Gå til innhold

Kan fortid som player være ødelegende når man vil slå seg til ro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hadde aldri orket å ha en kjæreste som hadde dyppet staken sin i så mange kvinners brønn og playet de.

Desverre har du et rykte så kan du ha et problem ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Men om det var gått noen år og det var avstand til det? Jeg vet ikke hvor gammel du er, men hvis det var for 24 år siden ville det vil ikke ha gjort noen stor skade på tilliten? Eller...

Da hadde det ikke hatt noen spesiel skade på tilliten i og med at det er såpass lenge siden.

Når jeg skrev det første tenkte jeg mer på om det ikke var så lenge siden, alt fra en uke eller et par måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet vil svare seg selv m.m. en er helt korka, men ettersom man kanskje går rundt med en slags angst for ett eller annet så bør man heller se hvor dette kommer fra og på den måten se på seg selv ikke bare gjennom andre.

En kan da være en dopglorifiserende tulling som hyller kokainens innvirkning på ens selvtillit, men ett eller annet sted så må det komme en genuin erkjennelse av det negative. Slikt kan ikke "fake it till you make it", dog.. så kan en få andre til å tro at en ikke har noen problemer osv.

Så ja.. fortiden kan være ødeleggende, noen narkomane har vært nykterne i flere tiår.. men en hører glatt at de er helt blåst i hodet, men så kan en spørre seg om hvor oppegående de var i utgangspunktet... de har høyt oppe ja...

å "skjønne" tegninga.

Hø hø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min hadde det ryktet på seg. Han slo seg til ro med meg, jeg tenker ikke på fortiden hans, heller hvordan vår fremtid sammen kan bli :)

Anonym poster: 91b58e2868c08f2f7737842079f4725a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det mye gøy gjennom årene og kost meg mye. Men etter denne sommeren tenkte jeg å roe det ned litt og kanskje slå meg til ro med en skjønnhet. Det er dog godt kjent i nære kretser at jeg har playet en masse vakre sjønnheter opp gjennom årene og har mange sexual partnere bak meg. Kan dette være ødeleggende når man finner den rette og vil slå seg til ro?

Anonym poster: d745e023c501af70be6032cbb81cc61a

Nei tvert imot. Ikke noe får eggstokkene til å rasle raskere hos kvinner enn en mann som har vært rundt både her og der. For ikke å snakke om hvilken tilfredsstillese hun føler der hun tror at det var hun som temmet vildyret i ham.

Kort oppsummert; Du ligger latterlig godt an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det mye gøy gjennom årene og kost meg mye. Men etter denne sommeren tenkte jeg å roe det ned litt og kanskje slå meg til ro med en skjønnhet. Det er dog godt kjent i nære kretser at jeg har playet en masse vakre sjønnheter opp gjennom årene og har mange sexual partnere bak meg. Kan dette være ødeleggende når man finner den rette og vil slå seg til ro?

Anonym poster: d745e023c501af70be6032cbb81cc61a

Kan bare snakke for meg selv, men jeg ville fått kalde føtter i alle fall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...