ikke kommer i veien for dere når dere ligger sammen! Perfect!

hva er det med deg?

Anonym poster: 18485aff2158b838170d6cfe82934f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at ett hvert menneske er unikt både utvendig og innvendig. Det er jo DEG han skal gifte seg med og det er mye annet som hadde vært mye verre enn at han syntes at kroppen til stripperen var fin. De fleste strippere er vel ganske fine men du vet nok at mannen din ikke vil ha ei jente med en kropp som alle har sett og som ho viser frem til absolutt alle? Nei du får prøve å snakke mere med mannen din om hvordan dere skal løse dette og kanskje avgjøre nå om giftemål er det rette eller ei dersom du har slike følelser nå?. Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg kan syns at menn som er veldig godt trente og muskelbunter har perfekt kropp, men det betyr ikke at jeg har følelser for de.

Selv vil jeg være sammen med en normal mannekropp, fordi det tenner meg.

Han trenger ikke være atletisk og godt trent, men at han har en kropp som liker å bevege seg på turer i ny og ne.

Så slapp av! Ikke syns synd på deg selv.

Om du misliker at du er noen kg for mye, får du gjøre noe med det. Spise sunnere, og gå tur hver dag. :)

Anonym poster: 9009a6652ec7c541b3b8fefc21714157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode og oppmuntrende tilbakemeldinger, det hjelper veldig :jepp:

Har bestemt meg for å ta tak i dette med slanking og trening nå, jeg skjønner det at jeg ikke ikke vil klare å komme meg noe videre med dette før jeg får det bra med meg selv. Noe jeg også alltid har visst, men nå er det slutt på selvsytinga.

Igjen, tusen takk! Bare det å få gode råd innpå her har hjulpet meg mye, og nå kanskje jeg kan finne en måte å komme meg opp av grøfta jeg havna i.

Anonym poster: 2b5347cc8e9af834cc592f18b3aa4165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Hvorfor gifter menn seg med sånne damer? Man vet at man kommer til å bli psykisk utslitt av det til slutt, men gifte seg skal man.

Og du ts må komme deg til psykolog. Det virker som du leter opp ting for å føle deg såret.

Så du skulle slanke deg på den siste posten din. Problemene kommer ikke til å forsvinne selv om du gjør det.

Endret av juppsi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg synes mannen din var en dust som sa at hun hadde perfekt kropp, og jeg skjønner godt at du er såret. Det handler egentlig ikke så mye om at man ikke finner noen andre attraktive, for det gjør man, men at han aldri har sagt dette om din kropp. Hadde han sagt dette om din kropp også, og i tillegg bemerket at hun stripperen også var deilig, helt greit. Men slik er det jo ikke.

Jeg tror du bør oppsøke hjelp for å få bedre selvbilde, og dere MÅ PRATE SAMMEN! Ser at du skriver at han ikke får det til. Vel, dette kan, og vil mest sannsynlig bli et gigantisk problem etterhvert. Regner med dere er nygifte pga utdrikningslag. Ikke vent med å skaffe hjelp til det er for sent, som veldig mange gjør fordi de kvier seg for å søker parhjelp. Gjør dette heller snarere enn sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten kan finne på å si at oi, hun hadde fin kropp, eller hun hadde perfekt ditt eller datt.. vi var på en tilfeldig nettside og ei kjerring struttet puppa sine og kjæresten min sa at de var perfekte! Fikk så lyst til å si hvorfor suger du ikke på henne sine da? Jeg vet jo at det er en grunn til at han er med meg og ikke en annen.. men det betyr ikke at de kan si hva de vil til oss bare fordi "de velger oss"..

Anonym poster: 70c1b358ec11195b1650a81ecb1a523a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Kjæresten kan finne på å si at oi, hun hadde fin kropp, eller hun hadde perfekt ditt eller datt.. vi var på en tilfeldig nettside og ei kjerring struttet puppa sine og kjæresten min sa at de var perfekte! Fikk så lyst til å si hvorfor suger du ikke på henne sine da? Jeg vet jo at det er en grunn til at han er med meg og ikke en annen.. men det betyr ikke at de kan si hva de vil til oss bare fordi "de velger oss"..

Anonym poster: 70c1b358ec11195b1650a81ecb1a523a

Jeg mener at slike kjærester mangler sosiale antenner og medfølelse. Jeg er med på at man tenker mye rart og at man synes andre er fine, ja til og med finere enn sin egen kjæreste! Men man trenger da vel ikke å si det høyt, til sin kjæreste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, strippere ser bra ut, og mannen din lyver ikke , men sier sannheten. Ergo er han til å stole på. Han er ingen jattemann som tilpasser svarene etter hva som gir best effekt på samtalepartner.

Det finnes kvinner som er mer eller mindre vakre enn deg, men det angår egentlig ikke dere. Du er vakker nok så det holder.

Men du har en mental sperre, som kanskje reduserer sexlivet til noe som er litt mer anstrengt og litt mindre deilig enn det det kan være. Få bort den sperra og optimaliser dermed din mykhet.

At bryster er deilig finnes det ingen tvil om, men en del kvinner forstår ikke helt hvor deilige små bryster er. Det deiligste med slike bryster er jo responsen. Jeg synes du faktisk skal be mannen din om å kjæle å kysse mer med brystene, og lære deg å slappe av , nyte og like det. Hvis jeg ikke hadde vært opptatt selv, og hvis jeg hadde fått lov av deg og mannen din, skulle jeg med glede ha lært deg dette. Dettte er en glede dere bør jobbe opp.

Si gjerne til mannen din at brystene dine mangler trygghet og selvtillitt og trenger hans systematiske behandling. Jeg er hellig overbevisst om at slik behandling gir underverker, og også ringvirkninger i underlivet. Og mentalt.

Selv har jeg fått lapdance av sexy stripper en gang, og det var en opplevelse jeg aldri glemmer. Hun hadde forresten små pupper. Men denne opplevelsen gjør på ingen måte opplevelsene med min kjære verre (det skjedde forresten før lenge før jeg ble med min kjære, i gamle dager, når jeg var gift). Jeg lengter aldri etter lapdancedama. Jeg vet ikke hva hun heter, og ikke hvor hun bor. Jeg husker ikke en gang ansiktet hennes.

Slutt å tenk at andre er vakrere enn deg. Jeg lover deg at vakrere kvinner finnes, men det er uinteressant fordi du er absulutt vakker og tiltrekkende, og har den personligheten din mann trenger. Han elsker å kose deg, og han elsker å bruke tid med deg. Det siste kan ikke disse andre rypene matche. Samholdet, relasjonen og kameratskapet dere har er unikt, og det er det det handler om. Det handler ikke om hvem som ligner mest på Greta Garbo.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Prøv å trene opp kjæresten din til å kjenne smert og ubehag ved synet av pupper. Da vil han helt sikkert unngå slike steder og bilder som pesten. Du kan klype hardt i ballene, huden eller bruke strømhalsbånd slik at han ikke vil se pupper mer i hele sitt liv. Da blir dere lykkelige og forente i en puppefri verden. Jo, du kan jo også fjerne puppene slik at de ikke kommer i veien for dere når dere ligger sammen! Perfect!

hahahahaha. tulla du eller er du syk?

Endret av juppsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han er litt enkel han mannen din. Akkurat som min. Han evner ikke å få meg til å føle meg som den flotteste dama og at han valgte akkurat MEG.

Jeg er blitt en "sånn" kjerring jeg og, i mangel på tilbakemeldinger og oppmerksomhet. Eier ikke selvtillit og prøver å forsvinne inn i veggen. For ti år siden hadde jeg ledd hvis han hadde vært på stripping og sagt noe slikt. I dag hadde jeg smellt steikepanna rett i trynet på ham. Så jeg skjønner deg godt.

Jeg er alt i livet hans, tryggheten, omsorgen, rutina, vaner, mamma til barna. Osv osv. Han kan "ikke leve uten meg". Men sexy er jeg ikke. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg mener at slike kjærester mangler sosiale antenner og medfølelse. Jeg er med på at man tenker mye rart og at man synes andre er fine, ja til og med finere enn sin egen kjæreste! Men man trenger da vel ikke å si det høyt, til sin kjæreste?

Jeg er helt enig. Men dersom det blir utrolig mye mas angående dette, så er det lett å glemme seg om man blir irritert. Jeg har forlengst skjønt at det faktisk finnes andre som har finere kropp enn meg, og jeg forlanger ikke at min fremtidige kjære skal synes jeg har finest kropp i hele verden. Det vet jeg hadde vært blank løgn. Og derfor vil jeg heller aldri sette partner i en slik situasjon. Jeg vet at en fremtidig partner ikke vil være sammen med meg på grunn av kroppen min, og at det finnes mange som har flottere kropper enn meg. Så hvorfor utsette meg selv for et svar jeg kanskje ikke liker?

En fin kropp ser jeg på som bonus når jeg dater, men det er kun en del av helheten. Det er en grunn til at han er sammen med deg, TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Han er litt enkel han mannen din. Akkurat som min. Han evner ikke å få meg til å føle meg som den flotteste dama og at han valgte akkurat MEG.

Jeg lurer på om dere kvinner evner å få mennene deres til å føle seg som den flotteste mannen, jeg? Jeg har nemlig kun vært borti et par damer som har vært gode til å gi komplimenter. Det er en sjeldenhet. Og man får ikke så voldsomt lyst til å gi komplimenter til noen som aldri gir noe tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Jeg lurer på om dere kvinner evner å få mennene deres til å føle seg som den flotteste mannen, jeg? Jeg har nemlig kun vært borti et par damer som har vært gode til å gi komplimenter. Det er en sjeldenhet. Og man får ikke så voldsomt lyst til å gi komplimenter til noen som aldri gir noe tilbake.

Jeg får beskjed om at jeg overdriver når jeg gjør det :gjeiper: Selv om jeg mener alt jeg sier. Og bruker aldri ting som "hele verden", "peneste jeg har sett" , "i hele byen" og sånne ting. Man får ikke akkurat lyst til å si det igjen når den andre tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS; selv om jeg forstår hvorfor dette sårer deg tenk på følgende:

Hva er viktigst? At han synes at du har verdens deiligste kropp eller at han synes at du har en deilig kropp? Det er i utgangspunktet bare en person som kan ha verdens deiligste kropp, men det er millioner av mennesker som kan ha deilige kropper. Hvis mannen din tenner på deg, hva er problemet? Da har du deilig nok kropp for ham. Man kan ikke være best i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om dere kvinner evner å få mennene deres til å føle seg som den flotteste mannen, jeg? Jeg har nemlig kun vært borti et par damer som har vært gode til å gi komplimenter. Det er en sjeldenhet. Og man får ikke så voldsomt lyst til å gi komplimenter til noen som aldri gir noe tilbake.

Spikeren på hodet!

Hvordan skal menn lære å gi komplimenter, når vi omgås damer til stadighet, som faktisk ikke er i nærheten av menns nivå, når man snakker om å gi komplimenter.

En gammel vismann sa en gang: " Fortell meg hvem du omgås, så skal jeg si deg hvem du er."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får beskjed om at jeg overdriver når jeg gjør det :gjeiper:

Vi mannfolka er så lite vant med komplimenter at vi ikke evner å ta imot de på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, beklager men jeg VET at du ikke har verdens deiligste kropp. Og hvis mannen din noensinne skulle prøve seg på den dama som har verdens deiligste kropp så hadde jeg gått enda tettere inntil henne og markert at hun var opptatt. ;)

Allikevel tror jeg du har en svært gledelig, vakker og deilig kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Spikeren på hodet!

Hvordan skal menn lære å gi komplimenter, når vi omgås damer til stadighet, som faktisk ikke er i nærheten av menns nivå, når man snakker om å gi komplimenter.

En gammel vismann sa en gang: " Fortell meg hvem du omgås, så skal jeg si deg hvem du er."

Beklager å skuffe deg. Men det er ikke før man har sluttet å jobbe med det selv at man faktisk innser at mannen ER sånn. Det er sjeldent fasit å snu problemstillingen på hodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...