Gå til innhold

Helvetes fotball EM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest dama til

Ja, bevare meg vel. Det må være helt fryktelig å bo sammen med noen som har normale, sunne interesser i stedet for å dope seg, drikke eller sitte og fantasere med nesa dypt inne i et dataspill hele døgnet.

Jeg ser på jenteprogrammer hele tiden som kjøresten min ikke har interesse for. Nå skal jeg feks se på Grønn Glede.

Jeg har okkupert TV i hele ettermiddag med programmer som får han til å jogge seg en tur i stedet. :fnise:

Det er ikke noe annerledes det.

I dag har jeg feks sett på/hatt TVen på under følgende programmer

Will og Grace

Christine

Seventh Heaven

The biggest looser

One Tree Hill

Gary Unmarried

Cougar Town

The Big Bang Theory

Grønn glede

Tror dere dette er en drømmedag for min kjære på TV-fronten?

Jeg synes de jentene som klager skal sette seg ned og lage seg en oversikt over hvor mange timer for dag det står på et program som deres kjære ville ha valgt selv, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, bevare meg vel. Det må være helt fryktelig å bo sammen med noen som har normale, sunne interesser i stedet for å dope seg, drikke eller sitte og fantasere med nesa dypt inne i et dataspill hele døgnet.

Jeg ser på jenteprogrammer hele tiden som kjøresten min ikke har interesse for. Nå skal jeg feks se på Grønn Glede.

Jeg har okkupert TV i hele ettermiddag med programmer som får han til å jogge seg en tur i stedet. :fnise:

Det er ikke noe annerledes det.

Det er vel egentlig ikke så sunt i lengden og sitte inne å glo så mye på tv fremfor å gå ut å bruke kroppen sin.. og mange spiser mye dårlig mat, kombinert med alkohol under slike sports begivenheter. Men det er en annen diskusjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de jentene som klager skal sette seg ned og lage seg en oversikt over hvor mange timer for dag det står på et program som deres kjære ville ha valgt selv, jeg.

Denne er kanskje ikke rettet mot meg, men jeg svarer likevel.

TVen her i huset viser nyheter (han), sport (han) Hotel Cæsar (begge) barneprogrammer (barnet) og muligens et par (opptil 2-3) timer med jenteprogrammer som jeg ser på når jeg er slapp på sofaen eller ikke har noe å gjøre mens han spiller på PCen - dette gjelder altså ukentlig, ikke daglig.

Jeg klager ikke over bare EM, samboeren min ser på all sport han kommer over. Året rundt. Hver dag.

Jeg elsker han, da. Og synes det er litt gøy. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

At man liker fotball betyr ikke at man har samme lidenskap for alt du ramser opp her. Isåfall er det en helt annen problemstilling.

Hvis min kjæer hadde kunnet velge så ville det vært alle de sendingene som ble listet opp som vi så på.

Jeg hadde ikke fått inn en eneste såpeserie.

Men de fleste dagene er det mine serier som står på.

Da kan han få se fotball når det er EM.

Det er det minste man kan gjøre for den andre.

Dessuten sitter jeg ofte veldig godt i armkroken hans når han ser på sport jeg, da. Man kan jo ha propper i ørene og høre på musikk mens man leser, surfer på nett eller andre ting.

Men under konkurranser som er spennende for dem som ser på må man regne med engasjerte følelsesutbrudd fra tid til annen, som feks gjør at pop-corn skålen flyr veggimellom i blant.

(Jeg har skaffet en bolle av melamin.)

Det er jo trist med dem som skal gjemme seg inne på soverommet da, fordi de ikke er interessert i det son sin kjære følger med på.

Dessuten så blir det mye mer interessant når man følgermed selv og kan regler og gjernw vet noe om plasseringer. Da er det ikke idiotisk og kjedelig lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Denne er kanskje ikke rettet mot meg, men jeg svarer likevel.

TVen her i huset viser nyheter (han), sport (han) Hotel Cæsar (begge) barneprogrammer (barnet) og muligens et par (opptil 2-3) timer med jenteprogrammer som jeg ser på når jeg er slapp på sofaen eller ikke har noe å gjøre mens han spiller på PCen - dette gjelder altså ukentlig, ikke daglig.

Jeg klager ikke over bare EM, samboeren min ser på all sport han kommer over. Året rundt. Hver dag.

Jeg elsker han, da. Og synes det er litt gøy. :)

Er veldig enig med deg i dette. :)

Noen ganger ringes vi på dagtid og da kan han plutselig si ting som at det er Teen Wolf på TV i kveld og spørre om han skal kjøpe inn noe snop til meg.

Da blir jeg varm inne i meg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Det er vel egentlig ikke så sunt i lengden og sitte inne å glo så mye på tv fremfor å gå ut å bruke kroppen sin.. og mange spiser mye dårlig mat, kombinert med alkohol under slike sports begivenheter. Men det er en annen diskusjon..

Vel, det gjelder neppe sem som ser sport daglig og ikke må krangle seg til å ha TVen på under sending,slik at det blir en begivenhet i seg å se sport på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis min kjæer hadde kunnet velge så ville det vært alle de sendingene som ble listet opp som vi så på.

Jeg hadde ikke fått inn en eneste såpeserie.

Men de fleste dagene er det mine serier som står på.

Da kan han få se fotball når det er EM.

Det er det minste man kan gjøre for den andre.

Dessuten sitter jeg ofte veldig godt i armkroken hans når han ser på sport jeg, da. Man kan jo ha propper i ørene og høre på musikk mens man leser, surfer på nett eller andre ting.

Men under konkurranser som er spennende for dem som ser på må man regne med engasjerte følelsesutbrudd fra tid til annen, som feks gjør at pop-corn skålen flyr veggimellom i blant.

(Jeg har skaffet en bolle av melamin.)

Det er jo trist med dem som skal gjemme seg inne på soverommet da, fordi de ikke er interessert i det son sin kjære følger med på.

Dessuten så blir det mye mer interessant når man følgermed selv og kan regler og gjernw vet noe om plasseringer. Da er det ikke idiotisk og kjedelig lenger.

Vel, jeg er hverken i et forhold hvor den ene parten vil se alt av sport, og selv ser jeg ikke på såpeserier. Faktisk ikke på tv i det hele tatt. Svært sjeldent. Det var heller ikke poenget mitt.

Jeg har ikke kommet med noen ytringer om at min eventuelle partner ser for mye på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal være menn, og menn skal like fotball. La mannen få kose seg med EM, det er jo fantastisk spennende! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dama til

Vel, jeg er hverken i et forhold hvor den ene parten vil se alt av sport, og selv ser jeg ikke på såpeserier. Faktisk ikke på tv i det hele tatt. Svært sjeldent. Det var heller ikke poenget mitt.

Jeg har ikke kommet med noen ytringer om at min eventuelle partner ser for mye på tv :)

Poenget mitt var bare at en mann trenger ikke være spesielt lidenskapelig opptatt av en sport for å ville se de sendingene som ble lsitet opp. Det handler om at man har forskjellige interesser når det kommer til TVprogrammer.

Mine serier er fullstendig uinteressante for de aller fleste menn. Men ingen vil vel kalle meg lidenskapelig opptatt av såpeserier av den grunn?

Jeg syns TS viser lite forståelse. Samtidig som jeg hinter om at hun kanskje trenger mer selvinnsikt i forhold til hvilke programmer hennes mann må tåle at er på, hjemme hos ham hele tiden ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal være menn, og menn skal like fotball. La mannen få kose seg med EM, det er jo fantastisk spennende! :)

Hva med alle de mennene som ikke liker fotball? Er de ikke menn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn skal være menn, og menn skal like fotball. La mannen få kose seg med EM, det er jo fantastisk spennende! :)

Hva med alle de mennene som ikke liker fotball? Er de ikke menn?

Og- skrekk!- hva med oss jenter som elsker fotball? Kanskje jeg gror meg bart og ølmage over natta her nå... :transe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger man å flytte sammen med/gifte seg med en sportsinteressert mann eller kvinne, bør man tåle litt. Det var vel en del av "pakken" man kjøpte?

Èn ting er hvis TV'en står på ved alle sportssendinger/fotballkamper. Det er vanskelig å takle hvis man selv overhodet ikke er interessert.

En helt annen ting er nå det er store sportsbegivenheter som varer noen uker. F.eks. EM i fotball. Eller VM. Eller OL. Eller Tour de France. Selv om det er mye sendinger på TV mens det står på, er det en tidsbegrenset periode.

Her hos oss er begge lidenskapelig fotballinteresserte. Men mens min mann synes det er superinteressant å i tillegg få med seg samtlige kommentarer før/etter kampene, så synes jeg at selve kampen er verdt å se + kanskje et spillerintervju eller to. Men han kan gjerne sitte og se på sportsnyhetene i flere timer etter kampen - og se de samme reportasjene/intervjuene går i uendelig reprise resten av kvelden/natta. Det gidder ikke jeg, men det er da ikke vanskelig å finne på noe annet å gjøre de timene? F.eks. stikke innom KG? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og- skrekk!- hva med oss jenter som elsker fotball? Kanskje jeg gror meg bart og ølmage over natta her nå... :transe:

Fnis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de jentene som klager skal sette seg ned og lage seg en oversikt over hvor mange timer for dag det står på et program som deres kjære ville ha valgt selv, jeg.

No problemos.

Han styrer fjernkontrollen 90 % av tiden og jeg ser ikke på såpeserier, så det slipper han unna.

TVen står forøvrig på minimalt hjemme da vi er av den natur at vi heller gjør noe annet på kveldene. Skulle TVen stå på så er det enten med film (da er vi enig om hva å se) eller et eller annet program på TV - vi som regel er enig om å se det og.

De siste 10 % kan det være at vi deler oss og ser på hver vår TV, men det har det siste året skjedd...1 gang?

Vi har nok annet å gjøre, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, store begivenheter som denne er det verdt å få med seg, og er man fotballinteressert i utgangspunktet så blir jo atmosfæren enda mer intens. Slik sport kan bety så mangt for så mange, og spesielt når hvert av deltakerene representerer noe så tilknyttelsesnært som en individuell nasjon(eller stat) er. Med andre ord: man bør ikke ta seg nær av eller bli oppgitt om et stort antall folk(inkludert egen partner) disponerer all sin tid en periode på å få med seg konkuransen.

Jeg er forøvrig uten partner, men om så det tilfelle, kan han værsågod å nyte kampene, enn så lenge han ikke syter over at jeg til stadighet ser timelange tenniskamper. Fotball liker jeg om laget betyr noe for meg eller kampen er av en særdeles avgjørende klasse, men for all del, jeg synes alle burde ta seg litt tid i ny og ne for å nyte et felles samvær med partneren foran fjernsynet. Sport har ein god evne til p bringe folk sammen.

Ekke berre ballen og spillerne i seg selv som er verdt å føle på, det er vel så mye atmosfæren som kan gi et lite kick til selv de som ikke liker sporten generelt, vil jeg tru.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Annonse

[1] Category widget

På 12.6.2012 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Flere som har kjærester/samboere som er oppslukt av dette i de 14 dagene det står på? Jeg er allerede lei, siden alle kvelder fra kl 18-22.30 er forbeholdt dette idiotiet på skjermen. Gidder ikke være med kjæresten og finner heller på andre ting med venner. Til og med helgen er viet til fotball hos han. Men dagene er han selvsagt ledig og vil finne på ting, men vet ikke om jeg gidder det engang..LEI!

Jeg kastet tvn  :lur:

Anonymkode: 8433c...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg kastet tvn  :lur:

 Anonymkode: 8433c...b57

Hvem bryr seg? 

Denne tråden er faktisk fra 2012.               

Anonymkode: 0503c...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, er dritt lei! Føler at det er fotball hele tiden..

Anonymkode: 26c05...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...