Gå til innhold

Pappa registrert på datingside


Gjest anonymbruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg oppdaget at faren min gjorde noe sånt mot mamma hadde jeg slått ham ned med et balltre.. :kjefte:

Selvsagt hadde du det. Da hadde alle blitt glade, da, og du ville blitt helten i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt hadde du det. Da hadde alle blitt glade, da, og du ville blitt helten i familien.

Hvis min far hadde vært utro mot mamma er hans lykke det siste jeg ville tenkt på. Jeg hadde heller ikke hatt samvittighet til å la mamma leve i uvisshet om hans utroskap, det hadde vært uaktuelt for meg å ikke fortelle det. Ingen fortjener å leve med et sånt svik fra partneren sin, og hvis du faktisk mener at utroskap er greit, er det deg det er noe galt med.

Anonym poster: 977c9164f8abea6e370bd367cd472447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min far hadde vært utro mot mamma er hans lykke det siste jeg ville tenkt på. Jeg hadde heller ikke hatt samvittighet til å la mamma leve i uvisshet om hans utroskap, det hadde vært uaktuelt for meg å ikke fortelle det. Ingen fortjener å leve med et sånt svik fra partneren sin, og hvis du faktisk mener at utroskap er greit, er det deg det er noe galt med.

Anonym poster: 977c9164f8abea6e370bd367cd472447

Du ville nok blitt favorittbarnet til begge dine foreldre om du hadde tystet på at far har vært innom en dateside, uten å vite noe om bakgrunnen for dette! Arveløs er vel mer sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...