Gå til innhold

What the f lissom?!


Gjest MissTS

Anbefalte innlegg

Gjest MissTS

Har møtt en mann.. Kjent ham egentlig i mange år men først nå har jeg turt å snakke med ham.

Fortalt at jeg liker ham og lurte på om han ville bli kjent. Det ville ham men de store følelsene var ikke det... Ennå!

Greit nok det.. Setter pris på ærlighet :)

Vi har møttes en gang. Gikk rundt og pratet og ble litt bedre kjent. Kjempekos gutt!!

Så jeg har spurt om han vil komme til meg å se en film og spise pizza... Enkelt og greit.. Bedre enn kino iallfall ;)

Men nå går ryktene om at han ikke er "keen" på meg og vil vel egentlig ikke date meg..

Hvorfor har han lyst til å møte meg da??

Jeg trodde gutter var "enkle" og hvis han ikke hadde hatt lyst så hadde han sagt nei...? Han er 34 og jeg 27.. Så han burde jo ha litt mellom øra! Det er iallfall det jeg har fått inntrykk av.

Hva ska jeg gjøre?

Avlyse daten eller go for it??

Setter veldig stor pris på svar fra gutta og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp :) om du koser deg i hans selskap så fortsett meg det. Men det er noen som er JA mennesker og de er det ikke lett og forstå seg på hele tiden. so go for it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke lyst å såre deg så han tørr ikke si nei. Send en mld og spør om dette er tilfellet og at du heller vil han skal si i fra om han ikke har lyst å date deg.

Anonym poster: 03065da9df5df856a5f2058bcc8c3c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Rykter? Hvorfor skal du bry deg mer om rykter enn det han sier til deg? Hvor kommer disse ryktene fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissTS

MissTS her

Vi har felles venner så ryktene kommer fra en kompis av han.. Som da har fortalt det til søstera si (som også er i gjengen) som da fortalte det til meg..

Jeg har dårlig selvtillit...som jenter flest (ligger jo i genet;) )

Og at jeg har turt å spørre han på date er jo en stooor ting!

Og jeg er mamma og gidder ikke det fjortis greiene lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

MissTS her

Vi har felles venner så ryktene kommer fra en kompis av han.. Som da har fortalt det til søstera si (som også er i gjengen) som da fortalte det til meg..

Jeg har dårlig selvtillit...som jenter flest (ligger jo i genet;) )

Og at jeg har turt å spørre han på date er jo en stooor ting!

Og jeg er mamma og gidder ikke det fjortis greiene lengre..

Da er det også på tide å slutte med å bry seg om rykter. Hvilken agenda har denne kompisen for disse ryktene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke interessert i deg som mer enn venn tenker jeg.

Det at du har en unge er ikke akkurat noe som trekker mannfolk, det heller.

Anonym poster: 6afbd4f08c0a2aa905abc8e0c5b1a85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden har også single unger, bør ikke spille så stor rolle mener nå jeg. Ikke tenk på at det er ett problem !!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avlys pga ryktene, for de trenger jo ikke være sanne. Jeg syns du gjorde rett i å ta initiativ til å bli bedre kjent med ham, for nå får du ihvertfall sjansen til det. Du har alt å vinne. Ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...