Gå til innhold

Er litt bekymret..


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Pappa kom aldri hjem fra jobb i dag, og stemora mi visste ikke hvor han var. Vi slo oss til ro med at han sikkert var i båten eller hos noen. Jeg dro til kjæresten og kom tilbake litt før kl to nå i natt.

Da var ingen hjemme, og jeg fikk ikke tak i noen på telefonen heller. Dette var for litt over en time siden. Må si jeg er litt bekymret.. Skal på jobb i morra tidlig, men jeg får ikke sove før jeg vet hvor de er :P

Begge bilene er borte så de er ikke ute og drekker hvertfall. Måtte bare lufte tankene mine litt. Har jeg grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell, da var stemora mi kommet hjem. Pappa er fortsatt missing, verken hu eller jeg aner hvor han kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. :klemmer:

Anonym poster: bb002fabb8686a16851e70dfe52362fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier de på jobben hans da? Var han der og så dro han når arbeidsdagen var over? Har stemoren din kjørt ruten fra jobben hans og hjem i så fall? Og prøvd og se nøye om han kan ha kjørt utfor et sted som ikke er så synlig fra veien? Regner med hun har sjekket båten? Ringt venner og familie?

Har selv vært borti savnede i familien og det endte i godt, men håper det gjør det for dere! Derfor jeg tror det er viktig å starte letingen tidlig og ikke bare sitte og vente.

Anonym poster: 398d4b29e87d03a298fedf502ae40dff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...