Gå til innhold

Sex med barnevakten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ei jente jeg vet om har hatt sex med barnevakten. Foreldrene dro på ferie og hun fikk en barnevakt, en mann på 22 som er hennes nabo. Hun er 16 så hun er jo over den seksuelle lavalder, men har ikke 22 åringen av likevel gjort noe galt her? Man skal jo ikke ha sex med person man skal være barnevakt for. Og bør jeg si i fra til foreldrene hennes eller anmelde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna du. Skjønner ikke hvorfor en 16 åring skal ha barnevakt. Mange flytter jo hjemmefra når de er 16.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant så er det bare foreldrene som har gjort noe galt, ved å få en 22 år gammel mann til å passe en 16 år gammel jente..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er over den seksuelle lavalder, så jeg forstår ikke problemet.

La dem kjøre på, bokstavlig talt. :)

Anonym poster: 53e98c5e5dd38b1fa079c35462a01b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ønsker å skape drama uten grunn, så kan du fortelle det til politiet og/eller hennes foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker å skape drama uten grunn, så kan du fortelle det til politiet og/eller hennes foreldre.

Hva er det å fortelle da?:P "To folk har sex,det er lov,men jeg syns det er rar situasjon så..."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Politiet har da ingenting med denne saken. Her er det bare noen overbeskyttende foreldre som har "failet" litt...! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesteninnom

Da jeg var 16 år var jeg ikke et barn, og følgelig behøvde jeg ingen vakt. Jeg klarte meg alene. Da jeg var 16 reiste jeg alene til Frankrike med en venninne og bodde der i 2 uker. Alt gikk veldig fint.

Denne historien høres veldig merkelig ut...barnevakt? Tror TS er en sexdrømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevakt er ikke en offentlig tittell, og dermed har han heller ikke noe annet å forholde seg til enn det enhver annen måtte gjort. Du kan fortelle det om du vil, men det er ikke noe du 'må' moralskt sett, for her har det ikke skjedd noe galt. De eneste jeg hadde mentalt flydd i vinkel på må være foreldrene som setter en ung mann til å være alene med tenåringen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 16 åring som har behov for barnevakt? Dette skurrer synes jeg.

Da jeg var 16 var jeg kjæreste med en gutt på 22! (Da jeg var 15 var jeg sammen med en på 24!) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 16 åring som har behov for barnevakt? Dette skurrer synes jeg.

Da jeg var 16 var jeg kjæreste med en gutt på 22! (Da jeg var 15 var jeg sammen med en på 24!) :sjenert:

Samme her! :fnise:

Og nei,jeg ble ikke utnyttet,han respektere mitt valg om å ikke ha sex( i det hele tatt) og vi hadde det fint,og avsluttet forhold senere på en respektabel måte ;)

Anonym poster: 8e154465a53189c091ef08e348813071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 16 åring som har behov for barnevakt? Dette skurrer synes jeg.

Da jeg var 16 var jeg kjæreste med en gutt på 22! (Da jeg var 15 var jeg sammen med en på 24!) :sjenert:

jeg har sittet barnevakt for en 16 åring. foreldrene skulle bort en uke. ikke sånn at jeg henger over han. men sørger for han får mat å at det ikke er noe villfesting hjemme. å at han har en voksen person der om det skulle være noe- jeg synes ikke 16 kan regnes som voksen. eller ansvarlig person. etter å ha lest denne tråden må jeg si jeg er skuffet over en del foreldre som lar barna gjøre ALT for mye i en alt for ung alder.

Anonym poster: 03076ba33c0481f3ae9eef64748ccb68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Si meg, var 16-åringen dum eller tilbakestående? Hvorfor hadde hun barnevakt? Eller var det bare foreldrene som ville skubbe henne ut i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 16 år selv. Mamma er alenemor og borte 3-4 dager enten hver uke eller annenhver. Er mye hjemme alene. Så for meg ser jeg virkelig ikke hvorfor en 16åring trenger barnevakt. Foreldrene må jo la dattra bli litt mer selvstendig. Er hennes valg om hun ville ha sex med han eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤ Pikekyss ¤

Juridisk sett er det ikke noe galt i det du forteller. Er den 16år gamle jenta med på å ha samleie med barnevakten frivillig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde sexforumet ble gjestestengt pga tråder som dette. Noen som prøver å få samlivsforumet til å gå samme veien?

Anonym poster: fc2ee72c86be4ee7e94c7db831940c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sittet barnevakt for en 16 åring. foreldrene skulle bort en uke. ikke sånn at jeg henger over han. men sørger for han får mat å at det ikke er noe villfesting hjemme. å at han har en voksen person der om det skulle være noe- jeg synes ikke 16 kan regnes som voksen. eller ansvarlig person. etter å ha lest denne tråden må jeg si jeg er skuffet over en del foreldre som lar barna gjøre ALT for mye i en alt for ung alder.

Anonym poster: 03076ba33c0481f3ae9eef64748ccb68

Hva i alle dager? 16 år og må mates? Slike barn får sydd puter under armene sine. Hilsen en som flyttet hjemmefra og klarte seg selv da han var 16år.

Anonym poster: 7a26e34fb31acd477930da5ca5c2cae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...