Gå til innhold

Helvetes fotball EM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har heldigvis ikke en sportsidiot av en mann, men det som irriterer MEG ved slike mesterskap, er at de skal herpe de vanlige programmen! :kjefte: Hva fader skal de med den j**** sportskanalen når de ikke bruker den!?!?!?!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er kjempegøy når samboeren tar over stua i den bittelille leiligheten vår flere timer om dagen... Møkkafotball.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Flere som har kjærester/samboere som er oppslukt av dette i de 14 dagene det står på? Jeg er allerede lei, siden alle kvelder fra kl 18-22.30 er forbeholdt dette idiotiet på skjermen.

Det er ikke idioti. :jolie:

:ball: Dessuten kan man ikke bare henvise til sportskanal, for det er ikke alle som har det.Og hva skulle de ha gjort da? Ikke fått sett på? Det går jo ikke.

Fotball er en interesse for mange. Og når det er EM er det en interesse for folk som ikke vanligvis ser på også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frugan

Det plager meg ikke at mannen ser på fotball, vi har to fjernsyn og kan se på det vi vil begge to. EM og VM er så sjelden at det må de fotballinteresserte få lov til å følge med på. Jeg syns det er en ypperlig anledning til å gjøe det jeg har lyst til, må ikke henge sammen og se på det samme hele tiden fordi man er et par.

Nå er det heller ikke forbeholdt menn å være interessert i fotball, jeg har flere venninner som ser på mesterskapene og min mor er helt gal etter alt som har med sport å gjøre. Så det å like fotball er ikke det som gjør en mann til en mann. Min mann ser ikke på de seriene jeg liker, kun hvis han har lyst,jeg ser ikke på såpeoperaer eller Frustrerte fruer-serier. Jeg ser ingen grunn til at noen skal pine seg gjennom noe de ikke liker å se på kun fordi man er et par, man er da voksen og kan finne på ting selv i de periodene det er snakk om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen: "problemet" blir litt annerledes enn for dere som bor sammen med mannen. Jeg gjør ikke det, og da blir det litt meningsløst å sitte alene ved den andre tv`en hos kjæresten min. Hadde det vært i mitt hus, kunne jeg ha holdt på med mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rasende: Død over fotball-EM.

:fnise:

Men seriøst, for oss med fotballgale mannfolk er det ikke bare annethvert år skjønner dere. Det foregår faktisk fotballkamper absolutt hele året, men da er det kanskje bare 2-3 ganger i uken, for vi må jo selvsagt ha tippeliga- og premier league-abonnement. :gjeiper:

Endret av ^^Belle^^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvorfor ikke droppe og henge med han mens det er EM?

Hmm er mann jeg da, men ja jeg kunne godt tenkt meg og fått med det meste av premier league + EM/VM kamper når det går

Men hadde frua blitt veldig irritert så er det ikke akkurat et "problem" og finne på noe annet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man droppe mannen når man bor sammen i en liten leilighet? Skal jeg bare droppe jobben i sommer og dra hjem til mor? Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb er det fotball på tven, og han banner og sverter hver gang en idiot bommer på mål. Jippi!

Her går det på spansk fotball, engelsk fotball og vm\em.

Rart vi blir gale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flytter dere sammen med en partner som har så helt andre interesser enn deg da ? Hvorfor blir dere ikke kjent med fyren og finner ut om det han strå for og liker er noe dere kan leve med ? Skjønner der ikke jeg ..

Har man valgt og bli samboer så får man ta hele pakka og ikke forvente at samboern skal droppe sine ting . Fader , så mye irriterende dumme folk det finnes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen: "problemet" blir litt annerledes enn for dere som bor sammen med mannen. Jeg gjør ikke det, og da blir det litt meningsløst å sitte alene ved den andre tv`en hos kjæresten min. Hadde det vært i mitt hus, kunne jeg ha holdt på med mitt.

Det er jo mye enklere for deg som ikke bor sammen med han? Forstår ikke logikken din her! Han må få lov til å gjøre som han vil hjemme hos seg selv. Du behøver ikke komme på besøk når du vet han ser fotball.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fotball er over skal jeg ha maraton med America's Next Top Model. I stua. Mellom 18 og 22 hver eneste dag. Mohahahahaha! :twisted:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flytter dere sammen med en partner som har så helt andre interesser enn deg da ? Hvorfor blir dere ikke kjent med fyren og finner ut om det han strå for og liker er noe dere kan leve med ? Skjønner der ikke jeg ..

Har man valgt og bli samboer så får man ta hele pakka og ikke forvente at samboern skal droppe sine ting . Fader , så mye irriterende dumme folk det finnes :P

Fordi ekstremt mange menn faktisk gir mer eller mindre F i fotball, sykling og diverse andre sporter helt til det skjer noe stort, slik som EM eller touren. Og menn som ellers ikke gidder stoppe på kanalen med ball MÅ plutselig ha med alle kampene som sendes. Jeg bor selv i lag med flere av dem i kollektivet, de ser aldri på fotball, men disse dagene er kamp hver kveld og nåde den som skulle finne på å bråke mens det er action på banen.

Men så må det jo også nevnes at EM er noe som skjer en gang i året og når det blir så alt oppslukende er det irriterende der og da, men ikke noe man spør ut potensielle partnere om ved ett møte og eventuelt dumper den for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest najki

Jeg elsker fotball og store mesterskap nesten mer enn min kjære samboer, så her er det et høydepunkt for oss begge! Jeg digger også Tour de France, langrenn, skiskyting. Ja, til og med snooker kan jeg finne på å se på!

Det er noe i det der at livet blir fattigere for de som ikke er glad i sport ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor flytter dere sammen med en partner som har så helt andre interesser enn deg da ? Hvorfor blir dere ikke kjent med fyren og finner ut om det han strå for og liker er noe dere kan leve med ? Skjønner der ikke jeg ..

Har man valgt og bli samboer så får man ta hele pakka og ikke forvente at samboern skal droppe sine ting . Fader , så mye irriterende dumme folk det finnes :P

Han har liksom positive sider også. Selv om jeg elsker fyren, må det virkelig være lov å irritere seg av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fotball er over skal jeg ha maraton med America's Next Top Model. I stua. Mellom 18 og 22 hver eneste dag. Mohahahahaha! :twisted:

GIRLPOWER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fotball og store mesterskap nesten mer enn min kjære samboer, så her er det et høydepunkt for oss begge! Jeg digger også Tour de France, langrenn, skiskyting. Ja, til og med snooker kan jeg finne på å se på!

Det er noe i det der at livet blir fattigere for de som ikke er glad i sport ;)

Det at jeg ikke liker fotball har ingenting med at jeg ikke liker sport. Jeg har selv spilt fotball i mange år, men det å se på blir bare gørr kjedelig. Jeg ser både på håndball, Tour de France, vintersport, friidrett, gymnastikk...det meste bortsett fra fotball. Det er sikkert derfor jeg irriterer meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har liksom positive sider også. Selv om jeg elsker fyren, må det virkelig være lov å irritere seg av og til.

Irritere seg til en viss grad , men likevel ; man kan ikke bo sammen med " halve mannen" , man må ta hele pakka og respektere hverandre . Å bruke energi på å irritere seg på ting man ikke får eller har rett til å forandre på , virker for meg totalt unyttig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Jeg skal ikke klage for kjæresten min, Notetur Nomen, har lidd seg gjennom både Gossip Girl, Will og Grace, One Tree Hill og True Blood.

Så litt fotball,- da popper jeg pop-corn til kampen starter.

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man droppe mannen når man bor sammen i en liten leilighet? Skal jeg bare droppe jobben i sommer og dra hjem til mor? Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb er det fotball på tven, og han banner og sverter hver gang en idiot bommer på mål. Jippi!

Her går det på spansk fotball, engelsk fotball og vm\em.

Rart vi blir gale?

Det var TS jeg siktet etter siden hun sa hun ikke bor sammen med han. Ikke deg. Kan ikke helt skjønne selv at det er så veldig stor grunn til brøle/banne osv osv :skratte:

Skal nå innrømme at jeg kan juble litt selv om det kommer et bra mål men ellers sitter jeg som et barn på golvet og følger med :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIRLPOWER!

Hevn? I såfall er det ikke noen god løsning , hva med å heller respektere hverandre . En gang fotball en annen gang DINE interesser. Uten å fryde seg over at " nå må han lide seg gjennom DINE interesser" .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...