Fibonacci Skrevet 6. februar 2004 #1 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som har erfaring med denne testen? Det sto at den kunne brukes 1 uke før IKM, og for min del er det i disse dager, så jeg gikk til innkjøp av den. Men hvor pålitelig er denne testen? Jeg skjønner egentlig ikke hvordan graviditet kan påvises så fort, det har jo bare såvidt rukket å feste seg så tidlig? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 6. februar 2004 #2 Del Skrevet 6. februar 2004 Hmm.. nei, jeg vet ikke.. Hvor får man kjøpt en RFSU-test..? IKM er på onsdag, men jeg er så utålmodig...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. februar 2004 #3 Del Skrevet 6. februar 2004 De er veldig bra og nøyaktige. Du får kjøpt de på apoteket. Grunnen til at du kan teste før er fordi at de er laget for å merke de stoffene som viser graviditet, i mindre mengder. Den er kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 6. februar 2004 #4 Del Skrevet 6. februar 2004 Tror jammen jeg skal innom et apotek i morgen... Få høre hvordan det gikk med deg da, La Traviata!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Hvis du søker på graviditetsforumet tror jeg du vil finne flere som har negative erfaringer med testen. Jeg testet fem dager før forventet mens. Negativt resultat. Likevel testet jeg positivt med CB fem dager senere, altså på dagen for forventet mens. RFSU var altså ikke med på notene. Ville ikke ha stolt på den. Det er bedre å smøre seg med litt tålmodighet for å unngå feilaktige testresultater og unødige skuffelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg tror jeg skal prøve å smøre meg med tålmodighet til 2-3 dager før IKM, etter å ha lest litt på snart.gravid møteplassen og Barnimagen. Mange som hadde negative erfaringer med å teste så tidlig som 1 uke før IKM. Så vi får se hvor lenge testen får ligge i skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Hmm... får vel vente jeg også da... *sukk* Har en CB-test liggende, men den vil jeg iallefall vente med å ta til IKM eller evnt. dagen før. Og det er enda... 1... 2... 3...dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 8. februar 2004 #8 Del Skrevet 8. februar 2004 Klarte ikke å vente jeg! Nå (søndag morgen) testet jeg, enda IKM ikke er før på onsdag... Og som ventet var testen negativ. Hva er det som gjør at vi blir så fryktelig utålmodige egentlig..??? :oops: Enten så er ungen der, eller så er den ikke. Er jo ikke noe vi kan gjøre med det... *ler oppgitt av meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 29. februar 2004 #9 Del Skrevet 29. februar 2004 det er vel usikkerheten da som jager oss inn i apotekhyllene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollapinnsvin Skrevet 2. mars 2004 #10 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg testet med RFSU 5 og 3 dager før forventet mens. 5 dager før var streken lyyyyyyyyyyyyys rosa/skygge. 3 dager før var streken lyyys rosa, men ikke bare skygge. Men følte meg ikke 100% sikker før jeg tok CB på IKM-dagen (knall blått!) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå