Gå til innhold

Hva jobben min er


Gjest Lise

Anbefalte innlegg

Jeg er på en datingside. Dette er nytt for meg, har ikke holdt på med det så lenge. Jeg er førskolelærer med videreutdanning og arbeider som lærer på en barneskole. Hver gang når jeg forteller menn "der inne" hva jeg er så hører jeg ikke mer fra de. "Samtalen" stopper alltid der...er det ikke litt merkelig? er mange menn redd lærere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på en datingside. Dette er nytt for meg, har ikke holdt på med det så lenge. Jeg er førskolelærer med videreutdanning og arbeider som lærer på en barneskole. Hver gang når jeg forteller menn "der inne" hva jeg er så hører jeg ikke mer fra de. "Samtalen" stopper alltid der...er det ikke litt merkelig? er mange menn redd lærere?

Sikker på det ikke er noe annet. Utseende feks? Datingsider kan være rimelig overfladisk.

Anonym poster: 92fa6568ebe2a68b2ea272d0fd5400a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at det skal være grunnen. Det er en stor overvekt av kvinner med førskolelærer/lærer og helsefaglige utdanninger både ute i virkeligheten og på nettstedene. På samme måte som det florerer av it- og ingeniørmenn... Jeg har helt annen bakgrunn og det blir ofte kommentert, selv om det ikke er så dritsært (og minst 50 % jenter i yrket, men ikke et vanlig yrke..).

På den annen side slo det meg at kanskje det er derfor mange menn ikke finner den rette, fordi de faktisk ikke vil ha en kvinne med slik standard jobb og utdanning :ler: Flere av de jeg har vært i kontakt med har også vært i en fase hvor de har sluttet i jobb/bytta jobb/prøver å satse profesjonelt på en interesse de har etc, så hvis det er sånn flertallet av singel-mennene er, ser de kanskje etter en dame som kan forsørge dem...

Anonym poster: 09b483e26d322ea0ad8043a1f00a9e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...