Gå til innhold

Jenter - Blir dere nervøse rundt kjekke menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Ja?

Og på hvilken måte? Prøve å unngå han? Svetter dere?

Eller blir dere kun nervøse rundt menn dere liker?

Tukler dere med håret? Er dere tullete og rødmer dere?

Snakker dere med behagelig og rolig stemme?

Anonym poster: 53c13f5148e214cfecb6878b8ecf9cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nenya82

Nå er ikke jeg singel lenger,men når jeg var singel så var jeg utrolig nervøs rundt menn jeg syns var kjekke og interessante.

Greide nesten ikke å oppføre meg som et normalt menneske :) Ble veldig nervøs,fnisete og turte knapt å se på han.

Når jeg først traff samboer så tok det en stund før jeg roet meg ned,og kunne være meg selv rundt han.Kan ikke si at jeg savner akkurat det å være så nervøs og usikker rundt en mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Overhodet ikke.

Det er bare et pent ytre, litt som en pen blomst - hyggelig å se på, men intet mer.

Er det derimot snakk om en attraktiv mann som i tillegg er sjarmerende og oppegående foretrekker jeg å snakke med fyren fremfor å stå ved siden av å skjelve som et aspeløv uten grunn.

Hadde en episode på jobb for noen år siden hvor jeg ble helt perpleks av en mann som plutselig dukket opp i møterommet, som jeg også traff senere på en stor firmafest.

Kunne virkelig ikke komme over hvor sjarmerende smil, ytre og utstråling denne mannen hadde, og jeg synes bare han var helt ufattelig tiltrekkende. Han har et smil som virkelig tar pusten fra enhver. Det går gjerne år mellom hver gang sånt skjer.

Ergo jeg gikk bort på denne firmafesten og introduserte meg for han og resten av mannfolka - noe jeg aaaaaaldri skulle gjort.

Hyggelig kveld og hyggelig fyr, vi snakket her og der gjennom kvelden - men jesus så kjedelig. Han hadde virkelig 0% særpreg, god humor og karisma. Etter den festen og noen fellesluncher klarer jeg liksom ikke helt skjønne hva jeg ble så ekstremt perpleks av, nå ser han bare helt vanlig ut.

Svetter og skjelver ikke, jeg kommer i snakk med dem for å se om de er like oppegående på innsiden som utsiden - noe de avogtil, men slettes ikke ofte er.

Gjør ingenting annet enn hva jeg ellers gjør når jeg snakker med mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vært sånn at jeg blir mer sjenert og har vanskeligere for å ta kontakt med folk som virker veldig attraktive og kule. Men det å være kjekk i seg selv trenger ikke være nok for at jeg skal kjenne meg "underlegen", jeg har flere kjekke/pene venner og bekjente jeg ikke har følt meg tiltrukket av. Verre hvis jeg er betatt og interessert, samtidig har jeg nok i større grad kommet fram til at det er nødvendig for meg å kunne føre en interessant samtale med vedkommende før jeg tenker at følelsene er "verdt noe" - og da faller nesten automatisk den der unngå-kontakt-og-prat-faktoren bort.

Anonym poster: c9052ba5397c16da583ac6bd9c4c14f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg blir det. :sjenert:

Anonym poster: c400d0f4cdad33ba5072e368804647b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å stamme :fnise:

Men, det er som andre poengterer avhengig av mye mer enn bare det ytre!

Endret av anónimo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤ Pikekyss ¤

Absolutt når jeg var 14 år. Nå når jeg er voksen er ikke et pent ytre nok til å sette meg ut. Det skal mer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så begynner jeg å gå hjulbein :fnise:

Anonym poster: 5db94c78c934f734299ceba5fa93da1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg blir GRISEnervøs!!!

Edit: bare hvis han har "tryggheten" med seg.(ræva forklaring, skriver på mobil)

Endret av Valiumsjunkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nervøs ja, aner ikke hvor jeg skal gjøre av armene, klarer ikke å holde god øyekontakt, rødmer noen ganger. Men så er jeg jo i tenårene da, håper VIRKELIG det er noe som jeg vokser fra :fnise:

Anonym poster: 79ebeaad71f24c481ea58c2304561ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Vel, jeg blir satt ut av damer jeg liker, men jeg presser meg til å snakke med de uansett. Så går "satt ut" følelsen vekk ettervært :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Nei.

Jeg kan bli nervøs rundt personer, men det har ikke noe med utseende å gjøre eller at jeg er interessert.

Noen folk gir meg bare frynsete nerver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempenervøs :fnise: Blir veldig sjenert, tør ikke si noe og tør så vidt å se mannen i øynene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Vel, jeg blir satt ut av damer jeg liker, men jeg presser meg til å snakke med de uansett. Så går "satt ut" følelsen vekk ettervært :)

Så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...