Gå til innhold

Å være sammen med en som ikke kan si unnskyld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest_Gjest_* : Han reiser torsdag om en uke. Kommer du på besøk, så griser vi til sengen skikkelig før jeg pakker med meg tingene og drar? :)

Anonym poster: d803fb7fa99ffd6cb1e0f1ca34786123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest_Gjest_* : Han reiser torsdag om en uke. Kommer du på besøk, så griser vi til sengen skikkelig før jeg pakker med meg tingene og drar? :)

Anonym poster: d803fb7fa99ffd6cb1e0f1ca34786123

I begynnelsen hadde jeg sympati med deg men utover i tråden har stemningen din vridd fra fortvilet til mer og mer bitter, godt hjulpet av eggingen til (hovedsakelig) andre kvinner i denne tråden. Enda en gang har KG lært meg litt om kvinnepsykologi og hvordan kvinner blir påvirket av andre til å ta valg i mellommenneskelige relasjoner.

Han har sikkert sine svakheter og kanskje det er til det beste å gå fra ham, men du har jaggu meg dine egne karaktersvakheter. Siterte innlegg viser det og hvordan du forakter ham og ønsker å gjøre ham vondt mens du fryder deg. Ikke la deg påvirke av mennesker på et forum, ta dine egne valg og ikke la deg egge opp av meninger her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I begynnelsen hadde jeg sympati med deg men utover i tråden har stemningen din vridd fra fortvilet til mer og mer bitter, godt hjulpet av eggingen til (hovedsakelig) andre kvinner i denne tråden. Enda en gang har KG lært meg litt om kvinnepsykologi og hvordan kvinner blir påvirket av andre til å ta valg i mellommenneskelige relasjoner.

Han har sikkert sine svakheter og kanskje det er til det beste å gå fra ham, men du har jaggu meg dine egne karaktersvakheter. Siterte innlegg viser det og hvordan du forakter ham og ønsker å gjøre ham vondt mens du fryder deg. Ikke la deg påvirke av mennesker på et forum, ta dine egne valg og ikke la deg egge opp av meninger her inne.

Så ulikt vi kan lese et innlegg!

Det innlegget du siterte trodde jeg var et utslag av galgenhumor (type:jeg prøver å le gjennom tårene).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig i flere som skriver over her i at du burde gå - dette vil bare fortsette fram til du innser at dere ikke er noe team, og at du fortjener bedre i en livspartner.

Jeg har også vært sammen med en sånn person - vi var sammen i ca 3 år - minst 1 år for lenge spør du meg!

Hvis jeg prøvde å si fra om noe jeg ikke likte, eller at han helt åpenlyst hadde gjort en feil, så kunne han ALDRI tillate seg å være ydmyk. Tror han så på dette som svakt, eller at han bare manglet empati og forståelse for hva som gjør at et forhold skal vare.

Han stod alltid på sitt med svake argumenter, og hadde han sagt masse stygge ting (han holdt seg aldri sakling selv ved de minste diskusjoner), så "fortjente" jeg det, siden jeg hadde vært så umulig.

Samme den gangen han nesten var utro på byen. Det var min skyld, og jeg "fortjente" det siden jeg hadde blitt sur tidligere på dagen.

Jeg kunne nevnt mange frustrerende eksempler.

Han var på ingen måte villig til å komme meg i møte, og å få et forhold der vi begge jobbet for hverandre. Jeg følte han tok meg veldig for gitt og rett og slett behandlet meg dårlig. I tillegg var han sinnsykt gjerrig, men det er en annen sak.

Til slutt fikk jeg nok, og ble bevisst på at jeg passet sammen med en helt annen type personlighet enn han. Heldigvis før det ble samboerskap/barn/giftemål inne i bildet.

Anonym poster: e7e9550fe88ea3da6017f065e968a0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her - ja det var ment som en spøk. Det er ikke akkurat mitt ønske å møte en vilt fremmed fra nettet og ha sex hjemme hos oss for øyeblikket.

Jeg visste vel egentlig at jeg måtte gå. Når jeg fikk det så bekreftet her, har jeg snakket med to venninner og fortalt om ting, og de sier også at jeg bør gå. Tidligere har jeg holdt tilbake for å beskytte han (sikkert også for å beskytte meg selv fra at de skal si "så dum du er, dump han").

Føler meg som en dobbeltagent nå når jeg har bestemt meg, sover nesten ikke, hodet bare raser. Humøret går opp og ned, i det ene øyeblikket kan jeg ikke vente med å bli kvitt han, i det andre øyeblikket er jeg ynkelig og patetisk og vil at han skal elske meg.

Men jeg har bestemt meg. Han kommer ikke til å forandre seg. Jeg sliter med å vente med å si det. Kanskje jeg kommer til å si det til han i helgen, at jeg har bestemt meg. Men jeg er redd for at han da vil overtale meg til å bli, og droppe å reise til Barcelona. Og så kommer det til å være bra noen dager, før bitterheten hans over å ikke få vært å guttetur i Barcelona kommer frem. Også er det min skyld at han ikke fikk dratt.

Anonym poster: d803fb7fa99ffd6cb1e0f1ca34786123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Bra!! Det ER kanskje en fordel at du reiser når han har dratt på tur? Hvis ikke så klarer han muligens å holde deg tilbake?

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss89

Herregud, dette dere beskriver er så likt mitt forrige forhold! Sikker på at dette ikke er samme gutten?? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, slikt hadde jeg ikke tolerert.. Tror ikke denne personen endrer seg med det første, så ikke kast bort mange år med en sur mann! Walk away og finn en som gjør deg lykkelig! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...