Gå til innhold

Helvetes kvinner som lager drama ut av fotball-EM.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge et svar et annet sted på forumet så var det ikke så populært at menn drakk alkohol og spiste usunne snacks mens de så fotball. Da er det vel ikke så lynsmart å henvise dem til en pub sammen med andre som bestiller øl.

Jeg antar du sikter til meg og det var ikke det jeg sa. Om du sikter til meg så vrir du på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dama til

JEG drikker kaffe der det passer meg å drikke kaffe :) Selges det kaffe så er det for en grunn.

Du forstå godt at puber ikke er i business for å omsette kaffe.Denne typen krangling er bare tåpelig av deg.

Pubene hadde ikke vist sport dersom det ikke var for å tiltrekke seg kunder som ellers hadde blitt sittende hjemme foran TV. De har TV for at folk skal velge å komme dit i stedet og bruke pengene sine der. Folk som går på pub og ser sport sitter ikke og er avholdsmenn hver enestetippekamp, WM og EM. Det forstår du også. Det er bare at du ikke vil innrømme det, fordi du var imot at de drakk når de så sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da? Jeg krangler ikke. Jeg må da få lov til å si at jeg drikke kaffe om jeg vil? Slutt å tilegne meninger jeg ikke har.

Og ja. Jeg skjønner og sammenhengen mellom pub og fotball. Men å si at jeg har imot at folk drikker alkohol på en pub under en kamp ser jeg ikke hvor du tar fra.

Endret av Karpuzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstå godt at puber ikke er i business for å omsette kaffe.Denne typen krangling er bare tåpelig av deg.

Pubene hadde ikke vist sport dersom det ikke var for å tiltrekke seg kunder som ellers hadde blitt sittende hjemme foran TV. De har TV for at folk skal velge å komme dit i stedet og bruke pengene sine der. Folk som går på pub og ser sport sitter ikke og er avholdsmenn hver enestetippekamp, WM og EM. Det forstår du også. Det er bare at du ikke vil innrømme det, fordi du var imot at de drakk når de så sport.

Kan du slutte å diktere tilfeldige menn på forumet her, dama til? Du har vel en kjæreste å herse med, og jeg henviser til nicket ditt. Om menn drar på pub for å drikke kaffe eller øl har ikke du noe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Men herregud da? Jeg krangler ikke. Jeg må da få lov til å si at jeg drikke kaffe om jeg vil? Slutt å tilegne meninger jeg ikke har.

Og ja. Jeg skjønner og sammenhengen mellom pub og fotball. Men å si at jeg har imot at folk drikker alkohol på en pub under en kamp ser jeg ikke hvor du tar fra.

Jeg tar det fra det du sa i denne tråden.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=666580&pid=11121276&st=60&#entry11121276

Der har du tydeligvis imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Kan du slutte å diktere tilfeldige menn på forumet her, dama til? Du har vel en kjæreste å herse med, og jeg henviser til nicket ditt. Om menn drar på pub for å drikke kaffe eller øl har ikke du noe med.

Jeg har da vel ikke diktert menn. Jeg sier bare at Karpunzi snakket imot seg selv, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar det fra det du sa i denne tråden.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=666580&pid=11121276&st=60&#entry11121276

Der har du tydeligvis imot det.

Karpuzi skrev vel:

og mange spiser mye dårlig mat, kombinert med alkohol under slike sports begivenheter.

Hvilket er sant. Det er ofte tilfelle, og det er heller ikke sunt. Jeg blander meg ikke oppi hva typen spiser/drikker, men jeg kan jo tenke i mitt stille sinn at det ikke er helt heldig å gafle nachos ved siden av et par liter øl.

Og både menn og kvinner kan fint drikke kaffe, juice eller vann selv på pub med kamp på storskjerm, til og med selv om hele konseptet pub handler mer om øl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

I følge et svar et annet sted på forumet så var det ikke så populært at menn drakk alkohol og spiste usunne snacks mens de så fotball. Da er det vel ikke så lynsmart å henvise dem til en pub sammen med andre som bestiller øl.

Hun skrev jo at folk får gjøre hva de vil. Fælt som du skulle gnåle.

Forøvrig er det vel vanligvis ikke stor forskjell på dietten om gutta ser kamp ute eller hjemme, jeg sitter ikke her med et glass tomatjuice i hånda og knasker selleristenger akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Hun skrev jo at folk får gjøre hva de vil. Fælt som du skulle gnåle.

Forøvrig er det vel vanligvis ikke stor forskjell på dietten om gutta ser kamp ute eller hjemme, jeg sitter ikke her med et glass tomatjuice i hånda og knasker selleristenger akkurat.

Unnskyld at jeg engasjerte meg på deres forum.

Men først skriver hun at hun ikke liker at det drikkes alkohol når menn ser sportsarrangementer. Så vil hun sende dem på pub. Dette syns jeg mildt sagt var idiotisk.

Men det er greit.

Dere skal få ha forumet i fred for folk som påpeker logiske brister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg ut av den debatten her. Var ikke meningen å kuppe tråden til Ts. Jeg prøver hverken å være spydig eller å krangle med noen. Jeg orker heller ikke sitte her å forsøke å forsvare meg når jeg selv vet godt både hva jeg mente og hva jeg har sagt.

Takker for meg. Håper ts kommer til en tv enighet med dama si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er dette kjæresten til hun som klaget over at hun var lei av fotball EM her på KG for noen dager (?) siden? :fnise:

Ts; jeg vil råde deg å snakke med kjæresten din om det, er ikke stort vi kan gjøre med dette. Kos deg med EM :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fælt som du skulle gnåle.

For et uforskammet utsagn. Man skulle nesten tro poenget med at man befant seg på et diskusjonsforum var å nettopp diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mariied

Ikke ser jeg på fotball og ikke ser jeg på Paradise Hotel og lignende serier, men mannen får se på fotball så mye han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hun skrev jo at folk får gjøre hva de vil. Fælt som du skulle gnåle.

Forøvrig er det vel vanligvis ikke stor forskjell på dietten om gutta ser kamp ute eller hjemme, jeg sitter ikke her med et glass tomatjuice i hånda og knasker selleristenger akkurat.

WHAT!?!?! Nå merket jeg at hele mitt bilde av deg ble skrekkelig forringet, Cuntzy!

TS, dersom det er så ille, finn deg ei dame som liker fotball, eller gir faen i fotball. De finnes. Det finnes også damer som aldri ser på TV, men foretrekker film.

Jeg har eksempelvis aldri sett en episode av Paradise.

Derimot finner jeg øl til kamp, og suger ham i pausen.

Men i hovedsak, dersom det er så viktig for deg at dama di forstår viktigheten av fotball, så får du forklare henne det, da, ikke sitte og surve anonymt på nett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje du burde si dette til dama di, framfor oss? :gjeiper:

Et svar man aldri ville sett om dette var skrevet av en kvinne som klagde på at mannen ser på fotball-EM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Derimot finner jeg øl til kamp, og suger ham i pausen.

Hvordan får jeg damen min til å begynne med det?

Mange ganger må jeg vente helt til neste kveld med å få meg noe.

Spesielt hvis laget mitt tapte den kampen blir det jo ikke noe, for da er man jo så nedfor. Så da blir man ekstremt kåt neste dag.

Men det ville jo vært supert om hun ville suge meg i pausen før jeg vet at den aktuelle kampen er (helt) tapt.

Hvis laget mitt vinner er det selvsagt bare en bonus med med sex.

Har du noen måter jeg kan forklare henne nødvendigheten av dette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva om de forhold der damen liker fotball og ikke mannen?

Jeg tror ikke slike forhold finnes. Men hvis de gjør det får han la være å støvsuge foran skjermen og stikke ut for å kjøpe bamsemums til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hvordan får jeg damen min til å begynne med det?

Mange ganger må jeg vente helt til neste kveld med å få meg noe.

Spesielt hvis laget mitt tapte den kampen blir det jo ikke noe, for da er man jo så nedfor. Så da blir man ekstremt kåt neste dag.

Men det ville jo vært supert om hun ville suge meg i pausen før jeg vet at den aktuelle kampen er (helt) tapt.

Hvis laget mitt vinner er det selvsagt bare en bonus med med sex.

Har du noen måter jeg kan forklare henne nødvendigheten av dette på?

Du spør henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...