Gå til innhold

Voksen kjærlighet


Puse1974

Anbefalte innlegg

finnes den? eller ser menn alltid etter yngre kvinner selv om de er i et forhold med en jevnaldrende kvinne?

jeg lurer på om en kan kaste inn håndkleet når det gjelder menn når en som kvinne nærmer seg de 40 . På meg virker det som om menn har fysiske attributter som første prioritet når de ser etter en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn SER alltid PÅ FLOTTE kvinner! Alltid! Uansett om de er i forhold eller ei så SER menn på kvinner de anser som attraktive.

OM menn forelsker seg i damer som har bikket 40? Jepp! Til og med menn som er i 30-årene forelsker seg i damer som har bikket 40. Men damer over 40 er ofte veldig kresne. De har vært gjennom masse, har to tre ekser, to tre halvvoksne barn en økonomi de ikke vil gi slipp på osv osv osv. Med andre ord, forutsetningen for at gæmliser gidder å inngå livsvarige forpliktende forhold er er endret fra den gangen de var 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får høre hele tiden at jeg er flott både fra kvinner og menn, så det er vel et håp) men utseende er forgjengelige greier og en blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok fin å se på, men byr du på deg selv? Pluss, har du barn? Om du har barn eller ei har faktisk veldig mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dynamic

Selvfølgelig finnes det voksen kjærlighet! Slutt å bare lese i blader, på forum osv og se deg rundt i den virkelige verden. Par som har vært gift i førti år finnes fremdeles.

Å snu seg etter vakre mennesker har ingenting med kjærlighet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok fin å se på, men byr du på deg selv? Pluss, har du barn? Om du har barn eller ei har faktisk veldig mye å si.

jeg tenkte mer generelt på om menn er i stand til å føle kjærlighet utover å være tiltrukket av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...