Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

man er ikke middelaldrende når man er over 30 med mindre forventet levealder er rundt 65

Vel, jeg har alltid lært at man er "ung" til man er 30, "middeladrende" mellom 30 og 60, og "eldre" når man har passert 60. Det intense ønsket mange i dag har om å fremstå som yngre enn man er (har noe med "tidsånden" å gjøre) setter selvsagt denne klassifiseringen under press, og fører til en del patetisk språkbruk. Som fx når voksne kvinner og menn i 40-50årene kaller seg "jenter" og "gutter" uten det minste snev av ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må skille mellom hvem man vil bli sammen med og hvem man bare vil ha sex med.

Jeg gjør ikke det.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel, jeg har alltid lært at man er "ung" til man er 30, "middeladrende" mellom 30 og 60, og "eldre" når man har passert 60. Det intense ønsket mange i dag har om å fremstå som yngre enn man er (har noe med "tidsånden" å gjøre) setter selvsagt denne klassifiseringen under press, og fører til en del patetisk språkbruk. Som fx når voksne kvinner og menn i 40-50årene kaller seg "jenter" og "gutter" uten det minste snev av ironi.

Man er middelaldrende når man kommer i overgangsalderen. Lenge til den ennå når man er 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har alltid lært at man er "ung" til man er 30, "middeladrende" mellom 30 og 60, og "eldre" når man har passert 60. Det intense ønsket mange i dag har om å fremstå som yngre enn man er (har noe med "tidsånden" å gjøre) setter selvsagt denne klassifiseringen under press, og fører til en del patetisk språkbruk. Som fx når voksne kvinner og menn i 40-50årene kaller seg "jenter" og "gutter" uten det minste snev av ironi.

Hvor gammel er du selv?

Jeg vil tro du er meget ung.

Anonym poster: 845aa6fb74a76c98c35abd7db0ba7349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man passer sammen personlighetsmessig så bør det være greit. Alder er bare et tall.

Anonym poster: 797806fa2ea1b0d28936203ef00af789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitre betty, du har det med å blande det folk skriver her inne og tilte helt med masse personangrep, så det kan hende du husker feil.

Er ikke noe rart at eldre menn foretrekker unge jenter, når det finnes slike bitre kvinnfolkgræv som Bettyboop;)

Slike kvinner er alltid misunnelige på unge jenter, forde de alltid vil utkonkurere dem.

Anonym poster: 876261a17575c17424054e913130ac77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mona Lisa

Er ikke noe rart at eldre menn foretrekker unge jenter, når det finnes slike bitre kvinnfolkgræv som Bettyboop;)

Slike kvinner er alltid misunnelige på unge jenter, forde de alltid vil utkonkurere dem.

Anonym poster: 876261a17575c17424054e913130ac77

Så menn har ikke noe ansvar for at kvinner blir bitre?

Prøv å sette deg inn i kvinners situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...